Näkikö kukaan ottelua? sevillistat kehuvat Keitaa pilviin, hänen upeat kykynsä on nähty jo aiemmissa peleissä ja kauden vanhetessa hän on varmaan euroopan parhaita

Kanoute oli myös loistava ja Kone samoin. Häneltä odotetaan todella paljon kun tottuu paremmin Sevillan peliin. Adriano on kuulemma pääsemässä kuntoon ja Boularhoutz on myös parantanut peliään paljon viime aikoina (2 viime pelissä). Kaiken kaikkiaan olen ymmärtänyt, että eilen oli nähtävissä sitä SFC:tä mihin niin moni on ihastunut!
Ramos kertoi mielipiteensä pelistä ja joukkueesta yleensä:"La defensa es lo que más me preocupa porque estamos recibiendo goles con mucha facilidad. Ya he hablado con los futbolistas y estamos intentando solucionarlo, porque seguimos siendo vulnerables en defensa. Lo que pasa, es que mientras más goles a favor tengamos, más margen de error tendremos"
~Minua huolettaa eniten puolustus, sillä meille tehdään maaleja kovin helposti. Olen puhunut pelaajien kanssa ja yritämme ratkaista asian, koska olemme edelleen haavoittuvia puolustuksen osalta. Mitä enemmän maaleja teemme, sitä enemmän virheitä kestämme.
En cualquier caso, admitió que "es una satisfacción y una alegría conseguir una victoria. Llevábamos tiempo sin conseguirla y eso relaja la tensión. Pero yo siempre he estado tranquilo porque hacíamos buen fútbol. El partido que hemos hecho hoy ha sido en la misma línea que contra Espanyol y Zaragoza, con la diferencia de que hoy encontramos portería".
~On tyydytys ja ilo saavuttaa voitto. Meiltä kului aikaa ottaa voitto ja tämä vähentää jännitystä. Mutta koko ajan olen ollut rauhallinen, sillä olemme pelanneet hyvää jalkapalloa. Peli jonka pelasimme tänään on jatkanut samaa linjaa kuin Espanyolia ja Zaragozaa vastaan, sillä erolla että tänään löysimme maalipuitten väliin.
Una victoria que despeja dudas, sin duda. "Nadie ha dicho que el equipo juegue tan mal ni tan bien. El equipo sigue siendo el mismo. En las anteriores ocasiones, solamente perdimos, pero el juego seguía siendo el mismo", señaló.
~Kukaan ei ole sanonut että joukkue pelaa kovin hyvin tai kovin huonosti. Joukkue on samanlainen. Edellisillä kerroilla vain hävisimme, mutta peli on jatkunut samanlaisena.
H lohkon jatkosta seuraavaa:
"la clasificación no es cosa de dos. Tanto el Slavia como el Steaua lucharán. Este último nos lo pondrá difícil y jugará sus bazas para conseguir la clasificación. Mientras haya posibilidades matemáticas, todos lucharán para conseguir el pase a octavos. Es cierto que el Steaua lo tiene más complicado porque es el que menos puntos tiene"
~Jatkoonpääsy ei ole kahden juttu. Yhtälailla Slavia kuin Steuakin taistelevat. Steua laittaa meidät koville ja niin kauan kuin on matemaattisia mahdollisuuksia, kaikki taistelevat päästäkseen jatkoon. On totta, että Steualle tämä on vaikeinta, sillä heillä on vähiten pisteitä.
Lopuksi Ramos kertoi vielä mielipidettään eurokausikortteihin, jotka Sevilla päätti ottaa myyntiin CL-peleihin. Eli kausikorttilaiset eivät pääse peleihin normaalilla kausikortillaan, vaan lohkovaiheen 3 otteluun on olemassa erillinen kortti. Normaali Sevillan kannattaja - mm. nk. Biris Norte - jotka ovat sijoittuneena perinteisesti Gol Norten taakse, ovat useimmiten köyhää väkeä, eikä heillä ole varaa hankkia toista korttia. Stadionilla oli kaiketi tyhjiäkin paikkoja CL-pelissä ja tunnelma ainakin kärsi. Jokatapauksessa Ramos kertoi kierrellen, että:
En cuanto al abono de Liga de Campeones, es un tema de la propia Entidad y son ellos los que tendrán que decidir si continúa con el euroabono o si facilita más que la gente acceda al campo. Yo tengo mi propia opinión, pero no la voy a decir", concluyó.
~se on organisaation asia päättää jatkavatko he eurokorttien kanssa, vai helpottavatko väen pääsyä stadionille. Hänellä on asiaan oma mielipide, mutta sitä hän ei kerro.
Itse ymmärrän tästä, että mielipide olisi eurokausareita vastaan. Hyvä JD, tavallisen kansan asialla