Juhana
Poissa
|
 |
: 26.06.2007 klo 11:14:06 |
|
Mitä mieltä foorumin asiaa tuntevat psykologit nyt ovat, pääsenkö nyt eroon heikosta itsetunnostani kun Beckham lähtee Madridista? Joskushan joku kertoi minun peilaavan huonoa itsetuntoani tämän brittipalloilijan haukkumiseen. Haluaisin tietää, onko minulla vielä toivoa.
|
|
|
|
|
^amoresperros^
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona
|
 |
Vastaus #1 : 26.06.2007 klo 11:37:22 |
|
Oma epäilykseni on, että ongelmasi eivät ole heijastuneet Beckhamin haukkumisena viime aikoina vaan lähinnä joillakin naiiveilla kommenteilla liittyen sympaattiseen katalonialaisseuraan. Siis, ongelmia yhä on - se on selvää - mutta toivoahan on aina! Ensimmäinen askel on hyväksyä Madridin asema Francon läpimätänä seurana likaisine historioineen ja toisena askeleena tulee ymmärrys FC Barcelonasta hienona seurana, joka tekee myös hyväntekeväisyystyötä auttamalla Unicefia.  Niin pääset eroon heikosta itsetunnostasi, joka pohjimmiltaan kuitenkin heijastuu siitä likaisesta Madridista. 
|
|
|
|
|
Lee Sharpe
Poissa
Suosikkijoukkue: Futisjätkät
|
 |
Vastaus #2 : 26.06.2007 klo 11:58:39 |
|
Luulen ettet selviä ongelmistasi sillä farmijoukkue saattaa ensikaudella joutua nuolemaan näppejään. Hyökkäyspäästä en olisi ollenkaan huolissani, sillä Nistelrooy pystyy kyllä yksin vastaamaan kokonaisuudessaan sympaattisten hyökkäysnelikon tekemisiin, mutta kuka jakaa pallot hummalle, ellei itse fantastinen? Luultavasti kiroat Beckhamia ensikaudella vanhaan tapaan, ja mestaruuden menetys tulee olemaan yksin hänen suunnattoman suuren egonsa vika 
|
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
 |
Vastaus #3 : 26.06.2007 klo 12:11:33 |
|
Kiitos näistä tarkoista psykoanalyyseistä, ansiostanne säästän kallonkutistajamaksuissa pitkän pennin.
Vielä jos saisi ainakin Three Lions nimimerkiltä kymmenen puupenniä asiaan liittyen, niin uskoisin että voisin lähteä tekemään suurempia päätelmiä ja toimenpiteitä mielenterveyttäni koskien.
|
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
 |
Vastaus #4 : 26.06.2007 klo 12:13:24 |
|
Siirrät itsetunto-ongelmasti ja rupeat kuitenkin haukkumaan Becksin esityksiä Galaxyssa
|
|
|
|
|
spaf
Poissa
Suosikkijoukkue: Aston Villa, HCKNHT, MODEROINTI LINJA NÄKYVILLE
|
 |
Vastaus #5 : 26.06.2007 klo 12:16:00 |
|
Vain ja ainoastaan itseäsi koskevan ketjun perustit ja verhosit sen mukajalkapallolliseksi "  " Tuntuuko sinusta, ettet ole tarpeeksi olemassa? 
|
|
|
|
|
temetainio
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #6 : 26.06.2007 klo 13:36:57 |
|
Avaa vielä muutama beksi topicki mtjööh?!! 
|
|
|
|
|
Three Lions
Poissa
|
 |
Vastaus #7 : 26.06.2007 klo 16:49:03 |
|
Syväanalyysit jätän alan ammattilaisille, vaikka pakko myöntää, että Juhanan hurmoksellinen ja vuosia kestänyt antaumuksellinen Beckhamin mustamaalaaminen onkin herättänyt huolta nimimerkin takana piileksivän henkilön henkisestä hyvinvoinnista. Toivottavasti nyt Juhanankin olo helpottuu, sillä olen koko ajan pelännyt miehen päätyvän agnstinsa ajamana Alibin kanteen. Jaksamisia
|
|
|
|
|
|
Taavetti_Merimies
|
 |
Taavetti_Merimies
Vastaus #8 : 26.06.2007 klo 17:41:36 |
|
Mitä mieltä foorumin asiaa tuntevat psykologit nyt ovat, pääsenkö nyt eroon heikosta itsetunnostani kun Beckham lähtee Madridista? Joskushan joku kertoi minun peilaavan huonoa itsetuntoani tämän brittipalloilijan haukkumiseen. Haluaisin tietää, onko minulla vielä toivoa.
www.demi.fi
|
|
|
|
|
N5
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsesta
|
 |
Vastaus #9 : 26.06.2007 klo 23:21:04 |
|
Kehotan nimimerkkiä jatkamaan pontevaa liimanhaistelua ja aineen levittämistä tukkaansa, niin matka jatkuu ripeästi kohti luonnollista päätepistettä.
|
|
|
|
|
Setämies
Poissa
|
 |
Vastaus #10 : 26.06.2007 klo 23:38:43 |
|
Alappa kannattaan jotaki muuta porukkaa ettet häpäse muuten niin hienoa seuraa :keskari:
|
|
|
|
|
Alfredo
Poissa
|
 |
Vastaus #11 : 27.06.2007 klo 10:46:05 |
|
Ehdotankin, että Espanjan mestaruus, CL, Copa del Rey ja Katalaanien Cup-mestaruus annetaan tästä lähtien FC Barcelonalle ja lopetamme sarjamuotoisen jalkapallon pelaamisen kaikkialla maailmassa.
|
|
|
|
|
Tommi
Poissa
|
 |
Vastaus #12 : 27.06.2007 klo 12:05:12 |
|
Minä, minä, minä, minä olen Juhana puhutaan minusta, minä, minä, minä...
|
|
|
|
|
STPS
Poissa
|
 |
Vastaus #13 : 27.06.2007 klo 12:12:56 |
|
Onko tämä se Helmenkalastaja, vai mistä moinen narsismi?
|
|
|
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #15 : 28.06.2007 klo 17:19:57 |
|
|
|
|
|
|
JMR
Poissa
|
 |
Vastaus #16 : 28.06.2007 klo 17:39:37 |
|
Nauratti, kun Becks kertoi, että seuran parhaat pelaajat ovat mm. Roberto Carlos ja Ronaldo ja heitä ei saisi myydä mistään hinnasta. Ronaldo lähti talvella ja nyt lähtee Carlos ;D
|
|
|
|
|
|
|
|