FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.01.2026 klo 19:21:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 23 [24] 25 ... 30

Kirjoittaja Aihe: JJK-KuPS 29.7. - eli kuinka futis saapui kendolandiaan  (Luettu 22233 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dondinho

Poissa Poissa

Vastaus #575 : 29.07.2007 klo 21:16:37

Tänne lienee järkevää kirjoittaa jotain asiapitoista vasta tulevina päivinä, tällä hetkellä keskustelun taso on järkyttävän alhaalla.  Alas
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #576 : 29.07.2007 klo 21:16:51

Olen kovasti huolissani Ykkösen urheilullisesta tasosta, sarjassa näyttää olevan tänäkin vuonna mukana joukkueita, jotka ovat vieraskentällä täysiä vastaantulijoita. Kovat ja tasaiset ottelut kehittäisivät varmasti pelaajia enemmän kuin tällaiset 4-0-pelit täysin murskaavalla ylivoimalla. Vaadin sarjan supistamista takaisin 12 joukkueeseen.
Mukahauska provo.
R8G

Poissa Poissa

Vastaus #577 : 29.07.2007 klo 21:17:20

Ihanko sivullisille ja ilman syytä rupesivat riitaa haastamaan, vai mitäs siellä oikein tapahtui?

Poikien kans kysästiin puoliajalla et paljo peli niin ei vissii maistunu..  :) Oltiin ite niin avuttomia toppahousuja ni ei lähdetty myllyttää ku muutenki on naama nii vitun ruma.. KUOPIOLAISET ON IHAN V**UN PÄÄLLIKOITÄ! Ja gloryhunttereiden kyselijöille terkut et viimeiset 5 vuotta kaikki kotipelit oltu kattoo...
« Viimeksi muokattu: 29.07.2007 klo 21:19:16 kirjoittanut R8G »
hamit

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SGE

Vastaus #578 : 29.07.2007 klo 21:17:40

Jos joku JJK janari tulis aukoo niin ihan varmasti turpaan löisin >:(
Jo ylttäisin/osaisin :D Ylos
Stan Smith2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Suomen maajoukkue, Kista FC

Vastaus #579 : 29.07.2007 klo 21:17:43

Se johtuu vain siitä että olet savolainen ali-ihminen. Älä ota sitä vakavasti. :)

Olen Kuopiosta ja ylpeä siitä! :)
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #580 : 29.07.2007 klo 21:19:24

Poikien kans kysästiin puoliajalla et paljo peli niin ei vissii maistunu..  :) Oltiin ite niin avuttomia toppahousuja ni ei lähdetty myllyttää ku muutenki on naama nii vitun ruma.. KUOPIOLAISET ON IHAN V**UN PÄÄLLIKOITÄ! Ja gloryhuntteriden kyselijöille terkut et viimeiset 5 vuotta kaikki kotipelit oltu kattoo...

"voix joku käydä myllyttää ton kun mä en uskalla"

:D Ylos
Stan Smith2

Poissa Poissa

Vastaus #581 : 29.07.2007 klo 21:20:53

Jo yltäisin/osaisin :D Ylos

Ei yltämisestä varmasti ole ongelmaa.. Varmasti löytyy hyviäkin tyyppejä JJK kannattajien joukosta, mutta ei semmosia "me ollaan ihan vitun paras joukkue ikinä" - janareita jaksas kattoo ::)
thirdeye

Poissa Poissa

Vastaus #582 : 29.07.2007 klo 21:21:24

Se johtuu vain siitä että olet savolainen ali-ihminen. Älä ota sitä vakavasti. :)

No niin, eiköhän lopeteta nämä ali-ihmistely, ei anna teistä JJK:n kannattajistakaan mitenkään erityisen älykästä kuvaa. Sitä on tullut kuitenkin jo aika monen suusta (tai sormista).

Ja samantien voi myös KuPS:n kannattajien teiniosasto mennä jo nukkumaan. Ennenkuin nolaatte meidät kaikki.

Tiukentuvalle Ykkösen nousutaistolle  Ylos
hamit

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SGE

Vastaus #583 : 29.07.2007 klo 21:22:15

Varmasti löytyy hyviäkin tyyppejä JJK kannattajien joukosta, mutta ei semmosia "me ollaan ihan vitun paras joukkue ikinä" - janareita jaksas kattoo ::)
Näinhän se on...
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #584 : 29.07.2007 klo 21:23:00

Ei yltämisestä varmasti ole ongelmaa.. Varmasti löytyy hyviäkin tyyppejä JJK kannattajien joukosta, mutta ei semmosia "me ollaan ihan vitun paras joukkue ikinä" - janareita jaksas kattoo ::)
Nämä herrat taisivat kuitenkin tänään löytyä sieltä KuPSin fanikatsomosta.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #585 : 29.07.2007 klo 21:24:49

Hulinalle  Ylos Tuoppi

Ja Ykkösen nousukahinalle 
Uutinen
JJK   13   27
RoPS   13   27
KuPS   13   26

PK-35   13   24
TPV   13   23

Kunhan Etelän pellet pysyy takana, niin kuka tahansa kärkikolmikosta, tervetuloa liigaan  Ylos
R8G

Poissa Poissa

Vastaus #586 : 29.07.2007 klo 21:26:39

"voix joku käydä myllyttää ton kun mä en uskalla"

:D Ylos

Oot todella johtaja!  Ylos Maistuu aivan törkeesti..
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #587 : 29.07.2007 klo 21:28:53

Ilmoitanpa kaikille vain sen, että nimimerkki Arpin Lusène kuuluu nimimerkille Kinuski. Hän ei tosin jostain syystä, enään kirjoittele kyseisellä nimimerkillä. :)

Tottakai minä raivoan jos KuPS häviää, sen verran intohimoisesti KuPSia kannatan.
Nahkatakkimies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #588 : 29.07.2007 klo 21:29:58

No niin, eiköhän lopeteta nämä ali-ihmistely, ei anna teistä JJK:n kannattajistakaan mitenkään erityisen älykästä kuvaa. Sitä on tullut kuitenkin jo aika monen suusta (tai sormista).

Ei tarvitse edes olla Savosta että pitäisin ali-ihmisenä jos olisi valmis myllyttämään ja olemaan ylpeä siitä.
WilsonKirwa

Poissa Poissa

Vastaus #589 : 29.07.2007 klo 21:33:31

Savolaisten katkeralle itkulle  Tuoppi

Onpahan kuopiolaisilla yksi huoli vähemmän, tuolla pelillä ei paljon tarvitse liigapaikan perään haikailla.
JJK teki mitä tahtoi, ja lukemat olisivat helposti voineet olla rumemmatkin kuin 4-0. Noin paskoja joukkueita ei pitäisi kenenkään joutua Ykkösessä katselemaan.
Stan Smithin lässytykselle "myllyistä"  :keskari:. Kun kasvat vähän, tajuat kuinka vitun tyhmältä kuulostat.
lörtsy88

Poissa Poissa

Vastaus #590 : 29.07.2007 klo 21:36:49

Jaksaa naurattaa vieläkin. :D :keskari:
huomaa hymiö*
Alejandro

Poissa Poissa

Vastaus #591 : 29.07.2007 klo 21:38:43

Tää forumilla uhoaminen ja muille huutelua on kyllä niin naurettavaa!!! Se vielä menee kun jotkut heittelee provoja pilke silmäkulmassa, mutta tää kun porukka uhoaa tosissaan tyyliin "Kuopion torilla nähdään" niin hyi hyi hävetkää!!  :( Alas
Stan Smith2

Poissa Poissa

Vastaus #592 : 29.07.2007 klo 21:40:18

Stan Smithin lässytykselle "myllyistä"  :keskari:. Kun kasvat vähän, tajuat kuinka vitun tyhmältä kuulostat.

Tiedän että kuullostan tyhmältä, mutta kun KuPS häviää ja sitten tullaan leijumaan "ollaan parhaita" jutuilla sieltä juväskylän päästä niin kyllä vähemmästäkin rupeaa keittämään ???
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #593 : 29.07.2007 klo 21:41:47

Tää forumilla uhoaminen ja muille huutelua on kyllä niin naurettavaa!!! Se vielä menee kun jotkut heittelee provoja pilke silmäkulmassa, mutta tää kun porukka uhoaa tosissaan tyyliin "Kuopion torilla nähdään" niin hyi hyi hävetkää!!  :( Alas
*halipusu* :(
Jarzkii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #594 : 29.07.2007 klo 21:44:51

Siis mitä ihmettä? Aina on minulla ainakin ollut mukavan ja leppoisan ihmisen kuva kuopiolaisista, mutta pitääkö sitä kohta muuttaa. Tällaista käyttäymistä ei ole todellakaan tullut vastaan jääkiekkoa seuratessa. Toivottavasti menette vaikka konkurssiin niin pääsee sitten KuPSin fanit taivastelemaan esim. sitä naisten liigajoukkuetta. Ruvetkaa vielä tuomareiden kanssa siellä tappelemaan, niin eihän tuosta mitään puutu.  Alas Alas

Vaikka sanotaan, että ei saa yleistää, niin melko vaikeaa se tämän palstan ja tänään nähdyn perusteella on uskoa. Toivottavasti ja todennäköisesti suurin osa KuPSin faneista on mukavia ja "normaaleja" tallaajia, mutta nämä remuajat ensimmäisenä saunan taakse. Vai että seuraavan kerran nähdessä turpakäräjät, morjens ja toivottavasti sattuu, nimenomaan teihin arvon perinteistä fanikulttuuria edistävät JANARIT. Kannustus oli tänään hyvää olosuhteisiin nähden, mutta pelinjälkeinen näky oli sellaista, jota en todellakaan halua toista kertaa katsoa.

Pelistä itsessään on sanottu riittävästi, JJK oli ylivoimainen eikä kuopiolaisilla ollut mitään sanottavaa! Tuollaisen esityksen KuPS ei varmasti ole sitä, jolla se on sarjakärjen paikan lunastanut. Mikä lie muovimatto syynä, tekosyitä.

Ja mitä tulee gloryhunttaamiseen, niin henkilökohtaisesti pelejä on tullut seurattua jo vuosia enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Tämä menestys ja buumin nousu on saanut minut kiinnostumaan entistä enemmän ja uskon, että tälläisia katsojia on lukemattomia Jyväskylässä tällä hetkellä. Gloryhunter siis ilmeisesti...

EDIT: Täällä päässä ei todellakaan vielä leijuta, mutta kun luki ketjua ennen ottelua, niin eikös takaisin provoaminen ole täysin oikeutettua, JJK:ta kun on pidetty täytenä paskana futiskartalla ennen tätä päivää ja ilmeisesti myös edelleen, ainakin muutamien kuopiolaisten mielestä. TÄLLÄ HETKELLÄ JJK on ehkä se paras seura Ykkösessä, joten pieni leijuminen kuitenkin on varmasti sallittua. Eri asia on yliampuvat tekstit, joissa kaikki kärjistetään urakalla.

Olen avautunut.  :D
« Viimeksi muokattu: 29.07.2007 klo 21:47:41 kirjoittanut Jarzkii »
Stan Smith2

Poissa Poissa

Vastaus #595 : 29.07.2007 klo 21:51:36

Siis mitä ihmettä? Aina on minulla ainakin ollut mukavan ja leppoisan ihmisen kuva kuopiolaisista, mutta pitääkö sitä kohta muuttaa. Tällaista käyttäymistä ei ole todellakaan tullut vastaan jääkiekkoa seuratessa. Toivottavasti menette vaikka konkurssiin niin pääsee sitten KuPSin fanit taivastelemaan esim. sitä naisten liigajoukkuetta. Ruvetkaa vielä tuomareiden kanssa siellä tappelemaan, niin eihän tuosta mitään puutu.  :al as: :al as:

Vaikka sanotaan, että ei saa yleistää, niin melko vaikeaa se tämän palstan ja tänään nähdyn perusteella on uskoa. Toivottavasti ja todennäköisesti suurin osa KuPSin faneista on mukavia ja "normaaleja" tallaajia, mutta nämä remuajat ensimmäisenä saunan taakse. Vai että seuraavan kerran nähdessä turpakäräjät, morjens ja toivottavasti sattuu, nimenomaan teihin arvon perinteistä fanikulttuuria edistävät JANARIT. Kannustus oli tänään hyvää olosuhteisiin nähden, mutta pelinjälkeinen näky oli sellaista, jota en todellakaan halua toista kertaa katsoa.

Pelistä itsessään on sanottu riittävästi, JJK oli ylivoimainen eikä kuopiolaisilla ollut mitään sanottavaa! Tuollaisen esityksen KuPS ei varmasti ole sitä, jolla se on sarjakärjen paikan lunastanut. Mikä lie muovimatto syynä, tekosyitä.

Ja mitä tulee gloryhunttaamiseen, niin henkilökohtaisesti pelejä on tullut seurattua jo vuosia enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Tämä menestys ja buumin nousu on saanut minut kiinnostumaan entistä enemmän ja uskon, että tälläisia katsojia on lukemattomia Jyväskylässä tällä hetkellä. Gloryhunter siis ilmeisesti...

EDIT: Täällä päässä ei todellakaan vielä leijuta, mutta kun luki ketjua ennen ottelua, niin eikös takaisin provoaminen ole täysin oikeutettua, JJK:ta kun on pidetty täytenä paskana futiskartalla ennen tätä päivää ja ilmeisesti myös edelleen, ainakin muutamien kuopiolaisten mielestä. TÄLLÄ HETKELLÄ JJK on ehkä se paras seura Ykkösessä, joten pieni leijuminen kuitenkin on varmasti sallittua. Eri asia on yliampuvat tekstit, joissa kaikki kärjistetään urakalla.

Olen avautunut.  :D
Jotkus kuopiolaiset ottavan jalkapallon todella vakavasti ja tunteet kuumentuvat välillä... Ja niinhän se jalkapallo täytyy ottaa vakavasti Ylos Välillä tunteet menee yli, mutta se ei ole suuri ongelma..
« Viimeksi muokattu: 29.07.2007 klo 21:53:22 kirjoittanut Stan Smith2 »
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #596 : 29.07.2007 klo 21:53:57

Minä rakastan KuPSia. Jos KuPS häviää ja siitä vittuillaan, niin luuletteko että se tuntuu hyvälle? Aivan kuin joku haukkuisi vaimoasi huoraksi? Minä olen intohimoinen kannattaja, en tiedä teistä.

Ensi viikolla sitten Vaasaan, itsekin silloin jo paikalla pitkästä aikaa!
Kutvonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS

Vastaus #597 : 29.07.2007 klo 21:54:34

Urheiluruutu olisi kyllä voinut sen ainoan poikkeuksen omiin linjauksiinsa tehdä ja raportoida tästä ottelusta, sillä kaiken lukemani perusteella todellinen Tapahtuma ottelu on ollut. Upea yleisömäärä joka ei kalpenisi yhtään liigatasollakaan ja ennakkoon tasaväkisten (no, ainakin omien ennakkotuntemuksien perusteella) joukkueiden kohtaaminen jossa ero repeytyi noinkin isoksi.
Del Atletico
Vastaus #598 : 29.07.2007 klo 21:56:55

Kuopiolaisten on aika turha itkeä pelin jälkeen vastustajien kuittailusta yms. Tietyt nimimerkit tätä itse suorastaan kerjäsivät viesteillään ennen viikonlopun matsia.

Paskaa että KuPS hävisi, mutta yritetään nyt silti jotenkin käyttäytyä. Elämä jatkuu.
Azazello

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers

Vastaus #599 : 29.07.2007 klo 21:59:02

Minä rakastan KuPSia. Jos KuPS häviää ja siitä vittuillaan, niin luuletteko että se tuntuu hyvälle? Aivan kuin joku haukkuisi vaimoasi huoraksi? Minä olen intohimoinen kannattaja, en tiedä teistä.

Ensi viikolla sitten Vaasaan, itsekin silloin jo paikalla pitkästä aikaa!

Huomaa, ettei KuPS ole vähään aikaan hävinnyt, niin nämä tunteet ovat päässeet patoutumaan. Intohimolle futiskannatuksessa toki  Ylos mutta jos kuittailee itse, niin pitää myös kyetä vähän kuittailua vastaanottamaan.

(Disclaimer: En kannata vaimon haukkumista huoraksi tasaisin väliajoin tunteiden purkamiseksi)

Sivuja: 1 ... 23 [24] 25 ... 30

Siirry: