Nostetaas.
Aleksi Valavuori @Valavuori 2 h
TPS pelaaja makaa maassa toisella puolella kenttää ja samaan aikaan iso tilanne toisessa päässä. @duartefct paareilla pois. Perkele.
Vieressä joku ryyppyremmi huutaa paareilla makaavalle Tammilehdolle: "Toivottavasti kuolet." Mulla hirttää kiinni. Snadi selkkaus.
"Saat turpaas jne." oli seuraava huuto Tammilehdolle suunnattujen kuolema-huutojen jälkeen. Kävelin paikalle. En saanut.
Järkkäri sanoi, että kyseessä oli @FCINTERturku omistajan poika ja hänen porukkansa. Absurdi meininki. Syke nousi kyllä kivasti.
Carita Varjonen @Cartsuli 2 h
@Valavuori @FCINTERturku järjestysmiesten tulee puuttua epäsopivaan käytökseen .
Duarte Tammilehto @duartefct 2 h
@DaniSaarinen @Valavuori ei jotenki yllätä yhtään. Sillähän on välillä tapana tulla huutelemaan meiän treeneihin solvauksia #reppana
Carita Varjonen @Cartsuli 43 min
@Valavuori kurkkaa puhelimeen välillä!
Odotellaan jälkipyykkiä.
Ajattelin tässä korjata Aleksi Kuravuoren muutaman virheellisen informaation. Todellakin, olin itse katsomassa kyseistä ottelua Paten kanssa. Aika mukavasti Kuravuori twiittasi, että PATE ja KAVERIT huutelivat pelin aikana. Kyseessä oli koko ajan yksi ja sama tyyppi, jota harvemmin Interin katsomossa näkee. Ko henkilö oli hyvin tukevassa humalassa, minkä takia taisi kentälle huudellakin. "Mä toivon, että sä kuolet" ja koko loukkantumista edeltänyt "Saat turpaas" -huudot tulivat yhdeltä ja samalta kaverilta. Tätä samaista henkilöa kyllä käskettiin pitämään turpansa kiinni, myöskin Paten toimesta, mutta vahvan humalatilansa johdosta hänen muistinsa oli kovin lyhyt.
Kuravuoren väliintulo minulla on videolla. Päätin kuvata sen syystä, että hän pomppasi omasta aitiosta oma-aloitteisesti meille huutamaan. Otti jopa maailmanpoliisin elkein silmälasinsa pois, ikäänkuin fyysiseen yhteenottoon valmistautuen. Kuravuori uhosi aikansa, jonka jälkeen hän poistui. Ihme leijumista Twitterissä. Oli lesoomassa ja ojentamassa, mutta humalaisen noustessa seisomaan, alkoi hänen sävynsä olla lempeämpi. Vituttaa myös tuo hänen mainitsemansa "ryyppyremmi" ja "Paten porukka", sillä vain yksi meistä oli humalassa, eikä kukaan oikeastaan ole Paten "porukkaa".
Olen nyt saanut kuulla yhdeltä jos toiselta olevani syyllinen pelissä tapahtuneisiin huutoihin ja se alkaa pikku hiljaa ketuttaa. Myöskin kyselyt Paten riehumisesta Tepsukoiden pelissä alkavat jo tympiä, sillä hän ei ollut tilanteessa osallisena. Kiitti vitusti Kuravuori meidän kaikkien mustamaalaamisesta. Ensi kerralla voisit vähän ajatella, ennenkuin alat Twitterissä meuhkaamaan omiasi. Minulla on myös videokuvaa Kuravuoren pullistelusta, kiinnostaako?
P.s. järjestysmies kylläkin kävi ojentamassa "koko porukkaa" ja näin ollen puuttui omalla tavallaan tilanteeseen. Ikävää oli myös saada järjestysmieheltä haukut ja paskan jätkän leima, vaikkakin olimme huutajaa useamman kerran sanallisesti ojentaneet.