Hadji
Poissa
|
 |
Vastaus #50 : 19.08.2007 klo 19:49:28 |
|
Onks tää ManUn kaataja Geovanni sama jätkä joka floppas Barcassa?
Kyllä
|
|
|
|
|
Northern Rock
Poissa
|
 |
Vastaus #51 : 20.08.2007 klo 12:29:26 |
|
Vilpittömät onnittelut Citizensille voitosta  Ei kyllä tunnista joukkuetta Man Cityksi, sen verran erinäköistä peliä on. Richards pelasi uskomattoman pelin. Svennis on näyttänyt olevansa kova luu seurajoukkuetasolla 
|
|
|
|
|
Speirs
Poissa
|
 |
Vastaus #52 : 20.08.2007 klo 12:38:18 |
|
Ei kyllä tunnista joukkuetta Man Cityksi, sen verran erinäköistä peliä on.
Ennen saatu luotua yli nolla maalipaikkaa ottelussa?
|
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #53 : 20.08.2007 klo 13:28:55 |
|
Ei tuo Schmeichel jr. kyllä silti ole täysin vakuuttanut vaikkei maalin maalia ole vielä päästänytkään. Hieman epävarman oloinen joissain tilanteissa mutta nuorihan on kaverikin ja kovat paineet, kun isäukkokin katsomossa.
|
|
|
|
|
Kakkis
Poissa
|
 |
Vastaus #54 : 20.08.2007 klo 13:51:51 |
|
Isäni on kannattanut Manchester Cityä 50-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Blues-paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Svenniksen joukkoja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Manua!
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin City on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Miehen iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että The Citizens on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
|
|
|
|
|
Sinkkis
Paikalla
Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018
|
 |
Vastaus #55 : 20.08.2007 klo 14:24:20 |
|
Hieno voitto meille 
|
|
|
|
|
Zorbas
Poissa
Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa
|
 |
Vastaus #56 : 20.08.2007 klo 14:27:19 |
|
Isäni on kannattanut Manchester Cityä 50-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Blues-paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Svenniksen joukkoja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Manua!
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin City on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Miehen iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että The Citizens on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää. 
|
|
|
|
|
drake
Poissa
|
 |
Vastaus #57 : 20.08.2007 klo 15:00:00 |
|
Vilpittömät onnittelut Citizensille voitosta  Tätä ärsyttävää Mikko Innasmiahan on aiemminkin käsitelty. Kyseessä on Blues (ja tietysti City). Citizens nimeä ei käytännössä käytetä pitkähkön seuraamiseni perusteella juuri lainkaan. Isäni on kannattanut Manchester Cityä 50-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Blues-paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Svenniksen joukkoja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Manua!
Itselläni ei onnistunut valitettavasti näin hyvin. Lankomies toi pojalle joskus 5 vuotispäivälahjaksi Arsenalin pelipaidan. Tämän jälkeen eivät enää Cityn verkkarit yms. onnistuneet kääntämään pojan päätä vaan Arsenal on pysynyt suosikkijoukkueenaan. Oma Bluesien kannatus juontaa jo 60 -luvun lopulta Colin Bellin ajoilta. Elämme nyt hienoja aikoja, joita ei juuri ole ollut sitten 70 -luvun puolivälin.
|
|
|
|
|
|
Del Atletico
|
 |
Del Atletico
Vastaus #58 : 20.08.2007 klo 22:30:54 |
|
Repeäminen Liverbird ei aikanaan varmasti osannut aavistaa millaisen klassikon loi kun tuon historiikkinsa Forumilla julkaisi..
|
|
|
|
|
Krunge
Poissa
|
 |
Vastaus #59 : 20.08.2007 klo 23:23:51 |
|
Mitkä ovatkaan todennäköisyydet, että avautuminen sattuu juuri menestystä alkaessa tulla. 
|
|
|
|
|
Parry Otter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Vapsi, Portland Trail Blazers, Seattle Seahawks
|
 |
Vastaus #60 : 20.08.2007 klo 23:40:25 |
|
Itselläni ei onnistunut valitettavasti näin hyvin. Lankomies toi pojalle joskus 5 vuotispäivälahjaksi Arsenalin pelipaidan. Tämän jälkeen eivät enää Cityn verkkarit yms. onnistuneet kääntämään pojan päätä vaan Arsenal on pysynyt suosikkijoukkueenaan. Oma Bluesien kannatus juontaa jo 60 -luvun lopulta Colin Bellin ajoilta. Elämme nyt hienoja aikoja, joita ei juuri ole ollut sitten 70 -luvun puolivälin.
Mitkä ovatkaan todennäköisyydet, että avautuminen sattuu juuri menestystä alkaessa tulla. Shocked Forumismien tuntemuksessa puutteita? 
|
|
|
|
|
Sinkkis
Paikalla
Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018
|
 |
Vastaus #61 : 21.08.2007 klo 06:12:25 |
|
Itse olen kannattanut intohimoisesti Citya jo vuosia. On hienoa, että meillä on alkanut kausi pitkästä aikaa näin kivasti ja tullaan varmasti haastamaan kuuden kärki. City, tuleva Englannin Rosenborg 
|
|
|
|
|
Kant
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 21.08.2007 klo 09:02:02 |
|
^ Cityn omistaa yhtiö, jonka director Thaksin on... ja jos Thaksin syrjäytetää, seuraavaks johtoo nousee vaimo, pojat,tyttäret,veljet,siskot,kummit,kälyt yms sukua... ja Frank vetää naruista joka tapaukses...
Kukas tuon Cityn omistavan yhtiön omistaa? Epäilemättä Manchester City FC:n taustalla on hyvin monimutkainen yritysjärjestely, mutta onko Thaks tosiaan saanut asiat järjestettyä siten, että vaikka mies todettaisiin täysin rikolliseksi, ei hänen suvun City-omistusta pysty enää kukaan jäädyttämään? Vaikka tunnen hyvin huonosti tämän Cityn uuden omistajan taustat, niin eipä tätä uutta omistajaa kovin positiivisena uutisena voi Valioliigalle pitää. Miehen taustat ovat sen verran hämärät, että puutteellisillakin tiedoilla voi perustellusti sanoa tämän kaupan haiskahtavan pahasti. En sitten tiedä, miten City-kannattajat tähän suhtautuvat? Mielestäni kaikkein surkeinta tässä on se, että Valioliigan huipulle ei voi pitkäjänteisellä työllä nousta. Nythän City on tuhlannut aivan tautisen määrän rahaa, mutta silti kukaan ei usko, että seura voisi yltää edes neljän parhaan joukkoon. Kuinkakohan paljon pitäisi rahaa laittaa tiskiin, että Valioliigassa voisi realistisesti taistella edes neljännestä sijasta?
|
|
|
|
|
Zorbas
Poissa
Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa
|
 |
Vastaus #63 : 21.08.2007 klo 15:36:00 |
|
|
|
|
|
|
Il Chino
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #64 : 21.08.2007 klo 22:46:56 |
|
Onnitelut Citylle derbyn voitosta  Derbyä en nähnyt, mutta nuo kaksi edellistä Cityn peliä kyllä ja on pakko myöntää, että Cityn peliä on jotenkin vain kiva kattoa. Cityä olen aina mielenkiinnolla seurannut hiukan sivusilmällä, mutta kun satuin näkemään nuo kaksi peliä, niin täytyypä alkaa seuraamaan vähän tarkemmin. Ensin luulin että kyseessä on tällainen tyypillinen muukalaislegioona, joka ei osaa pelata joukkueena niin yhtään. Mutta mitä vielä: Puolustus varsinkin on toiminut todella erinomaisesti näkemissäni peleissä ja hyökkäyksessä on taitoa, mutta homma kuitenkin toimii hyvin. Elano on minut vakuuttanut ja Michael Johnson on varmasti tulevaisuudessa maajoukkueen vakiokalustoa, kuten myös Micah Richards puolustuksesta. Bianchi tekee varmasti lisää maaleja, mutta Bojinovin loukkaantuminen oli varsin ikävä homma  Täytyy nyt seurata Cityä lisää, vaikuttaa ehdottoman mielenkiintoiselta joukkueelta. 
|
|
|
|
|
Kolibri
Poissa
|
 |
Vastaus #65 : 30.08.2007 klo 16:36:13 |
|
Ja samat ongelmat kyllä näkisin omistajassa, onhan Thaksin jo ehtinyt rahtaamaan kolme thaimaalaista pelaajaa testiin. : Thailand international defender Suree Sukha is set to join Manchester City. Suree was one of three Thai players invited for a two-week trial at City by new owner Thaksin Shinawatra last month. Kiatprawut Saiwaeo and Teerasil Dangda also linked up with Sven Goran Eriksson's side. Suree impressed the most out of the three players and was chosen to join City on a permanent deal. "Suree will be the first Thai player to play in the Premier League," Shinawatra's lawyer, Noppadon Pattama, announced. "His work permit is now being processed."http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_2695285,00.html
|
|
|
|
|
Ralliraita
Poissa
Suosikkijoukkue: Tjerna kraft, JA tack!
|
 |
Vastaus #66 : 12.10.2007 klo 16:16:23 |
|
Oho, tääläpä ollut hiljaista.
Jokatapauksessa Svennis on suunnittelemassa 12miljoonan €ooh:n tarjousta Peter Crouchista.Tammikuussahan siirtoikkuna jälleen avautuu ja S-G Eriksson haluaa lisää leveyttä joukkueen hyökkääjäkalustoon.
|
|
|
|
|
Herstein
Paikalla
Suosikkijoukkue: Heitto
|
 |
Vastaus #67 : 12.10.2007 klo 16:34:06 |
|
Oho, tääläpä ollut hiljaista.
Jokatapauksessa Svennis on suunnittelemassa 12miljoonan €ooh:n tarjousta Peter Crouchista.Tammikuussahan siirtoikkuna jälleen avautuu ja S-G Eriksson haluaa lisää leveyttä joukkueen hyökkääjäkalustoon.
Crouchin mahdolliselle siirrolle Man Cityyn 
|
|
|
|
|
Koivu#11
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Huuhkajat, David Bentley
|
 |
Vastaus #68 : 15.10.2007 klo 14:19:16 |
|
Kenen uskotte pelaavan Cityn maalissa kotipelissä Birminghamia vastaan?
|
|
|
|
|
Three Lions
Poissa
|
 |
Vastaus #69 : 15.10.2007 klo 14:26:33 |
|
Crouchin mahdolliselle siirrolle Man Cityyn  Myös Anelkan shokkipaluun mahdollisuulla on väläytelty mediassa ja hurjimmissa huhuissa Svenniksen ostoslistalla on ollut jopa Michael Owen. Huhujen todenperäisyydestä huolimatta ilmeisesti Svennis on tuomassa tammikuussa jonkun hyökkääjän Shityyn ratkaisemaan joukkueen maalinteko-ongelma.
|
|
|
|
|
fertsi
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #70 : 17.10.2007 klo 09:50:39 |
|
Kyllähän svennis on tehnyt todella kovaa jälkeä tälläkaudella. Itse toivoisin, että Crouch, Anelka tai joku yhtä kova hyökkääjä saapuisi cityn riveihin, koska cityllä ei kyllä hyökkäspäässä ole juurikaan leveyttä. Kasper Scheikel maalissa ollut kauden yksi positiivisistä yllätyksistä.
Kovaa työtä city takoo kyllä vaikkei materiaali kilpailekkaan valjun huppuseurojen kanssa.
|
|
|
|
|
ilmapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #71 : 17.10.2007 klo 12:59:32 |
|
Itse näkisin näistä em. vaihtoehdoista selkeästi Anelkan parhaana vaihtoehtona. On tottunut tekemään Englannissa yksin kärjessä töitä. Hieman samanlainen peluutus kuin Mpenzalla nyt. Voisi toimia oikein hienosti Elanon syöttöjen vastaanottajana. Siis tämä sillä edellytyksellä, että City jatkaa 4-4-1-1 -taktiikalla. Bianchihan tuohon ei sovellu lainkaan, joten Svenniksen puolustaman italiaanon ja jonkun muun (Crouch, Owen jne.) mahdollinen yhteistyö kärjessä 4-4-2:ssa on varmasti myös mahdollisuus, jota tammikuun siirtoikkunassa haetaan.
|
|
|
|
|
Demas
Poissa
Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne
|
 |
Vastaus #72 : 17.10.2007 klo 13:09:49 |
|
Voisiko olla että jos Svennis haikailee esim Crouchin perään niin Bianchi olisi vaihtamassa maisemaa?
|
|
|
|
|
Daigle#91
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #73 : 17.10.2007 klo 17:29:52 |
|
Ihmetyttää Bianchin kohtelu. Kaveri ostetaan 9 miljuunan hintalapulla penkille istumaan. Vai oliko toiveissa peluuttaa Bianchi-Bojinov paria yhdessä, mikä sitten Bojinovin loukkaannuttua meni vituiks? Nyt huomattiin, että Bianchi on täysin surkea yksin kärjessä pelatessaan ja Mpenza sai näin mahdollisuuden jonka on myös käyttänyt. Kohta alkaa briteissä olemaan kylmä ja Bianchilla koti-ikävä.
Niin ja Isaksson maaliin.
|
|
|
|
|
Liucas Juuz One
Poissa
Suosikkijoukkue: Guti, Juande Ramos
|
 |
Vastaus #74 : 21.10.2007 klo 13:38:19 |
|
Niin ja Isaksson maaliin.
Viimeiset kaksi matsia on maalilla pelannut Joe Hart. Itse en noita pelejä nähnyt, mutta ilmeisesti aivan kelvollisesti on pelannut? Kasper on näköjään heivattu jonnekin, mutta minne, multa on mennyt aivan ohi. Middlesbroughia vastaan oli vielä Hartin kakkosena, mutta nyt kun Isaksson tuli takaisin, niin Kasper sai väistyä. Reserveissäkö Kasper pelaa, loukkaantunut ei ainakaan ole?
|
|
|
|
|
|
|
|