erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #100 : 19.08.2007 klo 22:00:23 |
|
Enemmän siellä oli faneja, mitä HJK:lla sakilaiset ja forza yhteen laskettuna.  Saisinko nähdä valokuvan, jotta voin laskea fänien määrän ?
|
|
|
|
|
Juhani Kontiovaara
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU ja Suomen maajoukkueet
|
 |
Vastaus #101 : 19.08.2007 klo 22:01:00 |
|
Oli muuten Kampani siinä mun vieres koko pelin. (uuuuu)
Voin vahvistaa. Euro-"Kampanille:" 
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
Vastaus #102 : 19.08.2007 klo 22:06:32 |
|
Voin vahvistaa. Euro-"Kampanille:"  Sit bongasin vielä Waikun. Ei ehkä olisi.
|
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #103 : 19.08.2007 klo 22:12:56 |
|
Sissiryhmälle  jos näin todella oli. Ei tainnut vaan olla niinkään Sissiryhmäläisiä. Ainakin vanhempi kaarti näytti olevan suhteellisen rauhassa, mutta näillä muutamalla lapsukaisella oli tarve aiheuttaa jotain. Yrittivät provosoida muitakin katsojia, mutta olisi varmaan käynyt lopulta aika ikävästi näille kirpuille. No, ei kukaan jaksanut kakaroille mouhota sen enempää. Kannattaa opetella Kuqqenilta kunnon provoja. Se on tainnut saada Tammelassa viimeksi kunnon hulinat aikaiseksi 
|
|
|
|
|
Nimismies
Poissa
|
 |
Vastaus #104 : 19.08.2007 klo 22:15:27 |
|
Eiköhä Arto92 kouluta noita tepsin junnuja ens pelissä 
|
|
|
|
|
jakkeri
Poissa
|
 |
Vastaus #105 : 19.08.2007 klo 23:34:19 |
|
Vittu mitä lapsia noi tps fanit. Vanhimmat 19 ja uhoaa kännissä kaikilla. Pari kävi kokeilemassa onneansa jo sinikaartin päädyssä. Kasvakaa aikuisiksi.
meinasin jo mennä tähän provoon, sitten tajusin että täähän on kirjotettu jo kesken pelin eikä ilmeisesti oo tietoakaan mitä siellä oikeasti on tapahtunut
|
|
|
|
|
Collymore
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomifutis
|
 |
Vastaus #106 : 19.08.2007 klo 23:39:13 |
|
meinasin jo mennä tähän provoon, sitten tajusin että täähän on kirjotettu jo kesken pelin eikä ilmeisesti oo tietoakaan mitä siellä oikeasti on tapahtunut
Sitten kun luet viestin uudestaan, voit huomata sen olevan varustettu kännykkä-logolla. Eli mene vaan provoon, jos siltä tuntuu 
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #107 : 20.08.2007 klo 00:09:59 |
|
Kiitokset nykytekniikalle. Eiköhän se mun ottama kuva siitä lakanasta viimeistään todista sen että olin pelissä.
|
|
|
|
|
Collymore
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomifutis
|
 |
Vastaus #108 : 20.08.2007 klo 00:15:50 |
|
Kiitokset nykytekniikalle. Eiköhän se mun ottama kuva siitä lakanasta viimeistään todista sen että olin pelissä.
Minä en sitä ainakaan epäile, ja samaa mieltäkin olen nuorten turkulaisten typerästä leikistä. Mahtoikohan siinä olla jotain taustalla, vai uhosivatko uhoamisen takia?
|
|
|
|
|
FLO
Poissa
Suosikkijoukkue: HSF, HSV
|
 |
Vastaus #109 : 20.08.2007 klo 00:18:56 |
|
paha lähtee sanoo mitää sinikaartista kun 95% huudoista ei kuulunu..
|
|
|
|
|
Geejuna
Poissa
|
 |
Vastaus #110 : 20.08.2007 klo 00:22:24 |
|
paha lähtee sanoo mitää sinikaartista kun 95% huudoista ei kuulunu..
Olin molemmissa päädyissä yhden puoliajan, ja rehellisesti voin todeta (ilman sinivihreitä laseja), että Sinikaarti vei voiton molemmilla kerroilla.
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #111 : 20.08.2007 klo 00:22:53 |
|
Vessoilla tapahtui sellainen tilanne että uhosivat että tulkaa kuka vaan niin vedetään. Sit tää 8 hengen porukka lähti sieltä vessoilta kohti omaa porukkaansa niin huusivat kovaan ääneen ihmisiä osoittaen että sinä siinä tule niin saat turpiis. Hei sinä punapaita saat turpiis. Järkkäri hei tule tänne vedän heti.
Kaikki huipentui kun ennen poliisien tuloa tämä sama porukka kävi ottaan nokkaan sinikaartilta sekä voi sanoa että kävi järjestysmiesten kimppuun. Ainakin muutama järkkäri otti tönäisyn vastaan.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #112 : 20.08.2007 klo 00:24:13 |
|
Kaikki huipentui kun ennen poliisien tuloa tämä sama porukka kävi ottaan nokkaan sinikaartilta sekä voi sanoa että kävi järjestysmiesten kimppuun. Ainakin muutama järkkäri otti tönäisyn vastaan.
Kulttuuria viimeisen päälle. TPS 1 Sinikaarti 0. 
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #113 : 20.08.2007 klo 00:25:06 |
|
Itse istuin tasan puoles välis. Ennen matsia tps fanit piti meteliä. Pelaajien tultua kentälle en eroittanut enään mitä tps fanit huusi kun sinikaarti aloitti laulaan. Peitti tps huudot täysin. Kyllä ne kuulu mutta ei niistä selvää saanut.
|
|
|
|
|
FLO
Poissa
Suosikkijoukkue: HSF, HSV
|
 |
Vastaus #114 : 20.08.2007 klo 00:25:15 |
|
Olin molemmissa päädyissä yhden puoliajan, ja rehellisesti voin todeta (ilman sinivihreitä laseja), että Sinikaarti vei voiton molemmilla kerroilla.
ilman värilaseja :  ainoot huudot mitkä kuulu oli "united, tampere, united" lutuuria  (ilman värilaseja) sanon kyllä että raitapaidat vei
|
|
|
|
|
Geejuna
Poissa
|
 |
Vastaus #115 : 20.08.2007 klo 00:28:08 |
|
ilman värilaseja :  ainoot huudot mitkä kuulu oli "united, tampere, united" lutuuria  (ilman värilaseja) sanon kyllä että raitapaidat vei Jos tuo oli ainut mitä kuului, niin ihmekös ettette huutaneet palkkakuitin tietoja ilmoille, vaikka niitä kovasti teiltä tivattiin. Mutta turha tästä taitaa olla juupas eipäs väittelyä aloittaa.
|
|
|
|
|
Ylliksen Mummo
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)
|
 |
Vastaus #116 : 20.08.2007 klo 00:30:08 |
|
ilman värilaseja :  ainoot huudot mitkä kuulu oli "united, tampere, united" lutuuria  (ilman värilaseja) sanon kyllä että raitapaidat vei Nämä on taas näitä väittelyitä, joihin pitäisi varautua konstaapelin virallisella desibelimittauksella "oikean" tuloksen saamiseksi. Niille paikoille, joissa istuin ei Turun kannattajien laulanta paljoa kuulunut, kun ääni ei sinne päin suuntautunut. Sinikaarti taas kuului erittäinkin hyvin. Visuaalisesti katsottuna turkulaisilla oli hyvä meininki päällä, kuten myös kotijoukkueenkin kannattajilla. Itse arvostan suuresti molempia joukkioita, jopa niitä uhoajiakin. Toivat oman pikantin lisänsä tunnelmaan.
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #117 : 20.08.2007 klo 00:39:42 |
|
Itse voin sanoa että pelissä en ollut ja kummatkin fäniryhmät kuuluivat  jtn turpakäräjääkin ilmeisesti ollut 
|
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #118 : 20.08.2007 klo 00:44:17 |
|
Itse voin sanoa että pelissä en ollut ja kummatkin fäniryhmät kuuluivat  jtn turpakäräjääkin ilmeisesti ollut  TPS-fanit kuuluivat tosiaan jo tullessaan, kun saavuin stadionille samaan aikaan. HH oli ollut iltalenkillä stadionin vieressä ja ihmetteli kovaa meteliä. Hyvä meno tuolla oli kaikkialla yleisössä.
|
|
|
|
|
Okan Sakset
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #119 : 20.08.2007 klo 00:53:23 |
|
Itse istuin tasan puoles välis. Ennen matsia tps fanit piti meteliä. Pelaajien tultua kentälle en eroittanut enään mitä tps fanit huusi kun sinikaarti aloitti laulaan. Peitti tps huudot täysin. Kyllä ne kuulu mutta ei niistä selvää saanut.
Kyllähän tämä johtui siitä, että istuttiin samalla puolella Tps-fanien kanssa. Varmaan sinikaartia vastapäätä olevassa päädyssä kuului tuo TPS-meteli paremmin. Annan edelleenkin  TPS-faneille. Pieni uho on aina paikallaan, kunhan ei homma karkaa käsistä...
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #120 : 20.08.2007 klo 00:55:57 |
|
TPS:lle iso 
|
|
|
|
|
Orion
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #121 : 20.08.2007 klo 00:56:47 |
|
Mielestäni molemmat faniryhmät esiintyivät (en noista uhoamisista tiedä kun en kohdannut) edukseen ainakin huudon määrässä ja tunnelman luomisessa. En tajua miksi jommankumman pitää "voittaa". Tunnelma oli hyvä, tulos paska.
|
|
|
|
|
Sörsselssön
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, Leeds United
|
 |
Vastaus #122 : 20.08.2007 klo 01:06:10 |
|
Tunnelma oli hyvä, tulos hyvä.
Korjasin viestisi!
|
|
|
|
|
|
|
KBR
Poissa
Suosikkijoukkue: KGB
|
 |
Vastaus #124 : 20.08.2007 klo 02:12:55 |
|
Kyllähän tämä johtui siitä, että istuttiin samalla puolella Tps-fanien kanssa. Varmaan sinikaartia vastapäätä olevassa päädyssä kuului tuo TPS-meteli paremmin. Annan edelleenkin  TPS-faneille. Pieni uho on aina paikallaan, kunhan ei homma karkaa käsistä... Ensimmäinen stadionilta ulos heitetty oli tamperelainen makkaranpaistaja, joka yli sadan kilon ruhopainollaan väänteli jotain 40-kiloista tyttöä. Tämän jälkeen junnuosasto kävi moikkaamassa Sinikaartia ja tuloksena oli poliisiradiossa koodi-1 eli kyttiä oli paikalla ainakin 15 autoa. Pelin jälkeen pusi-sinikaarti huuteli poliisien selkien takana turvallisesti noin 100 metrin päästä, kun meidän vanhempi kaarti olisi ehkä halunnut hieman vetää paikallistansseja.
|
|
|
|
|
|
|
|