FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.03.2026 klo 09:46:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Kirjoittaja Aihe: Liverpool-Chelsea 19.8.2007 klo 18:00 ANFIELD  (Luettu 10972 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #300 : 23.08.2007 klo 11:10:23

Kyllä itse ainakin ymmärrän kortin, mutta taidan olla näitä vanhankansan kasvatteja, jossei osu niin , kyseessähän oli Arbeloalta hyppy, joka tapahtui jo ennen Essienin taklausta, olisikos tuossa voinut pysyä pystyssä?, kun tuo loikka kuitenkin lähtee noinkin korkeana.

Tällaiset loikat vaan ahdistaa, tekipä sen Chelsean pelaaja tai Fulhamin ukko, ei pelipaidalla ole merkitystä. Nykyään mennään maihin aina kun se vain on mahdollista  :keskari: Maassa pyöritään viikkokausi kuin kuolemankielissä, vaikkei ukkoon ole osutta mitenkään, kusetusta pahimmasta päästä, entäs sitten kun oikeasti sattuu, arvostus missä pelaa nykyään. Ennen pistetti pallo ukosta ohitse väistettiin taklaus ja jatkettiin matkaa, nykyään jalat vedetään linkkuun heti kun vastustaja alkaa edes näyttää siltä, että pistää persettä kenttään. Vastuu on taklaajalla, mutta myös taklattavalla, ei siellä nollapäänä vain hölkötellä.

Olen eri mieltä. Tuota filmaamisongelmaa on mielestäni liioiteltu, sillä suurin osa ''filmauksista'' on juuri sitä, että yritetään väistää taklaus ja sen takia tasapaino menee. Peli ja pelaajat ovat nopeutuneet jonkin verran noista ''entisajoista'', kun pallo pistettiin ohi ja taklaus väistettiin helposti. Semmoisiakin tilanteita sattuu usein, että pelaaja odottaa sukitusta ja sen takia menee nurin, mutta tuokin on yleensä itsesuojelua eikä tarkoituksellista kalastelua.  Joskus sitä mennään nurin kovassa vauhdissa ihan vain siksi, että tasapaino pettää, eikä ne aina ole harkittuja, eikä niistä aina kaatuva pelaaja itsekään odota vaparia. Todellinen ongelma sen sijaan on kontaktien liioittelu, näyttävät uimahypyt, vaparien vaatiminen tuomareilta sekä kentällä kieriskely, joista viimeinen on täysin naurettavaa.
jesus_doner

Poissa Poissa

Vastaus #301 : 23.08.2007 klo 14:23:22

Siis kummassa nyt oli enemmän vaikutusta ottelun lopputulokseen: Arbeloan vai Maloudan uimahypyssä?!  ???

Torresin olisi kyllä syytä lopettaa tuollainen käytös...la ligaan kuuluvat nämä.
feverton

Poissa Poissa

Vastaus #302 : 23.08.2007 klo 17:27:03

huhuu peli pelattiin jo!

kerrankin Liverpoolia vastaan tuomitaan tollanen pilkku mitä ne saa itse n.10 kaudessa niin kauhee poru!
Lions Club

Poissa Poissa

Vastaus #303 : 23.08.2007 klo 17:37:27

Toivottavasti puppelit yllättävät ja kamppailevat mestaruudesta tosissaan tällä kaudella. Eroa voisi jäädä tuleviin mestareihin (Chelsea) vaikka yksi piste.  :D :keskari:
keveli

Poissa Poissa

Vastaus #304 : 23.08.2007 klo 19:12:53

kerrankin Liverpoolia vastaan tuomitaan tollanen pilkku mitä ne saa itse n.10 kaudessa niin kauhee poru!

:D  Todistusaineistoa tästä?
jesus_doner

Poissa Poissa

Vastaus #305 : 23.08.2007 klo 20:36:27

huhuu peli pelattiin jo!

Toffeepoikien kohdalla kauhee poru, jos niin monta kertaa edes pallo saadaan vastustajan rankkualueelle kaudessa.

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Siirry: