FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.09.2025 klo 03:17:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2] 3 4

Kirjoittaja Aihe: Olympiastadion  (Luettu 2754 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Juhanix

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Odotan lottovoittoa

Vastaus #25 : 23.08.2007 klo 00:34:40

Ratina just jees. Ehti vielä illaksi kotiakin.
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg

Vastaus #26 : 23.08.2007 klo 00:36:33

Kukaan pelaajistakaan ei halua Ratinassa pelata, mutta näillä mennään niin kauan kun Pekka on hengissä.
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 23.08.2007 klo 00:37:36

Haista vittu   :keskari: :keskari:
Helsinki on PÄÄKAUPUNKI, te muut tuutte sinne koska karsintaottelut tulee pelata maan pääkaupungissa! Itke vaan manselainen juntti.

mee kakara pois, kun vielä pystyt  Ylos

Ei mikään yleinen totuus muuallakaan ole pelata kaikkia karsintaotteluita maan pääkaupungissa. Ihan hyvin nämä 1-2 kääpiötä per karsinta voi tuoda Ratinaan, kun kerran sen kapasiteetti niihin riittää. Isompia maita vastaan luonnollisesti pitää pelata olympiastadionilla. Tekonurmihöntsyjä sen sijaan ei ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2007 klo 00:40:32 kirjoittanut Ben »
Jorma Teräs

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 23.08.2007 klo 00:38:02

Helsinki on PÄÄKAUPUNKI, te muut tuutte sinne koska karsintaottelut tulee pelata maan pääkaupungissa! Itke vaan manselainen juntti.

Tälle varaukseton :D Ylos

Toki itsekin Stadikan kannalla, eri syistä tosin kuin yllä Tuoppi
U1

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 23.08.2007 klo 00:39:03

Käsittääkseni Suomen pelaajistoltakin on tullut sen suuntaista viestiä, että Olympiastadionilla vaan kaikki pelit. Muistanko aivan väärin, vai onko asia tosiaan näin? Joku joka asiasta enemmän tietää voisi kaivella arkistoista tämäntyyppisiä lausuntoja.

Tämän ottelun pelipaikkaa koskien löytyi kaksi lausuntoa (Iltalehdestä ja MTV3:sta), saa toki kaivaa lisääkin jos jostain löytyy:

Roy Hodgson:

"Tamperelaisyleisö teki vaikutuksen
Hodgson oli viime viikolla katsomassa, kun Mestareiden liigan karsinnassa Rosenborg kaatoi Tampereella Tampere Unitedin 3-0 ja lehtereillä oli 16 800 katsojaa. Tamperelaisyleisö teki vaikutuksen brittivalmentajaan.

- Yleisö jaksoi kannustaa kotijoukkuetta loppuun asti, vaikka tamperelaiset jäivät ottelussa nopeasti 0-2-takaa-ajoasemaan. Toivottavasti mekin saamme nauttia samanlaisesta kotiyleisön tuesta keskiviikkona ja pystymme tarjoamaan tamperelaisille nautittavan peliesityksen. On hienoa, että Kazakstan-ottelu pelataan Tampereella."

Petri Pasanen:

"Olympiastadionin vaihtuminen Tampereelle ei juurikaan huoleta Pasasta.

- Ei käytännössä ole mitään väliä missä pelataan. Seurajoukkueessa joutuu joka viikko pelaamaan eri stadioneilla. Niin kauan minulle on sama missä pelataan, kunhan ei mennä Töölön tekonurmelle."

Ja itse käyn Suomea kannustamassa missä se sitten pelaakin, mutta lienee turha toivoa että edes tässä maajoukkueen kannustamisessa voitaisiin vetää yhtä köyttä. Onhan se keskinäinen kyräily toissijaisista asioista mukavampaa. Ja loppuun vielä: Hienoa että Suomi voitti!
kanelbulle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: raha-r€al

Vastaus #30 : 23.08.2007 klo 00:41:16

Olen pahoillani jos pahoitin teitä tamperelaisia ilkeillä lausunnoillani, mutta Kehä III:n ulkopuolelta alkaa ulkomaailma jossa ei ole elämää.  8) Tuoppi
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg

Vastaus #31 : 23.08.2007 klo 00:42:47

Olen pahoillani jos pahoitin teitä tamperelaisia ilkeillä lausunnoillani, mutta Kehä III:n ulkopuolelta alkaa ulkomaailma jossa ei ole elämää.  8) Tuoppi

Terveisiä vaan sinne Madridiin!
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 23.08.2007 klo 00:42:53

Olen pahoillani jos pahoitin teitä tamperelaisia ilkeillä lausunnoillani, mutta Kehä III:n ulkopuolelta alkaa ulkomaailma jossa ei ole elämää.  8)

Odotahan kun munakarvat kasvavat ja äiti päästää sinut kävelymatkaa pidemmälle Helsingistä, niin silmäsi avautuvat. Kehä III:n ulkopuolella on miljoonakaupunkejakin valtavasti  :o

Itse asiassa Kehä III:n ulkopuolella on yli 10 000 kertaa enemmän elämää kuin sen sisäpuolella  :o
« Viimeksi muokattu: 23.08.2007 klo 00:44:13 kirjoittanut Ben »
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #33 : 23.08.2007 klo 00:43:24

Kehä kolmosella on tärkeä rooli. Yhtä tärkeä kun persreiän sulkijalihaksella. Molemmat sulkevat sisäänsä paskaa Ylos
Geejuna

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 23.08.2007 klo 00:43:56

Ok. Painuhan nyt onanoimaan pitkin Frank Lampard -lakanoitasi.
kanelbulle

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 23.08.2007 klo 00:44:00

Kehä kolmosella on tärkeä rooli. Yhtä tärkeä kun persreiän sulkijalihaksella. Molemmat sulkevat sisäänsä paskaa :y los:
:D :keskari:

Ilmeisesti manselaiset vetivät koko vitun kasvimaan neniinsä, mutta nähdään sitten Suomen maajoukkueen kodissa, Olympiastadionilla 12.9 Puolaa vastaan!  8)
« Viimeksi muokattu: 23.08.2007 klo 00:47:44 kirjoittanut kanelbulle »
Laa

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 23.08.2007 klo 00:48:49

Tämän ottelun pelipaikkaa koskien löytyi kaksi lausuntoa (Iltalehdestä ja MTV3:sta), saa toki kaivaa lisääkin jos jostain löytyy:

Roy Hodgson:

"Tamperelaisyleisö teki vaikutuksen
Hodgson oli viime viikolla katsomassa, kun Mestareiden liigan karsinnassa Rosenborg kaatoi Tampereella Tampere Unitedin 3-0 ja lehtereillä oli 16 800 katsojaa. Tamperelaisyleisö teki vaikutuksen brittivalmentajaan.

- Yleisö jaksoi kannustaa kotijoukkuetta loppuun asti, vaikka tamperelaiset jäivät ottelussa nopeasti 0-2-takaa-ajoasemaan. Toivottavasti mekin saamme nauttia samanlaisesta kotiyleisön tuesta keskiviikkona ja pystymme tarjoamaan tamperelaisille nautittavan peliesityksen. On hienoa, että Kazakstan-ottelu pelataan Tampereella."

Petri Pasanen:

"Olympiastadionin vaihtuminen Tampereelle ei juurikaan huoleta Pasasta.

- Ei käytännössä ole mitään väliä missä pelataan. Seurajoukkueessa joutuu joka viikko pelaamaan eri stadioneilla. Niin kauan minulle on sama missä pelataan, kunhan ei mennä Töölön tekonurmelle."

Ja itse käyn Suomea kannustamassa missä se sitten pelaakin, mutta lienee turha toivoa että edes tässä maajoukkueen kannustamisessa voitaisiin vetää yhtä köyttä. Onhan se keskinäinen kyräily toissijaisista asioista mukavampaa. Ja loppuun vielä: Hienoa että Suomi voitti!
Iltalehdestä:
Jääskeläinen: "Olisi ollut hyvä pelata kotikentällä, mutta jos liitto näin päättää, niin mennään sinne."
Kallio: "Ei pelipaikalla ole isoa merkitystä, mutta täysi Olympiastadion on oma juttunsa."
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #37 : 23.08.2007 klo 00:49:13

Ilmeisesti manselaiset vetivät koko vitun kasvimaan neniinsä, mutta nähdään sitten Suomen maajoukkueen kodissa, Olympiastadionilla 12.9 Puolaa vastaan!  8)

En oo mansesta vitun mieshuora.
van der vaart

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc St.pauli, HSV, FC TPS

Vastaus #38 : 23.08.2007 klo 00:50:01

Pieniä maita vastaan voitaisiin pelata esim. turussa. Siellä taitaa olla suomen modernein futis-stadion, jossa on oikea nurmi. Tunnelmaa riittäisi (toisin kuin tmpereen ja helsingin yleisurheilupömpeleissä) ja näin saataisiin kotikenttäetua. Myöhhän syksyllä pelattavat matsit suoraan rovaniemeen, tai jonnekkin muualle pohjoiseen. Pakkanen antaa etulyönti aseman..
kanelbulle

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 23.08.2007 klo 00:50:10

Iltalehdestä:
Jääskeläinen: "Olisi ollut hyvä pelata kotikentällä, mutta jos liitto näin päättää, niin mennään sinne."
Kallio: "Ei pelipaikalla ole isoa merkitystä, mutta täysi Olympiastadion on oma juttunsa."
Ylos Tuoppi
Pohjolainen

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 23.08.2007 klo 00:51:27

Iltalehdestä:

Jep! Mäki haluun pelit olympiastadionille jos se täyttyy. Jos taas ei, niin se on turhan iso paikka pelata. Ratina on paras vaihtoehto sen jälkeen. Tosin Tamperelaiset voisivat siirtää yleisurheilukentän vaikka Hakametsään ja rempata Ratinasta täysiverisen jalkapallostadionin. (Ei tosin kannata tehä hesalaisten virhettä ja tehä sellasta missä ei nurmikaan kasva)
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #41 : 23.08.2007 klo 00:52:17

Ilmeisesti manselaiset vetivät koko vitun kasvimaan neniinsä, mutta nähdään sitten Suomen maajoukkueen kodissa, Olympiastadionilla 12.9 Puolaa vastaan!  8 )

Oletko miettinyt, että mistä se Puola sinne Kehä III:sen sisään tulee, kun elämää on vain siellä  ???

Edelleenkin: Totta kai kaikki pelit joissa Olympistadion täyttyy pitää pelata siellä, mutta näitä pikkumaita voi ihan hyvin välillä tuoda muuallekin. Ja Suomi ei siis Ratinassa ole näille pikkumaille kompastellut, joten tämä "kotiedun menetys" ei ainakaan tuloksissa ole näkynyt.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2007 klo 00:53:43 kirjoittanut Ben »
U1

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 23.08.2007 klo 00:54:51

Iltalehdestä:

Tietenkin tuo Kallion lausuma on totta, että täysi Olympiastadion on se ykkösjuttu, mutta Kazakstania ja vastaavia vastaan ei varmaan ole pelkoa täydestä Olympiastadionista.

Jääskeläisen lausumasta voidaan toki päätellä että hänen mielestään vajaakin stadikka olisi parempi kuin muut.
Juustohöylä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Suomi, Symppispisteet Kennyn Liverpoolille

Vastaus #43 : 23.08.2007 klo 00:58:16

Muoviton Finski olisi näitä pikkumaita vastaan kenties se paras vaihtoehto, Ratina kelpaa tosin myös!
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #44 : 23.08.2007 klo 01:00:07

Niin. Olin itsekin aika uneliaassa vireessä Ratinassa, mutta nämä avautumiset mielellään niiltä, jotka oikeasti käyvät matseissa. Vuosia Helsingissä peleissä käyneenä nämä vaikuttavat ininältä. Ja tunnelma oli kuitenkin parempi, kuin tuossa Azerbaidzan-pelissä viimeksi Helsingissä, jossa oli 11 000 ihmistä. Totuus on se, että myös joukkueelta vaaditaan jotain. Mielestäni yleisö syttyi Ratinassa ihan kohtuullisesti toisella puoliajalla, kun Suomi haki voittomaalia ja sen jälkeenkin. Johonkin kiimapeleihin täydellä stadikalla on näitä turha verrata. Minulle on aika lailla sama pelataanko nämä Ratinassa vai Olympiastadionilla, kunhan ei muovimatolla pelata. Silti toivoisi, että ihmiset kävisivät peleissä ottelupaikasta riippumatta.
Geejuna

Poissa Poissa

Vastaus #45 : 23.08.2007 klo 01:09:55

Niin. Olin itsekin aika uneliaassa vireessä Ratinassa, mutta nämä avautumiset mielellään niiltä, jotka oikeasti käyvät matseissa. Vuosia Helsingissä peleissä käyneenä nämä vaikuttavat ininältä. Ja tunnelma oli kuitenkin parempi, kuin tuossa Azerbaidzan-pelissä viimeksi Helsingissä, jossa oli 11 000 ihmistä. Totuus on se, että myös joukkueelta vaaditaan jotain. Mielestäni yleisö syttyi Ratinassa ihan kohtuullisesti toisella puoliajalla, kun Suomi haki voittomaalia ja sen jälkeenkin. Johonkin kiimapeleihin täydellä stadikalla on näitä turha verrata. Minulle on aika lailla sama pelataanko nämä Ratinassa vai Olympiastadionilla, kunhan ei muovimatolla pelata. Silti toivoisi, että ihmiset kävisivät peleissä ottelupaikasta riippumatta.

Itsehän käyn matseissa missä ne ikinä pelataankaan, ja sitä tosiaan toivoisin kaikilta muiltakin, joten olen ansainnut oikeuteni avautumiseen. Ehdottoman sama kyllä tuohon, että vaikka otteluita tullaan kaikella todennäköisyydellä pelaamaan Ratinassa jatkossakin, niin toki jokaisen, joka vähänkin tuntee maajoukkuetta omakseen, on paikalle tultava kannustamaan. Ihme vässyköitä sellaiset, jotka pelipaikan takia jättävät tulematta Huuhkajien matsiin. Ihan kuin niitä maaotteluita pelattaisiin riesaksi asti. Vaikka Palloliitto pupeltaisikin ja tekisi vääriä valintoja, ei pelaajien kuulu siitä kannustuksen vähenemisen kautta maksaa.
Newsted85

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Suomi, Liverpool

Vastaus #46 : 23.08.2007 klo 01:14:22

Mitä helvettiä tämä valitus Ratinan tunnelmasta oikein on? Itse olin aurinkokatsomossa ja mitään valittamista tunnelmassa ei ollut. Yleisöhän oli hyvin mukana pelissä. Täällä foorumilla ilmeisesti jampat jotka eivät jaksa edes tulla peleihin paikan päälle avautuvat jostain tunnelmasta sun muusta. Vittu mitä paskaa. Ja ihan turha verrata näitä pelejä johonkin Portugali-matseihin, jossa olympiastadion on täynnä.
Pohjolainen

Poissa Poissa

Vastaus #47 : 23.08.2007 klo 01:19:49

Samaa mieltä Newstedin kaa. Mut eikö ois hienoo, ku Suomes ois sellaset 40 000 katsojaa vetävä pelkästään jalkapallolle pyhitetty stadioni????

Mun mielestä Huuhkajille pitäs rakentaa sellanen! Ja ihan sama tuleeko se Tampereelle, turkuun, Helsinkiin tai vaikkapa Ouluun!
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 23.08.2007 klo 10:30:10

No olin paikalla ja paska menohan siellä oli kaikkialla paitsi siinä yhdessä katsomossa. Ja niin kuin olen jo muualla sanonut, niin todellakin on ollut monta kertaaparempi meno Stadikalla niissä ei täysissä peleissä (esim 2003 S&M).

Lisäksi, tämä peli olisi takuu varmasti vetänyt ainakin 20 000 Stadikalla, tosin Ratinassakin pitäisi harrastaa parempaa hinnoittelupolitiikkaa.
Dial Square FC

Poissa Poissa

Vastaus #49 : 23.08.2007 klo 10:32:12

Samaa mieltä Newstedin kaa. Mut eikö ois hienoo, ku Suomes ois sellaset 40 000 katsojaa vetävä pelkästään jalkapallolle pyhitetty stadioni????

Mun mielestä Huuhkajille pitäs rakentaa sellanen! Ja ihan sama tuleeko se Tampereelle, turkuun, Helsinkiin tai vaikkapa Ouluun!

Taas yksi turha monumentti yhteiskunnan maksettavaksi  Alas

Asiaan kannattanee palata, jos Suomessa on enemmän kuin kaksi sellaista peliä vuodessa, joihin moista rakennelmaa oikeasti tarvittaisiin.

Sivuja: 1 [2] 3 4

Siirry: