FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.09.2025 klo 11:16:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Tampereella paremmin kannattajia  (Luettu 2332 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Juhana

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 13.09.2007 klo 16:28:54

D-27:ssä ei tätä ongelmaa ollut, tuulipukujen huudolta ei kuullut omaa ääntään. Ja jengi nousi seisomaan aika harvinaisen herkästi.

D30:ssa oikeastaan sama tilanne, välillä katsomon kannatushuuto melkein sattui korviin, pakko sanoa että olin hiukan jopa yllättynyt  Ylos
Puukatsomo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: simaa ja tippaleipiä,KTP

Vastaus #26 : 13.09.2007 klo 16:36:25

Amado Guevara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #27 : 13.09.2007 klo 17:04:34

Valitettavan moni oli B20:ssä hiljaa sillon kun huudettiin. Yksinkertaisesti maaotteluita varten pitäisi kehittää enemmän chantteja, joita vetää (valitettavasti mun sanoitustaito ei tähän riitä, joten jonkun toisen apua tarvitaan.) Aloitin muutaman kerran Suomi clapclapclap huudon, mutta tarkoituksena oli hiljentää polskien huudot.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #28 : 13.09.2007 klo 17:05:47

Itse olin melko takana varsinkin ensimmäisellä puoliajalla eikä edestä aloitettuja lauluja kuulunut taakse juurikaan.  Alas Ylos
sotasankari Sandels

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMPK

Vastaus #29 : 13.09.2007 klo 17:14:06

Kaikki pelit Olympiastadionille. On moneen kertaan osoitettu, että sielä saavutetaan paras tunnelma. Pelaajat tykkää, katsojat tykkää. Miksi siis muualle.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #30 : 13.09.2007 klo 17:15:29

Valitettavan moni oli B20:ssä hiljaa sillon kun huudettiin.

Tämä on kyllä ihme juttu. Vittuako sinne tarvitsee tulla ihmettelemään ruutulätsässä jos ei kiinnosta huutaa? Pousaaminen on viimeinen asia mitä tämä alakulttuuri kaipaa. Useita kertoja mun ja megafonin välissä oli viiden-kuuden hengen porukoita vierekkäin hiljaa ja silloin laulua oli todella vaikea saada kantamaan kun muista katsomonosista kuului perusmölinää.

Edestä aloitetut laulut eivät voi mitenkään kantaa vasemmalle, oikealle tai ylös ellei kaikki tai edes lähes kaikki sektiossa ole niissä mukana.
ChievoVerona

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 13.09.2007 klo 17:20:19

Chelseassa tuli loistavia ideoita uusista biiseistä. Yksinkertaisia, tuttuja ja ennenkaikkea suomalaisia. Nyt laitetaan kehitellään niistä mahdollisimman nopeasti muutama laulukirjaan.

Bunuelin pointtiin sen verran että ainakaan mun mielestä meidän sektioon ei tarvita niitä apinoita, jotka seisovat tuppisuina. Hankalaa tosiaan saada lauluja kantamaan kauemmas, jos osa ei yritä kuin vähän alusta.
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #32 : 13.09.2007 klo 17:22:11

Eikö ne penkit ole istumista varten?
Valitettavan moni tuskin haluaa istua stadionilla..  ::)
RDBLL

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 13.09.2007 klo 17:31:25

Alarivi tyhjäksi ja pelkät capot (3-5 kpl) sinne tehokkaiden megafonien kanssa. Homma toimisi todennäköisesti loistavasti mutta puuhamiehiä ei taida olla tarpeeksi..

Itse olin B20 keskellä eikä megafoni tahtonut kuulua edes sinne, vai olinko liian kännissä, siitä en sitten tiedä.

Megafoneja paremmin "hälinää halkoo" mielestäni rummut. Niillä saa alun huomattavasti selkeämmin liikkeelle ja muutenkin massiivisempi kannatusmuoto. Vai onko tämä sitä niin sanottua janarismia? Kuitenkin jalkapallo-kannattamisen kehdossa, Saksassa, rummut ovat keskeinen osa fanilutuuria  Ylos Arvovaltainen ja jykevä soundi sopisi hyvin stadikallekin.
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin

Vastaus #34 : 13.09.2007 klo 17:39:04

Tämä on kyllä ihme juttu. Vittuako sinne tarvitsee tulla ihmettelemään ruutulätsässä jos ei kiinnosta huutaa? Pousaaminen on viimeinen asia mitä tämä alakulttuuri kaipaa. Useita kertoja mun ja megafonin välissä oli viiden-kuuden hengen porukoita vierekkäin hiljaa ja silloin laulua oli todella vaikea saada kantamaan kun muista katsomonosista kuului perusmölinää.

Edestä aloitetut laulut eivät voi mitenkään kantaa vasemmalle, oikealle tai ylös ellei kaikki tai edes lähes kaikki sektiossa ole niissä mukana.

sama, tosin aivan siinä edessä ei näitä hiljaisia janareita ollutkaan. Itse toin mukanani useita tuulipuku-kavereita, jotka hekin huusivat äänijänteensä karheiksi vaikkeivat aluksi osanneet edes chantteja. Miksi vitussa nämä jotkut sitten tulevat paikalle ikään kuin vain näyttäytymään, ei voi ymmärtää.
sundance kid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ruotsi

Vastaus #35 : 13.09.2007 klo 17:40:54

Kaikki ovat kuitenkin ostaneet istumapaikan stadionille.
member of global family

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 13.09.2007 klo 17:44:05

Ei mun lipussa lue istumapaikka joten oletan että saan valita istunko vai seisonko
attira

Paikalla Paikalla

Vastaus #37 : 13.09.2007 klo 17:48:54

sama, tosin aivan siinä edessä ei näitä hiljaisia janareita ollutkaan. Itse toin mukanani useita tuulipuku-kavereita, jotka hekin huusivat äänijänteensä karheiksi vaikkeivat aluksi osanneet edes chantteja. Miksi vitussa nämä jotkut sitten tulevat paikalle ikään kuin vain näyttäytymään, ei voi ymmärtää.
Olin juuri sanomassa samaa. Sain kolme kaveria, joista kaksi ei ole luultavasti ikinä käyneet jalkapallomatsissa, mukaan B20:een. Ikinä eivät olleet mitään meidän lauluja kuulleet, silti olivat mukana ja lauloivat niin Finlandiaa kuin Oi Suomi on!:ia.

Ja sitten valitetaan, kun B20:een tulee niitä, jotka eivät sinne lippua ole ostaneet ja ite ollaan naamat ummessa. En ymmärrä, miten tossa mölinässä edes kehtaa olla hiljaa.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #38 : 13.09.2007 klo 17:52:04

Täysin totta kyllä tuo, että liikaa jengiä tuolla on tuppisuina. Itse tosiaan olin suht takana ja oikeastaan kaikki ympärilläni olivat hiljaa suurimman osan pelistä. ??? :keskari:
ChievoVerona

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 13.09.2007 klo 18:01:34

Mun vika, lupasin ennen peliä että vedän dunkkuun tuppisuita, mutta aloin puseilemaan.  Minulle:( Alas
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #40 : 13.09.2007 klo 18:08:33

Jottei vain ylhäällä olleet saisi pyhää vihaa niskaansa niin ainakin mun ympärillä 3-5 riveillä oli aika paljon hiljaista porukkaa. Koska kukaan (paitsi pari flunssaista tai työhaastatteluun seuraavana päivänä menevää) ei myönnä olevansa näitä hiljaisia niin on vaikea ottaa käyttöön myöskään vaikkapa systeemiä että kaikki riehakkaimmat menisivät alemmas ja muut ylemmäs. Ääni lähtisi yhdestä paikasta eikä jakaantuisi ja muuttuisi nopeasti kakofoniaksi rytmin kadotessa.

Toivottavasti ne megafonit ovat tehokkaita ja niille löytyy Blancon lisäksi muitakin innokkaita käyttäjiä.
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!

Vastaus #41 : 13.09.2007 klo 18:12:23

Kaikki ovat kuitenkin ostaneet istumapaikan stadionille.

Otapa nyt se pirssisi ja aja se joko mereen taikka Ilmalan paskahallille.

Vitun homo! :keskari:
sundance kid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ruotsi

Vastaus #42 : 13.09.2007 klo 18:16:09

Häh?
oman_elämänsä_marco_di_vaio

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 13.09.2007 klo 20:46:41

>:(
Ai Hesalaiset muka ovat hyviä kannattamaan? Mistä tämä urbaani legenda on lähtenyt?

Eilen sain huudella yksin hiljaisessa katsomossa D33:ssa. Tampereella sentään porukka lähti Suomi!!1 -huutoihin mukaan mutta eilen oli hiljaista jopa sillä sektorilla.

Jos tykkäät kannustaa tuulipukuilun sijaan niin valitse jatkossa B-pääty sen sijaan että säästäisit pari euroa lipun hinnassa. Suosittelen.

Ratinan tunnelmalle :( Alas
« Viimeksi muokattu: 13.09.2007 klo 20:47:44 kirjoittanut Pienis »
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 13.09.2007 klo 20:56:14

Keksikää parempia lauluja. Minä en ainakaan lähde mukaan mihinkään naurettaviin paskabiiseihin. Kyllä jokaisella maajoukkueen kannattajien jäsenellä on oikeus olla hiljaa, jos typerät laulut eivät miellytä. Sama pätee myös Finlandiaan, jota oikeitetusti boikotoin, koska se on kansallisosialistisen natsi-lahtari-säveltäjän teos. Ensisijainen syy minulla liittyä maajoukkueen kannattajiin on seisomamahdollisuus, halvat ja helpot kotimatsien liput sekä tietysti vieraspelien otteluliput. Toisaalta ei minua kauheasti haittaa, jos joku paskafriikki vinkuu korvan vieressä, mutta minun ei ole pakko lähteä sellaiseen mukaan. Jokainen taplatkoon tyylillään.  Ylos
« Viimeksi muokattu: 13.09.2007 klo 21:01:42 kirjoittanut Boris Pugo »
Heskey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV

Vastaus #45 : 13.09.2007 klo 21:02:15

Olin juuri sanomassa samaa. Sain kolme kaveria, joista kaksi ei ole luultavasti ikinä käyneet jalkapallomatsissa, mukaan B20:een. Ikinä eivät olleet mitään meidän lauluja kuulleet, silti olivat mukana ja lauloivat niin Finlandiaa kuin Oi Suomi on!:ia.

Ja sitten valitetaan, kun B20:een tulee niitä, jotka eivät sinne lippua ole ostaneet ja ite ollaan naamat ummessa. En ymmärrä, miten tossa mölinässä edes kehtaa olla hiljaa.

Täysin sama. Ite tulin 6 muun tyypin kanssa, joista pari oli aiemmin käyny kunnon futismatsissa. Silti huusivat koko ajan ja halus mun opettavan laulujen sanat. Nopeestihan ne oppi ja innostu menosta.  Ylos 8)
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #46 : 13.09.2007 klo 21:11:18

Ite tulin 6 muun tyypin kanssa, joista pari oli aiemmin käyny kunnon futismatsissa8)

Saisinko lisätietoa futismatsin ja kunnon futismatsin erosta?  ???
Heskey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV

Vastaus #47 : 13.09.2007 klo 21:46:13

Saisinko lisätietoa futismatsin ja kunnon futismatsin erosta?  ???

Tarkoitan lähinnä mihin nää janarit on maksanut kunnolla päästäkseen sisään. Ymmärrän pointtis, mut en laske sitä nyt tähän jos on menny kaverii kattoon vaik 4-divariin.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: