FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.09.2025 klo 06:03:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Kirjoittaja Aihe: Suomi - Azerbaidzhan 17.11.  (Luettu 8215 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #125 : 09.10.2007 klo 17:31:57

Jalkapallon A-maajoukkueen EM-karsinnan viimeinen kotiottelu pelataan Helsingissä 17.11. kello 16.00 alkaen. Roy Hodgsonin valmentama Suomi saa vastaansa Azerbaidzhanin. Ottelu pelataan Helsingin Olympiastadionilla.

Ikävän aikaisin  ::)
Chegue

Poissa Poissa

Vastaus #126 : 09.10.2007 klo 21:15:37

Azerbaidzhanin tv-lähetys aikaistaa ottelun alkamisaikaa?

Toivottavasti tuli edes hyvät rahat Pekan tilille.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2007 klo 21:16:57 kirjoittanut Chegue »
Hong Song

Poissa Poissa

Vastaus #127 : 09.10.2007 klo 21:17:18

Paska aika etenkin meille vähän kauempaa tuleville  :(
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #128 : 09.10.2007 klo 21:18:09

Lauantain alkamisajalle  Alas Tähän voisi kokeilla sitä kaivattua 21.00 alkamisaikaa  :-[
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #129 : 09.10.2007 klo 21:24:01

No ei sitä nyt ihan yheksältä tartte aloittaa, mutta oishan se ollu kiva jos ois edes iltavalaistuksessa pelattu :( Alas
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #130 : 09.10.2007 klo 21:29:09

No ei sitä nyt ihan yheksältä tartte aloittaa, mutta oishan se ollu kiva jos ois edes iltavalaistuksessa pelattu :( Alas
No mutku me ei olla muut me voidaan aloittaa koska me halutaan ei meidän tarvitse matkia jotai saudi arabiaa jos ne aloittaa 16.00 nii ei meidän tartte alottaa pöhlä  :keskari:
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #131 : 10.10.2007 klo 00:47:10

Paska aika. >:(
MJ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jugadores del Käpylän Pallo, €uro-Klubi, Jam Tarts

Vastaus #132 : 18.11.2007 klo 14:09:56

Vituttaa. Ensimmäinen siitä syystä etten nähnyt peliä, koska poliisi korjasi minut talteen turvatarkastuksen jälkeen. Kytät sanoivat että olin kiipeillyt verkolla ja kiihottanut kansanryhmää hulinoitsemaan.  :D :keskari: Nämä tiedot he olivat saaneet kannattajien vihaajilta - järjestysmiehiltä. Yritin karata kytiltä ja iskeä kyynärpäällä natsisikaa, mutta en osunut. Sitten vaan poliisiautoon, tiedot ja kuvat ylös. Väläytti vielä Reijo Muuri korttia (kategoria C) mutta ei varmaan ollut aivan tosissaan. Vituttaa tälläinen aiheeton poistaminen.
En nimittäin tehnyt mitään muuta kuin aloitin pari huutoa ja olin mukana muissa. En edes tiennyt mistä verkosta kaverit selittivät.
Onneksi Suomi voitti.
Klubin Kundi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mursu, Paukku comeback, Klubipääty

Vastaus #133 : 19.11.2007 klo 04:54:39

Vituttaa. Ensimmäinen siitä syystä etten nähnyt peliä, koska poliisi korjasi minut talteen turvatarkastuksen jälkeen. Kytät sanoivat että olin kiipeillyt verkolla ja kiihottanut kansanryhmää hulinoitsemaan.  : D :kesk ari: Nämä tiedot he olivat saaneet kannattajien vihaajilta - järjestysmiehiltä. Yritin karata kytiltä ja iskeä kyynärpäällä natsisikaa, mutta en osunut. Sitten vaan poliisiautoon, tiedot ja kuvat ylös. Väläytti vielä Reijo Muuri korttia (kategoria C) mutta ei varmaan ollut aivan tosissaan. Vituttaa tälläinen aiheeton poistaminen.
En nimittäin tehnyt mitään muuta kuin aloitin pari huutoa ja olin mukana muissa. En edes tiennyt mistä verkosta kaverit selittivät.
Onneksi Suomi voitti.
ei kai tälläinen ole totta ??? :D Alas
MJ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jugadores del Käpylän Pallo, €uro-Klubi, Jam Tarts

Vastaus #134 : 19.11.2007 klo 19:04:36

Niin, eipä sitä ihan heti uskoisi.  Alas Silminnäkijöitä kuitenkin löytyy.... :(
Jayton

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SVW

Vastaus #135 : 19.11.2007 klo 19:11:52

Vituttaa. Ensimmäinen siitä syystä etten nähnyt peliä, koska poliisi korjasi minut talteen turvatarkastuksen jälkeen. Kytät sanoivat että olin kiipeillyt verkolla ja kiihottanut kansanryhmää hulinoitsemaan.  :D :keskari: Nämä tiedot he olivat saaneet kannattajien vihaajilta - järjestysmiehiltä. Yritin karata kytiltä ja iskeä kyynärpäällä natsisikaa, mutta en osunut. Sitten vaan poliisiautoon, tiedot ja kuvat ylös. Väläytti vielä Reijo Muuri korttia (kategoria C) mutta ei varmaan ollut aivan tosissaan. Vituttaa tälläinen aiheeton poistaminen.
Onneksi Suomi voitti.

Miksi vitussa sä syyttömänä yrität pahoinpidellä poliisia? :-[ Olisit selittänyt asias kytille paremmin.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2007 klo 19:13:15 kirjoittanut Jayton »
Satanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #136 : 19.11.2007 klo 19:12:49

Vituttaa. Ensimmäinen siitä syystä etten nähnyt peliä, koska poliisi korjasi minut talteen turvatarkastuksen jälkeen. Kytät sanoivat että olin kiipeillyt verkolla ja kiihottanut kansanryhmää hulinoitsemaan.  :D :keska ri: Nämä tiedot he olivat saaneet kannattajien vihaajilta - järjestysmiehiltä. Yritin karata kytiltä ja iskeä kyynärpäällä natsisikaa, mutta en osunut. Sitten vaan poliisiautoon, tiedot ja kuvat ylös. Väläytti vielä Reijo Muuri korttia (kategoria C) mutta ei varmaan ollut aivan tosissaan. Vituttaa tälläinen aiheeton poistaminen.
Onneksi Suomi voitti.

:( Alas
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #137 : 19.11.2007 klo 19:13:27

Vituttaa. Ensimmäinen siitä syystä etten nähnyt peliä, koska poliisi korjasi minut talteen turvatarkastuksen jälkeen. Kytät sanoivat että olin kiipeillyt verkolla ja kiihottanut kansanryhmää hulinoitsemaan.  : D :keskari: Nämä tiedot he olivat saaneet kannattajien vihaajilta - järjestysmiehiltä. Yritin karata kytiltä ja iskeä kyynärpäällä natsisikaa, mutta en osunut. Sitten vaan poliisiautoon, tiedot ja kuvat ylös. Väläytti vielä Reijo Muuri korttia (kategoria C) mutta ei varmaan ollut aivan tosissaan. Vituttaa tälläinen aiheeton poistaminen.
Onneksi Suomi voitti.

Olet hieno ihminen.  Ylos Tuoppi
H. Virtanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue, huora!

Vastaus #138 : 20.11.2007 klo 00:11:47

Olipahan ottelu. Harvoin näkee Suomelta tämmöistä venymiskykyä. Azereitten maalin jälkeen oli aivan epätodellinen olo ; ei voi olla totta. Kaksi tolppaa ja sitten yhtäkkiä omissa soi. Myönnän, menetin kyllä uskoni siinä vaiheessa koko Suomen joukkueeseen. Miklun maali kuitenkin herätti, ja perkele aikaa vielä oli tehdä toinen. Kuqi kun tökki nenällään/olkapäällään (minkä kautta se nyt lopulta menikään) pallon maaliin niin huuto oli melkoinen, kerkesin kuitenkin jo pelästyä hyväksytäänkö maali edes mutta onneksi hyväksyttiin. Ja kun Kuningas valmistautui kentälle tuloon niin rupesin tärisemään, aijai mikä hetki.
BrDead
Vastaus #139 : 20.11.2007 klo 02:17:29

Ihan oikeutetusti se Azereiden valmentaja pelin jälkeen purnasi. Kelailin tuossa nyt muutamaan kertaan edestakaisin sitä niiden yliajalla tekemää tasoitusta, eikä se ainakaan minun silmiini paitsiolta näyttänyt.
FC Päijät-Hämeen Mänty

Poissa Poissa

Vastaus #140 : 20.11.2007 klo 03:12:29

Olipahan ottelu. Harvoin näkee Suomelta tämmöistä venymiskykyä. Azereitten maalin jälkeen oli aivan epätodellinen olo ; ei voi olla totta. Kaksi tolppaa ja sitten yhtäkkiä omissa soi. Myönnän, menetin kyllä uskoni siinä vaiheessa koko Suomen joukkueeseen. Miklun maali kuitenkin herätti, ja perkele aikaa vielä oli tehdä toinen. Kuqi kun tökki nenällään/olkapäällään (minkä kautta se nyt lopulta menikään) pallon maaliin niin huuto oli melkoinen, kerkesin kuitenkin jo pelästyä hyväksytäänkö maali edes mutta onneksi hyväksyttiin. Ja kun Kuningas valmistautui kentälle tuloon niin rupesin tärisemään, aijai mikä hetki.

Kuulostaa tutulta. Oli kyllä upea päivä kaiken kaikkiaan. Tunnelma Suomifanien porukassa oli aamusta alkaen loistava ja se mitä tapahtui chelseassa ennen ja jälkeen pelin, marssilla ja B20:ssä oli todellista EoM:ää. Kaiken kruunasi tietenkin upea nousu ja kolme pinnaa sekä Kuninkaan paluu.
Jälkipeleistä vielä pari erityismainintaa:
1. Kahdelle huiveista päätellen pelistä tulleelle tyypille, jotka iltajunassa matkalla Turkuun nukahtivat/sammuivat kovin homoeroottiseen asentoon. :D
2. Baarissa narikasta ulos kääntyneelle keski-ikäiselle naisihmiselle, joka meikäläisen pelipaita ja läjä SMJK-huiveja päällä nähdessään totesi että minähän en kenenkään huligaanien kanssa samaan baarin tule  
3. Kahdelle kendojanarille, jotka tulivat tosissaan kysymään olenko minä Sami Hyypiä
4. Karaokeisännälle, joka ei päästänyt meikäläistä valtavassa kiimassa laulamaan finlandiaa vielä Sefkin valtavan preesensin kokoinen  :keskari:
5. Alapäästään ilmeisen huolimattomalle tytölle, joka tarjosi kolmen pinnan päälle lisäpisteitä vielä iso   Ylos
Tästähän taas ei tietenkään täysiä pisteitä herunut, koska
-Olen foorumisti (jos osaisin jne)
-Kahden päivän ryyppääminen verotti kuntoa
-Olin lauennut kovemmin kuin koskaan nose of Godin upottaessa pallon maaliin

John Matrix

Poissa Poissa

Vastaus #141 : 20.11.2007 klo 03:17:37

Huligaanille Ylos
powderfinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United

Vastaus #142 : 20.11.2007 klo 22:32:00

3. Kahdelle kendojanarille, jotka tulivat tosissaan kysymään olenko minä Sami Hyypiä

Se on sitten topparin tontti seuraavaan Päijät-Hämeen Männyn peliin  Ylos
Apari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: samat ku moderaattoreilla!

Vastaus #143 : 21.11.2007 klo 01:14:01

Vituttaa. Ensimmäinen siitä syystä etten nähnyt peliä, koska poliisi korjasi minut talteen turvatarkastuksen jälkeen. Kytät sanoivat että olin kiipeillyt verkolla ja kiihottanut kansanryhmää hulinoitsemaan.  : D :keskari: Nämä tiedot he olivat saaneet kannattajien vihaajilta - järjestysmiehiltä. Yritin karata kytiltä ja iskeä kyynärpäällä natsisikaa, mutta en osunut. Sitten vaan poliisiautoon, tiedot ja kuvat ylös. Väläytti vielä Reijo Muuri korttia (kategoria C) mutta ei varmaan ollut aivan tosissaan. Vituttaa tälläinen aiheeton poistaminen.
Onneksi Suomi voitti.

Oliko se siinä parkkiksilla joku 45 min ennen peliä, maija oli siinä kumpujen vieressä? Koska jos oli niin mulla on koko paska videolla  :D
FC Päijät-Hämeen Mänty

Poissa Poissa

Vastaus #144 : 21.11.2007 klo 01:38:35

Se on sitten topparin tontti seuraavaan Päijät-Hämeen Männyn peliin  Ylos

Kyllä taidan edelleen jatkossa käyttää valtavaa fyysistä preesensiäni targettina olemiseen Rovaniemen Der Bomberin opeilla eli liikkumatta mihinkään ja korjaamalla hedelmät maalin edestä.    :D Tuoppi
JarinToveri

Poissa Poissa

Vastaus #145 : 21.11.2007 klo 01:47:01

Oliko se siinä parkkiksilla joku 45 min ennen peliä, maija oli siinä kumpujen vieressä? Koska jos oli niin mulla on koko paska videolla  :D

Video jakoon jne.  8) Tuoppi
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #146 : 21.11.2007 klo 02:50:49

Olenko ainoa josta tuntui kuin olisi ollut vieraskatsomossa jossain kuumemmassakin ottelussa? Oma sisäänkäynti tarkkoine taskutarkastuksineen, omat myyntipisteet (yksikkö oikea muoto), eristettynä muista katsojista, pommien paukkeessa ja savun heikentämässä näkökentässä lähes kaikki stadionin poliisit, järjestysmiehet ja palomiehet tarkkailemassa meitä... Ehkä vahvimpana syynä kuitenkin alitajunnassa kaikuva - koska Suomessa?
Tresjoli

Poissa Poissa

Vastaus #147 : 21.11.2007 klo 03:07:48

Epäilen että taisi olla eri tilanne, koska muistelisin nähneeni tämän ennen kuin menimme sisään stadionille. MJ:hän pääsi sisälle asti ja sitten vasta taltutettiin vaarattomaksi  :D
« Viimeksi muokattu: 21.11.2007 klo 03:08:50 kirjoittanut Tresjoli »
JTR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO

Vastaus #148 : 21.11.2007 klo 09:12:28

Ihan oikeutetusti se Azereiden valmentaja pelin jälkeen purnasi. Kelailin tuossa nyt muutamaan kertaan edestakaisin sitä niiden yliajalla tekemää tasoitusta, eikä se ainakaan minun silmiini paitsiolta näyttänyt.
Jospa tämä onkin pientä hyvitystä Belgaissa tapahtuneesta oikeusmurhasta. Kerrankin näin päin Suomen kohdalla. Ylos
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #149 : 21.11.2007 klo 10:54:04

Nämä tiedot he olivat saaneet kannattajien vihaajilta - järjestysmiehiltä.

Järjestysmiehet ovat kyllä uskomattomia paskapäitä.

Mutta Helsingin seudun otteluissa kannattaa pulmatilanteissa asioida tämän järkkärin kanssa. Salibandymiehiä, katsoo tehtäväkseen urheilutunnelmasta huolehtimisen eikä nipottamista.

http://sports.webshots.com/photo/2120213630102284471OzhfrC

Vitsailin, kun sanoin laittavani tämän kuvan nettiin mutta laitoinpa kuitenkin  :D

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Siirry: