J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #375 : 24.09.2007 klo 21:15:43 |
|
Säälittävyyden tasosta ja persepoikien epätoivosta kertonee parhaiten 6 pelin jälkeen postatut sarjataulukot ja kitinät "kahden miehen joukkueesta". Joskus kolme-neljä vuotta sitten, kun Arsenalkin vielä oli uskottava mestariehdokas, niin ceepeen ja muiden aivovammapotilaidenkin jutut olivat vielä vähän varteenotettavempia, mutta nyt aivopierut eivät oikein jaksa edes hymyilyttää.
Ch€lsea on kyllä tällä hetkellä NIIN vakuuttava, että hymyilyttää jopa arse-niilon suunnalla. Vähän lisää verirahoja tiskiin tammikuussa ja huima loppukiri keväällä? Ch€lseaa ei ole ollut olemassakaan sen jälkeen, kun sielunsa myivät pirulle. Fc RuplaReino lienee tuo nykyinen muka-joukkue. Missä menestys ennen kuin alkoivat ottamaan ryssältä perseeseen?
|
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
 |
Vastaus #376 : 24.09.2007 klo 21:18:48 |
|
Arsepuppelit päässeet avohoitoon vaiko vain karanneet laitoksistaan?
Säälittävyyden tasosta ja persepoikien epätoivosta kertonee parhaiten 6 pelin jälkeen postatut sarjataulukot ja kitinät "kahden miehen joukkueesta". Joskus kolme-neljä vuotta sitten, kun Arsenalkin vielä oli uskottava mestariehdokas, niin ceepeen ja muiden aivovammapotilaidenkin jutut olivat vielä vähän varteenotettavempia, mutta nyt aivopierut eivät oikein jaksa edes hymyilyttää.
3 jallulle nämä aivopierut lienevät tuttua tavaraa, ja sinkoilevat yleensä juuri jallun omasta näppiksestä Ingländ forever -topikkiin. Ja mistä vitun epätoivosta?  Arsenalin kausi alkanut huomattavasti odotettua paremmin, mielestäni tässä ei ole mitään aihetta mihinkään epätoivoon. Jallun logiikalla ehkä sitten on.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 klo 21:19:59 kirjoittanut Fin_Gooner »
|
|
|
|
|
teddikarhu
Poissa
|
 |
Vastaus #377 : 25.09.2007 klo 04:18:39 |
|
Tässähän tämä on tiivistettynä. Ei ole tuomarin asia ruveta säälimään pelikellon perusteella jos näin törkeän taklauksen suorittaa. Mikel yksinkertaisesti ei vain käy täysillä ja suoritti jo viime kaudella tukun näitä törkeitä vahingoittamisyrityksiä. Pari ulosajoa taisi tulla, jossa oli ainakin puolet liian vähän. Jos aivovamma ei itse tajua lopettaa näitä niin parempi että nakataan vaikka joka pelissä ulos. Muuten aikalailla sama nämä väännöt, toki ikuinen katkeruus Arseleiristä jaksaa lämmittää. Sille aina  Miten saat tuosta Mikelin tilanteesta törkeän taklauksen. Kun tarkasti katsoo mies tuskin hipaisee kaveria. Selvästi vielä yrittää väistää. Sahan rankkari täysin tuomarin töppäys, sitävastoin olisi kuulunut olla rankku ekajaksolla. Mutta kyllä Manu ja tuomareiden yhteistyö on toiminut paremmin ja paremmin vuosi vuodelta. Alkavat näyttää joukkueelta. 
|
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #378 : 25.09.2007 klo 08:52:28 |
|
Niin niin, mutta mitä sillä on tekemistä Arsenalin kanssa, että ManU on hyvin riippuvainen Ronaldosta ja Rooneystä? Laita osote niin tuun käymään. Voit läpätä mua naamaan, vitun neiti  . ' ManU on riippuvainen aika monesta muustakin pelaajasta. Jos Rio & Vidic tai Scholes & Carric olisi poissa, niin yhtä paljon se ManUn peliin ongelmia aiheuttaisiaisi kuin Ronaldon ja Rooneyn poissaolo. Muutenkaan en näe miksi Tevez ja Nani eivät kykenisi korvaamaan Rooneya ja Ronaldoa riittävän hyvin joskus puolen vuoden päästä, kunhan ovat sopeutuneet kunnolla. Tällä hetkellä Rooney ja Ronaldo ovat todella tärkeä osa joukkuetta, mutta niin on moni muukin.
|
|
|
|
|
Demas
Poissa
Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne
|
 |
Vastaus #379 : 25.09.2007 klo 08:59:18 |
|
Jos joku vielä väittää, että Saha filmasi, niin tervetuloa tännepäin. Mä voin läpätä naamaan, kun juokset vastaan, niin katotaan jäätkö siihen seisomaan, vai tapahtuuko mitään. Osoitetiedot saa YV:nä.  :keskari: Mä voisin harkita. Jos pallosta tosissaan tapellaan niin pitää olla kunnon pussy että pikku hipaisusta jalat menee alta. TOKI tuossa tilanteessa Sahan kannatti vetää kenttään (liioitellun dramaattisesti) koska rankkari tuli. Mutta meinaatko oikeasti että "tosimies" menee tollaisesta kenttään? Taitaa Kansio olla itse ruumiinrakenteeltaan kovin ohut ja hintelä?
|
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #380 : 25.09.2007 klo 09:10:23 |
|
Mä voisin harkita. Jos pallosta tosissaan tapellaan niin pitää olla kunnon pussy että pikku hipaisusta jalat menee alta. TOKI tuossa tilanteessa Sahan kannatti vetää kenttään (liioitellun dramaattisesti) koska rankkari tuli. Mutta meinaatko oikeasti että "tosimies" menee tollaisesta kenttään? Taitaa Kansio olla itse ruumiinrakenteeltaan kovin ohut ja hintelä?
Jos juokset ja jonkun käsi osuu naamaan, niin varmasti vedät pääsi taaksepäin. Vai onko mielestäsi niin, että Saha filmasi koska ei kaatunut siksi että Ben Haimin käsi olisi osunut naamaan niin kovaa että käden voimasta tippuisi?
|
|
|
|
|
Demas
Poissa
|
 |
Vastaus #381 : 25.09.2007 klo 10:19:54 |
|
Eiccu: tää on täysin tyhjänpäiväistä p*skan jauhamista. Mutta jos mä lähden ohittamaan kaveria ja kaverin kädet ei ole kiinni vartalossa -> "lyön" kasvoni käteen niin tottakai se voi sattua. Kaadunko rähmälleni teatraalisesti? Tuskin. Tilanne loppuun! Mun mielestä tossa tilanteessa ei tapahtunu kuitenkaan mitään lyömistä vaan käsi yksinkertaisesti osuu kasvoihin. Tämän seurauksena Saha kaatuu - laitetaan vielä kerran - mun mielestä todella helposti ja todella näyttävästi.
Mä en pidä Sahaa mitenkään kovana filmaajana, nyt vaan mun mielestä lähti todella helposti. Ja kannattihan se kun rankku tuli. Noinhan se tahtoo mennä nykyisin aivan liian usein: aja rankkualueelle ja sit sua ei sais koskea kuin silkkihanskoin, muuten vedetään heti kenttään todella näyttävästi.
Tästä ei kuitenkaan kannata enempää jauhaa, enkä tosissaan halua kokeilla kuinka lujaa Kansio pystyisi lyömään nyrkillä mua kasvoihin.
|
|
|
|
|
Tangomursu
Poissa
Suosikkijoukkue: Pyhä Grön-Ketola allianssi
|
 |
Vastaus #382 : 25.09.2007 klo 10:45:09 |
|
Voisi kokeillakin, varmaan läpsii kuin pikkutyttö. Vaihdossa tosin haluaisin heilauttaa joksin larppimiekalla munille.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #383 : 25.09.2007 klo 10:46:35 |
|
Eiccu: tää on täysin tyhjänpäiväistä p*skan jauhamista. Mutta jos mä lähden ohittamaan kaveria ja kaverin kädet ei ole kiinni vartalossa -> "lyön" kasvoni käteen niin tottakai se voi sattua. Kaadunko rähmälleni teatraalisesti? Tuskin. Juuri näin. About 15 vuoden aktiivisen jalkapallourani aikana taisi jokunen kerta käsi naamaan hieman vastaavissa tilanteissa heilahtaa, mutta enpä muista yhtä ainoaa kertaa, jolloin tuollaisesta olisin tipahtanut. Ajatuksena oli vain pallo jalassa ja kohti maalia, läppäisyt varmastikin "rekisteröityivät" mutta noita nyt tuli about joka ottelussa, kuolevia joutsenia ei. Silloin kaadutaan, jos ei todella vain pysytä pystyssä, ja kaaduttuakin niin nopeasti pystyyn kuin mahdollista. Siinä mielessä hassu juttu tosiaan, että huippu-urheilija ja todella sillä huippu-urheilijan tasapainolla varustettuna kaatuu kuin kuolemaa tehden pienoisesta bitch-slapista. Ei näin. Tästä ei kuitenkaan kannata enempää jauhaa, enkä tosissaan halua kokeilla kuinka lujaa Kansio pystyisi lyömään nyrkillä mua kasvoihin.
Kansio ei käytä nyrkkejä. Se kirkuu "GIRRRRLFIGHTTTT!!" ja alkaa läpsimään kuin Ben Haim konsanaan.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.09.2007 klo 10:47:48 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #384 : 25.09.2007 klo 10:53:13 |
|
Eiccu: tää on täysin tyhjänpäiväistä p*skan jauhamista. Mutta jos mä lähden ohittamaan kaveria ja kaverin kädet ei ole kiinni vartalossa -> "lyön" kasvoni käteen niin tottakai se voi sattua. Kaadunko rähmälleni teatraalisesti? Tuskin. Tilanne loppuun! Mun mielestä tossa tilanteessa ei tapahtunu kuitenkaan mitään lyömistä vaan käsi yksinkertaisesti osuu kasvoihin. Tämän seurauksena Saha kaatuu - laitetaan vielä kerran - mun mielestä todella helposti ja todella näyttävästi.
Mä en pidä Sahaa mitenkään kovana filmaajana, nyt vaan mun mielestä lähti todella helposti. Ja kannattihan se kun rankku tuli. Noinhan se tahtoo mennä nykyisin aivan liian usein: aja rankkualueelle ja sit sua ei sais koskea kuin silkkihanskoin, muuten vedetään heti kenttään todella näyttävästi.
Tästä ei kuitenkaan kannata enempää jauhaa, enkä tosissaan halua kokeilla kuinka lujaa Kansio pystyisi lyömään nyrkillä mua kasvoihin.
Olet oikeassa, tästä on turha kinata. En itsekään pitänyt tuota lyöntinä, enkä tahallisena tekona Ben Haimilta. Ja aluksi pidin sitä itsekin filminä ennen kuin katsoin tilanteen hidastettuna 20-30 kertaa. Itse olen sitten ilmeisesti sen verran herkkä kaveri, että jos käsi tulee naamaan vaikka vähän hiljempaakin, niin reagoin siihen vetämällä pään pois. Olipa siinä filmi tai ei, niin topparin käden ei kuulu olla hyökkääjän naamassa, edes vahingossa ja sikäli rankki oli oikeutettu, liittyi tilanteeseen filmiä tai ei.
|
|
|
|
|
Three Lions
Poissa
|
 |
Vastaus #385 : 26.09.2007 klo 08:30:19 |
|
Ja mistä vitun epätoivosta?  Arsenalin kausi alkanut huomattavasti odotettua paremmin, mielestäni tässä ei ole mitään aihetta mihinkään epätoivoon. Jallun logiikalla ehkä sitten on. 4., 4., 2. - Francenalin viimevuosien sarjasijoutukset ja se tosiasia ettei nykyjoukkue ole voittanut yhtään mitään on ilmeisesti aiheuttanut siirtomaaherroissa niin pahaa epätoivoa, että ceepee ja kumppanit ovat nähneet aiheelliseksi alkaa postailemaan tänne sarjataulukoita parin kierroksen jälkeen.
|
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
 |
Vastaus #386 : 26.09.2007 klo 12:50:12 |
|
4., 4., 2. - Francenalin viimevuosien sarjasijoutukset ja se tosiasia ettei nykyjoukkue ole voittanut yhtään mitään on ilmeisesti aiheuttanut siirtomaaherroissa niin pahaa epätoivoa, että ceepee ja kumppanit ovat nähneet aiheelliseksi alkaa postailemaan tänne sarjataulukoita parin kierroksen jälkeen.
Kyllähän jp postasi tuon sarjataulukon täysin omin avuin, mulla ei ainakaan ollut sen kanssa mitään tekemistä. No niin, nyt kipin kapin englanti ompi suomi -topiikkiin takaisin.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #387 : 26.09.2007 klo 13:06:01 |
|
ceepee ja kumppanit ovat nähneet aiheelliseksi alkaa postailemaan tänne sarjataulukoita parin kierroksen jälkeen.
Totta helvetissä kommenttien malliin "kierros ni Arsenal jää" jälkeen postailen sen ainoan tilaston, joka merkitsee, eli tämän hetkisen sarjataulukon. Kyse ei ole siitä, että uskoisin Arsenalin kärjessä keikkuvan kauden päätyttyä tai mistään muustakaan vastaavasta, ainoastaan siitä, että Arsenal on muutaman hassun kierroksen jälkeen ykkösenä. Joukkue ranskalaisafrikkalaisteinineekereineen, jonka laiva on mennyt jo kauan sitten ohi ja yhden miehen joukkue, jonka kyseinen mies tietenkin hylkäsi, kun laiva upposi jo. Pannaan nyt vielä kerran:  ja vähän vielä maalintekijätilastoakin:  kun se Adekin on niin tusinapaska eikä osuisi edes Jenna Jamesonin lörpsähtäneeseen römpsään. Hyvin muuten Anelka oppi maaleja tekemään, Arsenalissa tietenkin 
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #388 : 26.09.2007 klo 13:07:24 |
|
k.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.09.2007 klo 13:49:03 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
Three Lions
Poissa
|
 |
Vastaus #389 : 26.09.2007 klo 13:46:57 |
|
No niin, nyt kipin kapin englanti ompi suomi -topiikkiin takaisin. Tuleeko nimim. Fin_Gooner, Arsenalin kannattaja, sinne taas saarnaamaan mieshuoraamisesta? Tulethan? ------------------------------------ Jipsku voi sitten taas kauden jälkeen katsella noita nyt tänne postailemiaan taulukoita - toivottavasti lohduttavat kun Wengerin siirtomaakolonna on taas jäänyt parikymmentä pistettä kärkikolmikosta. Jos nuo viimeiset terveiset on tarkoitettu minulle, niin jotain on mennyt ohi - Chelskiä en tietääkseni ole koskaan sympannut, vaikka se omistajakuvioita lukuunottamatta onkin Wengerin muukalaislegioonaa vähemmän vastenmielinen.
|
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
 |
Vastaus #390 : 26.09.2007 klo 13:50:25 |
|
Taitaa kolme leijonaa istua viskisiepon vasemmalla puolella 
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #391 : 26.09.2007 klo 13:53:24 |
|
Jipsku voi sitten taas kauden jälkeen katsella noita nyt tänne postailemiaan taulukoita - toivottavasti lohduttavat kun Wengerin siirtomaakolonna on taas jäänyt parikymmentä pistettä kärkikolmikosta.
Kauden päättyessä todennäköisesti sijoitus on juuri tuo neljäs. Tosin, kuten jo aiemminkin olen esittänyt, onneksi minä en rakasta menestystä - minä rakastan Arsenalia. Joka tapauksessa kauden alku on osoittanut, että Arsenalin joukkue on jatkanut kehittymistään ja suunta on täysin oikea. Peli todella toimii, joukkue pelaa joukkueena ja etenkin hyökkäyspeli on ollut silmiähivelevän kaunista. Lisäksi vastassa on alkukaudesta ollut varsin heikkoja joukkueita: näihinhän esimerkiksi Arsenalin viime kausi kaatui. Top4 joukkueiden välisissä kohtaamisissa Arsenal taisi olla selkeä ykkönen. Tästä on siis erittäin hyvä jatkaa ja mahdollisuuksien rajoissa voi hyvinkin olla sijoittuminen jopa kahden parhaan joukkoon, onnellisten tähtien alla. Ch€lsean tilanne kun on mitä on ja meidän Poolikin näyttäisi pikku hiljaa suuntaavan kohti perinteistä taaperrustaan. Chelskiä en tietääkseni ole koskaan sympannut
No perkele, oletin että olit joku Jester Lionin hätäinen comeback (eikös se ainakin Ch€lskin huoraajia ollut?), mutta kerrankos sitä väärässä ollaan  :keskari:
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.09.2007 klo 13:54:44 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
N5
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsesta
|
 |
Vastaus #392 : 26.09.2007 klo 17:17:09 |
|
Jipsku voi sitten taas kauden jälkeen katsella noita nyt tänne postailemiaan taulukoita - toivottavasti lohduttavat kun Wengerin siirtomaakolonna on taas jäänyt parikymmentä pistettä kärkikolmikosta.
En usko että edes Manu saa kasaan 95 pistettä. Arsenal saa n. 75 pistettä ja enemmänkin, jos nykyinen hyvä lento jatkuu vielä 4-5 kierrosta eteenpäin. Joten Arsenalin ero mestariin jää reilusti edelliskausia pienemmäksi.
|
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
 |
Vastaus #393 : 27.09.2007 klo 13:06:01 |
|
Tuleeko nimim. Fin_Gooner, Arsenalin kannattaja, sinne taas saarnaamaan mieshuoraamisesta? Tulethan? ------------------------------------
Jos nuo viimeiset terveiset on tarkoitettu minulle, niin jotain on mennyt ohi - Chelskiä en tietääkseni ole koskaan sympannut, vaikka se omistajakuvioita lukuunottamatta onkin Wengerin muukalaislegioonaa vähemmän vastenmielinen.
Voisin tulla ihan hyvinkin, nimimerkistäni riippumatta. Kannatan ensisijaisesti Suomen maajoukkuetta, toissijaisesti paikallista joukkuettani sekä Arsenalia. En suinkaan huoraa mitään muuta maata Suomen ohi, kuten esim. sinä tunnut tekevän.
|
|
|
|
|
Three Lions
Poissa
|
 |
Vastaus #394 : 27.09.2007 klo 13:44:29 |
|
Voisin tulla ihan hyvinkin, nimimerkistäni riippumatta. Kannatan ensisijaisesti Suomen maajoukkuetta, toissijaisesti paikallista joukkuettani sekä Arsenalia. En suinkaan huoraa mitään muuta maata Suomen ohi, kuten esim. sinä tunnut tekevän. No onhan se hieman huvittavaa kun nimimerkin Fin_Gooner omaava henkilö ryhtyy saarnaamaan mieshuoraamisesta, varsinkin kun ko.nimimerkin kirjoituksista paistaa kilometrien päähän hirvittävä oikeinkannattamisen tarve; kuinka monta viestiä olet kirjoittanut tänne koskien paikallista seuraasi tai Suomen maajoukkuetta? Säästän sinulta vastaamisen vaivan: Seurajoukkueet 741 Suomen maajoukkueet 36 Ykkönen ja Kakkonen 10
|
|
|
|
|
Kansio
Poissa
Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney
|
 |
Vastaus #395 : 27.09.2007 klo 16:04:05 |
|
Mä voisin harkita. Jos pallosta tosissaan tapellaan niin pitää olla kunnon pussy että pikku hipaisusta jalat menee alta. TOKI tuossa tilanteessa Sahan kannatti vetää kenttään (liioitellun dramaattisesti) koska rankkari tuli. Mutta meinaatko oikeasti että "tosimies" menee tollaisesta kenttään? Taitaa Kansio olla itse ruumiinrakenteeltaan kovin ohut ja hintelä?
"Valitettavasti" aloin tuossa 14-15-vuotiaana paiskomaan puntteja ihan kiitettävään tahtiin vuosia ja vuosia, ja nyt hiljalleen oman urheilu-urani jälkeen pari kiloa ylimääräistäkin massaa on tullut, niin ei hirveän hintelästä kaverista ole kyse. En ihan kirjaimellisesti tuota läpsäisy-juttua heittänyt, kun ei ole tapana turvautua väkivaltaan missään tilanteessa. Kyllä mulla vielä nopeutta riittää sen verran, ettei ohi tule kuin joku-Louis-Saha. Forumistit pysyvät kyllä kurissa pelikentillä ja sen ulkopuolella. 
|
|
|
|
|
|
|
mailou
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea
|
 |
Vastaus #397 : 27.09.2007 klo 18:26:09 |
|
|
|
|
|
|
Demas
Poissa
|
 |
Vastaus #398 : 28.09.2007 klo 14:30:50 |
|
"Valitettavasti" aloin tuossa 14-15-vuotiaana paiskomaan puntteja ihan kiitettävään tahtiin vuosia ja vuosia, ja nyt hiljalleen oman urheilu-urani jälkeen pari kiloa ylimääräistäkin massaa on tullut, niin ei hirveän hintelästä kaverista ole kyse. En ihan kirjaimellisesti tuota läpsäisy-juttua heittänyt, kun ei ole tapana turvautua väkivaltaan missään tilanteessa. Kyllä mulla vielä nopeutta riittää sen verran, ettei ohi tule kuin joku-Louis-Saha. Forumistit pysyvät kyllä kurissa pelikentillä ja sen ulkopuolella.  Uuhh..olisko kuvaa laittaa tulemaan  voi olla vähemmissäkin vaatteissa otettu..
|
|
|
|
|
Kansio
Poissa
Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney
|
 |
Vastaus #399 : 28.09.2007 klo 15:20:30 |
|