FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.02.2026 klo 23:15:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 2 [3] 4 5

Kirjoittaja Aihe: Cheyne Fowler - Seinä  (Luettu 15750 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 05.11.2008 klo 13:09:53

tällä kaudella on ehkä vähän näkynyt että on noussut kusi päähän.  Alas
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #51 : 05.11.2008 klo 13:10:46

tällä kaudella on ehkä vähän näkynyt että on noussut kusi päähän.  Alas

Millä tavalla se on näkynyt? Itse en ole huomannut mitään merkkejä tuosta.
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 05.11.2008 klo 13:12:16

Millä tavalla se on näkynyt? Itse en ole huomannut mitään merkkejä tuosta.
löysäilyä tietyissä tilanteissa, lähinnä asenteessa. taidoissa ei ole mitään vikaa
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 05.11.2008 klo 13:15:04

löysäilyä tietyissä tilanteissa, lähinnä asenteessa. taidoissa ei ole mitään vikaa

Itse veikkaan, että kyse oli ennemminkin turhautumisesta koko joukkueen suorittamiseen. Ne muutamat kerrat, kun olen Cheynen kanssa jutellut kertovat kyllä ihan muuta kuin sitä, että kusi olisi noussut tai edes nousemassa päähän. Päinvastoin itse olen saanut ainakin sen kuvan, että Cheyne on varsin nöyrä kaveri.
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #54 : 05.11.2008 klo 13:18:51

Itse veikkaan, että kyse oli ennemminkin turhautumisesta koko joukkueen suorittamiseen. Ne muutamat kerrat, kun olen Cheynen kanssa jutellut kertovat kyllä ihan muuta kuin sitä, että kusi olisi noussut tai edes nousemassa päähän. Päinvastoin itse olen saanut ainakin sen kuvan, että Cheyne on varsin nöyrä kaveri.
ok, kaikilla oma mielipide. jos totta puhutaan niin en oo koskaan oikein pitänyt fowlerin tyylistä pelata
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #55 : 05.11.2008 klo 13:33:48

Toivon että Fowler jämähtää penkille klubissa Ylos :keskari:
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #56 : 05.11.2008 klo 13:35:01

Toivon että Fowler jämähtää penkille klubissa Ylos :keskari:

Eli toivot, että Klubista löytyy vieläkin parempia pelaajia tuolle paikalle? Et ainakaan oman joukkueesi etua tällöin ajattele.
hess

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 05.11.2008 klo 13:55:05

kiitos Vastapallo!!  Ylos

ja täysin samaa mieltä, mielestäni hakan tärkein pelaaja ja koko liigan paras pelaaja, tosin on vain minun mielipide..
lainaan Vastapalloa ja myös toivon että pelaa hakassa vielä monta vuotta, toisaalta ymmärrän täysin jos kutsu ulkomaille tulee

uskomaton raataja, "repii ja raastaa", katkoo ensimmäisenä vastustajan hyökkäyksiä ja on heti hakan hyökkäyksen kärkenä, ja silti jaksaa taas puolustaa

;)
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 05.11.2008 klo 13:57:45

; )
hienosti kaivettu Ylos Tuoppi menen nyt nurkkaan häpeämään.. en edes muista tuollaista kirjoittaneeni

e. pakko selitellä!! eli tuo on kirjoitettu viime kauden kiimoissa. fowler oli tehnyt juuri maalin edellisessä pelissä  8)
« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 klo 14:03:02 kirjoittanut Ensio »
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #59 : 05.11.2008 klo 16:06:43

Tervetuloa vaan. Mitään järin suuria riemunkiljahduksia tämä siirto ei ainakaan vielä aiheuta, mutta katsotaan nyt miten käy. On Cheyne ainakin Klubia vastaan yleensä pelannut ihan hyvin. Varsinkin kauden 2007 kohtaamisessa Valkeakoskella jäi mieleen.
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa

Vastaus #60 : 05.11.2008 klo 16:26:03

:D Ylos

Tämä siis Ensiolle!
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #61 : 05.11.2008 klo 16:31:45

Ensio :D

Helvetin kaksijakoiset fiilikset kyllä tästä hankinnasta. Ne vähät matsit, mitä olen mieheltä nähnyt, ovat olleet ihan hyvää pleiä mutta vaikeaa nähdä tämän hankinnan tarpeellisuutta.
Maikson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prutkuli

Vastaus #62 : 05.11.2008 klo 16:37:29

Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Ainakin hyvä paikkaaja, kun Haapala tulee jatkuvasti olemaan pelikiellossa.
Nure_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Manchester United

Vastaus #63 : 05.11.2008 klo 16:38:28

Tervetuloa Cheyne! Ylos

Fowlerista voi hyvinkin olla käyttöä, kun Haapalan korttitili täyttyy ja tarvitaan seur. peliin keskikentälle joku puolustava.
Luyindula

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.

Vastaus #64 : 05.11.2008 klo 16:43:46

Ensio tekee sen todellakin itse :D Tuoppi

Mielenkiintoinen siirto. Klubin ykkösnimiä tulevalla sesongilla.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 klo 16:44:53 kirjoittanut Luyindula »
Emirates

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 05.11.2008 klo 17:14:15

Mielestäni hyvä hankinta. Sitte katotaa miten mies klubin paidassa pärjää.
piip

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hoki taapelu

Vastaus #66 : 05.11.2008 klo 18:24:36

Fowler on nyt sitten Klubissa vai. Hyvä hankinta epäilemättä  Ylos
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #67 : 06.11.2008 klo 12:43:48

http://www.hjk.fi/uutiset/6318/1

- HJK on Suomen suurin ja menestynein seura. Siellä ovat lähes kaikki isot nimet pelanneet ja olen etuoikeutettu pääsemään pelaamaan perinteikkäässä sinivalkopaidassa.

- Kilpailu peliajasta tulee olemaan kovaa, mutta hyvä niin. Minä ainakin hyödyn siitä, että tervettä kilpailua on, sillä se saa puristamaan itsestään aina enemmän irti ja kehittää pelaajia.

- Itsellä on sama tavoite kuin HJK:lla eli voittaa Veikkausliiga ja menestyä mahdollisimman hyvin eurokentillä. Haluan voittaa asioita, kuten jokainen muukin pelaaja. HJK:ssa siihen on hyvät mahdollisuudet.

- Uralla on tarkoitus mennä koko ajan eteenpäin ja HJK on se seuraava askel eteenpäin. Tavoite on vielä joskus pelata isommissakin ympyröissä Euroopassa.
---------------

Tervetuloa  Ylos Tuoppi
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #68 : 06.11.2008 klo 12:46:30

Hirveästi ei Cheyneltä kiitoksia Koskin suuntaan herunut, vaikka ehkä syytäkin olisi ollut.
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #69 : 06.11.2008 klo 12:49:15

Hirveästi ei Cheyneltä kiitoksia Koskin suuntaan herunut, vaikka ehkä syytäkin olisi ollut.

Joo, kyllähän Cheyeneltä olisi voinut odotella kiitokset Okan suuntaan, joka kouli miehestä kovan pelimiehen veikkausliigaan vuosien saatossa. Olihan Cheyene ihan nöösi saapuessaan Hakaan.

Noh, ehkä kiitosten paikka Okalle ja Koskille on muualla kuin HJK:n sivuilla, joten ehkä ne vielä nähdään jossain muualla..

Kohta alkaakin Hakan tiedotustilaisuus.
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #70 : 06.11.2008 klo 12:57:50

Varmasti kiitoksia Paskakosken suuntaankin on tullut, mutta Klubin sivut ei ehkä ole se oikea paikka niille.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #71 : 06.11.2008 klo 12:59:05

Varmasti kiitoksia Paskakosken suuntaankin on tullut, mutta Klubin sivut ei ehkä ole se oikea paikka niille.

Onhan tuokin varmasti totta, että Klubin sivuilla kuuluu kehut exää kohtaan jättää vähemmälle. En kyllä toisaalta ole niitä kiitoksia päässyt vielä lukemaan, tai kuulemaan muualtakaan.
Uuno Front

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 06.11.2008 klo 14:49:57

Toivottavasti pääsy raikkaaseen meri-ilmastoon auttaa Cheyneä vielä parempiin suorituksiin  :D
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1

Vastaus #73 : 06.11.2008 klo 18:52:39

Cheynellä oli viime talvena jotain pulmia selän kanssa ja epäilin kauden mittaa, että se on saattanut vaivata häntä myöhemminkin, koska hän pelasi selvästi vaisumman kauden kuin mitä edellinen kausi oli.
Jammu

Poissa Poissa

Vastaus #74 : 06.11.2008 klo 19:33:52

Toivottavasti pääsy raikkaaseen meri-ilmastoon auttaa Cheyneä vielä parempiin suorituksiin  :D

Mutta vessan matto ei ole paikka loistavalle pelimiehelle...

Sivuja: 1 2 [3] 4 5

Siirry: