FC Apollo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Iiro Aalto, SMM
|
 |
Vastaus #12475 : 22.03.2023 klo 11:08:58 |
|
Viime viikolla tuli sähköposti otsikolla "Kausikorttisi (XXXX)", missä XXXX tilausnumero tms.
Ei ole tullut minulle eikä myöskään löydy roskapostikansiosta. Täytyy varmaan olla yhteydessä aspaan.
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
 |
Vastaus #12476 : 22.03.2023 klo 13:03:43 |
|
Aika mielenkiintoisia etuja klubien klubi kausarilaisille, kuten osallistumisoikeus business Cup - turnaukseen. Mitä mieltä muut?
|
|
|
|
JaJaJe
Poissa
Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023
|
 |
Vastaus #12477 : 22.03.2023 klo 13:07:00 |
|
Viime viikolla tuli sähköposti otsikolla "Kausikorttisi (XXXX)", missä XXXX tilausnumero tms.
Ei tullut näköjään kaikille, kun ei ole minullekaan tullut. Hienoa!
|
|
|
|
Epeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille
|
 |
Vastaus #12478 : 22.03.2023 klo 13:08:21 |
|
Liigacupin finaaliin pääsee kausikorttia näyttämällä. Mistä löydän kausikorttini kun fyysistä ei ole? Lippu.fi tiedoissa ei kausikortista ole mainintaa. Klubin sivuilla näkyy vain liigapelit listattuna. Fyysistä en ole tilannut, eikä semmoista ole tullut.
"Liigacupin finaaliin kausikorttilaisilla on vapaa pääsy. Sisään pääsee kausikorttia näyttämällä. Mikäli kausikorttisi ei ole vielä saapunut, voit lunastaa finaalin lipun HJK:n toimistolta ennen ottelua sähköpostivahvistusta tai jonkinlaista tositetta siitä, että olet kausikortin ostanut, vastaan". Tiedon löysin tänään tulleesta Klubien klubi -aiheisesta sähköpostista.
|
|
|
|
Jema Pelle
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #12479 : 22.03.2023 klo 13:09:47 |
|
Liigacupin finaaliin pääsee kausikorttia näyttämällä. Mistä löydän kausikorttini kun fyysistä ei ole? Lippu.fi tiedoissa ei kausikortista ole mainintaa. Klubin sivuilla näkyy vain liigapelit listattuna. Fyysistä en ole tilannut, eikä semmoista ole tullut.
Mun uteluihin vastattiin näin: Mobiilikorttien toimitukset aloitetaan tällä viikolla eli sähköpostia siitä olisi tulossa hieman myöhemmin.
|
|
|
|
Untermars
Poissa
|
 |
Vastaus #12480 : 22.03.2023 klo 13:58:04 |
|
Ei ole tullut minulle eikä myöskään löydy roskapostikansiosta. Täytyy varmaan olla yhteydessä aspaan.
Oon vähän epäillyt, että näillä on mennyt data migraatiossa täpät sekaisin: ne jotka on tilanneet muovisen kortin, ovat saaneet mobiilin ja päin vastoin.
|
|
|
|
Perusveijo
Poissa
|
 |
Vastaus #12481 : 22.03.2023 klo 13:59:46 |
|
Oon vähän epäillyt, että näillä on mennyt data migraatiossa täpät sekaisin: ne jotka on tilanneet muovisen kortin, ovat saaneet mobiilin ja päin vastoin.
Itsellä meni juuri näin. Tuli muovikortti vaikka olin tilannut sähköisen. Pienen sähköpostijumpan jälkeen lupasivat lähettää sähköisen. Aika mielenkiintoisia etuja klubien klubi kausarilaisille, kuten osallistumisoikeus business Cup - turnaukseen. Mitä mieltä muut?
Ja tietysti tärkeimpänä ”Kauden 2023 eksklusiivinen Klubien Klubi -huivi (arvo 25€)” 
|
|
|
|
Billy the Badger
Poissa
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #12482 : 22.03.2023 klo 14:03:54 |
|
Laitetaanko kaikki mitä muutama sataa klubienklubilaista samaan jengiin businesscupiin, vai saako jokainen ilmoittaa mukaan oman jenginsä?  Jäsentenvälisiä odotellessa!
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #12483 : 22.03.2023 klo 14:12:32 |
|
Laitetaanko kaikki mitä muutama sataa klubienklubilaista samaan jengiin businesscupiin, vai saako jokainen ilmoittaa mukaan oman jenginsä?  Jäsentenvälisiä odotellessa! Silloin joskus kun yhdet Klubien Klubin treenit Boltilla järkättiin, paikalla taisi olla 10-15 osallistujaa. Ehkä ihan massiivista osallistujaryntäystä ei ehkä ole luvassa nytkään, mutta varmaan useampi jengi on mahdollinen.
|
|
|
|
Arabialainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi 04
|
 |
Vastaus #12484 : 22.03.2023 klo 14:17:15 |
|
Silloin joskus kun yhdet Klubien Klubin treenit Boltilla järkättiin, paikalla taisi olla 10-15 osallistujaa. Ehkä ihan massiivista osallistujaryntäystä ei ehkä ole luvassa nytkään, mutta varmaan useampi jengi on mahdollinen.
Olin paikalla ja omien muistikuvien mukaan jengiä olisi ollut hieman enemmän. Väykkä ja Toni vetivät treenit ja Alho oli edustamassa pelaajia. Hauska tapahtuma ja vastaavia olen odotellut.
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #12485 : 22.03.2023 klo 14:29:39 |
|
Olin paikalla ja omien muistikuvien mukaan jengiä olisi ollut hieman enemmän. Väykkä ja Toni vetivät treenit ja Alho oli edustamassa pelaajia. Hauska tapahtuma ja vastaavia olen odotellut.
Mietin kirjoitanko 10-15 vai 15-20. Jotain tuota luokkaa kuitenkin. Oli hauska tapahtuma kyl.
|
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #12487 : 22.03.2023 klo 14:42:41 |
|
Oikea vastaus oli siis 16. Tämäkin mysteeri nyt selvitetty 
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
 |
Vastaus #12488 : 22.03.2023 klo 15:53:17 |
|
Kiitos tiedosta! Puuttuu tuo sekä myös fyysinen kortti. Toimistolla on ollut ainakin kiireinen talvi, kevät..... ja ehkäpä myös kesä  Edit: löysinkin sen mobiilikortin, mutta fyysisen kortti edelleen puuttuu...
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.03.2023 klo 16:01:36 kirjoittanut Kausari »
|
|
|
|
|
Epeli
Poissa
|
 |
Vastaus #12489 : 22.03.2023 klo 15:58:54 |
|
Mulle tuli fyysisen kausarin tilaajana mobiilikausari. Tällä viikolla käynyt spostivaihtoa lippupistefiin kanssa, ja ensin kertoivat, että mulle on tullut sähköinen flaba enkä siis ole oikeutettu muoviläpyskään. Lähetin vastausviestissä kuvan viimevuotisesta Klubien klubi -kausarista ja kirjoitin, että vastauksenne ei kelpaa.
Lupasi lähettää fyysisen kausarin, samalla tuo mobiiliflaba poistetaan eli ilmeisesti ei voi olla molempia.
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #12490 : 22.03.2023 klo 16:02:46 |
|
Mulle tuli fyysisen kausarin tilaajana mobiilikausari. Tällä viikolla käynyt spostivaihtoa lippupistefiin kanssa, ja ensin kertoivat, että mulle on tullut sähköinen flaba enkä siis ole oikeutettu muoviläpyskään. Lähetin vastausviestissä kuvan viimevuotisesta Klubien klubi -kausarista ja kirjoitin, että vastauksenne ei kelpaa.
Lupasi lähettää fyysisen kausarin, samalla tuo mobiiliflaba poistetaan eli ilmeisesti ei voi olla molempia.
Mullakin oli jostain syystä merkittynä mobiilikausari, mutta suostuivat postittamaan fyysisen ihan ilman vänkäämistä. Itse ainakin mielelläni tulisin pelailemaan Klubien Klubi -vuorolle 
|
|
|
|
Epeli
Poissa
|
 |
Vastaus #12491 : 22.03.2023 klo 16:03:53 |
|
Tuo vänkäys voi riippua siitä, kuka siellä milloinkin on duunivuorossa.
|
|
|
|
kraiffi
Poissa
|
 |
Vastaus #12492 : 23.03.2023 klo 17:17:57 |
|
On tämä yks saatanan työmaa. "Muutamia" viestejä tullut lähetettyä, mutta onko 22-24 Klubien Klubin kausarin omistajilta siis jossain vaiheessa (kun Klubi ilmoitti lopettavansa oman katiskansa) kysytty uudestaan haluaako mobiili- vai läpyskäkausarin? Vai onko oletus ollut se, että muovikortin omistajille olisi pitänyt uusi muovinen lähettää? Ja pitäisikö todella uskoa, että sähköpostiin tämähtäneellä PDF-kausarilla pääsee Liigacupin finaaliin sisään?
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #12493 : 24.03.2023 klo 15:59:20 |
|
Mulle ilmeisesti on viimein tulossa Klubien Klubin muovikausari. Piti erikseen kysellä sen perään.
Muuten onko joku saanut jotain kausarilaisen lippulinkkiä sunnuntain Kansallisen cupin välierään vai miten sinne pitäisi päästä sisään?
|
|
|
|
Perusveijo
Poissa
|
 |
Vastaus #12494 : 27.03.2023 klo 07:42:53 |
|
Erinomaista matsipäivän aamua Perusveijo! Tänään HJK kohtaa Bolt Arenalla KuPS:n. Mahtavaa, että olet tulossa matsiin. Tarjoamme sinulle AB-matkalippun, jolla voit saapua ottelutapahtumaan. Voit aktivoida AB-matkalippusi alla olevasta linkistä oman aikataulusi mukaan. Linkki vie HSL:n sovellukseen. https://code.hsl.fi/xxxTervetuloa matsiin! Terveisin, HJK Tuollainen tekstiviesti tuli toissa lauantaina 18.3. En silloin lippua käyttänyt, mutta kun tänään kokeilin linkkiä niin se toimi edelleen ja AB-lippu napsahti sovellukseen  
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
 |
Vastaus #12495 : 27.03.2023 klo 22:19:31 |
|
Itsellä edelleen ongelma tuon HSL-linkin kanssa. Se vie Huawein AppGalleryn kautta HSL-sovellukseen, jolloin siellä ei mitään lippua tarjolla. Onko muilla toiminut Huawein kanssa?
|
|
|
|
Sebbliiga
Poissa
Suosikkijoukkue: Perinteiset pohjoismaalaiset suurseurat
|
 |
Vastaus #12496 : 27.03.2023 klo 22:26:28 |
|
Itsellä edelleen ongelma tuon HSL-linkin kanssa. Se vie Huawein AppGalleryn kautta HSL-sovellukseen, jolloin siellä ei mitään lippua tarjolla. Onko muilla toiminut Huawein kanssa?
Varmaan huawei ongelma. Kysy heidän aspasta.
|
|
|
|
Lihamuuri
Poissa
Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...
|
 |
Vastaus #12497 : 27.03.2023 klo 22:37:34 |
|
Linkissä olevan koodin (osoitteen numero-osa) voi syöttää suoraan HSL-sovelluksessa "Lunasta lippu koodilla"-kohdasta.
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
 |
Vastaus #12498 : 27.03.2023 klo 22:48:50 |
|
Linkissä olevan koodin (osoitteen numero-osa) voi syöttää suoraan HSL-sovelluksessa "Lunasta lippu koodilla"-kohdasta.
Thanks!
|
|
|
|
Epeli
Poissa
|
 |
Vastaus #12499 : 28.03.2023 klo 18:22:51 |
|
Jee, fyysinen kausikortti kolahti postiluukusta tänään, tänään. Pääsen minäkin lauantaina kiroilemaan ja ihmettelemään, eikö flaba toimikaan.
Kaverit kertoivat, että viime viikonlopun Kansallisen cupin matsin yhteydessä kenenkään muovikortin QR-koodi ei toiminut.
|
|
|
|
|
|