Luís Fernando
Poissa
Suosikkijoukkue: Pupelluksen mestarit 2008, 2009
|
 |
Vastaus #25 : 05.10.2007 klo 18:36:09 |
|
Jopa Wissin Jallu on parempi kuin Heikkinen 
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
 |
Vastaus #26 : 05.10.2007 klo 18:45:14 |
|
Jopa Wissin Jallu on parempi kuin Heikkinen  Ja vitut. Vaikka Mako onkin hyökkäyspelissä melkoisen surkea ja laukaus on valovuosia Wissin vastaavaa jäljessä, niin puolustussuuntaan Mako pesee Wissit ja Ilolat 100-0. Ankkurin rooliin ihan hyvä pelaaja ja yksi meneillään olevan EM-karsinnan suurimmista yllättäjistä.
|
|
|
|
Sterling
Poissa
|
 |
Vastaus #27 : 05.10.2007 klo 18:47:45 |
|
Ei vittu, kiitos, näitä puujalkoja tyyliin Ilola avaukseen. Roman-Väykkä, Roman-Teme, Väykkä-Teme, ainoat fiksut vaihtoehdot. Ääritilanteessa puujalat järjestyksessä Wiss, Riihilahti, Ilola.
|
|
|
|
mmmaen
Poissa
Suosikkijoukkue: Virkiä
|
 |
Vastaus #28 : 05.10.2007 klo 19:10:25 |
|
d
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.06.2009 klo 00:04:42 kirjoittanut mmmaen »
|
|
|
|
|
Red Haired Pekka
Poissa
Suosikkijoukkue: Red Haired Keskinen
|
 |
Vastaus #29 : 05.10.2007 klo 19:14:30 |
|
Kyllähän tässä niin käy, että joku edellä mainituista puujaloista tulee kirmaamaan avauksessa. Toivottavasti olen väärässä :keskari:
|
|
|
|
Gavroche
Poissa
|
 |
Vastaus #30 : 05.10.2007 klo 19:19:33 |
|
Kyllähän tässä niin käy, että joku edellä mainituista puujaloista tulee kirmaamaan avauksessa. Toivottavasti olen väärässä :keskari:
Et ole väärässä. Yksi puujalka tulee kentällä olemaan. Luultavasti Ilola.
|
|
|
|
Okan Sakset
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #31 : 05.10.2007 klo 19:20:21 |
|
Ja avauspaikan saa... WISSIN JALLU! 
|
|
|
|
Johnny Dep
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Pirates, Huuhkajat ja maapisteet
|
 |
Vastaus #32 : 05.10.2007 klo 20:08:10 |
|
|
|
|
|
falc
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 05.10.2007 klo 22:59:36 |
|
Tainio, Roman ja Väyrynen pystyvät tekemään saman duunin paremmin puolustussuuntaan kuin ''puujalat'', puhumattakaan ylöspäin pelaamisesta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.10.2007 klo 23:05:50 kirjoittanut falc »
|
|
|
|
|
Soccerhauer
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 05.10.2007 klo 23:07:25 |
|
Ei vittu, kiitos, näitä puujalkoja tyyliin Ilola avaukseen. Roman-Väykkä, Roman-Teme, Väykkä-Teme, ainoat fiksut vaihtoehdot. Ääritilanteessa puujalat järjestyksessä Wiss, Riihilahti, Ilola.
Lopettakaahan uneksinta kahdesta noin hyökkäävästä pelaajasta keskikentän keskustasta. Roman on Temen korvaaja, samoin ehkä myös Riihilahti. Väykän pelipaikka on vielä ylempänä. Ankkuriksi nyt ehdolla Ilola, Wiss ja Nyman. Itse kannatan viimeisimpänä mainittua, sillä on kolmikosta taitavin.
|
|
|
|
Janecky
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #35 : 05.10.2007 klo 23:10:35 |
|
Mun mielestä Heikkinen on pelannut ihan hyvät karsinnat. On tehnyt hyvin juuri sen mitä häneltä on odotettukin eli toiminut keskikentän lukkona. Makon pelaaminen hyökkäyssuuntaan nyt on mitä on, mutta eihän se sen takia joukkueessa olekaan. Makon kaltainen pelaaja on aina hyvä olla joukkueessa vaikka ei pelaisikaan avauksessa. Makon loukkaantumiselle  Sama. Vaikka hyökkässuuntaan peli ei kovin kaunista olekaan, fakta on että makon joukkueet päästävät erittäin vähän maaleja. Toivon että Riihilahti korvaa Heikkisen, sillä muuten siellä nähtäneen Ilola :  Royn aikana ollut aina puolustava keskikentän ankkuri, enkä usko että Tainiota siihen paikalle istutetaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.10.2007 klo 23:12:27 kirjoittanut Janecky »
|
|
|
|
|
samino
Poissa
|
 |
Vastaus #36 : 05.10.2007 klo 23:30:14 |
|
Lagerblom olis paras vaihtoehto. Oon ihmetelly karsintojen ajan miksi Lagerblom ei ole mahtunut kokoonpanoon. Homma toimi harkkamatsissa Pohjois-Irlantia Lager - Väykkä - Tainio akselilla erittäin hyvin. Mut joo mielummin Ilola ku Wiss.
|
|
|
|
Putki-Einari
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikrotason kansalaisjournalismi
|
 |
Vastaus #37 : 06.10.2007 klo 00:09:00 |
|
Ei ole kyllä kauhean paljon eteenpäin menty, jos tosiaan tässä vaiheessa joutuu pelkäämäan Ilolan tai Wissin astelevan avaukseen. Tainion pistäisin itse.
|
|
|
|
joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
 |
Vastaus #38 : 06.10.2007 klo 00:17:24 |
|
Kuka vaan kunhan ei Ilolaa 
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #39 : 06.10.2007 klo 01:00:10 |
|
Lagerblom olis paras vaihtoehto. Oon ihmetelly karsintojen ajan miksi Lagerblom ei ole mahtunut kokoonpanoon. Homma toimi harkkamatsissa Pohjois-Irlantia Lager - Väykkä - Tainio akselilla erittäin hyvin. Mut joo mielummin Ilola ku Wiss. Lagerblomhan on näitä pelaajia, joilla on aina jotain esteitä. Joko loukkaantumisia tai sitten muuten seurakiireitä. Ei tuollainen pelaaja vakuuta valmentajaa, joka suosii leirityksiä ja haluaa hioa pelityyliä ja taktiikkaa pelaajien kanssa mahdollisimman paljon.
|
|
|
|
member of global family
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 06.10.2007 klo 13:46:54 |
|
Ägä sisään tekemään maalit. Teme voi hoitaa syöttelyn
|
|
|
|
valdanito
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU
|
 |
Vastaus #41 : 06.10.2007 klo 13:54:54 |
|
Riippuu varmasti Väykän tilanteesta, mutta toisaalta Puola-pelissähän taisi Tainio pelata pohjalla Makon screenatessa ylempää. Toki roolit olivat samat, mutta paikat vain toisinpäin. Ei kai Kolkka-Väykkä-Teme-Daja- akseli ihan mahdoton olisi, mutta jos Hodari lähtee varovaisella systeemillä hakemaan erikoistilanneosumaa, voi tuossa olla turhan iso riski. Roylle tärkeiden keskikentän ykköspallojen kannalta todennäköisin vaihtoehto lienee Jallu, mutta jos nyt lähdetään hakemaan riskillä kisapaikkaa, lienee tuo mainitsemani akseli toimivin.
Kuitenkin Väykkä-Teme- keskusta on niin toimivan kuuloinen, että sillä varjolla voisi sitten jatkaa samoilla laitapelaajilla. Tason tiputus jomman kumman siirtymisessä laidalle ja Roman tullessa keskustaan voisi olla turhan suuri.
|
|
|
|
reko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #42 : 06.10.2007 klo 15:53:23 |
|
Riippuu varmasti Väykän tilanteesta, mutta toisaalta Puola-pelissähän taisi Tainio pelata pohjalla Makon screenatessa ylempää. Toki roolit olivat samat, mutta paikat vain toisinpäin. Ei kai Kolkka-Väykkä-Teme-Daja- akseli ihan mahdoton olisi, mutta jos Hodari lähtee varovaisella systeemillä hakemaan erikoistilanneosumaa, voi tuossa olla turhan iso riski. Roylle tärkeiden keskikentän ykköspallojen kannalta todennäköisin vaihtoehto lienee Jallu, mutta jos nyt lähdetään hakemaan riskillä kisapaikkaa, lienee tuo mainitsemani akseli toimivin.
Kuitenkin Väykkä-Teme- keskusta on niin toimivan kuuloinen, että sillä varjolla voisi sitten jatkaa samoilla laitapelaajilla. Tason tiputus jomman kumman siirtymisessä laidalle ja Roman tullessa keskustaan voisi olla turhan suuri.
Väykkä ei ainakaan aloita, koska pelituntuma on lähes olematon. Kuulemma pelaa tänään toisen puoliajan reserveissä. Näin Heliskoski Canalilla äsken. Losan nivusten kanssa ongelmia, toivottavasti pelaa tänään ja nivuset ei mee pahemaks. Tintti on kunnossa.
|
|
|
|
National Acrobat
Poissa
Suosikkijoukkue: TampU
|
 |
Vastaus #43 : 06.10.2007 klo 18:46:07 |
|
|
|
|
|
Bogo
Poissa
Suosikkijoukkue: Fiorentina, Rapidin Vartti
|
 |
Vastaus #44 : 07.10.2007 klo 03:14:12 |
|
En tiedä miten tähän Makon tilanteesenn pitäisi suhtautua. Pallolisena jopa minä olen parempi kuin Mako, mutta nimenomaan Makon puolustuspelaaminen on ollut erittäin suuri etu meille näissä karsinnoissa. Makon mukanaolo on Suomelle plussaa silloin, jos hän saa nopeasti katkon jälkeen pallon pelattua omille, mutta jos joutuu etsimään syöttösuuntia, kuten kotona Portugalia vastaan, hienot katkot menevät samantien hukkaan koska hän luovuttaa pallon liian helposti takaisin vastustajalle. Kuitenkin väittäisin, että Makon positiiviset esitykset karsinnoissa painavat enemmän kuin negatiiviset. Eli: Kiitos Mako! 
|
|
|
|
Ylliksen Mummo
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)
|
 |
Vastaus #45 : 07.10.2007 klo 03:39:01 |
|
Heikkisen avut puolustussuuntaan ovat eittämättä erinomaiset muihin vastaavaa paikkaa pelaaviin nähtynä, mutta Belgiaa ja Azereita vastaan ei ole syytä lähteä peruuttelemaan, joten otan tämän uutisen vastaan hyvillä mielin.  Portugiisseleitä vastaan voi sitten Heikkistä hieman tullakin ikävä. 
|
|
|
|
reko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #46 : 07.10.2007 klo 09:43:37 |
|
En tiedä miten tähän Makon tilanteesenn pitäisi suhtautua. Pallolisena jopa minä olen parempi kuin Mako, mutta nimenomaan Makon puolustuspelaaminen on ollut erittäin suuri etu meille näissä karsinnoissa. Makon mukanaolo on Suomelle plussaa silloin, jos hän saa nopeasti katkon jälkeen pallon pelattua omille, mutta jos joutuu etsimään syöttösuuntia, kuten kotona Portugalia vastaan, hienot katkot menevät samantien hukkaan koska hän luovuttaa pallon liian helposti takaisin vastustajalle. Kuitenkin väittäisin, että Makon positiiviset esitykset karsinnoissa painavat enemmän kuin negatiiviset. Eli: Kiitos Mako!  Samat vähän ristiriitaiset fiilikset, mutta nykyinen tilanne huomionottaen (Väykkä puolikuntoinen ja Roma ilman pelituntumaa) Makoa olisi todellakin tarvittu. Ja kyllä Mako on ollut yksi tasalaatuisimmista pelaajista näissä karsinnoissa, jolta ei hasardeja ei juurikaan ole tullut....mutta ei toisaalta huippusuorituksiakaan.
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #47 : 08.10.2007 klo 18:10:12 |
|
Tässäkin ketjussa olin havaitsevanani jopa tyytyväisyyttä. Kyllä kelpaisi Heikkinen Belgiaa vastaan 
|
|
|
|
|
|