Toffo
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #25 : 09.10.2007 klo 09:59:36 |
|
Näin hassun unen. Pelasin Suomen maajoukkueen maalivahtina Belgia-ottelussa ja olimme 1-0 häviöllä. Loppuminuuteilla pallo tuli jatkuvasti palautuksena mulle ja yritin roiskia pitkää Belgian maalille päin. Mutta aina se pallo tuli takaisin mulle ja roiskaisin takaisin kauas Belgian kenttäpuoliskolle. Aika loppui kuitenkin, maalinteko ei ollut edes lähellä ja hävittiin 1-0. Hassua on siis se etten mä osaa pelata jalkapalloa yhtään edes alusta. Toivottavasti tämä ei ollut mikään déjà-vu-uni. 
|
|
|
|
jmh77
Poissa
Suosikkijoukkue: Sir Ryan Giggs
|
 |
Vastaus #26 : 09.10.2007 klo 10:19:01 |
|
Poissaolojen vaivaama Suomi on edelleen kuitenkin minun suosikkini tässä otteluparissa, nyt tosin vakiokuponkiin on kakkosen kaveriksi vahvasti nousemassa risti-vaihtoehto.. Mutta kun Suomelle se tasapeli ei oikein hyvä vaihtoehto ole.. 
|
|
|
|
ifota
Poissa
|
 |
Vastaus #27 : 09.10.2007 klo 10:27:26 |
|
Toivottavasti tämä ei ollut mikään déjà-vu-uni.  Oot potkinut ennenkin palloa unissasi Belgian puoliskolle? Luotto Suomeen on vahva, loukkaantumisista huolimatta juna jyskyttää kohti alppeja. Tainio olisi tosin saanut olla ehjänä, mutta ei voi mitään.
|
|
|
|
CaptainPlanet
Poissa
|
 |
Vastaus #28 : 09.10.2007 klo 11:43:13 |
|
Oot potkinut ennenkin palloa unissasi Belgian puoliskolle?
Eiköhän tuo desavuu viitannut Big Brotherin Rambo-Hekaan.
|
|
|
|
joppe
Poissa
|
 |
Vastaus #29 : 09.10.2007 klo 14:37:37 |
|
Iltasanomissa tai -lehdessä oli aikoinaan (muistaakseni Suomi - Portugali) lista Helsingin baareista, joissa ottelu Canal+:lta näytetään. Onkohan jollain tallessa?
|
|
|
|
|
kiki
Poissa
Suosikkijoukkue: Jari Litmanen
|
 |
Vastaus #31 : 09.10.2007 klo 15:21:02 |
|
Nakyyko taa peli joltain kanavalta englannissa vai taytyyko minun tuijottaa vain streamia? Toivottavasti ei nahda tasapalia... vaikea peli tulossa.
|
|
|
|
MitäMitä
Poissa
|
 |
Vastaus #32 : 09.10.2007 klo 15:35:03 |
|
Johan sen tietää Olivier Surraykin ettei Suomen varamiehinen materiaali ole vahvoilla tässä pelissä  Mutta Belgia kaatunee silti koska jätkät on kiimassa ainutlaatuisen sauman ansiosta. 0-1 tästä on tulossa.
|
|
|
|
Ralliraita
Poissa
Suosikkijoukkue: Tjerna kraft, JA tack!
|
 |
Vastaus #33 : 09.10.2007 klo 15:43:50 |
|
Eihän tästä matsista voi olla tulossa muuta kuin voitto.Perkele jos toisin käy niin ottelun jälkeen mietitään, että mitäs nyt.Voitto tulee ja Huuhkajat askelta lähempänä kisapaikkaa, siitä lähdetään 
|
|
|
|
Jamal Malik
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 09.10.2007 klo 15:46:10 |
|
Jälkimmäinen.
Selvä. Pääsen töistä 21.00 ja siitä suoraan baariiin katsomaan 
|
|
|
|
samino
Poissa
|
 |
Vastaus #35 : 09.10.2007 klo 16:29:32 |
|
Mites onkos tiedossa jotain streameja matsin suhteen?
Serbia-matsi tuli katottua UEFA-sivujen kautta, 6€ maksaa niin voi väijyy kaikki samanpäivän karsintamatsit. Pitää vaan kikkailla proxyn kanssa et saa näkyviin oman maan matsit.
|
|
|
|
Khalervos Kendopoulos
Poissa
Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti
|
 |
Vastaus #36 : 10.10.2007 klo 13:04:50 |
|
Tässähän on aivan mahtava lauantai-iltana ravintolaan - ilta tulossa, sillä ennen Suomen ottelua, ovat Armenia-Serbia sekä Azarbaidzhan-Portugal ehtineet loppua. Siitä saa sitä kiimaa nostettua aivan tähtitieteellisesti, jos jompikumpi pupeltaa 
|
|
|
|
Borvoo
Poissa
Suosikkijoukkue: MiKi, HJK
|
 |
Vastaus #37 : 10.10.2007 klo 13:24:52 |
|
Laivalla sillon  Tossa Ulkopuolisen linkissä oli listattu Silja Linen botskit. Voiko oikeesti käydä niin onnettomasti, että Viikkareilla Canal ei näy ja matsi jää katsomatta  :keskari:
|
|
|
|
Ralliraita
Poissa
Suosikkijoukkue: Tjerna kraft, JA tack!
|
 |
Vastaus #38 : 10.10.2007 klo 20:34:38 |
|
Jep, toivottavasti joku kunnon streami löytyy, että saisi kotona töllötellä matsin.Toivon että arvon forumistit voisivat auttaa tässä asiassa sillä itse kun en ole mikään mikrotukihenkilö näiden koneiden kanssa...
|
|
|
|
interfax
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikkeli
|
 |
Vastaus #39 : 10.10.2007 klo 20:46:25 |
|
Tossa Ulkopuolisen linkissä oli listattu Silja Linen botskit. Voiko oikeesti käydä niin onnettomasti, että Viikkareilla Canal ei näy ja matsi jää katsomatta  :keskari: Kesällä ainakin näkyi Gabriellan luksuksemman hytin telkkarissa Canal+. Taisi olla jopa suomen canal. Luulisin, että se näkyy niissä baaritelkkareissakin.
|
|
|
|
asiantuntija
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 10.10.2007 klo 21:23:55 |
|
kuulemma paljon suomalaisia menossa paikan päälle kannustamaan.  Ei muuta kuin hyvää matkaa, tuokaa se voitto kotio! 
|
|
|
|
100%
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #41 : 10.10.2007 klo 21:31:57 |
|
SVHK paikalla? :  Belgian alajaosto jne...  Kyllä, SVHK paikalla.
|
|
|
|
attira
Poissa
|
 |
Vastaus #42 : 10.10.2007 klo 21:54:26 |
|
Missäs Vaasassa voi nostattaa ottelukiimaa lauantaina?  Jaa-a. Päivällä en tiedä, missä on paras nostattaa kiimaa, mutta illalla suosittelen Sport Officea torin laidalla. Onhan niitä toki torin liepeillä muitakin baareja, joissa samanhenkistä porukkaa on matsia kattomassa.
|
|
|
|
qdes
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 10.10.2007 klo 23:18:45 |
|
Laivalla sillon >: ( Tossa Ulkopuolisen linkissä oli listattu Silja Linen botskit. Voiko oikeesti käydä niin onnettomasti, että Viikkareilla Canal ei näy ja matsi jää katsomatta  :keskari: Äläpä huoli, viikkarilla väijyin Serbia-Suomi pelin. Laivan pubissa näkyy canal+ 
|
|
|
|
Putki-Einari
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikrotason kansalaisjournalismi
|
 |
Vastaus #44 : 11.10.2007 klo 00:03:17 |
|
Itekin oon kattonut yhden karsintamatsin Viikkarin laivan pubissa. Sitä kyllä edelti äänestys haluaako jengi ohjelmassa olevaa karaokea vai kattoa matsia...
|
|
|
|
|
Borvoo
Poissa
Suosikkijoukkue: MiKi, HJK
|
 |
Vastaus #46 : 11.10.2007 klo 13:08:23 |
|
Äläpä huoli, viikkarilla väijyin Serbia-Suomi pelin. Laivan pubissa näkyy canal+
Olin jo soittamassa Viikkarille ja perumassa pahimmassa tapauksessa matkaa...kivi vierähti jne... Kiitos qdessille, Kiima kasvaa 
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #47 : 11.10.2007 klo 13:47:05 |
|
Äläpä huoli, viikkarilla väijyin Serbia-Suomi pelin. Laivan pubissa näkyy canal+  Ja pelin jälkeen valasjahtiin 
|
|
|
|
Tappajasatelliitti
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Maajoukkue, Arsenal
|
 |
Vastaus #48 : 11.10.2007 klo 13:49:49 |
|
Onko kukaan Joensuulainen tai joku joka on Joensuussa käynyt täällä, joka voisi kertoa että mistä paikoista pelin näkee Joensuussa? Itse matkustan sinne lauantaina ja haluan ehdottomasti nähdä pelin.
Ite olin joensuussa kattomassa sen ekan belgia pelin. Sai vähän aikaa ettiä sopivaa paikkaa.. Tais olla tämä: http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=73&rid=3932
|
|
|
|
Bogdan
Poissa
|
 |
Vastaus #49 : 11.10.2007 klo 23:23:26 |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 klo 23:28:44 kirjoittanut ____________________ »
|
|
|
|
|
|
|