|
Big Duncan
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Viikingit, Vasurijengit
|
 |
Vastaus #1776 : 09.09.2008 klo 11:27:54 |
|
Varmasti hyviä sopimuksia KPV:lle  Nyt on otollinen hetki jatkosopimuksille kun tiedetään ensi vuoden sarjataso. Toista se on meillä kun useampi pelaaja haluaa varmistuksen ensi vuoden sarjatasosta ennen nimen allekirjoitusta.
|
|
|
|
Chino
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat & KPV
|
 |
Vastaus #1777 : 09.09.2008 klo 12:33:51 |
|
KPV:n sivujen mukaan Itälälle 2-vuotinen jatkosopimus, Berg, Sipilä ja Långbacka tehneet 1+1 -mallisen jatkon. Lisää neuvotteluita käydään koko ajan, hienoa.  Erittäin hienoa 
|
|
|
|
koktap
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Saksa, Werder Bremen, SJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1778 : 09.09.2008 klo 12:52:02 |
|
Hienot ja hyvät sopparit!  Tämä on aivan uutta ja positiivista KPV:tä!
|
|
|
|
Scifo
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV
|
 |
Vastaus #1779 : 09.09.2008 klo 14:56:41 |
|
Uskomattoman hienoa!  Tässä vaiheessa kautta varmistettu että ensi kaudella taistellaan vähintään samoista sijoituksista! 
|
|
|
|
Käläviän Torres
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues
|
 |
Vastaus #1780 : 09.09.2008 klo 16:22:58 |
|
Aivan käsittämättömän hienoa
|
|
|
|
Tsorro
Poissa
Suosikkijoukkue: se kumpi johtaa.
|
 |
Vastaus #1781 : 09.09.2008 klo 19:53:49 |
|
Sorry et nyt tulee täydellinen off-topic postaus, mutta olen tulossa todennäkösesti huomenna katsomaan Suomi-Saksa peliä Kokkolaan. Kertokaas mulle et missä baarissa pystyn kyseistä matchia väijymään? Ja laitetaan vielä KPV:n uusille sopimuksille  vaikken niistä mitään tiedäkään  E: Oli pilkku väärässä paikassa! huh!
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.09.2008 klo 19:57:01 kirjoittanut Tsorro »
|
|
|
|
|
Tsorro
Poissa
|
 |
Vastaus #1782 : 09.09.2008 klo 19:59:26 |
|
E: sekoilua! 
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.09.2008 klo 20:00:44 kirjoittanut Tsorro »
|
|
|
|
|
Kamenski
Poissa
|
 |
Vastaus #1783 : 09.09.2008 klo 20:03:11 |
|
Sorry et nyt tulee täydellinen off-topic postaus, mutta olen tulossa todennäkösesti huomenna katsomaan Suomi-Saksa peliä Kokkolaan. Kertokaas mulle et missä baarissa pystyn kyseistä matchia väijymään?
Torin laidalla ainakin Huismannisssa ja varmaankin Amarillossa. Myös Seurahuoneella peli näyttetänee ja kävelykadulla English Pubissa.
|
|
|
|
Pulloveikko
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV ja kaikki jotka pelaavat GBK:ta vastaan
|
 |
Vastaus #1784 : 09.09.2008 klo 20:28:28 |
|
Ainakin Enkku pubissa saattaa kiivetä bändi yllättäen lavalle kesken pelin, just siihen mihin peliä heijastetaan. Huissmanissa nyt ainakin varmuudella näkee pelin alusta loppuun ja äänien kanssa.
|
|
|
|
Tsorro
Poissa
|
 |
Vastaus #1785 : 09.09.2008 klo 20:41:16 |
|
Joo vakoilin tossa vähän paikkoja ja näyttäs siltä et Huismannissa saattais olla kovimmat hulinat. Sinne siis!
|
|
|
|
koktap
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Saksa, Werder Bremen, SJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1786 : 09.09.2008 klo 20:42:29 |
|
Muistaakseni KPV teki viime kaudellakin muutaman 1+1 vuotisen sopimuksen. Mitähän nämä +1 sopimukset ovat? Veikkaan, että jos seura nousee, niin automaattisesti jatkuu soppari, vai onko seuralla vai pelaajalla mahdollisuus sanoutua irti sopimuksesta? Luulen, että sopimuksissa on näitä kaikkia versioita. Suurin ja positiivisin sopimus oli Kustin soppari, koska ajattelin, että odottaa miten Gebikselle käy. Positiivinen vire on kyllä KPV:n toiminnassa ja sunnuntaina katsotaan riittääkö materiaali parin avainpelaajan poissaoloa!
|
|
|
|
mele
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, FC Ruusu
|
 |
Vastaus #1787 : 09.09.2008 klo 21:44:31 |
|
yleensä 1+1:et meinaavat sitä, että joukkueella on optio toiseen vuoteen pelaajan kanssa mikäli haluavat sopimusta jatkaa. Käytännössä pelaaja siis sitoutunut kahteen vuoteen.
|
|
|
|
torttu
Poissa
|
 |
Vastaus #1788 : 10.09.2008 klo 07:13:35 |
|
yleensä 1+1:et meinaavat sitä, että joukkueella on optio toiseen vuoteen pelaajan kanssa mikäli haluavat sopimusta jatkaa. Käytännössä pelaaja siis sitoutunut kahteen vuoteen.
Mun käsityksen mukaan nuo optiovuodet ei juurikaan paina, jos pelaaja haluaa esim. vaihtaa seuraa kauden jälkeen. Tosin noitakin optiovuosien käyttöjä on kautta aikain sovellettu niin monella eri tavalla, että niitä alkaa olla jo mahdoton tulkita. Jotkut seurat pitävät optiota etuoikeutena neuvotella pelaajan kanssa tulevasta kaudesta ennen muita seuroja, kun taas jotkut tulkitsevat sen jo tehdyksi sopimukseksi. Ensimmäinen vaihtoehto on aika suosittu, kun ulkomaalaispelaajien kanssa tehdään sopimuksia. Yhtä kaikki, helvetin hienoa että pelaajatkin osoittavat sitoutumista vuoden 2010 projektiin tekemällä jatkosopimuksia ajoissa. Eipä tarvitse sitten joulu - tammikuussa olla tuli perseen alla metsästämässä ylijäämäpelaajia ympäri Suomea.
|
|
|
|
Pulloveikko
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV ja kaikki jotka pelaavat GBK:ta vastaan
|
 |
Vastaus #1789 : 10.09.2008 klo 08:36:28 |
|
Itse olen käsittänyt että optiovuosi on molemminpuolinen. Eli kumpi tahansa osapuoli voi jättää sen käyttämättä.
|
|
|
|
El nuevo Diego
Poissa
Suosikkijoukkue: KPS, Reima
|
 |
Vastaus #1790 : 10.09.2008 klo 09:07:11 |
|
Eikös yleensä puhuta, että 'Joukkue ei halunnut käyttää optiota...'. Jos optio on molemmilla, mitä hyötyä siitä on? Sama asia kuin ei sopimusta lainkaan.
|
|
|
|
mele
Poissa
|
 |
Vastaus #1791 : 10.09.2008 klo 09:09:05 |
|
Eikös yleensä puhuta, että 'Joukkue ei halunnut käyttää optiota...'. Jos optio on molemmilla, mitä hyötyä siitä on? Sama asia kuin ei sopimusta lainkaan.
Näin juuri, ei optiovuodesta ole mitään hyötyä mikäli toinen sen voi jättää käyttämättä. KPV:hän tosin on päästänyt pelaajansa useasti lähtemään mikäli ovat halunneet, mutta optiovuosi on joukkueen käytössä. Muutaman takaisista valmentaja-/pelaajaseikkailuista ollaan tultu pitkä askel ja se on kyllä helvetin hienoa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 klo 09:10:24 kirjoittanut mele »
|
|
|
|
|
masa86
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV
|
 |
Vastaus #1792 : 10.09.2008 klo 10:56:36 |
|
Itse olen käsittänyt että optiovuosi on molemminpuolinen. Eli kumpi tahansa osapuoli voi jättää sen käyttämättä.
mitä minun tietooni on tullut niin optioita on monenlaisia jotka neuvotellaan asianomaisten kanssa. Joko molemmilla on oikeus olla käyttämättä optio, jolloin yleensä on annettu jokin päivämäärä jolloin ilmoitus pitää antaa tai sitten on noita optioita joissa seura saa päättää käytetäänkö optio. Nämä on näitä neuvottelukysymyksiä, harvemmin ilmoitetaan julkisuuteen mitä optio tiettyjen pelaajien kohdalla tarkoittaa.
|
|
|
|
Crip
Poissa
|
 |
Vastaus #1793 : 10.09.2008 klo 11:08:43 |
|
Optioita on sekä molemminpuolisia että ns. joukkueen optioita. Yleensä nämä optiot sisältävät tietyn päivämäärän mihin mennessä molempien osapuolien tai "joukkueoptiossa" joukkueen pitää ilmoittaa "aktivoituuko" sopimuksessa oleva optiovuosi/-vuodet.
|
|
|
|
jykke
Poissa
|
 |
Vastaus #1794 : 13.09.2008 klo 11:27:56 |
|
Mitä tapahtui muuten Annalalle, kun häipyi kuvioista kesken kauden?
|
|
|
|
mele
Poissa
|
 |
Vastaus #1795 : 13.09.2008 klo 13:58:29 |
|
Mitä tapahtui muuten Annalalle, kun häipyi kuvioista kesken kauden?
Pelaa Reimassa
|
|
|
|
shurE
Poissa
Suosikkijoukkue: Kissalan Pallo
|
 |
Vastaus #1796 : 13.09.2008 klo 23:50:05 |
|
Pelaa Reimassa
Eli mitä tapahtui? Taidot eivät sittenkään riittäneet ?
|
|
|
|
Käläviän Torres
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues
|
 |
Vastaus #1797 : 14.09.2008 klo 08:48:03 |
|
En usko että kyse oli niinkään taitojen riittämättömyydestä. KPV:llä vaan alkoi toimimaan hyvin sellainen ryhmitys kentällä mihin Annala ei sattunut kuulumaan. Sellaista on hankala ruveta vaihtamaan. Tämä vain oma arvioni..
|
|
|
|
LÄPPÄ
Poissa
Suosikkijoukkue: Larsmon pallo
|
 |
Vastaus #1798 : 14.09.2008 klo 09:14:23 |
|
En usko että kyse oli niinkään taitojen riittämättömyydestä. KPV:llä vaan alkoi toimimaan hyvin sellainen ryhmitys kentällä mihin Annala ei sattunut kuulumaan. Sellaista on hankala ruveta vaihtamaan. Tämä vain oma arvioni..
Annala meni satamaan vuorotöihin joten työajat ovat sellaiset että joukkueharjoituksiin pääsis vain jokatoinen viikko,siinä se syy taitaapi olla.
|
|
|
|
Raian
Poissa
|
 |
Vastaus #1799 : 15.09.2008 klo 10:22:18 |
|
Mikä oikeasti on estänyt nousemisen kunnon pelaajaksi, ovat nuo jatkuvat loukkaantumiset. Minä uskon, että tänä päivänä Mikko olisi saatuaan kunnolla harjoitella ja pelata KPV:n elintärkeä maalipyssyttäjä. Ykkösen maalikuninkuus olisi lähellä. Lahjoja on aina ollut, mutta ne ovat nyt jääneet jalostamatta. Mikon on näköjään ollut pakko päästää unelmastaan irti ja siirtyä työelämään. Harmi.
|
|
|
|
|
|