FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.08.2025 klo 17:46:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Miten Seinäjokelaisen jalkapallon fuusio tulee onnistumaan?
Sfääreihin - 96 (19.5%)
Suohon - 133 (27%)
Keskipaskaa - 210 (42.7%)
En osaa sanoa - 53 (10.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 490

Sivuja: 1 ... 48 [49] 50 ... 54

Kirjoittaja Aihe: Seinäjoen Jalkapallokerho - Suohon vai sfääreihin?  (Luettu 85180 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aghahowa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #1200 : 24.08.2008 klo 21:07:07

Mitäs sielä Teerijärvellä on tapahtunu? 3-2 turpaan >:(
Barca#17

Poissa Poissa

Vastaus #1201 : 24.08.2008 klo 21:12:34

Mitäs sielä Teerijärvellä on tapahtunu? 3-2 turpaan
Teerijärvi teki paikoista maalit ja piste. SJK:n faniporukalle kyllä iso  Ylos Tuoppi Myllyt sallittava!  ;) Nickejä kehiin.
Carter

Poissa Poissa

Vastaus #1202 : 26.08.2008 klo 00:23:03

Lainaus
Sekään ei riitä selitykseksi, että pelattiin toisen valmistajan palloilla, joiden käyttäytyminen ei ehkä ollut samanlaista kuin niiden, joihin on totuttu.

Uskomattomimpia kommentteja mitä olen pitkään aikaan lukenut. Pakko oli kuitenkin asia tuoda esiin vaikka ei selitykseksi kelpaakaan. SJK:n otteluraposta tämä siis.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #1203 : 26.08.2008 klo 08:56:12

Uskomattomimpia kommentteja mitä olen pitkään aikaan lukenut. Pakko oli kuitenkin asia tuoda esiin vaikka ei selitykseksi kelpaakaan. SJK:n otteluraposta tämä siis.

No kato meillä on niin ammattilaisia kaikki pelaajat, että pienen pienet muutokset pallon liikeradassa voi aiheuttaa millintarkkoihin syöttöihin ikävän sivujengan. Pelaa siinä nyt sitten!  :D
mösjöö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK, Suomi

Vastaus #1204 : 26.08.2008 klo 17:31:31

Hoi, se on sarkasmia.  ;) Lisää vaan vastaavia heittoja, kukaan mitään tasapaksua jaarittelua jaksa lukea.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #1205 : 26.08.2008 klo 17:45:21

Hoi, se on sarkasmia.  ;) Lisää vaan vastaavia heittoja, kukaan mitään tasapaksua jaarittelua jaksa lukea.

Sarkasmin tajuhan kehittyy vasta myöhemmällä iällä, joten ei voi vaatia että kaikki näin "uskomattomia kommentteja" voisi sulattaa.  ;)
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san

Vastaus #1206 : 29.08.2008 klo 16:27:38

Puolen jälkeen ilmeisesti foorumistia kuultavana Pohjanmaan radiossa, vaihtakaahan sille kanavalle!  8) Ylos

http://194.252.88.3/rswebvsa.nsf/sivut/mk_etusivu2004#
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 klo 16:29:51 kirjoittanut Nahka_Tapsa »
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #1207 : 29.08.2008 klo 17:45:15

Puolen jälkeen ilmeisesti foorumistia kuultavana Pohjanmaan radiossa, vaihtakaahan sille kanavalle!  8) Ylos

http://194.252.88.3/rswebvsa.nsf/sivut/mk_etusivu2004#

Niinpä taisi olla...  ;) Ihan hyvä juttu oli.
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san

Vastaus #1208 : 29.08.2008 klo 18:46:22

Niinpä taisi olla...  ;) Ihan hyvä juttu oli.

Ehdottomasti. Kyllä tämän jutun perusteella saattoi joku vanhempi ottelussa kävijä muuttaa jopa mielipidettään rumia puhuvasta huligaaniporukasta. :D Ylos
rairai

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TP-55

Vastaus #1209 : 29.08.2008 klo 21:55:54

Ehdottomasti. Kyllä tämän jutun perusteella saattoi joku vanhempi ottelussa kävijä muuttaa jopa mielipidettään rumia puhuvasta huligaaniporukasta. :D Ylos

Voiko tuota kuunnella jälkeenpäin mistään?
Decarol

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutis

Vastaus #1210 : 29.08.2008 klo 23:27:27

Miten voi olla mahdollista, että Kloppien Paskin ääni on koko ajan esillä?
Carter

Poissa Poissa

Vastaus #1211 : 30.08.2008 klo 02:31:05

No voitetun ottelun jälkeen voi toki kuittailla, mutta hävityn matsin jälkeen tällainen menee virkiätyyliseen "tuomarimäkeläntakiavirkiähävisi6-1" juttuihin. Itselle kaikki pallot olivat samanlaisia niin Mitre, Adidas kuin Nikekin lensivät kaikki poikkeuksetta Pajuluomaan. Sarkastisesti on myös vaikea kirjoittaa niin että kaikki ymmärtäisivät, mutta onhan se niin että toiset tykkää faktoista ja toiset Urheilulehdestä.

e. Jos Super-Telellä pelattiin niin hyväksyn että käyttäytyminen oli suurimmalle osalle SJK:n porukasta outoa, nuoria kun ovat.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2008 klo 02:33:56 kirjoittanut Carter »
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #1212 : 30.08.2008 klo 02:43:05

Miten voi olla mahdollista, että Kloppien Paskin ääni on koko ajan esillä?

Ehe ehehheh eh... Sä oot hauska!  ::) Tota läppää on taidettu kuulla tarhassa viimeksi.

EDIT: Eli noin 30 vuotta sitten..
« Viimeksi muokattu: 30.08.2008 klo 02:44:19 kirjoittanut Selkäsauna »
Decarol

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutis

Vastaus #1213 : 30.08.2008 klo 12:32:54

Hyvä se on muistia virkistää  ??? Ja vitsista sikseen, tarkoitin lähinnä, että on todella hienoa, että löytyy vielä vielä nokkamiehiä, jotka jaksaa viedä näitä hommia eteenpäin ns. vapaaehtoistouhuna ihan omaksi ja muiden iloksi Ylos Nostaisin hattua, jos käyttäisin sellaista. Kloppien toimintaa on ollut mahtava seurata, kuten oli pienenä poikana mahtava seurata Oranssin Armeijan riehumista Tp:n otteluissa. Todellista lutuuria!
matio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lakeuden kruunu SJK & Manchester United

Vastaus #1214 : 30.08.2008 klo 13:06:30

Harmillista että jäi tuo eilinen haastattelu sattuneesta syystä kuulematta. Kai tuo sitten on jollain tallella kuunneltavassa muodossa. Kohta Palaveriin ja parantamaan eilen hankittua krapulaa ja siitä JBK:n kaatoon.
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC

Vastaus #1215 : 30.08.2008 klo 19:06:38

Raporttia ottelusta? ???
President Kekkonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit

Vastaus #1216 : 30.08.2008 klo 19:14:50

Raporttia ottelusta? ???
Silkkaa päsää
elviz

Poissa Poissa

Vastaus #1217 : 01.09.2008 klo 15:33:09

Ihmekään että lauantainen peli oli mitä oli SJK:n osalta. Kuulemani mukaan jo perjantain harkoissakin otteet olivat olleet p**keleen lepsuja.
Hirviö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #1218 : 01.09.2008 klo 16:39:12

En tiedä onko ollut jo jossain juttua, mutta bongasin Hannu Rajaniemen kuolinilmoituksen päivän Pohjalaisesta.
Rauha hänen muistolleen.

jaa, olihan siitä jo kotisivuilla.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 klo 16:40:47 kirjoittanut Hirviö »
vilsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, VPS, Arsenal, Juventus & Suomen maajoukkueet

Vastaus #1219 : 01.09.2008 klo 16:41:28

Ihmekään että lauantainen peli oli mitä oli SJK:n osalta. Kuulemani mukaan jo perjantain harkoissakin otteet olivat olleet p**keleen lepsuja.

Tai sitten tuo oli vain taktista höntsäämistä ennen ottelua, mutta joka kuitenkin syystä tai toisesta meni lievästi sanottuna överiksi? ??? :D Alas
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #1220 : 01.09.2008 klo 18:20:00

En tiedä onko ollut jo jossain juttua, mutta bongasin Hannu Rajaniemen kuolinilmoituksen päivän Pohjalaisesta.
Rauha hänen muistolleen.

jaa, olihan siitä jo kotisivuilla.

JBK ottelun alussa pidettiin myös hiljainen hetki legendan muistolle.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #1221 : 01.09.2008 klo 18:23:56

Joku oli laittanut seuraavan videon tuonne SJK:n foorumille:
http://www.youtube.com/watch?v=7vzqGB4WLkY

Todella hieno teksti tuossa videossa ja siitä innostuneena kirjoitin itsekin pienen "rakkaudentunnustuksen" SJK:n foorumille. Mutta laitetaanpa mun kirjoitus tännekin, sillä luulen että täältä löytyy paljon muitakin, jotka kokevat täsmälleen samoin:

Lainaus
Juuri tuolta tuntuu itsestäkin olla SJK:n kannattaja. Tokikaan Kerholla ei vielä ole omaa historiaa, mutta hitto vieköön sitä löytyy silti Seinäjoelta. Historialla en tarkoita menestystä, vaan juuri noita pieniä asioita, kuten tuossakin kirjoituksessa mainitaan.

Mä itse olen syntynyt kun vanhempani asuivat 200 metrin päässä keskuskenttää. Muistan tunnelman mikä oli kun Sepsi pelasi siellä ja olen itse ollut pallopoikana. Muistan kuinka silloin kannattajat lauloivat "Maaleja Sepsi" laulua ja porukkaa oli katsomossa..
Muistan nyt poismenneen, suurimman Seinäjokelaisen jalkapalloilijan, Köppä Rajaniemen maalikuninkuuden, vaikka en ollut kuin juuri ja juuri tarhaikäinen. Muistan kun Ferenc Bene pelasi ja kuinka hän piti meille pikkujunnuille oppituntia, vaikka ei osannut sanaakaan suomea. Ja Atikin pallonpäällä seisominenkin on tullut siellä nähtyä.
Myöhemmin tuli elettyä mukana TP-Seinäjoen sarjanousut ja Oranssi Armeijan ajat ympäri Suomen... Muistan kuinka Asko oli "Muuri" ja Jalasvaara juoksi kaikista laidalla ohi. Suutarin Toni oli elävä maaliruisku ja Mark Nanglen tukanväri vaihtui.

Itseasiassa yksi kaikista hienoin hetkeni koko jalkapallokannattaja "urani" aikana, liittyy Mark Nangleen... Kuinka hän juoksi kohti meitä kannattajia Hangon kentällä Veikkausliigakarsintapelissä vuonna 1996. Me olimme siellä kulmalipuntuntumassa isona laumana, juoksuratojen toisella puolella. Nangle lähti välittömästi maalin jälkeen juoksemaan meitä kohti sormella osoittaen, me juoksimme vastaan ja kentälle, järjestysmiesten yrittäessä estää epätoivoisesti. Nangle juoksi meidän sekaan halaten kaikkia ja me mentiin totaalisen sekaisin. Kyllä oli hienoa!

Me kannattajat oltiin joukkueen kanssa yhtä, vietettiin yhteisiä saunailtoja ja pelattiin vastakkain kannattajat vs. TP pelejä. Ja kun joukkue pärjäsi, se tuntui paremmalta kuin mikään, juuri tuon yhteishengen vuoksi... Eli aivan kuten tuossa kirjoituksessakin. Ja tietenkin myös tappiot tuntui kuin itse olisi sen kentällä kokenut.

Samalta tuntuu nyt myös SJK:n kanssa, sillä olen osa tätä seuraa, vaikka en sitä varsinaisesti olekaan. Tämä on minun seurani. Minun kotikaupungin ykkösseura, jota seuraan niin aktiivisesti, että voisi sanoa sen olevan enemmän kuin jokapäiväistä. Me kannattajat eletään mukana kaikissa huonoissa hetkissä, sekä hyvissä. Kun me kuljetaan tappiopelin jälkeen kohti kotia, on olo kuin olisi itse ollut siellä kentällä... Ja mikään ei satuta enempää kuin naureskelevat kanssa kaupunkilaiset, jotka eivät ole vielä tajunneet että kyse on myös heidän seurasta. Voiton hetkellä mikään ei ole hienompaa, kuin seistä Kloppiporukalla katsomossa huutamassa "Kiitos Kerhoa". Ja lähteä sen voiton jälkeen kohti kaupunkia ja julistaa sitä samaa riemua kaikille vastaan tuleville helvetin ylpeänä: "ME voitettiin! Kerho voitti!" Eikä vieraspelireissuilla saatua yhteishengen tunnetta pysty kokemaan, kuin oman kannattajalauman mukana.

Kuten Martin Harriskin kirjoitti, samaa tunnetta ei saa oman suosikki Valioliigajoukkueen voitosta, vaikka sitäkin seuraisi taukoamatta. Mä en ole kasvanut Lontoossa, enkä ole jokaikisessä pelissä paikalla. Enkä liioin koskaan pääse kokemaan vieraspelireissua oman suosikkini kannattajien joukossa. Mun "membership-korttiin" laittamani rahat Valioliigaseurassa ei merkitse käytännössä mitään seuralle, kun he käyttävät yhden pelaajan palkkaankin viikossa satoja kertoja suuremman summan. Mutta kun ostan SJK:n kausikortin ja huivin, tiedän että se merkitsee seuralle paljon enemmän.
Mielestäni siinä ei ole silti mitään väärää, että tykkään myös Valioliigapelejä katsella. Seuraanhan mä jättibudjettien elokuviakin. Mutta sen todellisen kannattajafiiliksen saa vain ja ainoastaan SJK:n kanssa.

Olen ylpeä SJK:n kannattaja, sekä tyytyväinen Chelsean asiakas.
sukkasmurffi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCZ, NUFC, Valencia

Vastaus #1222 : 01.09.2008 klo 20:47:07

Selkäsauna tunnusti juuri olevansa hieno mies! Valtava  Ylos Tämä on lutuuria, kiitoksia!
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC

Vastaus #1223 : 01.09.2008 klo 21:12:03

Selkäsaunalle kyllä valtava Ylos Chelsea fanitukselle myös varovainen Ylos
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #1224 : 01.09.2008 klo 21:16:30

Selkäsauna tunnusti juuri olevansa hieno mies! Valtava  Ylos Tämä on lutuuria, kiitoksia!

Sinne alkaa muutkin näköjään tiputella "tunnustuksiaan". Hienoa! Tue rehdisti paikallista!  Tuoppi

Sivuja: 1 ... 48 [49] 50 ... 54

Siirry: