FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.03.2026 klo 22:39:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15

Kirjoittaja Aihe: Viikonlopun kalinat, kierros 10 (20.-22.10.)  (Luettu 8113 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
LeeDixon

Poissa Poissa

Vastaus #325 : 22.10.2007 klo 23:14:12

Blankun pistetaulukoista vittuilu alkaa olla jo sairaan kekseliästä (ja nehän muuten piti paikkansa viime vuonna, kun Blankku niitä oikeasti esitti)...sanokaa välillä vaikka "lasagne".

Lähestulkoon yhtä kekseliästä kuin spursleirin raiskaaja jutut. Lasagne.
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #326 : 22.10.2007 klo 23:18:52

Blankun pistetaulukoista vittuilu alkaa olla jo sairaan kekseliästä (ja nehän muuten piti paikkansa viime vuonna, kun Blankku niitä oikeasti esitti)

Ilman vertailujakin pystyy heti sanomaan, että tässä vaiheessa taulukko valehtelee jonkun verran Spurssin (kuten jokaikisen joukkueen) kohdalla, tässä vaiheessa on kuitenkin lähet puolet peleistä olleet sellaisia, joista ei voittoja tullut viime kaudella, eikä toissa kaudella -> eikä se estänyt sijoitusta viiden sakissa. Nyt City todennäköisesti jaksaa kauden loppuun ja esim. viime kauden saldolla ei viides sija irtoa. Sen sijaan kuuden sakkiin semmonen 60 pisteen paketti riittäänee.
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #327 : 22.10.2007 klo 23:20:10

Lähestulkoon yhtä kekseliästä kuin spursleirin raiskaaja jutut. Lasagne.

Totta, tosin eipä ole tainnut niitäkään kovin moni enää jaksaa heitellä. Francenal.
jeeves

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, saksalaiset, Saksa, JJK

Vastaus #328 : 22.10.2007 klo 23:21:47

Aika vekkuleita nuo naapurin pojat. :)

Joo, porsaita äidin oomme kaikki... LeArsen kommentista kuitenkin illan eka ei-sarkastinen hymähdys  :) Vois melkein laittaa allekirjoitukseksi, jos sopii? Vai olivatkohan ne allekirjoitukset mahdollisia ainoastaan Jatkoajan puolella...

Poolia ja Castlea vastaan maalit ovat tulleet nimenomaan nopealla pystypelaamisella, nk. wimbledon-tyylillä, mutta jostakin syystä menetelmää ei haluta käyttää enempää, vaan mennään ennemmin lyhytsyötöillä odottelemaan siihen 16-rajalle, että vastustajat ehtivät miehittää pallon ja maalin välisen tilan. Varmaan Blanchflower - se toinen, ei foorumisti - ei tarkoittanut ihan tätä sillä "voittaminen ei ole tärkeintä"-jutulla. Itse käsitin sen niin, että kyllä sitä myös pitää voittaa, ja se muu on sitten kuorrutusta päälle. No, eipä ollut sitä tyyliäkään taaskaan, joten ei voi valittaa että sen kustannuksella homma mökellettiin.

Castlelle toki onnittelut - ennen kuin unohtuu sanoa.
chivers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, FC Hollywood, Ilves, KPV

Vastaus #329 : 22.10.2007 klo 23:23:48

Mikä penkitys? ???

Erehdyin katsomaan vaihteeksi soccernetin tietoja, jotka eivät todellakaan pitäneet paikkaansa.  Lieneekö uutinen.  Vielä 20 minuuttia ennen ottelun alkua ilmoitettiin Huddlestone avaukseen.

Kai tässä vois alkaa toivoa joukkueen jumiutumista putoamistaisteluun niin pääsis Klinsi kokeilemaan kykyjään.  Yleisö ainakin rakastaa miestä.  Hänen nimensä koristaa meikäläisen näillä näkymin ainoaksi jääneen pelipaidan selkää.  Harmi, kun ei aikoinaan tullut hankittua Mabbuttin tai Ardilesin, mikseipä vaikka Sheringhamin tai Ginolan pelipaitaa.  Todelliset suosikkinihan ovat olleet Ardiles, Hoddle, Waddle ja Klinsmann.  Eipä Linekerin visiitissäkään vikaa ollut mutta pelipaita...  mieluummin vaikka Paul Allen tai Steve Sedgley.  Tai Vinny Samways.

Taitaa olla unosten paikka.  Toivottavasti nään unta Jolin potkuista.  Kun ei niitä reaalimaailmassa koskaan anneta.

D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #330 : 22.10.2007 klo 23:24:29

Ilman vertailujakin pystyy heti sanomaan, että tässä vaiheessa taulukko valehtelee jonkun verran Spurssin (kuten jokaikisen joukkueen) kohdalla, tässä vaiheessa on kuitenkin lähet puolet peleistä olleet sellaisia, joista ei voittoja tullut viime kaudella, eikä toissa kaudella -> eikä se estänyt sijoitusta viiden sakissa. Nyt City todennäköisesti jaksaa kauden loppuun ja esim. viime kauden saldolla ei viides sija irtoa. Sen sijaan kuuden sakkiin semmonen 60 pisteen paketti riittäänee.

Joo, onhan se näinkin, mutta ainakin mun silmääni Spurs vaan on niin paljon pahemmin tuuliajolla, kuin viime kauden huonon alun jälkeen, että aikamoisia ihmeitä pitäisi tapahtua, jos lähitulevaisuudessa aiotaan alkaa napsimaan pisteitä niiltäkään, joilta ne ehdottomasti pitäisi napata. Valmentajanvaihdos on ainoa heräte, joka mulle enää tässä mieleen tulee. Valitettavasti vaan nuo ratkaisut harvemmin kantaa koko loppukauden mittaisiin menestystarinoihin, mutta siltikin, tämä putki pitäisi nyt katkaista, ja ennen kaikkea joukkueen henkinen lukko avata keinolla millä hyvänsä.
chivers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, FC Hollywood, Ilves, KPV

Vastaus #331 : 22.10.2007 klo 23:26:38

Viime kaudella sanoin samassa vaiheessa, että Spurs pystyy helposti venymään 60 pisteeseen -> ja siihenhän tahti riitti. Kovin riitti irvailijoita vielä jonnekkin helmikuulle, mutta kummasti olivat toukokuussa hiljaa. Nyt pitäisi saada pari voittoa alle (ei mikään mahdottomuus otteluohjelman huomioiden)  ja sijoitus kuuden sakkiin pitäisi onnistua vetämällä normitasolla loppukauden, parempaan sijoitukseen mahdollisuudet menivät jo tovi sitten.

Tuollainen nouseminen on yhtä kiinnostavaa kuin osakekurssien seuraaminen.  Maistuuko 6. sija ja UEFA-cup miltään, jos koko kausi on pelattu ilman mitään mahdollisuutta todelliseen menestykseen haastaa kärki edes kokeeksi.

toki tässä on sen verran realistiksi kasvanut, että viime vuosien saavutuksiin on osannut suhtautua kuin suureen aarteeseen eli poikkeuksellisina valonpilkkuina.
Matt1

Poissa Poissa

Vastaus #332 : 22.10.2007 klo 23:32:23

Lainaus
Jol: Newcastle not in our league
http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=474698&cc=5739 Ylos
N5

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsesta

Vastaus #333 : 23.10.2007 klo 08:02:32

Owen-Martins ei ole CL-tason kärkipari?

Kummallisesti kumpikaan ei ole kelvannut CL-tason seuroille, vaikka ovat olleet viime vuosina sekä konkreettisesti että myöhemmin huhuissa kaupan. Kummankin uran suuntaus seurojen statuksen perusteella on selvästi laskeva. Syitä tähän voi vapaasti spekuloida itse kukin, itse pitäydyn näissä faktoissa.

Se ei ole mielestäni mikään todiste mihinkään suuntaan, jos CL:n täyteseurasta löytyy huonompi kärkipari. Läski-Sampalle sitä paitsi Martins on todistetusti penkkimies ja supersub. Kyseisten herrojen kohdalla pitää jo hintalapun takia katsoa suurseuroja, ei Rosenborg tai Praha osta ökypalkkaisia miehiä ja vertailu on älytön.
Obafemi

Poissa Poissa

Vastaus #334 : 23.10.2007 klo 09:35:51

Jol on huumorimies :D

bergerinpatrik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFCInter

Vastaus #335 : 23.10.2007 klo 09:39:34

Kummallisesti kumpikaan ei ole kelvannut CL-tason seuroille, vaikka ovat olleet viime vuosina sekä konkreettisesti että myöhemmin huhuissa kaupan. Kummankin uran suuntaus seurojen statuksen perusteella on selvästi laskeva. Syitä tähän voi vapaasti spekuloida itse kukin, itse pitäydyn näissä faktoissa.

Se ei ole mielestäni mikään todiste mihinkään suuntaan, jos CL:n täyteseurasta löytyy huonompi kärkipari. Läski-Sampalle sitä paitsi Martins on todistetusti penkkimies ja supersub. Kyseisten herrojen kohdalla pitää jo hintalapun takia katsoa suurseuroja, ei Rosenborg tai Praha osta ökypalkkaisia miehiä ja vertailu on älytön.

Kyllähän ihan brittijoukkueissa pelaa pelaajia tyyliin Eduardo ja Crouch, jotka ei mielestäni täytä CL-tason huippuhyökkääjän kriteerejä millään tavalla paremmin kuin Owen ja Martins.

Joku foorumisti voisi vaikka tehdä määrityksen "CL-tason kärki"  ::)
Fin_Gooner

Poissa Poissa

Vastaus #336 : 23.10.2007 klo 10:32:04

Kyllähän ihan brittijoukkueissa pelaa pelaajia tyyliin Eduardo ja Crouch, jotka ei mielestäni täytä CL-tason huippuhyökkääjän kriteerejä millään tavalla paremmin kuin Owen ja Martins.

Mites Voronin ja Kuyt?
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!

Vastaus #337 : 23.10.2007 klo 10:48:30

Mites Voronin ja Kuyt?

Voronin on huippuluokkaa, Kuyt on ylivertainen kaikkiin muihin nähtynä ja Babel on van der Vaartiin verrattuna tähti.

Jos et usko, niin BAn arkistoista löytyy varmasti todisteita kyseisten herrojen Liverpoolin lennoista. Sehän se nimittäin riittää jo todisteeksi. MEIDÄN Poolissa ei paskat pelaa. Se on vissi.
bergerinpatrik

Poissa Poissa

Vastaus #338 : 23.10.2007 klo 10:50:23

Mites Voronin ja Kuyt?

Mitens Ade ja Van Persie?

- ei jatkoon
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!

Vastaus #339 : 23.10.2007 klo 10:52:25

Huomattavasti tasokkaampia kuin penkki-Voronin ja Nulltore-Kuyt.
Robben

Poissa Poissa

Vastaus #340 : 23.10.2007 klo 10:53:41

Eduardosta nyt on väärin mennä vielä sanomaan suuntaan tai toiseen. Maajoukkuepeleissä kuitenkin maaleja syntynyt murhaavalla tahdilla.
Fin_Gooner

Poissa Poissa

Vastaus #341 : 23.10.2007 klo 10:56:34

- ei jatkoon

Maaleja tuntuu syntyvän kuitenkin vähän toiseen tahtiin kuin Voroninilla ja Käitillä, jopa Torresia paremmin. Mutta eihän ne pelaa meidän Poolissa, ei ne voi olla hyvii.
bergerinpatrik

Poissa Poissa

Vastaus #342 : 23.10.2007 klo 11:03:40

Maaleja tuntuu syntyvän kuitenkin vähän toiseen tahtiin kuin Voroninilla ja Käitillä, jopa Torresia paremmin. Mutta eihän ne pelaa meidän Poolissa, ei ne voi olla hyvii.

Voronin ja Kuyt ei sentään Adea paljon heikompia  ::)

Minun ja Röngän tykkimiehissä jopa Eduardo "20 maalin mies" on CL-tason huipputykki  Ylos
« Viimeksi muokattu: 23.10.2007 klo 11:24:10 kirjoittanut bergerinpatrik »
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #343 : 23.10.2007 klo 11:23:19

Aika vaikea tuossa on hyökkijän näyttöjä antaa, kun erän parhaiten onnistuneet syötöt on suunnattu kulmalipulle.

Katkoajalla jne :-[
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #344 : 23.10.2007 klo 12:16:30

Lukematta paskaa  :D

Newcastlella oli mestareidenliigassa aikoinaan puolustajina O'Brien, Griffin, Hughes, Dabizas, Bramble ja Caldwell, joista yksikään ei ollut CL-tason puolustaja (hädin tuskin valioliigatason). Mutta ilmeisesti näin sinun kriteereillä olivatkin selvää CL-tasoa :D. Taitaa ainut älytön asia olla sun järjenjuoksu, jonka mukaan Cl-tasoa ovat ainoastaan pelaajat jotka pelaavat Championsliigassa. Ei vittu provot provoina, mutta kyllä tämä oli jopa N5:sen provoksi täysin paska. Ei jatkoon Alas

Tosin se cl-taso on edelleen määrittämättä. 
« Viimeksi muokattu: 23.10.2007 klo 12:31:05 kirjoittanut Kaihlamo »
Pietro Coscelli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK

Vastaus #345 : 23.10.2007 klo 12:23:47

Minun ja Röngän tykkimiehissä jopa Eduardo "20 maalin mies" on CL-tason huipputykki  Ylos
Minun ei ole vielä. Saattaa kestää kauan ennen kuin Eduardo da Silva pääsee samalle tasolle kuin Kroatian maajoukkueessa.
Fin_Gooner

Poissa Poissa

Vastaus #346 : 23.10.2007 klo 12:24:23

Voronin ja Kuyt ei sentään Adea paljon heikompia  ::)

Heikompia kuitenkin, ja molemmat myös huomattavasti vanhempia.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #347 : 23.10.2007 klo 13:06:19

Minun ei ole vielä. Saattaa kestää kauan ennen kuin Eduardo da Silva pääsee samalle tasolle kuin Kroatian maajoukkueessa.

Useinhan Arsenaliin sopeutuminen on vienyt jopa kokonaisen kauden, ennen kuin siis on todenteolla alkanut tapahtumaan (vrt. esim Hleb). Toisilla tuo tapahtuu toki nopeammin, esim Henry tarvitsi vain +10 ottelua.

Itse olen valmis katselemaan kroatianbrassin heittelehtivää suoritustasoa ainakin tuon yhden kauden verran, ja jos vielä ensi kaudellakaan ei räjähdä niin osaltani alkaa ulos-huutelut.
Pietro Coscelli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK

Vastaus #348 : 23.10.2007 klo 13:24:33

Itse olen valmis katselemaan kroatianbrassin heittelehtivää suoritustasoa ainakin tuon yhden kauden verran, ja jos vielä ensi kaudellakaan ei räjähdä niin osaltani alkaa ulos-huutelut.
Sama
N5

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsesta

Vastaus #349 : 23.10.2007 klo 13:26:37

Newcastlella oli mestareidenliigassa aikoinaan puolustajina O'Brien, Griffin, Hughes, Dabizas, Bramble ja Caldwell, joista yksikään ei ollut CL-tason puolustaja (hädin tuskin valioliigatason).

Olet oikeilla jäljillä sen suhteen, miksi Newcastle ei ole CL-seura. Korjaan, CL-kestoesiintyjä. Mutta jatka toki ajatusharjoituksia ja ota pari  Tuoppi läski-Sampan kunniaksi.

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15

Siirry: