FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.12.2025 klo 11:09:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 28

Kirjoittaja Aihe: Tampere/Pirkanmaa IV-divari  (Luettu 67451 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ainasamajuttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: vuoksi paidan mustan, brazil,lynks,neppis t,obu

Vastaus #350 : 24.12.2010 klo 23:56:33

Hei vaan kaikki äidin rakkaat ihrapallerot! Jaakko Kolmonen täällä taas hei! Alkaako sika kyllästyttään? kyllä vaan, sama vika! Päivän sana on stamina ja sitähän saa kun lisää nokareen kitalakee eli graavilohta joukkoon! Tillit kun vielä siihen ripustelee päälle niin ihan bonjour! Ensi kerralla teemme hirven..jaken on poistuttava, stamina!

EDITTII: eli mikä oli tän sadun opetus? No se että mieskunnon saa koheneen lampiemme vedenelävillä..J.Kolmonen puhuu nyt kokemuksen rinta-äänellä..piic! stamina!
« Viimeksi muokattu: 25.12.2010 klo 00:02:05 kirjoittanut Ainasamajuttu »
Strikah

Poissa Poissa

Vastaus #351 : 25.12.2010 klo 21:58:45

Hei vaan kaikki äidin rakkaat ihrapallerot! Jaakko Kolmonen täällä taas hei! Alkaako sika kyllästyttään? kyllä vaan, sama vika! Päivän sana on stamina ja sitähän saa kun lisää nokareen kitalakee eli graavilohta joukkoon! Tillit kun vielä siihen ripustelee päälle niin ihan bonjour! Ensi kerralla teemme hirven..jaken on poistuttava, stamina!

EDITTII: eli mikä oli tän sadun opetus? No se että mieskunnon saa koheneen lampiemme vedenelävillä..J.Kolmonen puhuu nyt kokemuksen rinta-äänellä..piic! stamina!

Jokainen porukka missä oon alasarjoja pelannut, on hakenut peruskuntonsa ihan olutta juomalla ja saunailloilla. Joka muuta väittää, poltettakoon noitana roviolla.

Hyvää joulua, pelataan rehtejä pelejä ja pidetään hauskaa! ;)
Anthonys brother

Poissa Poissa

Vastaus #352 : 26.12.2010 klo 18:30:20

Minä olen oman maalin puolustamissa huono, sinä tyttömäinen ;)

No joo, melko hankalaa sitä on puolesta kentästä omaa maalia puolustaa, mut jos pitää miehensä, niin sen luulis riittävän. Edes minä en repeä kahteen paikkaan, vaikka muuten ylivertainen ihminen olenkin :D
Hups: Miehisyyden mitta on se miten tyttömäisesti puolustaa omaa maaliaan.

En ymmärrä sitä jos on huonompi niin pitää sikailla. Kävelisivät ennemmin pois kentältä tai ottaisivat vastaan mitä annetaan. Itse olen jo tuttunut siihen että minuun osutaan koska pakit eivät vain pysy liikeissäni mukana. Tietysti osaa myös harmittaa kauneuteni ja viehkeät liikkeeni kentällä.
NipaMan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Melody, Ilves, FF2 KI

Vastaus #353 : 26.12.2010 klo 20:55:42

En ymmärrä sitä jos on huonompi niin pitää sikailla.
En mäkään ymmärrä. Olen aika satavarma, että ne pakit ovat mua parempia ja pärjäisivät puhtaasti taidolla ja nopeudella, mutta silti on sikailtava. Niiden peli menee ihan sekaisin mun psyykkauksesta ja pienestä takaisinannosta. Tällöin mäkin pärjään :) Huomataan nyt kuitenkin se, että minä en noita tilanteita aloita (muuten kuin kävelemällä maalin eteen) ja muutenkin olen rauhallinen mies.
NipaMan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Melody, Ilves, FF2 KI

Vastaus #354 : 26.12.2010 klo 20:59:35

Tietysti osaa myös harmittaa kauneuteni ja viehkeät liikkeeni kentällä.

Niin, ja shampoomainosmaisesti hulmuava tukka ;)
Rodney Marsh

Poissa Poissa

Vastaus #355 : 27.12.2010 klo 16:23:41

Niin, ja shampoomainosmaisesti hulmuava tukka ;)
Tampereen David Ginola?
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde

Vastaus #356 : 28.12.2010 klo 00:24:58

Tampereen David Ginola?

No ei todellakaan..ehkä Liepon possen Savage.. ;)

BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #357 : 28.12.2010 klo 00:30:59

Hups: Miehisyyden mitta on se miten tyttömäisesti puolustaa omaa maaliaan.

En ymmärrä sitä jos on huonompi niin pitää sikailla. Kävelisivät ennemmin pois kentältä tai ottaisivat vastaan mitä annetaan. Itse olen jo tuttunut siihen että minuun osutaan koska pakit eivät vain pysy liikeissäni mukana. Tietysti osaa myös harmittaa kauneuteni ja viehkeät liikkeeni kentällä.

Kuten Robbie hyvin tietää,niin nimimerkki Mannila kertoo tosiasioita alasarja-futsalista ja niiden oikeilla nimillä,se oon vaan lihonut...Sinä ja minä liikennevaloissa..tai siis..onneks ei olla yhtäaikaa kentällä samalla puolella,jos tulee noita maaseudun poikia vastaan..
Strikah

Poissa Poissa

Vastaus #358 : 28.12.2010 klo 10:46:22

Joku sano, että joulun ja juhannuksen välillä pitäis olla pari selvää päivää, mut ei tää meno kyllä siltä näytä. EN USKO.

Katsotaan katsotaan ;)
Anthonys brother

Poissa Poissa

Vastaus #359 : 28.12.2010 klo 16:32:50

Kuten Robbie hyvin tietää,niin nimimerkki Mannila kertoo tosiasioita alasarja-futsalista ja niiden oikeilla nimillä,se oon vaan lihonut...Sinä ja minä liikennevaloissa..tai siis..onneks ei olla yhtäaikaa kentällä samalla puolella,jos tulee noita maaseudun poikia vastaan..
Niin.. Täällä taidettiin keskustella vastustajan kunnioittamisesta, puolustamisesta ja tasaisesta hiustenkasvusta. Ei kai ole liikaa vaadittu jos kaikilla osallistujilla olisi edes jostain aiheesta kokemusta viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajalta, muuten kuin canalin lähetysten kautta? Keskustellaan me vaikka siitä miltä tuntuu kun astuu pallon päälle läpiajossa.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #360 : 29.12.2010 klo 09:03:26

Niin.. Täällä taidettiin keskustella vastustajan kunnioittamisesta, puolustamisesta ja tasaisesta hiustenkasvusta. Ei kai ole liikaa vaadittu jos kaikilla osallistujilla olisi edes jostain aiheesta kokemusta viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajalta, muuten kuin canalin lähetysten kautta? Keskustellaan me vaikka siitä miltä tuntuu kun astuu pallon päälle läpiajossa.

Mitä niistä kerroista tarkoitat? Viimeks meni nilkka,kele ;)
Muihin asioihin:kyllä,jees ja anteeksi.Ja se on pyörre.. :)
Esko Sydänmaanlakka

Poissa Poissa

Vastaus #361 : 02.01.2011 klo 20:19:16

IPa - VehU 4-4 (2-0)

Pitkälti samalla kaavalla mentiin kuin kauden avauskohtaamisessa, jossa VehU oli 10 minuutin jälkeen tappiolla 0-4. IPa aloitti tänäänkin räväkästi maalaten yhdeksän sekunnin kohdalla. Toisen jakson alussa peli oli vielä 4-1, mutta VehU kiri vielä tasoihin. Saattaa olla molemmille tai jommallekummalle tärkeä piste loppukaudesta.
v-man

Poissa Poissa

Vastaus #362 : 06.01.2011 klo 18:27:25

IPa - PP-70 3-9 (1-2)

Käsikirjoitus oli pitkälti sama kuin avauskohtaamisessa. Ensimmäisen jakson IPa puolusti tiiviisti ja kurinalaisesti ja sai hyvin eliminoitua vastustajan hyökkäykset. Toisella jaksolla peli aukesi ja PP pääsi vapautuneesti iskemään muutaman nätin osuman.

Eipä ole tänä vuonna nousijoista epäselvyyttä...
Strikah

Poissa Poissa

Vastaus #363 : 06.01.2011 klo 18:39:01

Huomenna sitten ratkotaan raholassa nelosen mestaria. PP-70 - HST/2 klo 20.45.

HST saa tehdä täyden päivätyön päästäkseen voittoon, mutta ei se ainakaan mun mielestä mikään mahdottomuus ole. Sen verran on peli parantunut kauden aikana, vaikka heikkoja hetkiäkin on nähty.

No, pelataan hyvä matsi ja toivotaan, että miehet pysyy terveenä sunnuntaihin kun "samat" porukat ottaa yhteen suomen cupin matsissa PP-70 - TKT.
aka

Poissa Poissa

Vastaus #364 : 06.01.2011 klo 23:11:47

Huomenna sitten ratkotaan raholassa nelosen mestaria. PP-70 - HST/2 klo 20.45.

HST saa tehdä täyden päivätyön päästäkseen voittoon, mutta ei se ainakaan mun mielestä mikään mahdottomuus ole. Sen verran on peli parantunut kauden aikana, vaikka heikkoja hetkiäkin on nähty.

No, pelataan hyvä matsi ja toivotaan, että miehet pysyy terveenä sunnuntaihin kun "samat" porukat ottaa yhteen suomen cupin matsissa PP-70 - TKT.

Ottelusta tulossa varmasti todella mielenkiintoinen, sillä viime kerralla matsi taisi päättyä 9-16 PP:lle. Mielenkiintoista nähdä myös se, että ehditäänkö peli pelaamaan ennen kuin Raholan automaattivalaistus sammuu 22.00. Ei olisi eka kerta kun peli venynyt yli tunnin ja vartin. 

Sen verran tuosta Suomen Cupin pelistä, että PP:n futsalissa pelaa kyllä samoja pelimiehiä kuin futiksessakin, mutta PP:llä futsalissa myös junnuja muualta (Paltsarit ja Ilves). Eli eiköhän Cup-pelissä pelaa ihan PP:n omat jannut. 
SuiCiDe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HST

Vastaus #365 : 07.01.2011 klo 22:46:29

PP-70 - HST/2: 5-7(1-3)
Toon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pellavatehtaan Tempaus, ei mikään vitun TKT

Vastaus #366 : 08.01.2011 klo 03:34:03

Oranje näytti tänään perjantai-illan hegemoniakamppailussa, että EOM. Kiihkeä peli, juuri sellainen kuin oikean futsalottelun kait kuuluukin olla, vai mitä!? :sellainen hämmentynyt hieman kysyvä naamis: Taktisesti kaksi kypsää joukkuetta vastakkain; kumpikin olis voinu voittaa.

Edit. ehkä universumin kaikkien aikojen jännittävin ottelu, ihan vaan bocalle tiedoksi ;)
Strikah

Poissa Poissa

Vastaus #367 : 08.01.2011 klo 17:21:52

PP-70 osoitti kyllä taitonsa, onhan se pirun kova nippu. Ainoa miinus on se vinkuminen, tähän tosin ei läheskään kaikki pelaajat syyllistynyt. Valmentaja kyllä sitäkin enemmän.

HST/2 oli läksynsä lukenut kun edellisen pelin 16 päästettyä putosi 5 päästettyyn maaliin. Paikkoja oli kummallakin joukkueella kyllä tehdä enemmänkin. Pelin juoni oli aika selvä; PP-70 pyöritti palloa noin 65% ajasta ja HST vetäytyi omalle puoliskolle jolloin PP ei päässyt pelaamaan ominta peliään jotka oli ainakin ekassa kohtaamisessa ne pitkät syötöt hyökkääjille jotka pudotti sitten alle nousevalle pakille.

Jännää tässä oli vielä se, että toinen puolisko tuntui kestävän 90 minuuttia.. Eikun siis se, että HST johti peliä 5-3. PP tuli kuitenkin reikäpaidalla tasoihin 5-5. HST rokotti välittömästi 6-5 ja tän jälkeen PP-70:n juniori filmas 10 metrisen (myönsi sen itsekin ja naureskeltiin sitä yhdessä :) ) HST:lla oli pelaaja maalissa kun 5-5 tilanteessa oli molari loukkaantunut. Eipähän mennyt kymppi sisään kun veti ohi. Hetki tän jälkeen tää filmaaja hyppäs HST:n kaverin selkään kevyehkösti ja potlojot vaan, eihän siinä nyt voinut pysyä pystyssä kun oli ainakin se 30 kiloo painoo kaverilla. Pallo toiseen päähän kymppiin ja HST:n tähti Walleniuksen Walle veti päin ja reboundista sisään illan kolmantensa.

HST:n maalivahti (pelaaja) roikkui 4 sekuntia ennen loppua ylärimasta jaloillaan pää alaspäin ja tuomari totes vaan, että älä sit satuta ittees ;)

Jep jep, kiitti ja kuitti, kippis ja kulaus Tuoppi
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #368 : 08.01.2011 klo 20:05:40

Edit. ehkä universumin kaikkien aikojen jännittävin ottelu, ihan vaan bocalle tiedoksi ;)

Point taken ;)
Esko Sydänmaanlakka

Poissa Poissa

Vastaus #369 : 08.01.2011 klo 23:06:24

Dynamo UTD - FC SorPa 8-5

VehU - Exodus 8-4 (5-1)
DSLA

Poissa Poissa

Vastaus #370 : 09.01.2011 klo 10:42:30

Su    09.01    1300    NoPS    -    IPa

IPA:lta ei tulossa tarpeeksi väkeä, peli luovutetaan.

Liian tiukkaa kun on 3 peliä viikossa.
LUU5

Poissa Poissa

Vastaus #371 : 09.01.2011 klo 11:34:13

Toivottavasti toi oli huuli !

Kakkosessa, Kolmosessa ja Nelosessa ensimmäinen luovutus johtaa sarjasta sulkemiseen.
DSLA

Poissa Poissa

Vastaus #372 : 09.01.2011 klo 12:16:49

Siinä tapauksessa yritetään siirtää peli pelattavaksi myöhemmin.
Kettutyttö79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPV, Liverpool, NePa

Vastaus #373 : 09.01.2011 klo 12:23:23

Siinä tapauksessa yritetään siirtää peli pelattavaksi myöhemmin.

Varmaan olis ollu järkevää tämä asia hoitaa vähän aiemmin!:) Ei taida enään onnistua!
LUU5

Poissa Poissa

Vastaus #374 : 09.01.2011 klo 12:27:50

Siirto myöhässä ?

6. Ottelusiirrot
Salivuorotilanteesta johtuen ottelusiirrot ovat lähes mahdottomia ja ehdottomasti kiellettyjä ilman
piirin kilpailupäällikön lupaa. Vain erittäin perustelluista syistä ottelusiirtoa voidaan anoa.
Ottelusiirtoanomus tulee toimittaa piiriin vähintään kymmenen (10) vuorokautta ennen ko.
ottelua.

Yksittäisissä otteluissa ennen siirron anomista piiristä siirtoa anovan joukkueen tulee sopia
vastustajan kanssa siirrosta sekä sopia uusi pelipäivä ja pelipaikka. Ottelusiirrosta tulee aina
ilmoittaa myös otteluun asetetuille erotuomareille.

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 28

Siirry: