tamman siika
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki kuolleet ja kuopattu
|
 |
Vastaus #50 : 23.10.2007 klo 12:13:09 |
|
Enpä yhtään ihmettelis, vaikka olis tää tapaus joka sen likan sinne bussin alle tyrkkäs  Jos ollaan samassa tapauksessa... Jos näin on, niin olen pahoillani ylöspäin peukuttelusta. Tänä syksynä Penalla on muuten ollut casuaalisti kahdet päällekkäiset aurinkolasit ja lappalaisten neljän tuulen hattu!
|
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
 |
Vastaus #51 : 23.10.2007 klo 13:44:09 |
|
Jos näin on, niin olen pahoillani ylöspäin peukuttelusta. Tänä syksynä Penalla on muuten ollut casuaalisti kahdet päällekkäiset aurinkolasit ja lappalaisten neljän tuulen hattu!
No ollaan sitte samassa miehessä, olen kuullut tarinoita kun tää sankari pysäyttelee autoja kendo-hallilla ja huutelee ihmisille et ei tästä saa ajaa  Samasestä äijästä kuulin työtovereilta, että kun Koppura tai Ipa pelaa joko Ässiä tai Lukkoa vastaan niin miehellä vierasjoukkueen takki päällä ja käy sit vittuilemassa koti-fanien katsomossa 
|
|
|
|
|
Partisan
Poissa
|
 |
Vastaus #52 : 23.10.2007 klo 13:53:48 |
|
Nassikoiden kuittailuista en niinkään perusta, mutta papat ovat asia erikseen  Johtuisikohan siitä, että itse kukin tulee olemaan vielä joskus harmaahiuksinen tötteröhuuli. Innolla odotan niitä päiviä, kun yksi tuttuni huutaa ikäloppuna: SUKILLE 
|
|
|
|
|
ilcaccio
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Kiinanmuuri
|
 |
Vastaus #53 : 23.10.2007 klo 16:45:27 |
|
Ainakin itse puhuin eri Penasta. Tarkoitin Penaa jolla on vähän vähemmän hampaita ja on ollut tällä kaudella ilmeisesti jokaisessa TamU:n pelissä. Päässä on TamU:n lippis eikä 4-tuulen hattu. Istuu pappakaartin joukossa ja vittuilee kaikille! 
|
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
 |
Vastaus #54 : 23.10.2007 klo 17:06:38 |
|
Ainakin itse puhuin eri Penasta. Tarkoitin Penaa jolla on vähän vähemmän hampaita ja on ollut tällä kaudella ilmeisesti jokaisessa TamU:n pelissä. Päässä on TamU:n lippis eikä 4-tuulen hattu. Istuu pappakaartin joukossa ja vittuilee kaikille!  :ylos Sattuu oleen mun kans samassa työpaikassa Tiesin kyllä heti kenestä puhuit : 
|
|
|
|
|
sparraaja
Poissa
Suosikkijoukkue: VIFK "Blue Hearts"
|
 |
Vastaus #55 : 23.10.2007 klo 18:24:13 |
|
Asiantuntivimmat on ainakin Vaasan Hietalahdessa.  Vähän eri jos ja kun meinaat Vepsun pelejä. TPS matsissa ainakin vanhat ukot olivat hiljaista miestä, mutta lopussa kuului "Vihellä jo sportin peli alkaa jo" jonkun eläkeläisen suusta.
|
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 23.10.2007 klo 19:21:06 |
|
Vähän eri jos ja kun meinaat Vepsun pelejä. TPS matsissa ainakin vanhat ukot olivat hiljaista miestä, mutta lopussa kuului "Vihellä jo sportin peli alkaa jo" jonkun eläkeläisen suusta.
Voipi olla, että luonnollinen poistuma alkaa vaikuttamaan pääkatsomon keskellä peliä seuraavan pappakaartin lukumäärään... 
|
|
|
|
|
|
|
delfiini
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United, Tottenham, Besiktas
|
 |
Vastaus #58 : 23.10.2007 klo 19:42:24 |
|
Pappakaarti on aivan omaa luokkaansa - omalla autolla Trondheimiin ja viime kaudella Joutsenoon cupin matsiin. Heillä on kunnon asenne ja kyllä se Pena sopivasti piikittelee vastustajan kannattajia 
|
|
|
|
|
WiZ
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #59 : 23.10.2007 klo 21:55:43 |
|
Kemin Jannea pahempaa huutelijaa en ole koskaan nähnyt/kuullut elämäni aikana. Istuin toisella puolella kenttää ja vastakkaisesta katsomosta kuulu sellanen 60min ajan sellasta settiä non-stoppina, et huhhuh! Kaikenlisäksi huudot olivat sen verran kovia että ihankuin olisi vieressä ollu.  Kemin Jannelle 
|
|
|
|
|
|
|
Sitruuna
Poissa
|
 |
Vastaus #61 : 24.10.2007 klo 09:25:51 |
|
Oliko tämä hopeapää se herrasmies, jolla oli repertuaarissaan kokonainen liuta kaskuja liittyen Vallun eläkeikään ja tulevaan uraan tehtaalla?
Ezsi varmaan osaisi kertoa tarkemmin. Itse en ole tuota jannua nähnyt, ainakaan vielä.
|
|
|
|
|
PallonPyörittäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 24.10.2007 klo 10:23:07 |
|
Turussa yks puliukko pyörii kupittaalla niin edustuksen kuin junnujenkin peleissä.Äijä melskaa pienessä sievässä... 
|
|
|
|
|
McPhabbs
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 24.10.2007 klo 13:20:01 |
|
Veikkolassa.
|
|
|
|
|
Ezsi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #64 : 24.10.2007 klo 14:51:26 |
|
Oliko tämä hopeapää se herrasmies, jolla oli repertuaarissaan kokonainen liuta kaskuja liittyen Vallun eläkeikään ja tulevaan uraan tehtaalla?
Juur' hän.
|
|
|
|
|
Bloody FuckBag
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, TamU
|
 |
Vastaus #65 : 24.10.2007 klo 18:46:18 |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2008 klo 19:00:04 kirjoittanut Bloody FuckBag »
|
|
|
|
|
Balla
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 24.10.2007 klo 18:48:38 |
|
Pakko sanoo, että ykkösen TPV:llä on Suomen paras pappakatsomo! (Vaikkei pelaa veikkausliigassa niin oli pakko mainita)  Gustulla nämä
|
|
|
|
|
S/A/M
Poissa
Suosikkijoukkue: Brunamosse IF
|
 |
Vastaus #67 : 24.10.2007 klo 21:12:02 |
|