Kävin tos Reippaan sivuil väijymäs, ja sielhän olikii joukkueen pik-sottien haastattelu niinku kauen päätteeks. Kannattaa lukee.
Oli siin tollanenkii kysymys, ku et jos sarjapaikkaa kolmosee tyrkyteltäis, ni ottaisko Reipas sen vastaa vai eikö ottais... No, ottais sanoo tuplatiimi. Sille kommentille iso

Miä kyl olin vähä keptinen, et riittääks porukal massii, mut nythän tääkii selkis. Katellaas vähä ja tiiustellaa näit kapineettien kiemuroit ja vihreenveran panaanipotkui, jos vaikka kuitenkii... ura urkenis ... kuhan ette vaa mikskää
Kotkan Rekuunoiks ala rupeamaa! Sellasest tuol Lapenskis on roisi esimerkki...
Appentiksi: Miä sain tos alempan terveisii (04.10. 2008, 20:50:48)sellast
korjaavaa
palautetta. Vähä papailin, et pitäiskö mun siihe vastata, ja sitte ihan ite päättelin, et mieluummin ei pitäis. Ni miä en o siihe sitte vastannu, ku miä oon roktostaasis...

(ja lisäks petolinnullakii voi olla rehvluksivaivaa). - Mut on minul asiaakii. Täst KoRe'st n-ynnä-pari sanaa. Kyl nää korealaiset on kylmäverist ja hetkahtamatont porukkaa. Ei o omal saitil mitää hehkutust kolmosee nousust, vaik eskepuloitii ois aihetta noin ja noin paljon (tää näytetää käsil tai siivil, jos on). Viileest vaa sihtaillaa Puistolan niemest Orpokiven suuntaa ja toteillaa (ku totii on), et 'on ilmoi pielly'. Minust just tos on sellast vanhakotkalaist henkee. Ei ruikutella sillee jupitellen, et
'ku-ei-o-sit-eikä-tät-ja-tuskin-tuleekaa-ni-pietää-vaa-ikävää' . Sen sijaa vähä vaa arrokantist nyökäten toetaa:
'Joo, kolmosen paikka otetaa jos tyrkytetää' - Et miä just tollasest asenteest tykkään

Kylhän miä vähä jotaa uuttakii viisaammilt opin, et se on sitte "
uudenmaan piiri", näist kapitaaleist ja upperkaseist miä en o koskaa oikee jyväl ollukkaa. Varsinkii jyvälle joutuminen tietyst on pahempi juttu... linnulle erittäinkii.