Toivo K.
Poissa
|
 |
Vastaus #2825 : 16.10.2008 klo 22:34:30 |
|
Nuo Sedun lainaukset kun toteuteaan oikeasti, niin itse olen ainakin tyytyväinen. Tuo nuorennuskin kuulostaa varsin hyvältä - Niemelle on siis sanottu ei kiitos  Hynyselle ja J-P Savolaiselle sitten ilmeisesti kyllä kiitos.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #2826 : 16.10.2008 klo 22:37:38 |
|
Hynyselle ja J-P Savolaiselle sitten ilmeisesti kyllä kiitos.
Mieluummin nämäkin kuin Niemi, mutta toisaalta jos nämä on ne korkean profiilin Veikkausliigapelaajat, niin joko minun tai Hakan johdon pitää tarkistaa näkemyksensä Veikkausliigapelaajien tasosta...
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
 |
Vastaus #2827 : 16.10.2008 klo 22:38:15 |
|
Nuo Sedun lainaukset kun toteuteaan oikeasti, niin itse olen ainakin tyytyväinen. Tuo nuorennuskin kuulostaa varsin hyvältä - Niemelle on siis sanottu ei kiitos  Haastattelun lopussa Sedu kertoi myös millaisen Veikkausliigan hän haluaisi lopussa, mutta saan sen varmaan tekstimuotoon huomenna. Pieniä tarkennuksia voi tulla useamman kuuntelun jälkeen. Yleisö hälisee taustalla ja välillä Sedu puhuu sen verran hiljaa, että sanottavasta saa selvää vasta useamman kuuntelun jälkeen.
|
|
|
|
Toivo K.
Poissa
|
 |
Vastaus #2828 : 16.10.2008 klo 22:48:59 |
|
Mieluummin nämäkin kuin Niemi, mutta toisaalta jos nämä on ne korkean profiilin Veikkausliigapelaajat, niin joko minun tai Hakan johdon pitää tarkistaa näkemyksensä Veikkausliigapelaajien tasosta...
Samoilla linjoilla ollaan, jos hankinnat ovat Joenmäki, Ikävalko, Hynynen ja J-P Savolainen niin ei tuosta kyllä vielä niitä hehkutettuja kovia kotimaisia pelureita ole. Nuoria ja nälkäisiä toki kaikki. Tosin eipä tuossa vielä ne kaikki hankinnat olisi.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2829 : 16.10.2008 klo 22:50:32 |
|
Tosin eipä tuossa vielä ne kaikki hankinnat olisi.
Ei varmasti ole. Itse uskon edelleen, että uusi ykkösmaalivahti on toinen näistä paljon puhutuista korkean profiilin hankinnoista.
|
|
|
|
Eki83
Poissa
|
 |
Vastaus #2830 : 16.10.2008 klo 22:59:09 |
|
Tulevaisuuden Haka on yhdellä sanalla: kivikova!
Toivottavasti kauden jälkeen sitten tosiaan tulee pöytään kovempia nimiä, sillä itselläni ei ainakaan ole vielä mitenkään kivikova jonkun Ikävalkon ja Joenmäen signausten myötä. Se pitää toki myöntää, että mielellään nuoria ja lupaaviakin pelaajia rinkiin, jotka sitten kasvavat Haka-pelaajiksi eikä niin kuin TamU, että ostetaan vaihtopenkillekin kokeneita palkkasotureita ja muovi pysyy muovina.
|
|
|
|
Kapteeni Mjorgan
Poissa
Suosikkijoukkue: VaKP, Dog's Ball, Haka, Torquay FC
|
 |
Vastaus #2831 : 17.10.2008 klo 01:22:21 |
|
Cheynelel kiitos ja kumarrus: paljon sai, mutta paljon antoi  Manu: ei mitään velkaa seuralle, mutta jäisit nyt seitana vielä! Sedu: Mahlakaarto pidettavä vai hähä?
|
|
|
|
yyber
Poissa
Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus
|
 |
Vastaus #2832 : 17.10.2008 klo 01:57:35 |
|
Melkoisia uutisia kyllä. Niemi ei todellakaan koveta niiden parin maalin jälkeen jotka on Tehtiksellä Tamun paidassa tehnyt. Tuuletukselle N-katsomon edessä vielä vahva :keskari:
Annan Jarille anteeksi jos tekee meidän paidassa +10 börsää ensi kaudella. Jos tekee +20 börsää, ja johdattaa meidät mestaruuteen, haen miestä Onnelassa hitaille ja päästän jatkoille. 
|
|
|
|
sepisaikepi
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea
|
 |
Vastaus #2833 : 17.10.2008 klo 11:29:52 |
|
Annan Jarille anteeksi jos tekee meidän paidassa +10 börsää ensi kaudella. Jos tekee +20 börsää, ja johdattaa meidät mestaruuteen, haen miestä Onnelassa hitaille ja päästän jatkoille.  Kyllähän Niemi on vieläkin kovanluokan pelimies (liigan parhaimmistoa), jos vaan saa motivaation kohdalleen.. Uskon että se on mahdollista ennemmin Hakassa, kuin tamussa.. Ikävä kyllä!
|
|
|
|
yyber
Poissa
|
 |
Vastaus #2834 : 17.10.2008 klo 11:55:08 |
|
Kyllähän Niemi on vieläkin kovanluokan pelimies (liigan parhaimmistoa), jos vaan saa motivaation kohdalleen.. Uskon että se on mahdollista ennemmin Hakassa, kuin tamussa.. Ikävä kyllä!
Mikäs miehen motivaation vei TaMussa?
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2835 : 17.10.2008 klo 12:23:44 |
|
Annan Jarille anteeksi jos tekee meidän paidassa +10 börsää ensi kaudella. Jos tekee +20 börsää, ja johdattaa meidät mestaruuteen, haen miestä Onnelassa hitaille ja päästän jatkoille.  Sama.
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #2836 : 17.10.2008 klo 12:34:01 |
|
Tulevaisuuden Haka on yhdellä sanalla: kivikova! Tämä ei luultavsti tarkota ensi kautta... Melko varma lähtijöitten lista:Juuso Kangaskorpi, Toni Lehtinen, Mikko Manninen, Cheyne Fowler, Jarkko Okkonen ja mahollisesti jopa Mahlakaarto. Kuusi kovan luokan peluria lähtökuopissa ja tilalle on huhuttu Hynystä ja J-P Savolaista.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2837 : 17.10.2008 klo 12:35:55 |
|
Tämä ei luultavsti tarkota ensi kautta...
Melko varma lähtijöitten lista:
Juuso Kangaskorpi, Toni Lehtinen, Mikko Manninen, Cheyne Fowler, Jarkko Okkonen ja mahollisesti jopa Mahlakaarto.
Kuusi kovan luokan peluria lähtökuopissa ja tilalle on huhuttu Hynystä ja J-P Savolaista.
Älähän Calumus vielä hätäile. Ihan kaikkia ässiä ei ole vielä hihasta pöydälle tiputettu.
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #2838 : 17.10.2008 klo 12:38:46 |
|
Älähän Calumus vielä hätäile. Ihan kaikkia ässiä ei ole vielä hihasta pöydälle tiputettu.
En en. Spekuloin vaan. Mutta kyllähän toi lähtijöitten lista on huolestuttava Hakan kannalta.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2839 : 17.10.2008 klo 12:41:45 |
|
En en. Spekuloin vaan. Mutta kyllähän toi lähtijöitten lista on huolestuttava Hakan kannalta.
Jos tilanne jää tähän, niin lupaan olla jo vähän huolestunut. Muuten uskon, että nämä suuret muutokset ovat vain hyväksi jo melkein paikallaan polkeneelle Hakalle - varsinkin kun niitä hankintoja on vielä tulossa.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
 |
Vastaus #2840 : 17.10.2008 klo 14:29:27 |
|
Melko varma lähtijöitten lista:
Juuso Kangaskorpi, Toni Lehtinen, Mikko Manninen, Cheyne Fowler, Jarkko Okkonen ja mahollisesti jopa Mahlakaarto.
Itse olisin melkein valmis laittamaan Vallun tuolle listalle. Hänen pelaamisensa on tänä vuonna ollut niin vaivaista, että hän varmaan lopettaa itse. Olen katsellut kauden aikana ottamiani valokuvia, että hän ei paljoa hyppele. Vain jos pitää hypätä eteen kaatuneen pelaajan ylitse, niin silloin Vallu ponnistaa ilmaan. Kööpenhaminassa olin katsovinani, että hän ontui ensimmäisen askeleen lähtiessään juoksuun. Oma arvaukseni on, että Vallun polvet ovat kipeät ja ne eivät kestä sen vuoksi enää kovempaa rasitusta. Siihen viittaa myös hänen pelaamisensa futsal-tossuissa keinonurmella. Kipeät polvet selittävät mielestäni hänen vähäisen maalisaldonsakin.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2841 : 17.10.2008 klo 14:31:43 |
|
Itse olisin melkein valmis laittamaan Vallun tuolle listalle. Hänen pelaamisensa on tänä vuonna ollut niin vaivaista, että hän varmaan lopettaa itse. Olen katsellut kauden aikana ottamiani valokuvia, että hän ei paljoa hyppele. Vain jos pitää hypätä eteen kaatuneen pelaajan ylitse, niin silloin Vallu ponnistaa ilmaan. Kööpenhaminassa olin katsovinani, että hän ontui ensimmäisen askeleen lähtiessään juoksuun. Oma arvaukseni on, että Vallun polvet ovat kipeät ja ne eivät kestä sen vuoksi enää kovempaa rasitusta. Siihen viittaa myös hänen pelaamisensa futsal-tossuissa keinonurmella. Kipeät polvet selittävät mielestäni hänen vähäisen maalisaldonsakin.
Itse epäilen myös, että Vallu lopettaa tähän kauteen. Toivottavasti ilmoittaa lopettamisestaan ajoissa ennen kauden päättymistä, että ehditään valmistelemaan jotain kiitokseksi.
|
|
|
|
kehveli
Poissa
Suosikkijoukkue: Haistakaa vittu, me ollaan Vepsu!
|
 |
Vastaus #2842 : 18.10.2008 klo 14:51:35 |
|
Itse epäilen myös, että Vallu lopettaa tähän kauteen. Toivottavasti ilmoittaa lopettamisestaan ajoissa ennen kauden päättymistä, että ehditään valmistelemaan jotain kiitokseksi.
toppa tupakkaa matsin aikana -tifo?? 
|
|
|
|
yyber
Poissa
|
 |
Vastaus #2843 : 18.10.2008 klo 15:32:29 |
|
Ei Vallu vielä lopeta, höntsäilee ensi kauden vielä, varma tieto. Vallu lupasi ennen kauden alkua baarissa kun märistiin, tehdä 2 liigamaalia..nyt alkaa olemaan jo kiire... Vallu vielä kerran kintut kuntoon ja +10 liigamaalia ja sitten patsashanke vireille. 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2844 : 18.10.2008 klo 17:52:57 |
|
Ei Vallu vielä lopeta, höntsäilee ensi kauden vielä, varma tieto. Vallu lupasi ennen kauden alkua baarissa kun märistiin, tehdä 2 liigamaalia..nyt alkaa olemaan jo kiire... Vallu vielä kerran kintut kuntoon ja +10 liigamaalia ja sitten patsashanke vireille.  Sopii! JJK:n liiganousun myötä voi olla aiheellista ruveta kyhäilemään jotain kiitosta Manulle 
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
 |
Vastaus #2845 : 19.10.2008 klo 22:10:39 |
|
mielenkiintoinen tapahtuma päivän klassikossa: kun manu jouduttiin vaihtamaan loukkaantumisen takia pois kentältä, ja lähti ontuen penkiltä kohti pukuhuoneita, kysyi mursu-muurinen "onko kaikki kunnossa?" ja manu siihen vilautti litti-peukkua.
eli oliko muurinen huolissaan tulevasta pelaajastaan, vai mitä!?!!
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2846 : 19.10.2008 klo 22:11:57 |
|
mielenkiintoinen tapahtuma päivän klassikossa: kun manu jouduttiin vaihtamaan loukkaantumisen takia pois kentältä, ja lähti ontuen penkiltä kohti pukuhuoneita, kysyi mursu-muurinen "onko kaikki kunnossa?" ja manu siihen vilautti litti-peukkua.
eli oliko muurinen huolissaan tulevasta pelaajastaan, vai mitä!?!!
Mursua vaan harmitti, kun vastustajan paras pelaaja loukkaantui. Jummijammi sentään.
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
 |
Vastaus #2847 : 19.10.2008 klo 22:14:28 |
|
Mursua vaan harmitti, kun vastustajan paras pelaaja loukkaantui. Jummijammi sentään.
niin, ehkäpä. vainoharhaisuutta hieman havaittavissa allekirjoittaneessa
|
|
|
|
Le Suntti
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, 15 maalin miehet, El Bufalo
|
 |
Vastaus #2848 : 19.10.2008 klo 22:14:45 |
|

|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2849 : 19.10.2008 klo 22:16:34 |
|
Minä en suostu ajattelemaan Manua Klubissa. Edes siinä tapauksessa jos mies pyörtää puheensa ja siirtyy kauden jälkeen Klubiin.
|
|
|
|
|
|