Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #425 : 07.11.2007 klo 12:12:59 |
|
Onko mahdollista saada Kikkara-vapaata RoPS-aiheista otsikkoa?
Äläs nyt kuule ala. Oon kumminki availlu eniten näitä RoPSin otteluseuranta topikkeja ja RoPS 2007. Toki nuohan ei oo mitään saavutuksia mutta kumminkin. Jos kirjottasin tänne niitä miljoonan sanan romaaneja RoPSista ni ei niitä kukaan lukis. Eivät edes ne jotka haluaisivat enempi asiatekstiä minulta. Ei ne lue edes vähää alusta. Se syö miestä 
|
|
|
|
|
elmer
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Mariehamn
|
 |
Vastaus #426 : 07.11.2007 klo 12:18:37 |
|
Hmm, olen samaa mieltä siitä, että Lyyski voisi joskus valita sanansa hieman paremmin. Me kaikki IFK fanit olemme kuitenkin hyvin ylpeitä siitä, että pystymme tuottamaan hyviä futispelaajia alueelta jossa asuu 27000 ihmistä. On aivan selvää, että tämä heijastuu useissa kommenteissa. Ruotsalaiset olivat upea apu noustessamme kakkosesta liigaan, mutta heidän roolinsa ovat pienentyneet. Osin pelillisistä syistä, osin loukkaantumisten takia. Sandvärn, Ahnström, J. Carlsson eivät pelanneet paljon tällä kaudella. Sen sijaan Jani Lyyski, Mika Niskala, Mats Gustafsson, Kristoffer Weckström, Tommy Wirtanen ja André Hansell pelasivat. Kaikki ovat ahvenanmaalaisia ja pelasivat upean kauden. Luulen, että P. Lyyskikin haluaa korostaa tätä. Samalla ulkomaalaiset pelaajat jotka saivat kohtuullisesti peli-aikaa ovat yhden käden sormilla laskettavissa (Hachilensa, Ochieng (suomalaisen Kuismalan loukkaantumisen takia), D. Johansson, Knudsen, D. Carlsson). Suomesta löytyy hyviä pelaajia, mutta joskus heille ei anneta mahdollisuutta, kun ulkomaalaiset ottavat heidän paikkansa (minulla ei ole todisteita tämän lausunnon tukemiseksi, mutta joskus tuntuu siltä).
Uskon, että Lyyskiäkin ottaa päähän matkustaminen ja tämä myös heijastuu hänen sanomisiin. Mikään rasisti hän ei kuitenkaan tietääkseni ole.
Ensi vuonna IFK:ssa pelaa varmasti enemmän ulkomaalaisia.
Ja tosiaan IFK:n ruotsalaisia on aika vaikea pitää ulkomaalaisina kun ovat asuneet jo monta vuotta ahvenanmaalla, puhuvat samaa kieltä ja muutenkin kulttuuri on lähempänä ruotsalaista kuin manner-suomalaista kulttuuria.
|
|
|
|
|
Maakuntasatraappi
Poissa
Suosikkijoukkue: UEFA+FIFA+SWI=3MAFIA
|
 |
Vastaus #427 : 07.11.2007 klo 13:08:51 |
|
Lyyskillä taisi tosiaan vähän mopo karata käsistä hienosti menneen loppukauden ja kaikkien kehujen sokaisemana. MIFK:llä ja RoPS:lla kun on lopulta paljon yhteistä: molemmat tulevat vaikeiden kulkuyhteyksien päästä vähän eksoottisiksi koetuista paikoista, resurssit ovat varsin rajalliset jne.
|
|
|
|
|
Xenom
Poissa
Suosikkijoukkue: Kotka
|
 |
Vastaus #428 : 07.11.2007 klo 13:29:46 |
|
Pian alkaa Kotkapoppoon kanssa matka bollikselle. Viikingit  Kaikki peliin.
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #429 : 07.11.2007 klo 14:03:07 |
|
Kotkalaisten RoPS antipatioille  Teistä ei ois mihinkään ilman Tauriaista, Majavaa ja Hännistä. : 
|
|
|
|
|
Jevgeni
Poissa
Suosikkijoukkue: pienet kiusaa isoja
|
 |
Vastaus #430 : 07.11.2007 klo 14:40:41 |
|
Neljä tuntii vielä....
|
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
 |
Vastaus #431 : 07.11.2007 klo 19:11:58 |
|
Taitaa valtavirta pettyä  viikingit 
|
|
|
|
|
verottaja
Poissa
|
 |
Vastaus #432 : 07.11.2007 klo 19:35:21 |
|
Ei taida auttaa enää muu kuin ropsukan jääminen ilman lisenssiä.
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #433 : 07.11.2007 klo 19:37:18 |
|
Huonolta näyttää. RoPSin nouselle vahva  Jäi kiimaiset Stadin derbyt yhden kauden mittaiseksi. Tosin tuleehan niitä sitten taas 2-4 vuoden päästä lisää  Silti poroille 
|
|
|
|
|
Maakuntasatraappi
Poissa
Suosikkijoukkue: UEFA+FIFA+SWI=3MAFIA
|
 |
Vastaus #434 : 07.11.2007 klo 20:03:24 |
|
Jäi kiimaiset Stadin derbyt yhden kauden mittaiseksi. Tosin tuleehan niitä sitten taas 2-4 vuoden päästä lisää Thounin luotto Muuriseen ei ole kovin vahva 
|
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
 |
Vastaus #435 : 07.11.2007 klo 20:07:06 |
|
Kotkalaisten RoPS antipatioille  Teistä ei ois mihinkään ilman Tauriaista, Majavaa ja Hännistä. :  Luultavammin ilman Vesseä ja Majavaa KooTeePeen sijoitus olisi vain ollut parempi.
|
|
|
|
|
chivers
Poissa
Suosikkijoukkue: Spurs, FC Hollywood, Ilves, KPV
|
 |
Vastaus #436 : 07.11.2007 klo 21:00:58 |
|
Meikäläinen on täällä aina pikku promilleissa aukonut päätään RoPSin ykköseen jäämisen puolesta. Lähinnä olen digannut ajatuksesta kaikkien lappilaisten eli Oulun, Kemin, Rovaniemen ja Tornion (Stadin vinkkelistä Oulu on Lapin pääkaupunki, Jyväskyläkin on jossain vitun kaukana pohjosessa) pelaamisesta samalla tasolla. Toisaalta oon toivonut Viikkareiden säilymistä, jotta Klubilla olisi paikallisvastustaja. Honka on kuitenkin lähiöiden kaupungin eli Espoon edustaja. Espoo - tuo kaupunki, jolla ei ole keskustaa. No nyt on RoPSin joukkue antanut panoksensa. Viikingeistä voi vain sanoa sen, että TÄYSIN ANSAITUSTI TULI TURPAAN!. Niin surkeasti on sössitty pelejä kesän aikana.
Ehkäpä Viikingeille tekee hyvää käydä katsomassa Atlantiksen, PK:n ja ennen kaikkea KäPan kovuus divarissa. Kabineteissahan tämä ratkaistaan. Mä oon itse asiassa sitä mieltä, että NÄMÄ ASIAT PITÄÄ RATKAISTA KENTÄLLÄ!!! Viikingit ei kuulu Veikkausliigaan muttei sinne kyllä kuulu RoPSikaan. Mä toivon, että KUMPIKIN jää Ykköseen, koska ei RoPS tule liigassa esittämään muuta kuin kilpikonnaa.
Sinänsä jalkapallo kuuluu rovaniemeläiseen kaupunkikulttuuriin ja mun puolestani on nousijana tervetullut. Ja paikallinen merkityshän RoPSilla rovaniemeläiselle identiteetille on ihan toista luokkaa kuin Viikingeillä. Tästä on idän ihmeiden turha kitistä. Itä-Helsingillä kun ei juuri ole identiteettiä, varsinkaan ITÄISIMMÄLLÄ Helsingillä. Vuosaaren ja Rastilan identiteettiä ovat nukkumalähiöisyys, meri ja runsas siirtolaisuusväestön osuus.
Haluavatko ihmiset oikeasti, että Veikkausliigan pohjoisin joukkue on Jaro? Tuo vinoilu Jyväskylän pohjoisuudesta oli tsoukkia, itse olen käynyt siellä syntymässä ja lähinnä ryyppyreissuilla Kortepohjassa. Entäs jos Jarolle sattuu heikompi kausi? Vepsulle? KuPsille? Olisko sopivaa, että Tampere olisi POHJOISIN liigakaupunki? Kyllä mä näkisin mielelläni Veikkausliigan maantieteellisesti kattavana: Oulu, Rovaniemi, Torniokin, Kokkola nippa nappa, Jyväskylä, Mikkeli ehkä vain unissa - kaikki TEORIASSA liigakelpoisia jos vaan löytyisi joku paikallinen Håkans, joka toisi rahan lisäksi jonkinlaista visiota seuraan. SIIS EI JUNTUSEN KALTAISIA KOHKAAJIA.
Näin KPVn kannattajana Viikinkien putoamisella olisi puolensa: näin KPVllä olisi laskujeni mukaan 4 matsia Tsadissa ensi kesänä ja SE OLISI MUKAVAA. Ja KäPalla vähintään kolme paikallispeliä. Riippuu, lasketaanko Grani paikalliseksi, ei kai nyt sentään.
Joo rehellisesti sanottuna kumpikin joutais sarjatasoa alemmas. Lopultakin TÄYSIN sama, kumpi putoaa. Kun KuPS nousi ja AC Paska putosi, KPV säilyi ja GBK (AC Hurrit) putosi sekä AC Miiga ei noussut ja Kemi nousi sekä KäPa nousi ja HIFK nousi niin ei kai tämä oikeastaan paremmin olisi voinut mennäkään. No Kiffen olis voinut nousta toki. HPS olis voinut vähän venyä, Ponnarit pelata huomattavasti paremmin. Mutta loistavaa on se, että kaikki mihin Miiga koskee, muuttuu paskaksi.
Vähän kyllä odottelen Puotinkylän Valtin paluuta edustustasolle ja seurakartalle. Tällainen jengi paljon mieluummin kuin joku saatanan Viikingit, joka nimenä on yhtä fiksu kuin Lahden Pelicans.
(Varsinkaan kun se Jol sai lopulta kenkää FC Jutskuhomoista, joka taitaa sittenkin olla se tärkein juttu... paitsi Suomen Maajoukkue.)
Onnittelut RoPSille noususta ja Viikinkien toivo jatkuu kabinettipelinä.
EN USKO ROPSIN SAAVAN LISENSSIÄ.
EN TOIVO. Ehkä tuli vähän hajanaista viestiä mutta eihän siellä olla rakentamassa mitään. Silloin liiga voisi näyttää Rovaniemen kaupungille sen, kuinka paljon kaupunki arvostaa joukkuettaan.
Eihän tilanteeseen ole muita syyllisiä kuin Rovaniemen kaupunki.
Pitkä ja ristiriitainen jorina mutta äskeisen aika paskan matsin katselu (kumpikaan ei liigatasoa) 38 asteen kuumeessa tärisyttää vieläkin. Jos joku piti tuota liigafutiksena niin voi voi. Tosin samaa paskaa se on kovin usein Jeppiksessäkin. Ja tulee olemaan Kuopiossa ensi kesänä.
HJK Honka TamU TPS (Inter?) - nimenvaihdos FC Håkan Jr. Haka MyPa Lahti MIFK Vepsu Kotka
Tuossa olis ihan tarpeeksi jengejä ylimmälle sarjatasolle. Kymmenen riittäis ja tarjolla olis vähän kovatasoisempia matseja kuin vaikkapa tänä kesänä. Riittäispähän vähän kohtalaisia joukkueita ykköseenkin. Ykkönenhän voisi sitten olla kaksilohkoinen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2007 klo 21:40:36 kirjoittanut chivers »
|
|
|
|
|
sparraaja
Poissa
Suosikkijoukkue: VIFK "Blue Hearts"
|
 |
Vastaus #437 : 07.11.2007 klo 21:07:43 |
|
Voihan helvetti Viikingit. RoPS:lle 
|
|
|
|
|
|
Speedi
|
 |
Speedi
Vastaus #438 : 07.11.2007 klo 21:19:29 |
|
Mä toivon, että KUMPIKIN jää Ykköseen, koska ei RoPS tule liigassa esittämään muuta kuin kilpikonnaa.
Pakko kysyä, että oletko ollenkaan selvillä millainen joukkue RoPSilla on tällä kaudella ollut ja millaista peliä se on pelannut? Sama tahti jatkuu varmasti liigassakin.
|
|
|
|
|
valloittaja
Poissa
Suosikkijoukkue: AFC Ajax & Idän Punaiset Never Förget
|
 |
Vastaus #439 : 07.11.2007 klo 23:59:29 |
|
Pakko kysyä, että oletko ollenkaan selvillä millainen joukkue RoPSilla on tällä kaudella ollut ja millaista peliä se on pelannut? Sama tahti jatkuu varmasti liigassakin.
Niin sitä luultiin Viikinkileirissäkin. Viikingit voitti viime vuonna divarin melkoisen suvereenisti ja komealla pelillä. Maaleja mätettiin puolet enemmän kuin RoPS teki tänä vuonna. Cupissa pelattiin kaksi matsia liigaseuroja vastaan, joista ekassa MyPa meni hienosti nurin, eikä Klubillekaan kärsitty kuin niukka 1-0-tappio. Tuntui, että meillä on tosi kova nippu, mutta kausi olikin yhtä tervanjuontia lukuunottamatta paria ekan peliä ja elokuun alun "härkäviikkoa". Karsintapelien taktiikalla RoPS voi tosin pärjätäkin. Viikingit ei juuri milloinkaan osannut lähteä kentälle kurinalaisesti puolustaen ja vastaiskuihin satsaten. Sama se, mutta ehkä ensi syksynä taas karsitaan keskenämme.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #440 : 08.11.2007 klo 00:35:08 |
|
Niinpä niin. Oletko muuten susi suurena RoPS:n ystävänä tänään paikalla todistamassa ööh... tai siis katsomassa ottelua?
- Olin.
|
|
|
|
|
suomifutiksen Janne Tähkä
Poissa
|
 |
Vastaus #441 : 08.11.2007 klo 10:37:55 |
|
Ei tässä toivoa tarvita, Viikkarit vie ylivoimaisesti. 
|
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #442 : 08.11.2007 klo 11:03:40 |
|
"Tämä on vain jalkapalloa, joskus käy näin ja joskus toisinpäin" Ropsin valmentaja Kari Virtanen sanoi ja kuulosti aivan hävinneen joukkueen luotsilta.
On teillä hieno ja motivoitunut valmentaja..No onnittelut noususta mutta hoitakaa se stadion kuntoon tällä visiitillä.
|
|
|
|
|
|
Speedi
|
 |
Speedi
Vastaus #443 : 08.11.2007 klo 15:32:35 |
|
"Karo puhuu vähän mutta tekee paljon"
Kiistalan mukaan yksi oleellinen menestyksen kulmakivi päättyneellä kaudella oli valmentajan vaihdos. RoPS purki Jukka Ikäläisen sopimuksen viime syksynä ja pestasi Kari Virtasen tilalle.
- Nyt voi sanoa, että valmentaja on tehnyt töitä ja joukkue myös. "Karo" on todella sitoutunut tehtävään. Hän tekee enemmän ja puhuu vähemmän, kuului Kiistalan analyysi miehestä, joka vastailee puhelimeensa hyvin harkitusti.
Virtanen jatkaa RoPSin päävalmentajana myös ensi kaudella.
|
|
|
|
|
pää@mies
Poissa
|
 |
Vastaus #444 : 08.11.2007 klo 15:52:31 |
|
Virtanen jatkaa RoPSin päävalmentajana myös ensi kaudella.
Tämän päivän Kalevassa: "Virtasen sopimus jatkuu, mutta mies ei ollut varma jatkostaan Napapiirillä".
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #445 : 08.11.2007 klo 17:14:44 |
|
"Tämä on vain jalkapalloa, joskus käy näin ja joskus toisinpäin" Ropsin valmentaja Kari Virtanen sanoi ja kuulosti aivan hävinneen joukkueen luotsilta.
On teillä hieno ja motivoitunut valmentaja.. - Olisiko Karonkin mielessä ollut päivän ulkojalkapalloilulliset tapahtumat... ? 
|
|
|
|
|
red_one
Poissa
Suosikkijoukkue: Mitä iistimpää, sitä siistimpää
|
 |
Vastaus #446 : 10.11.2007 klo 20:53:04 |
|
Voidaan lahjoittaa jänkälle Euffa. Vuosaaressa kaverilla ei tehdä mitään.
|
|
|
|
|
|
|
|