|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #1225 : 28.08.2008 klo 23:07:54 |
|
Jebulis eli PuiU/3 haki helpot bojot ghetosta. Lopussa oli jopa varaa iskeä pari b-junnua kehiin..
"Helpot". Mut joo, helppohan se peliin on lähteä kun ensin karmeista henkilökohtaisista virheistä annetaan kaksi maalia eteen. Puijju kolmonen viimeisteli kyllä älyttömän hyvällä prosentilla. Viidestä paikasta 4 maalia vai mitenkä se oli? EBK kolisutteli ylärimaa jne. Ja kyllä se EBK:n peli kaatui karmeisiin henkilökohtaisiin virheisiin alakerrassa + toisinaan jääräpäiseen yksin yrittämiseen yläkerrassa. Jos sitä haluaa kutsua pikkunäpertelyksi, niin olkoon. BTW, tuomarit olivat tänään parasta a-luokkaa, vaikka päätuomari olisi voinut kyllä joka ikisessä näkemässäni pelissä ajanpeluun kanssa pelleilevälle puiu-veskarille keltaistakin näyttää. Mitään järkeä pelata kolmella pallolla, jos vain yksi niistä kelpaa. Sama vika vaivasi muuten BK:nkin maalivahtia Karjaalla.
|
|
|
|
|
beckman
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #1226 : 29.08.2008 klo 07:03:19 |
|
Kolmen pallon systeemi toimii vain jos on pallopoikia/tyttöjä. Muuten on turha kanniskella niitä kentälle. Pallopoikia/tyttöjä ei vaan näy ihan joka pelissä, ainakaan kolmosessa. Karjaan maalivahti onkin ihan surkea, hänen pitää levätä välillä.....
|
|
|
|
|
Puiu3/2
Poissa
Suosikkijoukkue: Oha noita - BRFC,BCFC,AIK,FCJKRT,DJBOBO,SÄ
|
 |
Vastaus #1227 : 29.08.2008 klo 07:47:31 |
|
BTW, tuomarit olivat tänään parasta a-luokkaa, vaikka päätuomari olisi voinut kyllä joka ikisessä näkemässäni pelissä ajanpeluun kanssa pelleilevälle puiu-veskarille keltaistakin näyttää. Mitään järkeä pelata kolmella pallolla, jos vain yksi niistä kelpaa.
Pelle ei pelannu.
|
|
|
|
|
Victor
Poissa
Suosikkijoukkue: Associazione Calcio Milan
|
 |
Vastaus #1228 : 29.08.2008 klo 07:58:25 |
|
Tuomarikin älysi jo toiselle puoliajalle laittaa liivit vierasjoukkueelle  Porvoossahan tämä ottelu olisi ehdottomasti peruutettu vesisateen takia. Niinku Helsingissäkin, huvittavan valikoiva toi sun muistis  Vinkkinä: 26.6.
|
|
|
|
|
Chapinno
Poissa
Suosikkijoukkue: Spurs, AIK
|
 |
Vastaus #1229 : 29.08.2008 klo 08:20:21 |
|
"Helpot". Mut joo, helppohan se peliin on lähteä kun ensin karmeista henkilökohtaisista virheistä annetaan kaksi maalia eteen. Puijju kolmonen viimeisteli kyllä älyttömän hyvällä prosentilla. Viidestä paikasta 4 maalia vai mitenkä se oli?
EBK kolisutteli ylärimaa jne.
Ja kyllä se EBK:n peli kaatui karmeisiin henkilökohtaisiin virheisiin alakerrassa + toisinaan jääräpäiseen yksin yrittämiseen yläkerrassa. Jos sitä haluaa kutsua pikkunäpertelyksi, niin olkoon.
BTW, tuomarit olivat tänään parasta a-luokkaa, vaikka päätuomari olisi voinut kyllä joka ikisessä näkemässäni pelissä ajanpeluun kanssa pelleilevälle puiu-veskarille keltaistakin näyttää. Mitään järkeä pelata kolmella pallolla, jos vain yksi niistä kelpaa.
Sama vika vaivasi muuten BK:nkin maalivahtia Karjaalla.
Tais olla 4 paikkaa ja yks puolittainen  Toisaalta ne EBK:n rimat tuli tilanteessa 1-4, jolloin olis kannattanu laittaa ineen. 3-4 tilanteessa ei mielestäni PuiUlla oikestaan mitään hätää ollut kun EBK heitti longaa...
|
|
|
|
|
Rene Higuita
Poissa
|
 |
Vastaus #1230 : 29.08.2008 klo 12:45:48 |
|
Niinku Helsingissäkin, huvittavan valikoiva toi sun muistis  Vinkkinä: 26.6. Ei kiinnosta 26.6 pelit. 18.6 olisisn lähtenyt Porvooseen paikanpäälle, mutta pikkuisen tihkusateen takia peli peruutettiin. Onneksi tieto kantautui tännekin 5 minuutia ennen lähtöä. Uusintaotteluun en tietenkään päässyt. Ja olikos siellä Porvoossa jotain muitakin peruutuksia... Mutta mennyttä mikä mennyttä 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 klo 12:49:17 kirjoittanut Rene Higuita »
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #1231 : 29.08.2008 klo 14:34:59 |
|
Tais olla 4 paikkaa ja yks puolittainen  Toisaalta ne EBK:n rimat tuli tilanteessa 1-4, jolloin olis kannattanu laittaa ineen. 3-4 tilanteessa ei mielestäni PuiUlla oikestaan mitään hätää ollut kun EBK heitti longaa... No juu ja 0-2-tilanteessa reilun 20 minuutin kohdalla PuiU:n maalivahti torjui maalin sisältä, mutta joo. Kohtalaisen surkealla prosentilla EBK eilen viimeisteli, eikä tilannetta tosiaan auttanut ne pari lahjamaalia alkuun. Vain tehdyt lasketaan ja PuiU onnistui tässä kadehdittavalla tehokkuudella eilen. Vierasjoukkueen ottelupöytäkirja jäi muuten mestoille pyörimään, bongattiin tänään ku pistettiin grilliä kasaan huomista karuselliturnausta varten.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 klo 14:38:03 kirjoittanut BrDead »
|
|
|
|
|
Putteri
Poissa
|
 |
Vastaus #1232 : 29.08.2008 klo 16:15:25 |
|
Sen vierasjoukkueen ottelupöytäkirjan voi kyllä ihan huoletta laittaa sinne grilliin sytykkeeks, me saadaan syttymään omat grillit ilmankin, kiitoksia vaan.
|
|
|
|
|
Chapinno
Poissa
|
 |
Vastaus #1233 : 29.08.2008 klo 18:15:02 |
|
No juu ja 0-2-tilanteessa reilun 20 minuutin kohdalla PuiU:n maalivahti torjui maalin sisältä, mutta joo. Kohtalaisen surkealla prosentilla EBK eilen viimeisteli, eikä tilannetta tosiaan auttanut ne pari lahjamaalia alkuun. Vain tehdyt lasketaan ja PuiU onnistui tässä kadehdittavalla tehokkuudella eilen.
Vierasjoukkueen ottelupöytäkirja jäi muuten mestoille pyörimään, bongattiin tänään ku pistettiin grilliä kasaan huomista karuselliturnausta varten.
Se ei kyllä ollut sisällä. Voin rehellisesti sanoa sen, sillä olin itse siinä metrin päässä, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi valehdella näin jälkeen päin. Mielummin leijuisin, että oli se sisällä lällällällälieeeru, mut harmi vaan ettei ollu. Itse näit tilanteen filestä?
|
|
|
|
|
PuiU3
Poissa
Suosikkijoukkue: Leve Palestina
|
 |
Vastaus #1234 : 29.08.2008 klo 20:25:12 |
|
Sen vierasjoukkueen ottelupöytäkirjan voi kyllä ihan huoletta laittaa sinne grilliin sytykkeeks, me saadaan syttymään omat grillit ilmankin, kiitoksia vaan.
Niin tai lähetä se ResultCodeen...
|
|
|
|
|
1mac
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, FC Kontu
|
 |
Vastaus #1235 : 29.08.2008 klo 20:35:39 |
|
Fc Espoo - EsPa 4 - 1!!!
|
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #1236 : 29.08.2008 klo 20:38:19 |
|
JäPS-Sapa???
|
|
|
|
|
vili bin ali muhammad
Poissa
Suosikkijoukkue: https://www.youtube.com/watch?v=GvSk5AhFWrc&index=
|
 |
Vastaus #1237 : 29.08.2008 klo 20:42:28 |
|
Fc Espoo - EsPa 4 - 1!!!
Taisi olla viimeinen kerta. Jännittävää nähdä ketkä FC Espoon pelaajista sai farmipassituksen loppukaudeksi... Varsinkin kun ei edustusjoukkueenkaan sarjapaikka ole täysin varmistunut. 
|
|
|
|
|
MrRogers
Poissa
|
 |
Vastaus #1238 : 29.08.2008 klo 20:44:18 |
|
|
|
|
|
|
fingerström
Poissa
|
 |
Vastaus #1239 : 29.08.2008 klo 23:23:56 |
|
Hah, asettelun mukaan taisi olla sama tuomari, joka aiheutti Spartak-Ponnarit-pelissäkin raporttien mukaan jos jonkinlaista kalabaliikkia.
Ei siinä pelissä ainakaan mitään kalabaliikkia ollut jossei sellaiseksi laske sitä, että tuomari armahti spartakilaiset pariltakin suunsoittokortilta. Itse asiassa hän piti homman hyvin hallussa eikä lähtenyt messiin isäntien painostukseen. Ei tuomari heti alkuvihellyksestä lähtien huutanut "käsi" kun pallo oli ilmassa, mikä huuto paukahti ilmoille kuin Pavlovin koirilta sekä kentältä, penkiltä että piskuisesta, mutta sitäkin tiiviimmästä nuorten miesten porukasta kuppi-istuimien puolelta. No, OK, oli siellä yksi vanhempikin ja yksi kaikesta päätellen vähän arvokkaampi henkilö. Puhumattakaan nyt muusta suunsoitosta. Futuralta tuli takkiin vaikka kaksi kertaa johdettiin. Hieno peli noin viihteenä. Olisi ollut kiva tsekata sekin matsi selän takana sijainneella jonkun mustavalkoisen höntsäjengin treenikäytössä olleella katsomollisella areenalla, mutta kun stadissa on toi arviointi. Johdettiin kaksi kertaa vaan ei riittänyt. Futuran maalivahti, Akilleksesta ostettu Olenius oli hyvä, Atlantiksesta ostettu Sampha oli jotakuinkin olematon ja tää 18, joka on ostettu mistä lienee, olisi sietänyt saada parikin korttia. Pelasi sen verran likaisesti. Nyt kun Futura pelaa meitin veronmaksajien rahoilla kolmosessa ammattilaisjengillä, niin mua ainakin kiinnostaa se, miten käy tulevaisuudessa. Pitääkö ensi vuonna maksaa samoille jampoille enemmän? Ainakin puolustus on sellainen, että sinne on tultava vahvistusta. Millä hinnalla? Mitä jos kakkosessa ei olekaan niin helppoo? Riittääkö panostusta useempaan kakkoskauteen? Mä kyllä nostan hattua Futuran panostukselle oikeisiin asioihin, esmes junnupäällikköön ja jopa siihen, että seura sai jonkinmoisen statuksen AS Roman tyttärenä. Jos siitä on vielä jotain konkreettistakin hyötyä, niin entistä parempi, mutta kyllä jo mielikuvakin riittää. Mietin vain tota edustuksen kuviota ja pikkukaupunkikulttuuria, missä miehillä ei tahdo munat mahtua housuihin siinä Seurahovin edessä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 klo 23:26:57 kirjoittanut fingerström »
|
|
|
|
|
Koljosen Pele
Poissa
|
 |
Vastaus #1240 : 29.08.2008 klo 23:31:31 |
|
Futuralta tuli takkiin vaikka kaksi kertaa johdettiin. Hieno peli noin viihteenä. Olisi ollut kiva tsekata sekin matsi selän takana sijainneella jonkun mustavalkoisen höntsäjengin treenikäytössä olleella katsomollisella areenalla, mutta kun stadissa on toi arviointi. Johdettiin kaksi kertaa vaan ei riittänyt. Futuran maalivahti, Akilleksesta ostettu Olenius oli hyvä, Atlantiksesta ostettu Sampha oli jotakuinkin olematon ja tää 18, joka on ostettu mistä lienee, olisi sietänyt saada parikin korttia. Pelasi sen verran likaisesti.
Nyt kun Futura pelaa meitin veronmaksajien rahoilla kolmosessa ammattilaisjengillä, niin mua ainakin kiinnostaa se, miten käy tulevaisuudessa. Pitääkö ensi vuonna maksaa samoille jampoille enemmän? Ainakin puolustus on sellainen, että sinne on tultava vahvistusta. Millä hinnalla? Mitä jos kakkosessa ei olekaan niin helppoo? Riittääkö panostusta useempaan kakkoskauteen?
Mä kyllä nostan hattua Futuran panostukselle oikeisiin asioihin, esmes junnupäällikköön ja jopa siihen, että seura sai jonkinmoisen statuksen AS Roman tyttärenä. Jos siitä on vielä jotain konkreettistakin hyötyä, niin entistä parempi, mutta kyllä jo mielikuvakin riittää. Mietin vain tota edustuksen kuviota ja pikkukaupunkikulttuuria, missä miehillä ei tahdo munat mahtua housuihin siinä Seurahovin edessä.
Kyllä se näyttää kirpaisevan syvältä 
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #1241 : 30.08.2008 klo 00:01:27 |
|
Se ei kyllä ollut sisällä. Voin rehellisesti sanoa sen, sillä olin itse siinä metrin päässä, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi valehdella näin jälkeen päin. Mielummin leijuisin, että oli se sisällä lällällällälieeeru, mut harmi vaan ettei ollu. Itse näit tilanteen filestä?
Itsehän olen täysin kuulopuheiden varassa  Oli siellä muutama meidänkin pelaaja aika lähellä. Mut joo, ei se tilanne peliä ratkaissut.
|
|
|
|
|
Victor
Poissa
|
 |
Vastaus #1242 : 30.08.2008 klo 07:29:11 |
|
Kyllä se näyttää kirpaisevan syvältä
Sama, mutta tää oli oikeesti  ... ja mainosmielessä voin ilmoittaa: se olin minä siellä Seurahovin edessä. Porvoon  :t kiittää.
|
|
|
|
|
Victor
Poissa
|
 |
Vastaus #1243 : 30.08.2008 klo 08:18:11 |
|
Mä kyllä nostan hattua Futuran panostukselle oikeisiin asioihin, esmes junnupäällikköön ja jopa siihen, että seura sai jonkinmoisen statuksen AS Roman tyttärenä. Jos siitä on vielä jotain konkreettistakin hyötyä, niin entistä parempi, mutta kyllä jo mielikuvakin riittää.
Tervetuloa katsomaan Futuran junnutyön hedelmiä tänä viikonloppuna (30-31.8.) Porvooseen: http://energiaturnaus.googlepages.com/index.htmIhan vaan ettei unohdeta, mikä on Suomi-futiksen kannalta oikeasti tärkeätä.
|
|
|
|
|
SCarr
Poissa
Suosikkijoukkue: Sydän SOEBB:lla ja WHL:lla
|
 |
Vastaus #1244 : 30.08.2008 klo 08:21:52 |
|
90 min jälkeen JäPS-SAPA 1-1 (1-0). Pelin jälkeen JäPS mainitsi yhden SAPA-pelaajan korttitilin olleen mahdollisesti täynnä, joten lopullinen tulos saattaa vielä muuttua.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.08.2008 klo 10:43:27 kirjoittanut SCarr »
|
|
|
|
|
Chapinno
Poissa
|
 |
Vastaus #1245 : 30.08.2008 klo 10:33:37 |
|
Thanks Espa! Millasella jengillä Espoo 2 oli liikenteessä? (Ei yöllä, vaan pelissä..)
|
|
|
|
|
MrRogers
Poissa
|
 |
Vastaus #1246 : 30.08.2008 klo 10:49:04 |
|
90 min jälkeen JäPS-SAPA 1-1 (1-0). Pelin jälkeen JäPS mainitsi yhden SAPA-pelaajan korttitilin olleen mahdollisesti täynnä, joten lopullinen tulos saattaa vielä muuttua.
Kävin äsken ihan mieleskiinnon vuoksi nuo pöytäkirjat piirin sivuilta läpi. Eli jos tämä pelaaja on Anton Molander, niin siinä tapauksessa olet täysin oikeassa 
|
|
|
|
|
Vihreä Jääkäri
Poissa
|
 |
Vastaus #1247 : 30.08.2008 klo 14:03:01 |
|
Atlantiksesta ostettu Sampha oli jotakuinkin olematon ja tää 18, joka on ostettu mistä lienee, olisi sietänyt saada parikin korttia. Pelasi sen verran likaisesti.
Täysin ulkopuolisena kummankaan seuran toiminnasta on pakko todeta, että mitä peliä sä olit katsomassa!? Tolla Samphalla tarkoitat varmaan sitä pientä mustaa miestä joka tuli kentälle n. 25 minuuttia ennen loppua... Kaverihan vei Ponnareiden pakkeja 3-4 kertaa aivan miten tahtoi ja syötti vielä voittomaalin. Kaveri kyllä päästeli jatkuvasti jotain kummallisia ääniä, mutta kyllä toi kaveri kolmosessa on ainakin nähdyn perusteella melko kovaa valuuttaa. Toi numero 18 oli pelin paras pelaaja ja pelasi mielestäni kovaa ja rehdisti. Kyllähän tasuri olisi kuitenkin pelitapahtumia parhaiten kuvannut.
|
|
|
|
|
Just joo
Poissa
|
 |
Vastaus #1248 : 30.08.2008 klo 16:19:19 |
|
Ja senkö takia jäi kotivoitto saamatta? Melkoista ämmäilyä Järvenpiältä, jos lähtevät tollaisen rotestin tekemään!
|
|
|
|
|
Johnny99
Poissa
|
 |
Vastaus #1249 : 30.08.2008 klo 16:44:32 |
|
Thanks Espa! Millasella jengillä Espoo 2 oli liikenteessä? (Ei yöllä, vaan pelissä..)
Eiköhän se ollut ihan Espoo 2. Tosin jotain liikettä sinne on ilmeisesti Hongasta ollut, mutta en mä ainakaan niistä tiedä mitään. Itse peli oli malliesimerkki maalinteon tärkeydestä. EsPalla oli 1-0 tilanteessa 5-7 'tyhjä maali'/yksinläpi tilannetta, sitten Espoo tekee 3 maalia viiteen minuuttiin pelin ensimmäisistä tilanteistaan ja näistä kaksi EsPan puhtaita virheitä alakerran kierrättelyssä. Viimeinen Espoon maali olikin sitten upea volleymaali 25 metristä. Vaikka siltä ei pelin jälkeen tuntunut, jalkapallo on perkeleen hieno peli. Mikään ei ole selvää tai varmaa ennen kuin dumari on viheltänyt kolme kertaa.
|
|
|
|
|
|
|
|