vertigo
Poissa
|
 |
Vastaus #1275 : 31.08.2008 klo 16:24:08 |
|
OPedot - PK35 5-1. Kokonaisuutena tunnetasoltaan vaisussa ja varsin siistissä ottelussa tuomari väritti ottelua vilauttelemalla kortteja oikein urakalla. No, kortitkaan eivät synnyttäneet tunnekuohuohuja.
|
|
|
|
|
fingerström
Poissa
|
 |
Vastaus #1276 : 31.08.2008 klo 16:36:11 |
|
Meni vähän nörttäily pieleen, joten skrivataan uudelleen.
Eli, minkä ihmeen takia kukaan kärsisi sitä "pidennettyä" pelikieltoa, koska sehän vain taas tuplaantuisi. Niiden varoitusten laskeminen ei ole kovin vaikeaa ja on aika mystistä ajatella, että pelaaja ei niistä itse tietäisi. Meillä varoitukset on päivitetty seuran nettisivuillekin ja ainakin Uudenmaan Result Codessa on ajanmukaista tietoa sikäli kun pöytäkirjat on toimitettu.
Pelikentästä: siellähän ne ottelut juuri ratkaistaan. Jos pelikentällä on sinne kuulumaton pelaaja, joukkue tietty diskataan. Ei siinä sen kummempaa.
En myöskään ymmärrä, miten huolimaton ja holtiton asioiden hoito jotenkin takaisi homman kivuuden. Minusta asia on just päinvastoin eli kun jutut on kuosissa, voi keskittyä varsinaiseen asiaan oli se sitten halonhakkuu, ryyppääminen tai lapsenteko ilman epäolennaisia huolia.
SAPA:n puolesta taisi tulla kommentti, joka on asiaa. Erehdyksiä aina sattuu kun on kyse ihmisistä, mutta niistä vastataan eikä marmateta kuin akat.
Ja sitten toiseen asiaan:
Ykkösen puolella raportoitiin tämän epäoikeudenmukaisesti kohdellun Spartakin touhuista. Pelissä Pöxyjä vastaan oli nuorempi Baranov loukkaantunut jolloin vanhempi oli vaihdettu kentälle ja hän oli aloittanut pöxypelaajien uhkailun. Tauolla oli erotuomari ehdottanut Pöxyille poliisin kutsumista paikalle jotta turvallisuus olisi taattu. Peli oli kuitenkin saatu loppuun ja Spartakhan sen hävisi.
Perkele, jos toi pitää paikkansa, toivottavasti siitä raportoidaan asianmukaisesti. Ei tommosella meiningillä ole mitään asiaa jalkapallokentille. Mä todella toivoisin, että Suomessa otettaisiin jengiytyminen tosissaan ennenkuin se on liian myöhäistä. Mä olen myös muun muassa sitä mieltä, että myös HIFK:in olisi pitänyt saada oikeat rangaistukset Kotkan reissustaan. Parin tonnin sakot eivät sitä ole.
Samoin siellä oli avustava kävellyt vartin kohdalla keskiympyrään ja heittänyt tamineensa sinne protestina Palloliitolle. Sama jamppa oli mogannut jo pari päivää aiemmin naisten ykkösessä ja keskeyttänyt pelin vedoten rasistisiin huutoihin. Ei muuta kuin ikuinen porttikielto moiselle tanelille.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 klo 19:04:05 kirjoittanut fingerström »
|
|
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #1278 : 31.08.2008 klo 18:10:42 |
|
Johtuu siitä, että Helsingin piiri EI VASTAA noista lohkoista vaan Uudenmaan piiri. Tulospalvelu menee noissa lohkoissa vain ja ainoastaan resultcoden kautta. Ykkös- ja kakkoslohkoista näkyy tuolla Helsingin piirin sivuilla ainoastaan Helsingissä pelattavat ottelut. Tämä vain siksi, että kyseisissä lohkoissa pelaa helsinkiläisiä joukkueita ja tuo systeemi on kytketty tuomariasetteluun ja otteluasettelusysteemeihin Helsingin piirissä, joten nuokin pelit pitää heidän järjestelmästään löytyä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 klo 18:12:07 kirjoittanut BrDead »
|
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #1279 : 31.08.2008 klo 18:22:28 |
|
Selevä. Älä nyt hiilly. 
|
|
|
|
|
Kalle 65
Poissa
|
 |
Vastaus #1280 : 31.08.2008 klo 19:11:32 |
|
Toki säännöt on tehty noudatettaviksi, mutta ajankin takaa sitä, että oletettavasti epähuomiossa tapahtuneeseen ja mielestäni melko pieneen rikkeeseen nähden ottelutulokseen puuttuminen tuntuu melko kovalta rangaistukselta. Toki jos kaikki osallistuvat tahot haluavat näin toimittavan, niin mikäs siinä. Jotenkin vaan tuntuu hullulta, että ammattilaissarjoissa yhden pelaajan dopingkäry ei vie joukkueelta voittoa, mutta tällainen pikkuerhe vapaaehtoistoimintaan perustuvassa harrastesarjassa (mitenkään sarjan tasoa väheksymättä) voi muuttaa kentällä ratkaistun tuloksen. Varmaan Järvenpiässä 3-0-voitto tuntuu heti ansaitulta ja maukkaalta, kun joku piirin taho sen RC:hen jälkikäteen muuttaa. Kovat jengit hoitaa kuitenkin pelit kotiin aina kentällä!
Niin mutta kun tajuaisit tämä ei ollut dopinkäry vaan edustusoikeudettoman pelaajan (=pelikiellossa olevan pelaajan) peluuttaminen. Kaikilla sarjatasoilla kyseisestä rikkeestä samat säännöt. Kolmosessa ollut jo vuosia sama sääntö. PIIRI RANKAISEE... ei tarvitse itse protestoida. Ennen ei vaan voinut itse seurata vastajoukueen varoitustiliä, niin kuin nyt. Jo 2001 olen ollut todistamassa, kun vastapuoli käytti pelikiellossa olevaa pelajaa ja kuukausi myöhemmin PIIRI ilmoitti vain ottelun muuttuneen 3-0:ksi. Sääntö on sääntö meille ja teille.... Jos ei sovi niin harrastesarjoihin vaan... 
|
|
|
|
|
|
|
fingerström
Poissa
|
 |
Vastaus #1282 : 31.08.2008 klo 20:13:39 |
|
Ne "vilit" ym. jotka aina valittaa muiden satsauksesta jalkapalloon, niin olisi hauska tietää mitä itse satsaa junnujalkapalloon...  Futura PALKANNUT jopa valmennuspäällikön ja junioripäällikön...  Esitä yksi (1) esimerkki siitä, kuinka "vilit" ym. ovat valittaneet muiden satsauksesta jalkapalloon ja sitten vaikka kerrot, mitä itse olet satsannut junnujalkapalloon. Futuran politiikka palkata valmennuspäällikkö ja junioripäällikkö on päinvastoin saaneet kehuja, mutta ei se sun satsauksesi ole todennäköisesti sen enempää kuin munkaan.
|
|
|
|
|
PuiU3
Poissa
Suosikkijoukkue: Leve Palestina
|
 |
Vastaus #1283 : 31.08.2008 klo 20:16:53 |
|
Selevä. Älä nyt hiilly.  ResultCode ei ole leikin asia
|
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #1284 : 31.08.2008 klo 20:17:45 |
|
Esitä yksi (1) esimerkki siitä, kuinka "vilit" ym. ovat valittaneet muiden satsauksesta jalkapalloon ja sitten vaikka kerrot, mitä itse olet satsannut junnujalkapalloon.
Fingerämmällä ei perinteisesti ole hajuakaan mistä puhutaan, mutta marinaa riittää. 
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #1285 : 31.08.2008 klo 20:21:20 |
|
Selevä. Älä nyt hiilly.  En, kaukana siitä. Jotta tilanne ei olisi riittävän yksinkertainen, nuo vastuulohkot saattavat vaihdella vuosittain. Viime aikoina jako on kuitenkin ollut se, että Helsinki on vastannut yhdestä lohkosta ja Uusimaa kahdesta. Helsingillä on ollut hallussaan välillä kakkoslohko, välillä kolmoslohko.
|
|
|
|
|
KOPINA
Poissa
|
 |
Vastaus #1286 : 01.09.2008 klo 15:23:15 |
|
1030390 pe 29.8. 18:30 Lukion tn JäPS SAPA 3-0
niin siinä siten kävi!
|
|
|
|
|
Ruohonhinkkaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: MaKu, PK-35, ManU
|
 |
Vastaus #1287 : 01.09.2008 klo 18:22:09 |
|
Ykkösen puolella raportoitiin tämän epäoikeudenmukaisesti kohdellun Spartakin touhuista. Pelissä Pöxyjä vastaan oli nuorempi Baranov loukkaantunut jolloin vanhempi oli vaihdettu kentälle ja hän oli aloittanut pöxypelaajien uhkailun. Tauolla oli erotuomari ehdottanut Pöxyille poliisin kutsumista paikalle jotta turvallisuus olisi taattu. Peli oli kuitenkin saatu loppuun ja Spartakhan sen hävisi.
Samankaltainen episodihan kävi myös joku aika sitten ottelussa Spartak-MaKu. Spartakin pelaaja loukkaantui taklaustilanteessa ja Pappa-Baranov aloitti gorillamaisen rintaantaputtelunsa vaihtopenkillä: "Mjinä mjenen nyt kentälle...Mjina mjenen..." Koko matsin lopun jaksoi nahistella jokaiselle vastaantulevalle MaKu-pelaajalle ja varoitella seuraavaa tilannetta... Jatkuipa toi koulutus vielä erotuomarille ottelun jälkeenkin...
|
|
|
|
|
vili bin ali muhammad
Poissa
Suosikkijoukkue: https://www.youtube.com/watch?v=GvSk5AhFWrc&index=
|
 |
Vastaus #1288 : 01.09.2008 klo 18:23:44 |
|
Minä en ole tietääkseni koskaan valittanut junnujalkapalloon satsaamisesta? Mistä ihmeestä sellaisen ihmeellisyyden olet onkinut? Valmennuspäällikköjä ja täysipäiväisiä pallotyöntekijöitähän Espoossa on ollut jo iät ja ajat, ja tuen kaikkia alan ihmisiä täysin rinnoin. Korvaukset ovat pienet ja työtaakka valtava. Kyllähän olen itsekin myöntänyt että kadehdin äärimmäisen paljon Futuran vaurautta, siinä nyt mitään hävettävää. Varsinkin kun itse puuhaa duunin jälkeen ja vähän työaikanakin kahden joukkueen mukana. Ilman korvausta, enemmänkin maksumiehenä. Junnutoiminnassa olen ollut mukana kaikenkarvaisesti, tällä hetkellä tosin ei ole mitään mahdollisuutta. Ilmaiseksiko D6 pelailee? (Niin, tai se algerialainen joka lähti? Ei ainakaan aikaisemmin) Niin ja kuuluuko kyseinen siihen "junnutoimintaan"? Ei siinä mitään, kuten monesti olen sanonut. Futura on tehnyt hienoa työtä kokonaisuudessaan kuten sponsorikin.
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #1289 : 01.09.2008 klo 19:29:15 |
|
Futuralle  Vilille 
|
|
|
|
|
Roman Abramovich
Poissa
Suosikkijoukkue: CFC
|
 |
Vastaus #1290 : 01.09.2008 klo 19:40:56 |
|
Ovatkos kärkiseurat vahvistuneet siirtoajan loppuhetkillä vai mennäänkö samoilla kokoonpanoilla loppukausi? Timo Valtonen siirtyi ainakin Ponnareista Kiffeniin.
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #1291 : 01.09.2008 klo 19:47:06 |
|
Ovatkos kärkiseurat vahvistuneet siirtoajan loppuhetkillä vai mennäänkö samoilla kokoonpanoilla loppukausi? Timo Valtonen siirtyi ainakin Ponnareista Kiffeniin.
Vaihda toi kärkiseurat muotoon rahaseurat 
|
|
|
|
|
spöttis
Poissa
|
 |
Vastaus #1292 : 01.09.2008 klo 20:12:15 |
|
Ponnistus - Akiles 4-4. Sösses, mikä peli; ekalla puoliskolla akilles meni 0-1 johtoon, sitten 2. puoliajalla vuoronperään maaleja. Ekalla puoliajalla ei ollut kentällä kuin yksi jengi, Ponnarit. Mistään ei tullut maalia, tokalla sitten kunnon karkelot! sääli ettei ilma palvellut peliä kummoisestikaan, ponnareiden kanttiinille iso 
|
|
|
|
|
Victor
Poissa
Suosikkijoukkue: Associazione Calcio Milan
|
 |
Vastaus #1293 : 01.09.2008 klo 20:20:21 |
|
Ponnistus - Akiles 4-4. Sösses, mikä peli; ekalla puoliskolla akilles meni 0-1 johtoon, sitten 2. puoliajalla vuoronperään maaleja. Ekalla puoliajalla ei ollut kentällä kuin yksi jengi, Ponnarit. Mistään ei tullut maalia, tokalla sitten kunnon karkelot! sääli ettei ilma palvellut peliä kummoisestikaan, ponnareiden kanttiinille iso  Luovuttamisen makua Ponnistuksen osalta? Lätkäkulttuuria, pleijareista putoavat myy tähtipelaajiaan 
|
|
|
|
|
Luis Garcia
Poissa
Suosikkijoukkue: 4-4-2
|
 |
Vastaus #1294 : 01.09.2008 klo 20:26:17 |
|
Oli kyllä aikamoiset maalijuhlat taas Käpylässä. Huomattavasti taitavammat Ponnarit eivät kyllä pistettä enempää ansainneet tollasella pulustuspelillä.
|
|
|
|
|
spöttis
Poissa
|
 |
Vastaus #1295 : 02.09.2008 klo 19:54:08 |
|
Sateisessa Talissa Kirkkonummi nuiji PPV:n 2-3 maanrakoon... Ihan ok peliä, pallo vaan pomppi minne sattui märällä nurmella! Pari pilkkua, useampi kortti ja kourallinen katsojia.
|
|
|
|
|
kaa2kentälle
Poissa
|
 |
Vastaus #1296 : 02.09.2008 klo 20:03:36 |
|
tapanilassa mps-maku 3-2 sateista myös mutta suht siisti peli. mitenköhän baranovin poijjaat on liukunu myllikässä?
|
|
|
|
|
MrRogers
Poissa
|
 |
Vastaus #1297 : 02.09.2008 klo 20:08:20 |
|
BrDead: Sinä kun tunnut tietävät nuo säännöt ja määräykset hyvin, niin mitä jos joukkue on peluuttanut pelikiellossa olevaa pelaajaa ottelussa, jonka on hävinnyt? Tai vaikka useammassa. Onko tuosta mitään sanktioita olemassa?
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #1298 : 02.09.2008 klo 20:10:05 |
|
BrDead: Sinä kun tunnut tietävät nuo säännöt ja määräykset hyvin, niin mitä jos joukkue on peluuttanut pelikiellossa olevaa pelaajaa ottelussa, jonka on hävinnyt? Tai vaikka useammassa. Onko tuosta mitään sanktioita olemassa?
Kysy piiristä  Niille maksetaan siitä.
|
|
|
|
|
Ganja
Poissa
|
 |
Vastaus #1299 : 02.09.2008 klo 20:14:39 |
|
Ainakin pelikielto siirtyy seuraavalle kierrokselle. Tästä löytyy ennakkotapauksiakin.
|
|
|
|
|
|
|
|