FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.11.2025 klo 18:42:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 250 [251]

Kirjoittaja Aihe: Kuopion keskuskenttä  (Luettu 1062758 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kurkiaura

Poissa Poissa

Vastaus #6250 : eilen kello 09:01:41

Lainaus
Lisäksi kriteereissä pitäisi mainita, että juoksuradat kuuluvat yleisurheilukentille, eikä tällaisilla kentillä saisi pelata Veikkausliigaa.

Tämä olisi oikein hupaisa päätös niin pitkään kun Huuhkajat pelaa pelinsä stadikalla 😃
Markisio

Poissa Poissa

Vastaus #6251 : eilen kello 16:36:32

Ensi vuonna aletaan rakentamaan joten ei tällä enää merkitystä.
Olipa kerran pohjalainen häissä Savossa. Nuorisoseuran talolla oli ruoat syöty ja oli tarkoitus siirtää yksi pöydistä sivuun häävalssin tieltä. Savolaiset pohtivat useamman miehen voimin, että "se pittää siirtää". Pohjalainen oli seisonut pöydän toisessa päässä valmiina nostamaan jo pitkään, mutta savolaiset vaan jatkoivat asian suunnittelua. Tuo pöydän päässä odottanut pohjalainen olin minä. Kun kysyin että voisiko joku herroista tarttua toiseen päähän, ei vaan meinannut löytyä halukasta. Tämä tapaus muistuu aina mieleen Kuopion stadionin suunnittelusta lukiessani. "Se pittää tehä". Pohjalainen olisi tehnyt jo moneen kertaan.
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass

Vastaus #6252 : eilen kello 19:53:53

No eläpä kehtoo. Sehän on ihan tekemistä vaille valmis.
Aisankannattaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #6253 : eilen kello 22:14:36

Olipa kerran pohjalainen häissä Savossa. Nuorisoseuran talolla oli ruoat syöty ja oli tarkoitus siirtää yksi pöydistä sivuun häävalssin tieltä. Savolaiset pohtivat useamman miehen voimin, että "se pittää siirtää". Pohjalainen oli seisonut pöydän toisessa päässä valmiina nostamaan jo pitkään, mutta savolaiset vaan jatkoivat asian suunnittelua. Tuo pöydän päässä odottanut pohjalainen olin minä. Kun kysyin että voisiko joku herroista tarttua toiseen päähän, ei vaan meinannut löytyä halukasta. Tämä tapaus muistuu aina mieleen Kuopion stadionin suunnittelusta lukiessani. "Se pittää tehä". Pohjalainen olisi tehnyt jo moneen kertaan.

Tämä oli mahtava :D. Ja niin totta!

Sivuja: 1 ... 250 [251]

Siirry: