V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #325 : 08.11.2007 klo 08:53:49 |
|
Niin no, miten sen ottaa. Tähän mennessä ei ole lähtenyt yksikään semmoinen pelaaja, jonka ei odotettu lähtevän. Myös lähtijöiden osoitteet ovat olleet koko ajan tiedossa. Eli jos nyt pikkuhiljaa aletaan huhuilla, että Rooney ja Christina Ronaldo lähtevät Arsenaliin ja kauden lopussa nuo lähtevät, niin niiden lähtö on ihan ok ja hyväksyttävä, koska heidän lähdöstään oli huhuttu ja lähtö oli odotettu  Vepsu muun muassa pisti pökköä sopimusneuvotteluihin, kun alkoi kuulua huhuja, että Sillanpäästä ja Agollista ovat muutkin kiinnostuneet...
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #326 : 08.11.2007 klo 08:56:44 |
|
Ilmeisesti joko niin tai sitten sinä et vain osaa sivistyneen keskustelun pelisääntöjä. Keskityt niin paljon toisten nimittelyyn ja vastauksesi toisten argumenttien on lähes poikkeuksetta pelkkä "paskaa!"-huudahdus, joten oma kantasi (ja sen perustelut) jää arvuuttelun varaan.
Mielelläni antaisin asioiden keskustella, mutta kun väität minun kirjoittaneen asioita, joita en todellakaan ole kirjoittanut, niin lähden samalle trollaus/spämmäys linjalle kuin sinä. Oma kantani ja perustelut: enhän niitä ole edes esittänyt, enkä siis tietenkään perusteluitakaan. Tässä asiassa. Vaikka juuri aiemmin väitit minulla jonkin kannan asiaan olevan. Kiistin vain sinun provosi ja pyysin perusteluita. Niitä tietenkään saamatta. Itse annan varmasti perustelut kaikelle, mihin otan kantaa. Ja jos unohtuu, niin voi pyytää. Edit: Minun on nyt vaikea saada selkoa kannastasi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.2007 klo 08:57:56 kirjoittanut Udi »
|
|
|
|
|
Taigu
Poissa
Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!
|
 |
Vastaus #327 : 08.11.2007 klo 08:57:31 |
|
Eli jos nyt pikkuhiljaa aletaan huhuilla, että Rooney ja Christina Ronaldo lähtevät Arsenaliin ja kauden lopussa nuo lähtevät, niin niiden lähtö on ihan ok ja hyväksyttävä, koska heidän lähdöstään oli huhuttu ja lähtö oli odotettu  Vepsu muun muassa pisti pökköä sopimusneuvotteluihin, kun alkoi kuulua huhuja, että Sillanpäästä ja Agollista ovat muutkin kiinnostuneet... Jep. Ihmetyttää kovasti Iiron lausuma siitä että "HJK:ssa ei hirveän hanakasti jatkosopimuksesta neuvoteltu". Käsittämätöntä, kyseessä kuitenkin Veikkausliigan parhaita paikallansa, ellei jopa paras. Urheilullisesti järjetöntä, ja myös kannattajia kohtaan härskiä - eikö Klubin johto kuullut "Iirollee jatkosoppari" -lauluja?
|
|
|
|
|
Taigu
Poissa
|
 |
Vastaus #328 : 08.11.2007 klo 09:01:29 |
|
Mielelläni antaisin asioiden keskustella, mutta kun väität minun kirjoittaneen asioita, joita en todellakaan ole kirjoittanut, niin lähden samalle trollaus/spämmäys linjalle kuin sinä.
Oma kantani ja perustelut: enhän niitä ole edes esittänyt, enkä siis tietenkään perusteluitakaan. Tässä asiassa. Vaikka juuri aiemmin väitit minulla jonkin kannan asiaan olevan. Kiistin vain sinun provosi ja pyysin perusteluita. Niitä tietenkään saamatta. Itse annan varmasti perustelut kaikelle, mihin otan kantaa. Ja jos unohtuu, niin voi pyytää.
Väitin että mm. TamU on kunnianhimoisempi seura lyhyellä tähtäimellä kuin Klubi ja sinä sanoit tämän olevan paskaa: ymmärsin siitä, että sinun mielestäsi Klubi on kunnianhimoisempi kuin TamU tällä hetkellä, lyhyellä tähtäimellä. Jos väitän että "ulkona sataa" ja sinä huudat että "paskaa, perustele", niin logiikan sääntöjen mukaan (jos X on epätotta, niin ei-X on totta) voin olettaa, että sinun kantasi on "ulkona ei sada". Ilmeisesti sun kanssa keskustelu ei kuitenkaan noudata logiikan lakeja.
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #329 : 08.11.2007 klo 09:04:44 |
|
Jos väitän että "ulkona sataa" ja sinä huudat että "paskaa, perustele", niin logiikan sääntöjen mukaan (jos X on epätotta, niin ei-X on totta) voin olettaa, että sinun kantasi on "ulkona ei sada". Ilmeisesti sun kanssa keskustelu ei kuitenkaan noudata logiikan lakeja.
Ei vaan sinun pitää näyttää livekuvaa tai viedä Udi ikkunan ääreen tai ulos katsomaan. Omasta poterostaan Udi ei näe ulos eli ei tiedä sataako vai ei. Hän ei vain usko ilman perusteluja ja hänen mielestään ilman perusteluja sanottu asia on "paskaa". Vaikea keskustelukumppani ja onneksi en tunne siviilissä. Itse pidän keskustelukumppaneista, jotka edes yrittävät ymmärtää, mitä keskustelukumppani milläkin lauseellaan tarkoittaa ilman, että kaikki pitää vääntää aina rautalangasta.
|
|
|
|
|
Taigu
Poissa
|
 |
Vastaus #330 : 08.11.2007 klo 09:11:44 |
|
Vaikea keskustelukumppani ja onneksi en tunne siviilissä. Itse pidän keskustelukumppaneista, jotka edes yrittävät ymmärtää, mitä keskustelukumppani milläkin lauseellaan tarkoittaa ilman, että kaikki pitää vääntää aina rautalangasta.
Jep, tämä suopeuden periaate on kaiken keskustelun lähtökohta. Udi jotenkin tuntuu sekoittavan keskustelun kaksintaisteluun, jossa tehtävä on voittaa toinen, ei vaihtaa mielipiteitä tai lisätä ymmärrystä puheen aiheena olevasta aiheesta. Virtuaalipippelinmittausta ja larppausta siis.
|
|
|
|
|
Ehis
Poissa
|
 |
Vastaus #331 : 08.11.2007 klo 09:31:43 |
|
Bälä bälä
Taidat joutua pikku sanaharkkaan about jokaisen kirjoittajan kanssa. Mulle ainakin vastaavassa tilanteessa tulisi mieleen katella peiliin ja sitä rataa.
|
|
|
|
|
jaanu$
Poissa
Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva
|
 |
Vastaus #332 : 08.11.2007 klo 09:36:43 |
|
HJK:n seurajohdon kusipäisin teko ikinä päästää Veikkausliigan paras vasen puolustaja pois.
Ei hätää, Hauhia paikkaa 
|
|
|
|
|
Kant
Poissa
|
 |
Vastaus #333 : 08.11.2007 klo 11:00:34 |
|
Me Klubi-afficiandot ja seuraa rakastavat surkimukset osataan arvostaa hiljaista tekemistä, mutta suuri yleisö, toimittajat, pelaajatkin (!) liikkuvat maailmassa, jota hallitsee mielikuvat, brändit, fiilikset jne. Klubissa tehdään helvetin paljon asioita oikein, mutta miksi näistä ei osata viestiä? Miksi Klubin imago on niin harmaa ja seisahtunut, jos me kuitenkin halutaan olla kärkiryhmässä kehittämässä Suomifutista suureen kukoistukseen. Tässä viestinässä Klubissa olisi helvetisti kehitettävää, ja sanon tämän tiedottajana koulutukseltani ja ammatiltani.
En epäile rautaista ammattitaitoasi ja sinulla olisi epäilemättä paljonkin annettavaa, jos joskus pääsisit konsultoimaan ja kehittämään Klubin viestintää. Muuten tuo teksitisi sisältö kaipaakin sitten vähän enemmän perusteluita tuekseen. Mitä ovat ne asiat, joita Klubissa tehdään helvetin paljon oikein? Mitä ihmeen hiljaista tekemistä seuraa rakastavat surkimukset arvostavat? Hiukan ylimieliseltä tuntuu väittää, että suuri yleisö, toimittajat ja pelaajat elävät brändien, mielikuvien ja fiilisten maailmassa, mutta viisaat Klubi-fanit näkevät kaiken tuon hypen takaa kunnianhimoisen ja ammattimaisen Klubin. Vai olisko sittenkin niin, että HJK-fanit elävät omissa fantasioissaan, jossa Klubi on edelleen suurin ja kaunein?
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #334 : 08.11.2007 klo 11:07:52 |
|
Ei perkele, tehkää toinen topikki riidoillenne ja HJK:n kehityksen mietinnöille.
Tämä on kausitopikki, joten tänne kuuluu pohdinnat ensi kauden edustusjoukkueesta. Tänne ei kuulu teidän riitelyt eikä HJK:n seurahistoriaan tai tulevaisuuteen liittyvät pohdinnat.
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #335 : 08.11.2007 klo 11:19:33 |
|
Taidat joutua pikku sanaharkkaan about jokaisen kirjoittajan kanssa. Mulle ainakin vastaavassa tilanteessa tulisi mieleen katella peiliin ja sitä rataa.
Tasan tarkkaan Taigun ja muutaman ammattiprovoajan kanssa.
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #336 : 08.11.2007 klo 11:21:52 |
|
plaa plaa plaa
Lue nyt oikeasti mitä on kirjoitettu ja mikä on omaa mieliekuvitustasi. Saman voisi tehdä wernerikin jos spämmäämiseltään ehtii.
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #337 : 08.11.2007 klo 11:25:11 |
|
Jep, tämä suopeuden periaate on kaiken keskustelun lähtökohta. Udi jotenkin tuntuu sekoittavan keskustelun kaksintaisteluun, jossa tehtävä on voittaa toinen, ei vaihtaa mielipiteitä tai lisätä ymmärrystä puheen aiheena olevasta aiheesta. Virtuaalipippelinmittausta ja larppausta siis.
Loanheittoa ilman perusteluita on mielestäni sama asia kuin trollaus ja spämmäys. Metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Kaksintaistelulla ei asialla ole mitään tekemistä. Jos et osaa perustella, miten Klubi on kunnianhimottomampi seura kuin Tamu tai että sillä ei ole niin suuria suunnitelmia, niin miksi sitten kirjoitat niin? Provoamisen vuoksi? Loanheittona? Mikäö on motiivisi perusteetomaan spämmäämiseen? TamU on tällä hetkellä Suomen kiinnostavin seura koska se on kunnianhimoisempi seurana, sillä on isot suunnitelmat ja lisäksi se pelaa europelejä ensi kaudella.
Mistä tätä provoa oikein sikiää  Ilmeisesti tehtäväsi on vain heittää lokaa seuran niskaan. Europeleistä tottakai samaa mieltä, mutta kaikki muuhan on taas samaa kukkua. Ja laitat vastauksen, jossa ei sanallakaan perustella Klubin kunnianhimottomuutta tai seuran ei-niin-suuria-suunnitelmia: Puhuin lyhyen tähtäimen ongelmista, mutta korostin vielä että pitkällä tähtäimellä Klubi on tottakai se haastamaton suurin ja kaunein ja paras. Ja tämäkö on loanheittoa? Uskomaton hyssyttelijä Udi olet, ihan oikeasti. Oletko toimistolla töissä?
Miten ylläoleva liittyy mitenkään Klubin kunnianhimoon? Sanoin "älä jauha paskaa lyhyistä tai pitkistä tähtäimistä!", koska ylläoleva kirjoituksesi ei millään lailla koske kirjoitustani ja pyrit vain vaihtamaan aihetta. Katso, minkä kohdan lainaan, äläkä laita sanoja suuhuni.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.2007 klo 11:31:51 kirjoittanut Udi »
|
|
|
|
|
Taigu
Poissa
|
 |
Vastaus #338 : 08.11.2007 klo 11:27:43 |
|
En epäile rautaista ammattitaitoasi ja sinulla olisi epäilemättä paljonkin annettavaa, jos joskus pääsisit konsultoimaan ja kehittämään Klubin viestintää. Muuten tuo teksitisi sisältö kaipaakin sitten vähän enemmän perusteluita tuekseen. Mitä ovat ne asiat, joita Klubissa tehdään helvetin paljon oikein? Mitä ihmeen hiljaista tekemistä seuraa rakastavat surkimukset arvostavat? Hiukan ylimieliseltä tuntuu väittää, että suuri yleisö, toimittajat ja pelaajat elävät brändien, mielikuvien ja fiilisten maailmassa, mutta viisaat Klubi-fanit näkevät kaiken tuon hypen takaa kunnianhimoisen ja ammattimaisen Klubin. Vai olisko sittenkin niin, että HJK-fanit elävät omissa fantasioissaan, jossa Klubi on edelleen suurin ja kaunein?
Se nyt oli sovitteleva muotoilu, koska täällä ovat jopa epäilleet sitä olenko Klubi-kannattaja ollenkaan. Yritin mainita positiivista ja kehitettävää oikeassa suhteessa, niin joku ehkä jaksaa lukea viestit. Itse näen Klubissa helvetisti kehitettävää kaikilla saroilla, en pelkästään viestinnässä (ja olen näitä muitakin puolia tuonut aiemmin reilusti esiin): silti ei pidä unohtaa, että hyvääkin on Klubissa tehty, mm. oma stadion, Klubi-04, fanituotepuoli, katsojien lähes kolminkertaistuminen 2000-luvun alun pohjanoteerauksesta viime vuoden lähes 6 000 katsojasta, viime vuonna orastanut futisbuumin poikanen jne. Klubilla on niin iso potentiaali että kannattajana uskallan vaatia siltä paljon koska uskon siihen, uskon Klubin loistokkaaseen tulevaisuuteen ja olen kasvanut siihen että kritiikki ei tarkoita samaa kuin loanheitto. Itse identifioidun nimenomaan kannattajaksi ("supporter" = "support" = kannattaa, tukea, avustaa), en tähtisimmuiseksi faniksi, kuten esim. Forzan slogan kuuluu (HJK Helsinki Fan Club) ja kuten jostain Udista paistaa kauas. Samalla olen kyllä tietoinen siitä, että Suomessa on huonomminkin johdettuja seuroja, alliansseja ja jokereita. En vain tajua miksi sitä pitää joka viestissä toitottaa, ei kai meillä niin huono itsetunto voi olla.
|
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä
|
 |
Vastaus #339 : 08.11.2007 klo 11:38:39 |
|
Eli jos nyt pikkuhiljaa aletaan huhuilla, että Rooney ja Christina Ronaldo lähtevät Arsenaliin ja kauden lopussa nuo lähtevät, niin niiden lähtö on ihan ok ja hyväksyttävä, koska heidän lähdöstään oli huhuttu ja lähtö oli odotettu  Eihän nuo lähdöt ole tietenkään "ok", kun seurasta lähtee pidetyimpiä ja tärkeimpiä pelaajia, mutta kun nuo siirrot eivät ole kenellekään asiaan vihkiytyneelle mitään yllätyksiä; ajatukseen on pitänyt totutella jo kauan ennen kauden loppua. Nyt kun ne puheet sitten realisoituvat, nin pitäisikö viuhuttaa :angry centereitä:, kun pelaajat vaihtavat maisemaa? Lähtijät lähtevät ja piste. Taustalla voi olla Klubin munattomuus pitää jätkät jengissä tai sitten pelaajien haluttomuus neuvotella jatkosta/halu saada uutta kipinää uralle, en tiedä. Tilalle kuitenkin hankitaan uusia pelaajia. Pitkin kautta on Klubin topikissa toivottu ja ennustettu muutoksia joukkueeseen ensi vuodeksi, ja kun odotettuja muutoksia alkaa tapahtua, pitäisi mennä paniikkiin... Toivon ja uskon, että Klubi katsoo jo eteenpäin. Sitä yritän itsekin.
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #340 : 08.11.2007 klo 11:43:42 |
|
Itse näen Klubissa helvetisti kehitettävää kaikilla saroilla, en pelkästään viestinnässä (ja olen näitä muitakin puolia tuonut aiemmin reilusti esiin): silti ei pidä unohtaa, että hyvääkin on Klubissa tehty, mm. oma stadion, Klubi-04, fanituotepuoli, katsojien lähes kolminkertaistuminen 2000-luvun alun pohjanoteerauksesta viime vuoden lähes 6 000 katsojasta, viime vuonna orastanut futisbuumin poikanen jne.
Klubilla on niin iso potentiaali että kannattajana uskallan vaatia siltä paljon koska uskon siihen, uskon Klubin loistokkaaseen tulevaisuuteen ja olen kasvanut siihen että kritiikki ei tarkoita samaa kuin loanheitto. Itse identifioidun nimenomaan kannattajaksi ("supporter" = "support" = kannattaa, tukea, avustaa), en tähtisimmuiseksi faniksi, kuten esim. Forzan slogan kuuluu (HJK Helsinki Fan Club) ja kuten jostain Udista paistaa kauas. Samalla olen kyllä tietoinen siitä, että Suomessa on huonomminkin johdettuja seuroja, alliansseja ja jokereita. En vain tajua miksi sitä pitää joka viestissä toitottaa, ei kai meillä niin huono itsetunto voi olla.
Tuo kaikkihan on itsestäänselvyyttä ja kaikkien tiedossa. Ei tuossa ole mitään uutta kenellekään ja kaikki varmasti haluavat, että Klubi tekisi asiat paremmin, varsinkin, kun kaikki tietävät potentiaalia olevan. Samaa asiaa on kohta täällä jauhettu jo tuhat kertaa. Mutta tuon asian jauhaminen on kuitenkin aina sata kertaa parempaa, kuin heittää lokaa parin vieraan joukkueen kannattajan siivittämänä oman jengin päälle ilman perusteluita.
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #341 : 08.11.2007 klo 12:33:39 |
|
Lue nyt oikeasti mitä on kirjoitettu ja mikä on omaa mieliekuvitustasi. Saman voisi tehdä wernerikin jos spämmäämiseltään ehtii. Vastataan nyt, kun nimi mainitaan. Myönnän toki laittavani hetkittäin provosoiviakin tekstejä, mutta kovin suurta osaa viestihistoriastani ne eivät ehkä kuitenkaan muodosta. Itse en myöskään ainakaan tarkoituksellisesti ole missään vaiheessa mustamaalannut Klubia. Finskinstä en niin välitä ja tämän kauden pelejä ja tuloksia on ollut syytäkin haukkua, mutta mustamaalausta et viestihistoriastani löydä. Enemmän olen aina keskittynyt mielestäni epäasiallisten forumistien ojentamiseen ja siksi olen täällä nytkin heilunut  . Tässäkin viestiketjussa pystyy Taigulle, Hinchalle ynnä muille fiksuille ihmisille sanomaan asioita jopa hieman kärkevästi ja provosoivasti ja he vastaavat asiallisesti ja korjaavat, jos väittämä on täysin virheellinen tai epäosuva. Sinä et tuohon kykene ja olen nyt viime viikkojen aikana oppinut sen. Pyrin siis jatkossa välttämään sinun viesteihin vastaamista ja sinulle viestien kohdentamista, koska se ei todellakaan johda mihinkään. Tätäkään viestiä et lue ajatuksella, etkä ymmärrä mistä on kyse, mutta samapa tuo. Olen tyhmä provosoiva spämmääjä ja väärässä. Ja poistakaa tämä viesti pilaamasta topickia, mutta antakaa sen nyt hetki olla.
|
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #342 : 08.11.2007 klo 12:43:16 |
|
Aikamoista "keskustelua"!  Kyllähän, ainakin ulospäin, esimerkiksi TamU vaikuttaa tällä hetkellä kunnianhimoisemmalta seuralta. He sanovat ääneen, että Euroopassa menestyminen on selkeä ja tärkeä tavoite. He sanovat, että näitä kovia joukkueita (esim. Levski Sofia) voidaan kaataa. He pyrkivät kokoamaan erittäin kilpailukykyisen jouukkueen, joka jo tänä vuonna oli erittäin tasokas ja jota vielä vahvistetaan. He sanoivat ääneen, että lähtevät (en muista lähdettä) muun muassa Rosenborgin vieraaksi katsomaan kuinka siellä asioita hoidetaan. He sanovat ääneen, että oheismyyntiä on tehostettava. He sanovat "tavoitteekseen" katsojamäärien nostamisen Rosenborgin tasolle (tarkkaan ottaen mainitsivat, että miksei Tampereellekin voisi katsomot täyttyä kausikortin haltijoista tjsp.). Nämä nyt tulivat nopeasti mieleen... Haluan korostaa (HUOM! en ole trolli HUOM!), etten tarkoita Klubin olevan kaikessa täysi paska vaan, että tällä hetkellä Klubilla ei näytä ulospäin olevan samanlaista draivia päällä kuin monella muulla joukkueella. Haluan myös korostaa, että Klubi varmasti tekee hyvää ns. jokapäiväistä työtä, mutta mielestäni tominnasta pitäisi jollain tavalla huokua tietynlaista intoa ja paloa myös ulospäinkin. Tämä kiinnostaisi ihmisiä! Itse siis kaipaan toimintaan lisää ulospäinsuuntautuneisuutta sekä tunnetta, tiettyä paloa ja intohimoa, josta näkisi seuran olevan menossa selvästi eteenpäin. Non, tietysti puhuminen on helppoa ja toteuttaminen hankalaa, mutta tätä itse tahtoisin. Nyt joku voi sitten ampua alas ajatukseni, mutta tämä oli oma killinkini keskustelulle.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.2007 klo 12:46:14 kirjoittanut harmooni »
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #343 : 08.11.2007 klo 12:45:54 |
|
Haluan korostaa (HUOM! en ole trolli HUOM!), etten tarkoita Klubin olevan kaikessa täysi paska vaan, että tällä hetkellä Klubilla ei näytä ulospäin olevan samanlaista draivia päällä kuin monella muulla joukkueella. Haluan myös korostaa, että Klubi varmasti tekee hyvää ns. jokapäiväistä työtä, mutta mielestäni tominnasta pitäisi jollain tavalla huokua tietynlaista intoa ja paloa myös ulospäinkin. Tämä kiinnostaisi ihmisiä! Älä turhaan yritä. Tuo kirjoittamasi on kaikki totta ja sama on sanottu miljoonaan (Huom! liioiteltu lukema) kertaan, mutta se on kuulemma Klubin mustamaalausta...
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #344 : 08.11.2007 klo 12:51:50 |
|
Itse siis kaipaan toimintaan lisää ulospäinsuuntautuneisuutta sekä tunnetta, tiettyä paloa ja intohimoa, josta näkisi seuran olevan menossa selvästi eteenpäin.
Sama. Ja tästä nyt ei varmasti kukaan eri mieltä voi ollakaan.
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #345 : 08.11.2007 klo 13:01:24 |
|
Myönnän toki laittavani hetkittäin provosoiviakin tekstejä, mutta kovin suurta osaa viestihistoriastani ne eivät ehkä kuitenkaan muodosta. Itse en myöskään ainakaan tarkoituksellisesti ole missään vaiheessa mustamaalannut Klubia. Finskinstä en niin välitä ja tämän kauden pelejä ja tuloksia on ollut syytäkin haukkua, mutta mustamaalausta et viestihistoriastani löydä.
En mitään tuollaista ole väittänytkään. Enemmän olen aina keskittynyt mielestäni epäasiallisten forumistien ojentamiseen ja siksi olen täällä nytkin heilunut  . Kannattaisi ensin laittaa oma pesä kuntoon. Esimerkkejä löytyy jo tältä sivulta. Pyrin siis jatkossa välttämään sinun viesteihin vastaamista ja sinulle viestien kohdentamista, koska se ei todellakaan johda mihinkään. Tätäkään viestiä et lue ajatuksella, etkä ymmärrä mistä on kyse, mutta samapa tuo. Olen tyhmä provosoiva spämmääjä ja väärässä.
Hyvä. Miksi sitten edes kirjoitat? Oma mieleipiteesi.
|
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #346 : 08.11.2007 klo 15:00:02 |
|
Mistä jengi on saanut päähänsä, että Vili olisi Klubissa huippupelaaja?
Mitähän helvettiä sä nyt sekoilet? Vili olisi Veikkausliigassa lähes joukkueessa kuin joukkueessa avauskokoonpanon kamaa kahdella eri pelipaikalla, eli pelaaja jota ei koskaan olisi pitänyt päästää pahimpaan kilpailijaan. Se että Vili oli loppukaudesta penkillä saattaa myös johtua siitä, että mies oli lähdössä muualle.
|
|
|
|
|
George Omniworld
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #347 : 08.11.2007 klo 15:28:12 |
|
Mitähän helvettiä sä nyt sekoilet? Vili olisi Veikkausliigassa lähes joukkueessa kuin joukkueessa avauskokoonpanon kamaa kahdella eri pelipaikalla, eli pelaaja jota ei koskaan olisi pitänyt päästää pahimpaan kilpailijaan. Se että Vili oli loppukaudesta penkillä saattaa myös johtua siitä, että mies oli lähdössä muualle.
No tämä nyt on pitkälti makuasia. Mielestäni tällä kaudella Klubin parhaassa kokoonpanossa keskikentän keskellä pelasivat ehdottomasti Nure ja Medo. Kumman paikalle Vili olisi pitänyt laittaa? Kuten jo montaa kertaa todettua, jos Viliä ei kiinnosta pelata topparina niin turhaa sitä on yrittää täällä väkisin pitää. Ei sillä että Ahon ollessa huippukunnossa Vilillä olisi automaattisesti edes toppariksi ollut asiaa. Vaikka Nure ei ensi kaudella jatkaisikaan, on Haapalassa keskikentän paikalle vähintäänkin pätevä korvaaja. En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi helvetissä Vili pelasi cupin välierässä.
|
|
|
|
|
shots
Poissa
Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall
|
 |
Vastaus #348 : 08.11.2007 klo 15:31:10 |
|
Samuralle ja Smithille lähtöpassit HJK:sta[8.11.2007 15:28:00]
Kauden 2007 loppupuolella vaihtomiesten rooliin jääneet Klubin ulkomaalaisvahvistukset Kabba Samura ja Grant Smith eivät jatka HJK:ssa.
Kesken kauden Klubiin tulleen Grant Smithin sopimus päättyi tähän kauteen ja HJK:ssa päätettiin olla tarjoamatta skottipelurille jatkosopimusta. Smith pelasi kauden aikana 21 ottelua ja viimeisteli niissä yhden maalin.
Kabba Samuran helmikuussa 2006 allekirjoittama sopimus oli mallia 1+1. HJK:lla oli näin optio myös kaudesta 2008, mutta se päätettiin olla käyttämättä. Samura pelasi Smithin tavoin 21 ottelua, mutta viimeisteli niissä kolme täysosumaa.
|
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #349 : 08.11.2007 klo 15:35:04 |
|
No tämä nyt on pitkälti makuasia. Mielestäni tällä kaudella Klubin parhaassa kokoonpanossa keskikentän keskellä pelasivat ehdottomasti Nure ja Medo. Kumman paikalle Vili olisi pitänyt laittaa? Kuten jo montaa kertaa todettua, jos Viliä ei kiinnosta pelata topparina niin turhaa sitä on yrittää täällä väkisin pitää. Ei sillä että Ahon ollessa huippukunnossa Vilillä olisi automaattisesti edes toppariksi ollut asiaa. Vaikka Nure ei ensi kaudella jatkaisikaan, on Haapalassa keskikentän paikalle vähintäänkin pätevä korvaaja.
En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi helvetissä Vili pelasi cupin välierässä.
Lisätään vielä tähän, että Vilin kehitys ei ole ollut niin vahvaa kuin olisin aiemmin epäillyt. Vilin kehitys on jäänyt polkemaan paikoilleen siinä, missä Medo ajoi yhdessä kaudessa takaa ja kauas ohi. Mutta tämä toki on vain oma näkemykseni.
|
|
|
|
|
|
|
|