FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2026 klo 03:34:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 2 [3] 4

Kirjoittaja Aihe: Täällä juhlimme koko kansan TamU:n tuplamestaruutta !  (Luettu 4842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #50 : 14.11.2007 klo 23:51:22

Vähän kunnianhimoa, paskat Uefa-cupista - suoraan Herkkusieniliigan lohkovaiheeseen ja siitä eteenpäin.  :-[

Joo, ehkä olin turhan vaatimaton. UEFA-cupiin olisi toki menty vasta Herkkusieniliigan lohkoista. Ylos
Klubin Kundi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mursu, Paukku comeback, Klubipääty

Vastaus #51 : 15.11.2007 klo 04:54:46

No heh heh.. kukakohan täälä pätee?? LOL Ihan Tamun tulokset puhuu puolestaan, mene vaikka katselemaan niitä, ihan syystäkin me olemme ylpeitä joukkueestamme. :D Itse olen juhlinut kyl Tamun tuplaa ihan arkielämässänikin, ei ole paljon selviä päiviä ollu tällä viikolla :) Tiedätkö muuten, normaalit ihmiset eivät myöskään kaiket päivät katkerina kirjoittelisi vierasjoukkueiden topikkeihin.. Vähän säälittävää tollanen.
"lol"-sanontaa käyttävät vittuun foorumilta.
Kapteeni Mjorgan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VaKP, Dog's Ball, Haka, Torquay FC

Vastaus #52 : 15.11.2007 klo 05:20:09

No heh heh.. kukakohan täälä pätee?? LOL Ihan Tamun tulokset puhuu puolestaan, mene vaikka katselemaan niitä, ihan syystäkin me olemme ylpeitä joukkueestamme. :D Itse olen juhlinut kyl Tamun tuplaa ihan arkielämässänikin, ei ole paljon selviä päiviä ollu tällä viikolla :) Tiedätkö muuten, normaalit ihmiset eivät myöskään kaiket päivät katkerina kirjoittelisi vierasjoukkueiden topikkeihin.. Vähän säälittävää tollanen.

Normaalit ihmiset ryyppäävät kaiket päivät? ROFL
FutisForum nimimerkki

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 15.11.2007 klo 06:33:45

Onnittelut Sinikaartille ja muille TamU-faneille Ylos
4-4-2 formation

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 4-4-2

Vastaus #54 : 16.11.2007 klo 16:23:25

Normaalit ihmiset ryyppäävät kaiket päivät? ROFL
smam :D joo lol ihqdaa ei vittu että repes :D
Kärkipotku-Messias

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BB-Mia

Vastaus #55 : 16.11.2007 klo 22:41:57

Tuplamestaruudelle ja koko Suomen ylpeydelle Tuoppi Ylos
BlueForce

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen futiksen väärin ymmärretty ylpeys RIP

Vastaus #56 : 18.11.2007 klo 21:55:58

"lol"-sanontaa käyttävät vittuun foorumilta.

Ootko hei joku mode täällä? lol :D
Maanantaivalmentaja

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 27.11.2007 klo 08:46:36

Koko kansan TamU:n tupla nyt myös ehdolla vuoden urheiluteoksi:  Ylos

http://www.yle.fi/urheilu/muut/id90775.html
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #58 : 27.11.2007 klo 08:57:49

Sinne meni ääni, kiitos vinkistä.

Mielestäni Tamun merkittävin urheiluteko oli kyllä sen jalkapallon eurokiiman tartuttaminen koko kansaan.
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina

Vastaus #59 : 27.11.2007 klo 16:20:31

mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo

Vastaus #60 : 27.11.2007 klo 16:38:37

Koko kansan TamU:n tupla nyt myös ehdolla vuoden urheiluteoksi:  Ylos

http://www.yle.fi/urheilu/muut/id90775.html
Ääni lähti  Ylos
Kärkipotku-Messias

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BB-Mia

Vastaus #61 : 27.11.2007 klo 16:40:44

Kyllä se jaksaa kaivella
 :D Ylos
4-4-2 formation

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 27.11.2007 klo 18:03:01

Voi jeesus, 14. Tampere United... ei vittu että tipahti, luulin tuota huonoksi läpäksi :( Noh, onneksi on Kimi Räikkönen, jonka voitto on jo varma etukäteen. Kimi Räikköselle  Ylos tanulle :keskari:
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #63 : 27.11.2007 klo 18:18:25

Voi jeesus, 14. Tampere United... ei vittu että tipahti, luulin tuota huonoksi läpäksi :( Noh, onneksi on Kimi Räikkönen, jonka voitto on jo varma etukäteen. Kimi Räikköselle  Ylos tanulle :keskari:

?? ei nyt ymmärrä. Sun mielestä väärin että TamU on tuossa? Joukkue joka voitti harvinaisen tuplan. Sekä UEFA cupiin pääsy on kunniamaininnan arvoinen teko.
konstru

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 27.11.2007 klo 22:28:20

Kyllä kunnon spämmillä pistetään vielä bröm-bröm-Räikköset kyykkyyn. Osallistu säkin Amado talkoisiin :peukkujaylös:

edittiä : Liigakin osallistuu talkoisiin : http://www.veikkausliiga.com/Default.aspx?link=/News.aspx?type=1$ID=27544
« Viimeksi muokattu: 28.11.2007 klo 01:18:19 kirjoittanut konstru »
4-4-2 formation

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 03.12.2007 klo 18:41:40

.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2008 klo 06:03:56 kirjoittanut 4-4-2 formation »
Leonardo DiCaprio

Poissa Poissa

Vastaus #66 : 03.12.2007 klo 18:55:50

hajuttoman ja mauttoman joukkueen

Ymmärrät kai, että näilä sanoillasi voisi olla edes hieman katetta, jos ei lähestulkoon joka viides viesti tässä ketjussa olisi sinun kirjoittama.

Mitä tulee tuohon äänestykseen, niin itsestään selväähän on, että Tamun noteeraaminen edes kohtuullisella äänimäärällä nostaisi veikkausliigan arvostusta taas yhden pykälän verran.
ilcaccio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiinanmuuri

Vastaus #67 : 03.12.2007 klo 19:56:17

Edelleenkään en ole Amado ja toiseksi en ole osallistumassa minkään hajuttoman ja mauttoman joukkueen äänestämiseen.

On viimeaikoina alkanut silmiin pistää HJK-fanien kateus TamUa kohtaan. Muiden joukkuiden kannattajat ovat suuremmaksi osaksi olleet tyytyväisiä siihen, että TamU on menestynyt, mutta moni HJK-fani on ollut erittäin katkera TamU:n menestyksestä.
clydes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TAMPERE UNITED. Koolla ja ilman.

Vastaus #68 : 03.12.2007 klo 23:01:04

Hajuttoman ja mauttoman...
Vittu toi on väsyny ja paska läppä.
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #69 : 04.12.2007 klo 10:07:48

Jos Tamu olisi hajuton ja mauton, se ei herättäisi kilpailijoiden kannattajissa niin vahvoja tunteita.

Voihan tuota läppää silti hokea, hapan maku suussa   ::)
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham

Vastaus #70 : 04.12.2007 klo 10:43:16

Tuplamestaruudelle :) Ylos Ylos
Mac^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #71 : 04.12.2007 klo 16:17:55

On viimeaikoina alkanut silmiin pistää HJK-fanien kateus TamUa kohtaan. Muiden joukkuiden kannattajat ovat suuremmaksi osaksi olleet tyytyväisiä siihen, että TamU on menestynyt, mutta moni HJK-fani on ollut erittäin katkera TamU:n menestyksestä.

Lutuuria, sanon ma!  :D Ylos
arto78

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Finn by birth, Haka fan by the grace of God

Vastaus #72 : 04.12.2007 klo 16:36:49

"Vuoroin vieraissa"...Haka fanina olen saanut lukea vastaavaa kitinää viimeiset 12 vuotta.

Kuten olen aiemminkin jo maininnut niin Suomalaiset rakastavat häviäjiä (Juha Mieto ja hopea sadasosan tapiolla Ruotsalaiselle hiihtäjälle on Suomalaisten mielestä voitto) ja vihaavat menestyjiä.
4-4-2 formation

Poissa Poissa

Vastaus #73 : 04.12.2007 klo 18:49:08

Ihmettelen tuota että miksi täällä yleistetään että kaikikilla HJK:n kannattajilla olisi jotain ihmeellistä katkeruutta tampuriineja vastaan? Miksi pitäisi olla kateutta, kun on perinteikäs, kautta aikojen paras suomalainen jalkapallojoukkue, jota itse kannattaa? Henkilökohtaisesti vituttaa ainoastaan tuo ihmeellinen hössötys, että tampuriinit olisi jotenkin poikkeuksellinen ja ainutlaatuinen. Joukkue, joka on fuusioitunut paskaseura ja iältään kymmenvuotias? Ainakin tällä palstalla monien tamufanien ihmeellinen hehkuttamisen tarve on ärsyttänyt henkilökohtaisesti. Mielestäni minkään toisen joukkueen kannattajat eivät ole vastaavanlaiseen syyllistyneet.

Itselläni ei ole mitään esim jotain Hakan, Mypan tai Tepsin kaltaisen perinteisen seuran menestystä vastaan, mutta tampuriini on vain ärsyttävä (ärsyttävämpi kuin yksikään toinen muoviseura ylimielisten faniensa vuoksi) enkä koskaan tule sille menestystä toivomaan (koska perinteitä seuralla alkaa olla siinä vaiheessa kuin itse olen varmaan jo haudassa). Turha tätä provosointia on kuitenkaan jatkaa tässä sen enempää, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja turha niistä on sen enempää lätystellä.
ilcaccio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiinanmuuri

Vastaus #74 : 04.12.2007 klo 19:28:05

Ihmettelen tuota että miksi täällä yleistetään että kaikikilla HJK:n kannattajilla olisi jotain ihmeellistä katkeruutta tampuriineja vastaan? Miksi pitäisi olla kateutta, kun on perinteikäs, kautta aikojen paras suomalainen jalkapallojoukkue, jota itse kannattaa? Henkilökohtaisesti vituttaa ainoastaan tuo ihmeellinen hössötys, että tampuriinit olisi jotenkin poikkeuksellinen ja ainutlaatuinen. Joukkue, joka on fuusioitunut paskaseura ja iältään kymmenvuotias? Ainakin tällä palstalla monien tamufanien ihmeellinen hehkuttamisen tarve on ärsyttänyt henkilökohtaisesti. Mielestäni minkään toisen joukkueen kannattajat eivät ole vastaavanlaiseen syyllistyneet.

Itselläni ei ole mitään esim jotain Hakan, Mypan tai Tepsin kaltaisen perinteisen seuran menestystä vastaan, mutta tampuriini on vain ärsyttävä (ärsyttävämpi kuin yksikään toinen muoviseura ylimielisten faniensa vuoksi) enkä koskaan tule sille menestystä toivomaan (koska perinteitä seuralla alkaa olla siinä vaiheessa kuin itse olen varmaan jo haudassa). Turha tätä provosointia on kuitenkaan jatkaa tässä sen enempää, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja turha niistä on sen enempää lätystellä.

Ihmettelit yleistystä. Lähinnä tulin tähän tulokseen, kun useat HJK-fanit ovat spammailleet ja provoilleet niin tähän ja Täällä juhlimme koko kansan TamU:n tuplamestaruutta! aiheisiin. Muiden seurojen fanit eivät juuri tähän sortuneet. Kysyt meiltä miksi sinun pitäisi olla kateellinen TamUa kohtaan. Minä en toivo, että olisit kateellinen ja omien sanojesi mukaan et ole ollenkaan kateellinen TamU:lle. Silti jaksat kirjoittaa tähänkin ketjuu useita viestejä joista paistaa läpi, että sinua ottaa päähän TamU:n menestys.

Sivuja: 1 2 [3] 4

Siirry: