Ihmettelit yleistystä. Lähinnä tulin tähän tulokseen, kun useat HJK-fanit ovat spammailleet ja provoilleet niin tähän ja Täällä juhlimme koko kansan TamU:n tuplamestaruutta! aiheisiin. Muiden seurojen fanit eivät juuri tähän sortuneet. Kysyt meiltä miksi sinun pitäisi olla kateellinen TamUa kohtaan. Minä en toivo, että olisit kateellinen ja omien sanojesi mukaan et ole ollenkaan kateellinen TamU:lle. Silti jaksat kirjoittaa tähänkin ketjuu useita viestejä joista paistaa läpi, että sinua ottaa päähän TamU:n menestys.
Totta, mielummin näkisin HJK:n voittavan

jokaisella varmasti on omat sympatiajoukkueet ja minun kohdallani tamu vaan ei kuulu niihin, mutta en silti mitenkään katkera tai kateellinen ole. Mielestäni on tervettä, että kilpailevan joukkueen menestys ottaakin päähän, kateus ja katkeruus sen sijaan on valitettavasti suomalaisten peruspahe. Jos olen kirjoituksillani saanut sellaisen kuvan, että olisin kateellinen tai katkera, niin sitä en ole tarkoittanut, vaan ennemminkin juuri se, että ottaa päähän tuo leijuminen. Anyway, en enää viitsi jatkaa tästä, sillä mulla ei ainakaan ole enää muuta sanottavaa kuin että ensi kaudella tavataan ja paras voittakoon