Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
 |
Vastaus #25 : 17.11.2007 klo 20:06:48 |
|
Shefkin fyysinen preesens ja miehekäs nenä ratkaisivat voiton Suomelle.
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #26 : 17.11.2007 klo 20:08:44 |
|
Ihmetyttää silti, että Kuqi ei tehnyt sitä perustuuletustaan? Eikö nyt todellakin olisi ollut sen paikka jos kerran itse teki voittomaalin viime hetkillä:-[
Ehkä mies ei itse ainakaan uskonut, että teki sen ennen maaliviivaa.
- Paikka olisi toki ollut, mutta Shefki luopui lentotuuletuksestaan jo viime kaudella Palacessa. Jäätikön rajamailla ollut kenttä ei varmasti myöskään houkutellut hyppyyn.
|
|
|
|
Alarcon
Poissa
Suosikkijoukkue: Horst Lüning, Pallo-Iirot
|
 |
Vastaus #27 : 17.11.2007 klo 20:13:10 |
|
Jäätikön rajamailla ollut kenttä ei varmasti myöskään houkutellut hyppyyn.
Kenttämestari kieltänyt tuuletuksen  Kenttämestarillahan olisi riittänyt tuon jälkeen töitä seuraavaan Juhannukseen saakka paikatessaan kentälle aiheutuneita vaurioita. 
|
|
|
|
Gheddafi
Poissa
Suosikkijoukkue: Ne, jotka ei koskaan pärjää
|
 |
Vastaus #28 : 17.11.2007 klo 20:18:43 |
|
|
|
|
|
temetainio
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #29 : 17.11.2007 klo 20:18:48 |
|
Sheriffin byyri.
|
|
|
|
Mac^
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #30 : 17.11.2007 klo 20:25:25 |
|
Muistaakseni Forssell teki sen, mutta Kuqi edesauttoi maalia valtavasti estämällä vähän maalivahtia. Aika sama minulle, saattoi sen Kuqikin tehdä. Kuqille ja Forssellille joka tapauksessa  .
|
|
|
|
rukkanen
Poissa
|
 |
Vastaus #31 : 17.11.2007 klo 20:39:01 |
|
Ihmeellistä kuinka jotkut pokkana väittävät, että maali tulisi merkitä Forssellin nimiin. Sheriffihän se siellä huikealla yksilötaidollaan ohjaa pallon poikkeuksellisen kekseliästä pääpelitekniikkaa käyttäen verkkoon. Paitsi erinomaisen tärkeä, oli maali myös yksi komeimmista maajoukkueessa kuunaan tehdyistä 
|
|
|
|
sundance kid
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ruotsi
|
 |
Vastaus #32 : 17.11.2007 klo 20:39:38 |
|
Shefkin maalihan se oli.
Enemmän kuitenkin arvostan tuota forcen maalia. Mies tosiaan näytti muille esimerkkiä, että kyllä se pallo maaliin menee, kun väkisin sen sinne potkaisee.
Shefkin maalin nyt olisi voinut tehdä vaikka hyypiä tai riihilahti.
|
|
|
|
Coulijoe
Paikalla
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
 |
Vastaus #33 : 17.11.2007 klo 20:40:58 |
|
Missä vaihtioehtio ei kiinnosta vitunkaan vertaa, pallo on repussa ja se riittää KIIIIIIIIIIIIIIIIIIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä
|
 |
Vastaus #34 : 17.11.2007 klo 20:42:11 |
|
Missä vaihtioehtio ei kiinnosta vitunkaan vertaa, pallo on repussa ja se riittää KIIIIIIIIIIIIIIIIIIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Saaaaaamaaaaa 
|
|
|
|
Maquina
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #35 : 17.11.2007 klo 20:44:28 |
|
Laitetaan nyt tännekkin sivulle, että kaikki näkee että se oli Kuqin maali: 
|
|
|
|
sundance kid
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ruotsi
|
 |
Vastaus #36 : 17.11.2007 klo 20:45:56 |
|
Tekikö Kuqi muuten lentokonetuuletuksensa, vai oliko kenttä liian jäässä?
|
|
|
|
siwunic
Paikalla
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #37 : 17.11.2007 klo 20:47:29 |
|
Tekikö Kuqi muuten lentokonetuuletuksensa, vai oliko kenttä liian jäässä?
Ei tehnyt
|
|
|
|
Metusalem
Poissa
Suosikkijoukkue: TOKKA
|
 |
Vastaus #38 : 17.11.2007 klo 20:51:54 |
|
Kysymys kuuluukin mielestäni näin, olisiko pallo löytänyt tiensä verkon perukoille ilman Kuqia?
|
|
|
|
rukkanen
Poissa
|
 |
Vastaus #39 : 17.11.2007 klo 21:03:16 |
|
Ei taatusti olisi, jos kysymyksellä tarkoitetaan tilannetta, jossa olisi joko Kuqi tai ei ketään tuossa kohtaa. Mutta kuten joku totesikin, Kuqin paikalla samaan lopputulokseen olisi saattanut kyetä esimerkiksi Hyypiä tai Tihinen. Toisaalta taas tällöin maali ei olisi ollut läheskään yhtä hieno.
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 17.11.2007 klo 21:09:04 |
|
Mutta kuten joku totesikin, Kuqin paikalla samaan lopputulokseen olisi saattanut kyetä esimerkiksi Hyypiä tai Tihinen. - Mutta eivät olleet. Hyypiällä ja Tihisellä oli erikoistilanteissa omat paikkansa tehdä jo aiemminkin, ja Tihisellä jo vähän huonoa tuuriakin mukana.
|
|
|
|
Knight
Poissa
Suosikkijoukkue: Reppana-modet
|
 |
Vastaus #41 : 17.11.2007 klo 21:10:42 |
|
Nyt kun olen nähnyt tilanteen paremmin uudelleen, on myönnettävä, että Kuqin nimiin se menee sittenkin. Ei näköjään ihmeiden aika ole ohi, ja Shefkikin osuu maaliin. Toisaalta tuolta etäisyydeltä mokaaminen olisi vaatinut jo niin suurta taitoa, ettei Kuqista olisi ollutkaan siihen. Hyvä kuitenkin Sheriffi, että teit maalin. Itse olin jo manaamassa Hodgsonin alimpaan helvettiin, kun oli ottamassa sinua kentälle. Kuqi kentällä kun yleensä tarkoittaa yhden miehen alivoimalla pelaamista.
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #42 : 17.11.2007 klo 21:13:03 |
|
Miksi sitten selostajakaan ei osannut sanoa? Selostaja oli yksi housuihin paskova paniikinlietsoja. Selvä Kuqin maali.
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 17.11.2007 klo 21:52:01 |
|
Toisaalta tuolta etäisyydeltä mokaaminen olisi vaatinut jo niin suurta taitoa, ettei Kuqista olisi ollutkaan siihen. - Ilman Shefkin kaltaista fyysistä preesensiä, ja malttia olla rikkomatta vahtia tuota maalia ei ikinä olisi tullut.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #44 : 17.11.2007 klo 21:56:08 |
|
"lukkoon ja avaajalle bänniä" Sheffkiiii 
|
|
|
|
|
Gascoigne
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 17.11.2007 klo 22:04:41 |
|
Hyvä ja tärkeä topic  Ei jatkoon :keskari:
|
|
|
|
Juustohöylä
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Suomi, Symppispisteet Kennyn Liverpoolille
|
 |
Vastaus #47 : 17.11.2007 klo 22:11:32 |
|
Shefki on kertakaikkiaan hieno pelaaja. Asenne ja työnteko ratkaisee! Kuqin tekniikka on divaritasoa, mutta miehen valtaisalla asenteella, rynnimisellä ja fyysisellä preesensillä saadaan tuloksia aikaiseksi 
|
|
|
|
guud rullit
Poissa
|
 |
Vastaus #48 : 17.11.2007 klo 22:45:38 |
|
Nyt kun olen nähnyt tilanteen paremmin uudelleen, on myönnettävä, että Kuqin nimiin se menee sittenkin. Ei näköjään ihmeiden aika ole ohi, ja Shefkikin osuu maaliin. Toisaalta tuolta etäisyydeltä mokaaminen olisi vaatinut jo niin suurta taitoa, ettei Kuqista olisi ollutkaan siihen. Hyvä kuitenkin Sheriffi, että teit maalin. Itse olin jo manaamassa Hodgsonin alimpaan helvettiin, kun oli ottamassa sinua kentälle. Kuqi kentällä kun yleensä tarkoittaa yhden miehen alivoimalla pelaamista.
 olen aika samoilla linjoilla,mut hjyvä GuGi
|
|
|
|
vasurinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi
|
 |
Vastaus #49 : 17.11.2007 klo 22:50:39 |
|
Kysymys kuuluukin mielestäni näin, olisiko pallo löytänyt tiensä verkon perukoille ilman Kuqia?
Veskari olis räpylöinyt pallon munkilla jonnekin, ellei Shefkin aatelisnenä olis ollut paikalla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.11.2007 klo 22:51:49 kirjoittanut vasurinho »
|
|
|
|
|
|
|