FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.12.2025 klo 20:55:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Pyydän anteeksi että en uskonut suomeen  (Luettu 1034 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jortsumestari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ff2, i support Joli ja muut servaajat <3

: 17.11.2007 klo 20:58:29

Azereiden maalin jälkeen uskoni alkoi hiipumaan. Olin epäuskoinen. Haukuin joukkueen, olin masentunut. Sama uskonpuute velloi ympäri studiotamme, eli joudun pyytämään myös ystävieni puolesta anteeksiantoa. suomi painaa mutta azerit tekee maalin. epäusko ja vitutus oli melkoinen.  Häpeän.

Se nyt ei ole mikään ihme että ennen sefkin maalia luonnollisesti ihmettelin kovaan ääneen mitä vittua moinen pökkelö tekee maajengissä ja valjussa.

jouduin kyllä nauramaan huutonaurua itselleni pelin jälkeen. toki vakavoiduin litin kyyneliin  Tuoppi

minulle toki  :D :keskari:

« Viimeksi muokattu: 17.11.2007 klo 21:03:06 kirjoittanut Jortsumestari »
Imotti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ;D

Vastaus #1 : 17.11.2007 klo 21:00:36

Itsekkin menetin uskoni hetkeksi paikan päällä, olin sellaiset 5min aivan allapäin mutta sitten lähdettiin kannustushuutoihin jälleen mukaan ja sen jälkeen usko oli horjumaton. Kiitos Suomi, täydellinen päivä  Ylos
kokistuoppi

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: mode-hangaround

Vastaus #2 : 17.11.2007 klo 21:01:11

sama  :)

hieman hävettää mutta olen niin iloinen Suomen voitosta ettei sillä niin väliä. Oli kuitenkin ensimmäinen kerta kun olin heittämässä kirvestä kaivoon
Hemppa

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 17.11.2007 klo 21:18:17

Azereiden maalin jälkeen uskoni alkoi hiipumaan. Olin epäuskoinen. Haukuin joukkueen, olin masentunut. Sama uskonpuute velloi ympäri studiotamme, eli joudun pyytämään myös ystävieni puolesta anteeksiantoa. suomi painaa mutta azerit tekee maalin. epäusko ja vitutus oli melkoinen.  Häpeän.

Se nyt ei ole mikään ihme että ennen sefkin maalia luonnollisesti ihmettelin kovaan ääneen mitä vittua moinen pökkelö tekee maajengissä ja valjussa.

jouduin kyllä nauramaan huutonaurua itselleni pelin jälkeen. toki vakavoiduin litin kyyneliin  Tuoppi

sama
Red Haired Pekka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Red Haired Keskinen

Vastaus #4 : 17.11.2007 klo 21:19:52

Kyllä vitutti niin perkeleesti :keskari:, mutta Miklun maalin jälkeen uskoni palautui, kiitos.
Hadji

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 17.11.2007 klo 21:23:09

Omakin usko oli koetuksella 0-1-tappioasemassa. Tuossa vaiheessa mieltä painoi vielä jo maksetut Portugalin lennot, otteluliput yms. Noh, loppu hyvin kaikki hyvin  Ylos
« Viimeksi muokattu: 17.11.2007 klo 21:26:23 kirjoittanut Hadji »
Maquina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #6 : 17.11.2007 klo 21:26:00

Pyydän myös anteeksi. Uskoni meni tuohon 0-1 maaliin. KIITOS SHEFKI!
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #7 : 17.11.2007 klo 21:28:43

Kyllähän tuota joukkuetta tuli kirottua pitkään ja aiheesta. Ei vittu voi olla noin huonoa syöttötyöskentelyä hyökkäyspäässä. Onneksi oli sen verran käsi joukkue vastassa, että saatiin koko ajan painaa päälle. Lopulta se palkittiin kun Kuningas toi uutta ryhtiä peliin Ylos
sundance kid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ruotsi

Vastaus #8 : 17.11.2007 klo 21:29:05

Täytyy myöntää että itsekin olin jo valmis tyytymään tähän suomen ainaiseen perseilyyn, mutta onneksi meillä on Mikaelin tapaisia taistelijoita joukkueessa. Mies teki mahdottomasta mahdollisen ja onnikin suosi kerrankin meitä lopussa, kun päästiin tökkäämään voittomaali. Normaalistihan tuosta olisi vihelletty rike suomelle.
Basement apes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS

Vastaus #9 : 17.11.2007 klo 21:40:12

eikai kukaan niin robotti pystynyt olemaan että olisi pystynyt täysin siemauksin uskoa pelin vielä kääntyvän suomelle. mikään ei ole onneksi mahdotonta, ei edes keskiviikon tuleva voitto!  Tuoppi
Lentävä puliukko

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 17.11.2007 klo 21:45:32

Sama. Erityisesti Miklua dissasin mm. "Täysin yliarvostetuksi näpertelijäksi" niin, 4min ja 1-1. Kuqi kentälle ja sarkastisella äänensävyllä "Jee maali, ratkaisija on saapunut!". Miten voikaan ihminen olla niin väärässä kahdesti saman ottelun aikana ??? Tosin olin ihan mielelläni väärässä :) Ylos
vasurinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi

Vastaus #11 : 17.11.2007 klo 22:07:09

Erinomaisen tarpeellinen topik.

Tänne vaan puhdistautumaan kaikki, joiden mielestä Force on geeliteline, Sheriffi pelkkä teline ja Suomen joukkue selkärangaton paska, joka ei kykene tekemään maalia, voittoon saatikka pakkovoittoon.

Tänne voivat ilmoittautua myös kaikki ne, joiden mielestä Suomi kisoihin selvitessään häviää ottelunsa niin rumasti, että hävettää olla suomalainen.

Opetelkaa käyttämään tunneskaalaanne, perkele! Se joka osaa pettyä, uskaltaa myös toivoa. Tosimiehet tunnustaa päästäneensä kyyneleen Litin haastattelua katsellessa.
kokistuoppi

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: mode-hangaround

Vastaus #12 : 17.11.2007 klo 22:10:13

Erinomaisen tarpeellinen topik.

Opetelkaa käyttämään tunneskaalaanne, perkele! Se joka osaa pettyä, uskaltaa myös toivoa. Tosimiehet tunnustaa päästäneensä kyyneleen Litin haastattelua katsellessa.

Melkein pääsi  :)
läski libero

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 17.11.2007 klo 22:13:56

täysin sama. nyt nolottaa oma negatiiviisuuteni
Demas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne

Vastaus #14 : 17.11.2007 klo 23:05:59

Azereiden maalin jälkeen uskoni alkoi hiipumaan. Olin epäuskoinen. Haukuin joukkueen, olin masentunut.
Saat anteeksi. Eihän tässä vielä olla lähelläkään kisapaikkaa..sen suhteen olen todella epäuskoinen. Ollut jo pitkään.

Sivuja: [1]

Siirry: