FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.09.2025 klo 17:08:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: Täällä myönnetään, että usko meinasi loppua  (Luettu 3495 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Luis Garcia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 4-4-2

Vastaus #50 : 19.11.2007 klo 01:08:54

Usko simahti kyllä hetkeksi, mutta onneksi kaveri vieressä jankutti korvaan "voitetaan vielä, tehdään kaksi!" Ylos
ÄgäOnKuningas

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 19.11.2007 klo 02:30:38

En myönnä. Olo oli kyllä hyvin epätodellinen jonkin aikaa azerien maalin jälkeen. Mutta sitten katse kelloon ja toteamus, että aikaa on. Sen jälkeen olin 100% varma, että jos sieltä yksi maali tulee niin tulee toinenkin! Ja voi sitä riemua, kun tuomari näytti keskelle Sheriffin maalin jälkeen. Ylos Parin minuutin juhlinnan jälkeen meinasi kyllä itku tulla, kun vihdoin tajusi kuinka lähellä kisapaikan menetys jo olikaan...

Tänään on kyllä tullut muutaman kerran mieleen tunteet joita eilen koettiin. Eihän tällaisten tapahtumien jälkeen voi jäädä ulos kisoista, eihän!? Usko Portugalin kaatamiseen on kyllä entistä vahvempi nyt, kun joukkue osoitti taitojensa lisäksi myös suomalaisille niin pirun harvinaista henkistä vahvuutta. Vielä huomenna pitäisi saada aika jotenkin kulumaan ennen historiallisen Porto-matkan alkamista.

Sininen ja valkoinen HURAA!HURAA!
Värit ovat sankarten HURAA!HURAA!
On Hyypiä ja Litmanen
ja Eremenko Väyrynen
On Suomi Alpeille nyt matkalla!
 Tuoppi
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 19.11.2007 klo 02:33:49

Tulihan siinä 0-1 tilanteen jälkeen pikalaskettua mielessä,että paljonko säästäis jos ei lähde.  hotellia kun ei ole maksettu,ainoastaan varaus. matsilippu pikamyyntiin yms...Tästä jo Artjomille kerroin ottelun aikana
No,onneksi oli turhia miettimisiä..
siiseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EBK, Arsenal

Vastaus #53 : 19.11.2007 klo 03:29:06

Azerien maalin jälkeen olin varma, että päädytään 1-1 tasuriin. Onneksi toisin kävi. Forssell ja Shefki tekivät molemmat tyyliinsä sopivat maalit.  :) Tunnelma katsomossa ja joukkueen lataus olivat mahtavat. Tämän pelin ansiosta nämä karsinnat jäävät positiivisena muistiin, kävi miten kävi.  Ylos
Bay

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suosikkijoukkue

Vastaus #54 : 19.11.2007 klo 11:22:09

Meni kyllä pää painuksiin, mutta laulamista en lopettanut missään vaiheessa. Miklun maalin jälkeen olin kyllä varma voitosta Tuoppi Eli minulle :keskari: ja Ylos
Fitz

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 19.11.2007 klo 11:49:53

No joo, kyllähän siinä vartti ennen loppua vanhat traumat nousivat esiin; ei helvetti, taasko käy näin ja ylärimaa lähemmäksi ei päästä. Hienosti kuitenkin D-katsomokin tuulareineen jaksoi kannustaa ja tunnelma toden totta oli yksi parhaita, mitä Stadikalla olen koskaan kokenut.  Ylos
President Kekkonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit

Vastaus #56 : 19.11.2007 klo 11:54:16

Olin baarissa. Usko meni. En reagoinut edes Suomen ekaan maaliin, toisella tanssin lambadaa. Suomi voittaa Portugalin!
Mientras Tanto

Paikalla Paikalla

Vastaus #57 : 19.11.2007 klo 12:01:47

Pakko tunnustaa, että pahaa teki Azerien maalin jälkeen ja vähän sai hakea taas fiilistä, mutta minuutin-parin jälkeen pääsi taas huutoihin ja lauluihin mukaan. Lopussahan se kiitos seisoi ja Kuutsin maalin jälkeinen KIIMA B20:ssa oli jotain niin uskomatonta, jotain sellaista mitä en ollut koskaan aiemmin kokenut  :) Tuoppi
mustavalko

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 19.11.2007 klo 12:25:54

Usko loppui katsomossa. Yritin vain painautua syvemälle toppatakin uumeniin, enkä pystynyt puhumaan mitään. Takaraivossa vaan pakutti sanat: "taas" sekä "vittu". Forsselin maali sytytti yleisön hyvin, ja siinä vaiheessa olin jo melko varma että se toinenkin maali sieltä tulee.
Jorma Teräs

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 19.11.2007 klo 13:53:50

Olin varma että tasoitetaan, mutta en varma siitä tuleeko tasoitus tarpeeksi aikaisin. Onneksi tuli. Täytyy myöntää että lähes tuli tippa linssiin silloin kun pelaajat tekivät kiitos kierrostansa

Täysin sama. En millään uskonut että edes Suomi pystyisi myllyttämään noin täydellisesti 90 minuuttia, luoden noin valtavan määrän paikkoja ja silti olla tekemättä maalia. Tasoituksen jälkeen usko voittoon oli jo vahva.
uuba

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 19.11.2007 klo 13:56:17

Olin baarissa. Usko meni. En reagoinut edes Suomen ekaan maaliin, toisella tanssin lambadaa. Suomi voittaa Portugalin!
Sama, paitsi baarin sijasta kaverin kisakatsomossa. Mulle  Alas Tuoppi
TED MEAT

Poissa Poissa

Vastaus #61 : 19.11.2007 klo 13:58:40

Olin seuraamassa peliä kaverin luona kisastudiossa. Usko loppui siinä määrin, että totesin apinoille: "minä menen nyt röökille että saadaan se tasoitus". Menin röökille, tulin takaisin ja 1-1.
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #62 : 19.11.2007 klo 14:33:51

Ei mitään myönnettävää minulla. Kun forumistit ripustivat hanskojaan naulaan niin ajattelin vaan, että c´moon, 20 minuuttia vielä peliaikaa jäljellä.

Tappioasemasta nousuja on tullut nähtyä syksyllä niin monta, että ovat enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

TRon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopiolainen jalkapalloilu

Vastaus #63 : 20.11.2007 klo 20:26:37

En myönnä, Kuqin ainakin tunsin sydämmessäni rokottavan. :) Ylos
asiantuntija

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 20.11.2007 klo 23:15:51

Myönnetään, että usko oli jo loppua.  ::)

Mutta vielä ollaan mukana junassa!  Ylos
Jack the Ripper

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC

Vastaus #65 : 20.11.2007 klo 23:20:24

Usko on edelleen hyvin ohuella pohjalla, mutta silti olemassa.  Ylos

Lauantaina luotin kyllä Suomen nousuun loppuun asti, sen verran vahvalta huuhkajien peli näytti koko toisen puoliajan. Maalit olivat vain ajan kysymys Azerien shokkimaalista huolimatta.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2007 klo 23:30:17 kirjoittanut Jack the Ripper »
Aapinen

Poissa Poissa

Vastaus #66 : 20.11.2007 klo 23:26:04

Myönnetään että usko oli niin loppu että itkuraivarikaan ei ollut kaukana. Luojan kiitos että ne maalit tulivat sieltä  Ylos
Apari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: samat ku moderaattoreilla!

Vastaus #67 : 21.11.2007 klo 01:03:18

Multa meinas mennä usko elämään seuraavan tapahtumasarjan ansiosta:

1. Mulla oli lippu B19-katsomoon, mutta meidät siirretiin D-katsomoon tuulipukujen viereen jotka kehottivat istumaan alas että kaikki näkisivät potkupalloa

2. Toisen puoliajan alussa meni hermot järkkärin kanssa mm.paikoista kinastelessa

3. Järkkäri kutsui apua ja isompi järkkäri vääns mut lukkoon ja kirjaimellisesti heitti ulos stadionilta

4. Juoksin baariin katsomaan ottelun loppuun vain tajutakseni että Azerit oli mennyt 1-0 johtoon  >:( :keskari:

Luonnollisesti millään tällä ei ollut enää mitään väliä ottelun ratkettua vaan tunnelma oli katossa. Siitäkin huolimatta että olin missanut "parhaan tunnelman stadionilla näissä karsinnoissa"

Ylos

valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU

Vastaus #68 : 21.11.2007 klo 10:53:16

Multa meinas mennä usko elämään seuraavan tapahtumasarjan ansiosta:

1. Mulla oli lippu B19-katsomoon, mutta meidät siirretiin D-katsomoon tuulipukujen viereen jotka kehottivat istumaan alas että kaikki näkisivät potkupalloa

2. Toisen puoliajan alussa meni hermot järkkärin kanssa mm.paikoista kinastelessa

3. Järkkäri kutsui apua ja isompi järkkäri vääns mut lukkoon ja kirjaimellisesti heitti ulos stadionilta

4. Juoksin baariin katsomaan ottelun loppuun vain tajutakseni että Azerit oli mennyt 1-0 johtoon  >: ( :keskari:

Luonnollisesti millään tällä ei ollut enää mitään väliä ottelun ratkettua vaan tunnelma oli katossa. Siitäkin huolimatta että olin missanut "parhaan tunnelman stadionilla näissä karsinnoissa"

:ylos :

:D  Tuoppi

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: