Jangsteri
Poissa
|
 |
Vastaus #2175 : 23.08.2008 klo 13:28:36 |
|
Eilisen uutisia: Daltonit - Pipo-79 11-2 (4-0)
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool
|
 |
Vastaus #2176 : 23.08.2008 klo 13:31:14 |
|
Melody - Tribe 5-3
|
|
|
|
|
Kessi
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United, LiePo, Ikurin Vire
|
 |
Vastaus #2177 : 23.08.2008 klo 14:08:34 |
|
Pelkästä epäilemisestä kessille :keskari: Ikinä ei olla näitä pelejä lähdetty häviämään, eikä lähdetä.
Tribe halutaan nimenomaan nylkeä suuren vääryyden, joka nokialla tapahtui vuoksi. Nyt Tribe on aseeton ilman erotuomarin apua.
Kuinka saatoin edes epäillä. Nöyrin anteeksipyyntö koko Melodyn suuntaan. Tällä tuloksella suuri ja mahtava Melody nousee lempiseurojen listalla monta pykälää. Kosteaa saunailtaa. Olette ansainneet kasan  .
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
Vastaus #2178 : 23.08.2008 klo 15:53:48 |
|
Ihan kivalta peli näytti. Harmi vain että pelistä 40minuuttia menee pallojen hakemiseen. Hervannan kentän aidoille :keskari: :keskari:
|
|
|
|
|
Atmosphere
Poissa
Suosikkijoukkue: Man Utd, Notts Co., Hirsilän Pyrkivä, Daltonit,
|
 |
Vastaus #2179 : 23.08.2008 klo 18:04:44 |
|
Eilisen uutisia: Daltonit - Pipo-79 11-2 (4-0)
Daltonien hhyvät otteet jatkuu. Vähän roiskimiseks meni mutta kelvatkoon. 
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #2180 : 23.08.2008 klo 18:20:46 |
|
Ihan kivalta peli näytti. Harmi vain että pelistä 40minuuttia menee pallojen hakemiseen. Hervannan kentän aidoille :keskari: :keskari:
Laitas _rok vaikka yv:ä Melodyn #41 eli mun otteista silminnäkijä raportti. Kuittasin sun maalin lataamalla oman kauden avausosumani noin 22 metristä tarkasti alanurkkaan. Täytyy sanoa, että kyllä tuntui hienolta kun pallo viimeinkin meni maaliin. Koskisen Juhanille 2,Tero Lepolalle 1, Jarkko Mattilalle 1 ja Vesa Suonsyrjälle 1. Triben peli kärsii siitä näin ulkopuolisen silmin, että Pikku-Eero ja Andy kuskaa palloa i-h-a-n liian kauan ja sitten ahdistettuna varsinkin Eerolta lähtee luokaton syöttö. Pallo nopeammin liikkeelle ja taistellen pidätte itsenne divarissa. Jaskolle  , reilu kaveri pelata vastaan.
|
|
|
|
|
Jasko#9
Poissa
Suosikkijoukkue: F.C.S.
|
 |
Vastaus #2181 : 23.08.2008 klo 19:01:16 |
|
.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2019 klo 17:16:08 kirjoittanut Jasko#9 »
|
|
|
|
|
valdanito
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU
|
 |
Vastaus #2182 : 23.08.2008 klo 20:03:53 |
|
Pikku-Eero
 Lähtee käyttöön.  Ite en varmaan tuu koko kautena tekemään maalia, ellei sitten pääse säälistä ampuun jotain pilkkua.
|
|
|
|
|
Immortal
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, Fc Melody, Loiske, TamU-k, TamU
|
 |
Vastaus #2183 : 23.08.2008 klo 20:51:06 |
|
Kumpikin joukkue esitti tänään siistiä peliä. Silloinkin harvoin kun tilanteisiin tultiin vähän turhan kovaa, pyydettiin puolin ja toisin anteeksi.  Samaa mieltä. Harvoin olen kenenkään kanssa paininut yhtä fyysistä ottelua yhtä reilussa hengessä,kuin tänään sinun kanssasi. Nimimerkillä vähähiuksinen toppari : 
|
|
|
|
|
valdanito
Poissa
|
 |
Vastaus #2184 : 23.08.2008 klo 20:52:41 |
|
Samaa mieltä. Harvoin olen kenenkään kanssa paininut yhtä fyysistä ottelua yhtä reilussa hengessä,kuin tänään sinun kanssasi. Nimimerkillä vähähiuksinen toppari :  Homostelut privana. 
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
|
 |
Vastaus #2185 : 23.08.2008 klo 20:56:23 |
|
Homostelut privana.  Lue yksityisviestisi 
|
|
|
|
|
Pekko
Poissa
|
 |
Vastaus #2186 : 23.08.2008 klo 21:16:33 |
|
Melody-Tribe-ottelun katsomosta kotiuduttu vihdoin. En muista, että olisin aiemmin kummankaan joukkueen otteita nähnyt, joten lähdin elämysmatkalle avoimin mielin. Mitä nyt täältä saanut tiettyjä mielikuvia ja ennakkoluuloja, mutta en antanut niidenkään häiritä valmistautumistani. Satuin istumaan kuuloetäisyydellä, kun junnut arvioivat pelaajia taitaviksi ja peliä taitavaksi, ja jos eivät olisi tienneet, olisivat epäilleet ottelun olevan Nelosta tai jopa Kolmosta. Omiin silmiini peli näytti ihan mukavalta Vitoselta, jossa Tribeltä vietiin yksi maali (kiitos toisen laidan linjattomuuden?), Melody-vahdin avaukset olivat peukun arvoisia, järvi vei palloja, järvestä pelastettiin palloja jopa talviturkin menettämisen uhalla, aurinko paistoi ja peli oli suht siistiä ja reilua, mutta fyysistä.  Parempi voitti. Jasko oli hyvä, Melody tasaisen. Ei kai muuta.
|
|
|
|
|
Kettutyttö79
Poissa
Suosikkijoukkue: TPV, Liverpool, NePa
|
 |
Vastaus #2187 : 23.08.2008 klo 21:42:16 |
|
Kiva peli oli tänään tosiaan. Välillä annettiin ihan turhaan siimaa tribelle mut onneks sit laitettiin pallot pussiin paikoista! Peli oli tosiaan siistiä niinkuin pitääkin! Itse sain ainoan kolhun oman kaverin polvesta!:) Kettu vieläkin särkee päätä... Osu kyl niin suoraan ohimoon et silmissä sumeni. Onneks pallo lensi kauas et sai hieman aikaa toipua....!;)
Niin ja saunasta kotiuduin jo! Olihan paikalla oikein 7jätkää ja myös rok_ ilmaantui paikalle.... Ottaakohan Boca pojan neitsyyden?!?!?!
|
|
|
|
|
Kessi
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United, LiePo, Ikurin Vire
|
 |
Vastaus #2188 : 23.08.2008 klo 23:28:28 |
|
Niin ja saunasta kotiuduin jo! Olihan paikalla oikein 7jätkää ja myös rok_ ilmaantui paikalle.... Ottaakohan Boca pojan neitsyyden?!?!?!
Melodyhän alkaa kuulostaa vakavalta urheiluseuralta. Peliin saadaan äijiä, muttei saunailtaan. Ja mä kun menin erehdyksissäni vielä epäileen toisin päin. Neitsyyden??? Onko enää edes neitsyt??? 
|
|
|
|
|
epoxhead
Poissa
Suosikkijoukkue: VesVi, Ilves, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #2189 : 24.08.2008 klo 02:20:43 |
|
Triben peli kärsii siitä näin ulkopuolisen silmin, että Pikku-Eero ja Andy kuskaa palloa i-h-a-n liian kauan ja sitten ahdistettuna varsinkin Eerolta lähtee luokaton syöttö. Pallo nopeammin liikkeelle ja taistellen pidätte itsenne divarissa.
Ei kai toi mua tarkota  En tänään ollut ihan terävimmilläni kentällä, mutta luulen että se mun yksi kiroiluun päättynyt kuljetus pahensi peliäni ulkopuolisen silmiin eksponentiaalisesti. Säkö mulle sanoit jotain ton päätteeksi(en kuullut mitä)?
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool
|
 |
Vastaus #2190 : 24.08.2008 klo 03:08:24 |
|
Laitas _rok vaikka yv:ä Melodyn #41 eli mun otteista silminnäkijä raportti. Kuittasin sun maalin lataamalla oman kauden avausosumani noin 22 metristä tarkasti alanurkkaan. Täytyy sanoa, että kyllä tuntui hienolta kun pallo viimeinkin meni maaliin. Koskisen Juhanille 2,Tero Lepolalle 1, Jarkko Mattilalle 1 ja Vesa Suonsyrjälle 1. Triben peli kärsii siitä näin ulkopuolisen silmin, että Pikku-Eero ja Andy kuskaa palloa i-h-a-n liian kauan ja sitten ahdistettuna varsinkin Eerolta lähtee luokaton syöttö. Pallo nopeammin liikkeelle ja taistellen pidätte itsenne divarissa. Jaskolle  , reilu kaveri pelata vastaan. Vaikka huonosti pelasin niin olen todella loukkaantunut ettei minulle edes keksitä hauskaa nimeä niinkuin "pikku-eerolle"... 
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
|
 |
Vastaus #2191 : 24.08.2008 klo 10:21:03 |
|
En muistaakseni sanonut mitään, annoin vain aplodit 40 metrin omalla puoliskolla tehdyn pyörimisen johdettua osoitteettomaan syöttöön sivurajasta yli.
Ja Pikku-Eero ja Alfauros-Antti pääsivät luonnollisesti listalle ainoastaan siksi, että olen vilpittömän kateellinen siitä liikkeen määrästä mihin he ylsivät.
Välisaunailta 7 ukkoa - kauden jälkeen päättäjäis saunailtaan about 20.
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #2192 : 24.08.2008 klo 10:42:04 |
|
Vitu hieno ilta oli. Päätä jomottaa. Toiset kutsuu saunailtaan tarjoo parit kaljat ja yhtäkkiä jostain tulee vasen suora. Kolme niitä kävi päälle mutta kasaan ne joutuivat. Olenhan jo sanonut että tässä kaupungissa on vain yksi mies se olen minä. Muut ovat vain mikki-hiiriä.
Ja Ville on homo.
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #2193 : 24.08.2008 klo 14:23:27 |
|
Vitu hieno ilta oli. Päätä jomottaa. Toiset kutsuu saunailtaan tarjoo parit kaljat ja yhtäkkiä jostain tulee vasen suora. Kolme niitä kävi päälle mutta kasaan ne joutuivat. Olenhan jo sanonut että tässä kaupungissa on vain yksi mies se olen minä. Muut ovat vain mikki-hiiriä.
Ja Ville on homo.
Niin on: _rok hakkas meidät kaikki,kuten yleensäkin.Olemmahan kuitenkin tunnettuja fyysisestä heikkoudestamme ja olemattomista tappelutaidoistamme.
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #2194 : 24.08.2008 klo 15:49:44 |
|
Niin on: _rok hakkas meidät kaikki,kuten yleensäkin.Olemmahan kuitenkin tunnettuja fyysisestä heikkoudestamme ja olemattomista tappelutaidoistamme.

|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #2195 : 24.08.2008 klo 16:19:30 |
|
Mennään muuten tekeen talkoilla aita sinne Ahkun rantaan.Se ei vaadi kuin muutaman naulan ja pari vasaraa ja kasan lautoja.niin johan lakkaa pallojen menettäminen.2 peliä ollu:saldo:6 palloa menetetty.
Tai sit soitetaan kaupungilta sitä vihreää verkkoa ja käydään vittu itte kiinnittään se sinne aidan yläpuolelle.Halukkaita?Joku 3 metriäkin jos nostais sitä korkeutta,niin lakkais pallojen järveen meneminen.
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #2196 : 24.08.2008 klo 16:38:53 |
|
Mennään muuten tekeen talkoilla aita sinne Ahkun rantaan.Se ei vaadi kuin muutaman naulan ja pari vasaraa ja kasan lautoja.niin johan lakkaa pallojen menettäminen.2 peliä ollu:saldo:6 palloa menetetty.
Tai sit soitetaan kaupungilta sitä vihreää verkkoa ja käydään vittu itte kiinnittään se sinne aidan yläpuolelle.Halukkaita?Joku 3 metriäkin jos nostais sitä korkeutta,niin lakkais pallojen järveen meneminen.
Sen verkonhan sais viritettyä niistä korkeista valopylväistä toisiinsa kiinni ja alareunat kiinni siihen "turva"verkkoon
|
|
|
|
|
Jortsukka
Paikalla
|
 |
Vastaus #2197 : 24.08.2008 klo 16:54:28 |
|
KaU aloitti 12 ja lopetti 10:llä. Appasit teki heti alkuun pari maalia ja lopussa räikeästä Kalkun hyökkääjän alaspäinsyötöstä vielä 3-0. Markkanen oli perinteisen pihalla, onneksi laidalla ja tasapuolisesti siis molemmille. Parempi voitti, huonompi ja vajaamiehinen hävisi. Ihan ok peliä molemmilta kuitenkin.
|
|
|
|
|
valdanito
Poissa
|
 |
Vastaus #2198 : 24.08.2008 klo 19:53:11 |
|
Kristallipalatsi - YPA 1-4.
Palatsi oli aika darraisen oloinen, ja Jose pääsikin ottelun alussa rokottamaan kolmesti ja peli oli selvä. Pastori oli tänään jälleen pillin varressa jäässä, ypalaisten toistuvat myöhässä tulleet taklaukset näinkin matalatempoisessa höntsypelissä eivät kirvoittaneet kuin yhden kortin.
|
|
|
|
|
VEIjari
Poissa
|
 |
Vastaus #2199 : 24.08.2008 klo 20:03:40 |
|
Kristallipalatsi - YPA 1-4.
Palatsi oli aika darraisen oloinen, ja Jose pääsikin ottelun alussa rokottamaan kolmesti ja peli oli selvä. Pastori oli tänään jälleen pillin varressa jäässä, ypalaisten toistuvat myöhässä tulleet taklaukset näinkin matalatempoisessa höntsypelissä eivät kirvoittaneet kuin yhden kortin.
Katkera rapo  Tempo oli ainakin kentältä katsottuna ihan kohtalainen jonka myös Pastori Reinikainen totesi... Palatsin MV eli Ovaska pelas jälleen erittäin hyvän pelin vaikka neljä maalia selän taakse menikin...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 klo 20:06:08 kirjoittanut VEIjari »
|
|
|
|
|
|
|