FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.02.2026 klo 08:44:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 108

Kirjoittaja Aihe: Tampere Vitonen 2008 Kaikki lohkot  (Luettu 124821 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU

Vastaus #450 : 01.04.2008 klo 20:41:58

Nyt piirin sivuille on ilmestynyt lisäkohta:

Lainaus
OTTELUOHJELMISSA ON NÄHTÄVILLÄ KIERROSTEN RUNKOPÄIVÄT, JOIHIN OTTELUN KOTIJOUKKUE KATSOO PELIPÄIVÄN, -AJAN SEKÄ KENTÄN. Runkopäivä ei välttämättä ole kierroksen pelipäivä, vaan ottelu voidaan pelata minä päivänä tahansa ennen seuraavan kierroksen runkopäivää.
Kotipelien ajankohdat tulee ilmoittaa piiritoimistoon 4.4.2008 :o mennessä Mauri Järviselle tai Anne Roseniukselle.

Aiemman tiedon mukaan tuon 4.4. jälkeen ei siis saisi maksutta siirtoja tehdä, mutta lisäaikaa herunee jonkin verran, jos tuo on vasta viimeinen päivä pelipaikat ja -ajat ilmoittaa.
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #451 : 01.04.2008 klo 21:53:36

Oli tuo jo eilen tuolla.
valdanito

Poissa Poissa

Vastaus #452 : 01.04.2008 klo 22:14:24

Oli tuo jo eilen tuolla.

Se nyt ei ollut ihan oleellisin pointti tossa viestissä.
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #453 : 01.04.2008 klo 22:25:50

Millon on kauden alotus sanua-ilta?
valdanito

Poissa Poissa

Vastaus #454 : 01.04.2008 klo 22:34:14

Millon on kauden alotus sanua-ilta?

On itse asiassa ollu jo vähän puhetta, että semmonen järjestettäisiin vielä ennen cup-matseja.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #455 : 01.04.2008 klo 22:36:17

On itse asiassa ollu jo vähän puhetta, että semmonen järjestettäisiin vielä ennen cup-matseja.

Hienoa. Tarjoaako sponsori oluet ja naiset vai omakustanne ilta?
valdanito

Poissa Poissa

Vastaus #456 : 01.04.2008 klo 22:41:22

Hienoa. Tarjoaako sponsori oluet ja naiset vai omakustanne ilta?

No eikös Kosonen oo sulle vielä jotakin velkaa? :D

Vois jatkaa tätä tuolla joukkuetopikissa, ettei tule turhaa spämmiä tänne ja modet tai muut suutu.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #457 : 01.04.2008 klo 22:43:11

No eikös Kosonen oo sulle vielä jotakin velkaa? :D

Vois jatkaa tätä tuolla joukkuetopikissa, ettei tule turhaa spämmiä tänne ja modet tai muut suutu.

Ok mut mikäli mun muistikuvat on oikeet niin mä jäin kyllä Kososelle velkaa.  Tuoppi

Tai tietysti riippuu monta kaljaa mun signing on fee on, jos mulle sopparia tarjotaan... :D
Juninho Paulista

Poissa Poissa

Vastaus #458 : 01.04.2008 klo 22:54:58

Nyt piirin sivuille on ilmestynyt lisäkohta:

Aiemman tiedon mukaan tuon 4.4. jälkeen ei siis saisi maksutta siirtoja tehdä, mutta lisäaikaa herunee jonkin verran, jos tuo on vasta viimeinen päivä pelipaikat ja -ajat ilmoittaa.

PJK on myös ilmoittanut pelinsä jo viime viikolla ja eilen lähti muistutus niistä, mutta vielä ei näy listoilla. Piirillä taitaa olla hyvä keino rahastaa, kun eivät laita pelejä edes nettiin ennen 4.4. niin kaikki siirrot maksavat (?) Klubin ohjelmassa on ruhtinaallinen 4 vkon kesäloma, joka mahdollistui siirtelemällä pelejä heinäkuulta kauden alkuun ja kesäkuulle.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #459 : 01.04.2008 klo 22:58:30

PJK on myös ilmoittanut pelinsä jo viime viikolla ja eilen lähti muistutus niistä, mutta vielä ei näy listoilla. Piirillä taitaa olla hyvä keino rahastaa, kun eivät laita pelejä edes nettiin ennen 4.4. niin kaikki siirrot maksavat (?) Klubin ohjelmassa on ruhtinaallinen 4 vkon kesäloma, joka mahdollistui siirtelemällä pelejä heinäkuulta kauden alkuun ja kesäkuulle.

Ruhtinaalliset kesälomat Suomen sarjoissa on yhtä hyviä ja käytännöllisiä kun keppivaihteet formuloissa.
mdm

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #460 : 01.04.2008 klo 23:07:28

PJK on myös ilmoittanut pelinsä jo viime viikolla ja eilen lähti muistutus niistä, mutta vielä ei näy listoilla. Piirillä taitaa olla hyvä keino rahastaa, kun eivät laita pelejä edes nettiin ennen 4.4. niin kaikki siirrot maksavat (?)

Olisi kyllä kiva tietää, mikä ihme näissä asioissa aina kestää. Mitähän ne siellä piirissä päivät pitkät oikein tekevät?

Klubin ohjelmassa on ruhtinaallinen 4 vkon kesäloma, joka mahdollistui siirtelemällä pelejä heinäkuulta kauden alkuun ja kesäkuulle.

Vitosen lohkopalaverissa tänä vuonna päätettiin yksimielisesti, että ensi vuoden ohjelmassa ei ensisijaisesti tuota kesätaukoa enää ole. Tokihan otteluita siirtämällä varmaankin sellaisen voi järjestellä, mutta lähtökohtaisesti Mauri asettelee tulevilla kausilla pelit tasaisesti koko kaudelle. Tämä tarkoittanee kauden lyhentymistä molemmista päistä reilulla viikolla, jolloin ei tarvitse pelata niin paljoa hiekalla eikä myöskään syksyllä pimeässä.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #461 : 01.04.2008 klo 23:11:49

Olisi kyllä kiva tietää, mikä ihme näissä asioissa aina kestää. Mitähän ne siellä piirissä päivät pitkät oikein tekevät?

Vitosen lohkopalaverissa tänä vuonna päätettiin yksimielisesti, että ensi vuoden ohjelmassa ei ensisijaisesti tuota kesätaukoa enää ole. Tokihan otteluita siirtämällä varmaankin sellaisen voi järjestellä, mutta lähtökohtaisesti Mauri asettelee tulevilla kausilla pelit tasaisesti koko kaudelle. Tämä tarkoittanee kauden lyhentymistä molemmista päistä reilulla viikolla, jolloin ei tarvitse pelata niin paljoa hiekalla eikä myöskään syksyllä pimeässä.

Syksyllä olis kiva pelaa koleessa säässä iltahämärässä mukavassa valaistuksessa ratkasevia pelejä. Sarjan pitäs loppua vasta marraskuussa.
valdanito

Poissa Poissa

Vastaus #462 : 01.04.2008 klo 23:25:26

Syksyllä olis kiva pelaa koleessa säässä iltahämärässä mukavassa valaistuksessa ratkasevia pelejä. Sarjan pitäs loppua vasta marraskuussa.

Missä pelaa? Tahdonpa nähdä sun ilmeen, kun pääset ensimmäistä kertaa tarkastelemaan Estadio Alanurmea. :D
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #463 : 01.04.2008 klo 23:35:02

Missä pelaa? Tahdonpa nähdä sun ilmeen, kun pääset ensimmäistä kertaa tarkastelemaan Estadio Alanurmea. :D

No ota kamera mukaan sitten. :D No sehän on eriasia jos ei sitten löydy kenttiä missä valoja on.. Itte vaan muistan sen kutinan vatsassa kun a-junnuna taisteltiin joskus syksyllä illalla pimeässä keskellä Järvenpään gettoa hiekka kentällä lähes UEFA:n standardien mukaisten valojen loisteessa noususta junnujen ykkösdivariin... vaikka ei ollu yleisöö ku pari vanhempaa niin silti tuli parempi tunnelma ittelle kentällä ku tavallisessa kesähelle sarjapelissä.  8)
Juninho Paulista

Poissa Poissa

Vastaus #464 : 01.04.2008 klo 23:36:09

Keinolla voi pelata jo nyt, joten eikö vain ole parempi että ohjelmamme on kauden alussa kotipelivoittoinen. Pitihän sieltä kokonaista kaksi peliä siirtää muuhun ajankohtaan, joista toinen siirrettiin kauden alkuun juurikin muiden paikkakuntien kenttätilanteen vuoksi ja yksi vierasottelu pelattavaksi Pirkkalaan vastustajan suostumuksella kaksi viikkoa eteenpäin alkuperäisestä ajasta.

Kausi päättyy kaikilla 20.9. jolloin aurinko laskee 19:25. Viimeisillä kierroksilla pelit tulisi aloittaa viimeistään klo 17.00.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2008 klo 23:41:59 kirjoittanut Juninho Paulista »
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #465 : 01.04.2008 klo 23:39:15

Keinolla voi pelata jo nyt, joten eikö vain ole parempi että ohjelmamme on kauden alussa kotipelivoittoinen. Pitihän sieltä kokonaista kaksi peliä siirtää muuhun ajankohtaan, joista toinen siirrettiin kauden alkuun juurikin muiden paikkakuntien kenttätilanteen vuoksi ja yksi vierasottelu pelattavaksi Pirkkalaan vastustajan suostumuksella kaksi viikkoa eteenpäin alkuperäisestä ajasta.

Kausi päättyy kaikilla 20.9. jolloin aurinko laskee 19:25. Viimeisillä kierroksilla pelit tulisi aloittaa viimeistään klo 17.00.

Ja seuraavan vuoden sarja alkaa taas sitten toukokuussa..  Noin 7 kuukautta taukoa sarjojen välillä? Mitä vittua... Suomi on ihan perseestä futiksen suhteen. Tosimiehet pelais vaikka loskassa. Mä ainakin pelaisin enkä ees oo tosimies.
Juninho Paulista

Poissa Poissa

Vastaus #466 : 01.04.2008 klo 23:43:51

Ja seuraavan vuoden sarja alkaa taas sitten toukokuussa..  Noin 7 kuukautta taukoa sarjojen välillä? Mitä vittua... Suomi on ihan perseestä futiksen suhteen. Tosimiehet pelais vaikka loskassa. Mä ainakin pelaisin enkä ees oo tosimies.

Luulen että siinä vaiheessa kun Nokialle tulee se tekonurmi ollaan forumilla kovaan ääneen vaatimassa kesätaukoja ja sarjan laajentamista 6kk pitkäksi.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #467 : 01.04.2008 klo 23:50:37

Luulen että siinä vaiheessa kun Nokialle tulee se tekonurmi ollaan forumilla kovaan ääneen vaatimassa kesätaukoja ja sarjan laajentamista 6kk pitkäksi.

Mun mielestä kesätaukoja vaativat vois vaikka... pistää johonki. Kausi huhtikuusta marraskuuhun ilman mitään vitun taukoja paitsi maksimissaan kisavuosina, siis EM ja MM, siis Jalkapallon.
valdanito

Poissa Poissa

Vastaus #468 : 01.04.2008 klo 23:50:57

Kieltämättä nämä muutamat kuukaudet pitää täyttää kaiken maailman cupeilla ja harkkapeleillä, ja syksyllä taas tulee aika haikea olo, ja tulee hairahdettua futsaliin sun muihin kehnoihin korvikkeisiin.

Kesätaukokaan ei kyllä oikeastaan ole ratkaisu tuohon, koska eipä heinäkuussakaan kaikilla kauheasti muuta tekemistä ole kuin pelailla futista. Tai ei ainakaan mitään mielekkäämpää tekemistä. :)

Tietenkin toi tekemänne ratkaisu on hyvä, itsekin vaihdoimme KaUn kanssa toukokuun alun kotipelin päikseen, jottei tarvi pelata nyt Menkalassa ja syksyllä Kalkussa. Täten nettosimme molemmat yhden nurmipelin enemmän.
mdm

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #469 : 02.04.2008 klo 00:09:00

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kauden ajankohta on nyt melkolailla hyvä, mutta kesätauko on kyllä ihan turha. Omat kokemukset kyllä menevät kutakuinkin yksi yhteen lohkopalaverissa käydyn keskustelun kanssa sikäli, että niitä lomia ja menoja tuppaa olemaan ihan yhtälailla niin keskäkuussa kuin heinäkuussakin ja osittain jopa elokuussa. Tällöin juuri tuon heinäkuun jättäminen tauoksi ei ole kovinkaan perusteltua.

Mitä tulee kauden pidentämiseen ylipäänsä, sanoisin että sitä tulisi kenties harkita Veikkausliiga-tasolla, mutta ei Vitosdivarissa, koska seuroilla ei ole käytännössä minkäänlaista vaikutusvaltaa kunnan kenttätilanteisiin. Jos Pirkkalassa ja kenties tulevaisuudessa Nokialla on kentät kunnossa, se ei hirvittävästi lohduta muiden paikkakuntien joukkueita. Itsehän lukeudun nimittäin siihen porukkaan, jota ei koveta pelata jalkapalloa lumihangessa.

Korkeammilla tasoilla kilpakauden pidentämisen motiivina lienee se, että se pidemmän päälle palvellee pelaajien ja joukkueiden kehitystä - se, että harrastelijoilla on talvella tylsää, ei sen sijaan välttämättä ole vielä ihan riittävä peruste.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 klo 00:10:13 kirjoittanut mdm »
_rok

Poissa Poissa

Vastaus #470 : 02.04.2008 klo 00:10:42

Viime viikolla puhelin maukan kans viimeks...

Kysyin: Miksi vika kierros on merkitty alkavaksi klo:11:00
Mauri vastasi: Että tuomarit riittää kaikkiin peleihin tuolloin
Kysyin: Miksi ei näy otteluiden aikataulut netissä vaikka suurin osa on lähettänyt ne sulle
Mauri vastasi: Lisään sitä mukaan kun niitä tulee, mutta tässä on monta sarjaa niin paljon hommaa...
_rok

Poissa Poissa

Vastaus #471 : 02.04.2008 klo 00:12:10

Täysin sama. Rakastan jalkapallon pelaamista mutta rajansa kaikella. Ei sitä pakkasella munat jäässä mukava ole pelata.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 klo 00:13:44 kirjoittanut _rok »
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #472 : 02.04.2008 klo 00:22:17

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kauden ajankohta on nyt melkolailla hyvä, mutta kesätauko on kyllä ihan turha. Omat kokemukset kyllä menevät kutakuinkin yksi yhteen lohkopalaverissa käydyn keskustelun kanssa sikäli, että niitä lomia ja menoja tuppaa olemaan ihan yhtälailla niin keskäkuussa kuin heinäkuussakin ja osittain jopa elokuussa. Tällöin juuri tuon heinäkuun jättäminen tauoksi ei ole kovinkaan perusteltua.

Mitä tulee kauden pidentämiseen ylipäänsä, sanoisin että sitä tulisi kenties harkita Veikkausliiga-tasolla, mutta ei Vitosdivarissa, koska seuroilla ei ole käytännössä minkäänlaista vaikutusvaltaa kunnan kenttätilanteisiin. Jos Pirkkalassa ja kenties tulevaisuudessa Nokialla on kentät kunnossa, se ei hirvittävästi lohduta muiden paikkakuntien joukkueita. Itsehän lukeudun nimittäin siihen porukkaan, jota ei koveta pelata jalkapalloa lumihangessa.

Korkeammilla tasoilla kilpakauden pidentämisen motiivina lienee se, että se pidemmän päälle palvellee pelaajien ja joukkueiden kehitystä - se, että harrastelijoilla on talvella tylsää, ei sen sijaan välttämättä ole vielä ihan riittävä peruste.

Mä ainakin pelaan futista ku se on kivaa ja eikö mulla saa sit olla kivaa ku toukokuusta syyskuuhun? Mitä mun pitäis yli puoli vuotta tehdä?  Ja en tajuu tollasta asennetta että ei pelata hangessa munat jäässä. Eskimot nussii iglussa enkä oo ikinä kuullu yhenkää eskimon valittavan.
_rok

Poissa Poissa

Vastaus #473 : 02.04.2008 klo 00:34:32

Mä ainakin pelaan futista ku se on kivaa ja eikö mulla saa sit olla kivaa ku toukokuusta syyskuuhun? Mitä mun pitäis yli puoli vuotta tehdä?  Ja en tajuu tollasta asennetta että ei pelata hangessa munat jäässä. Eskimot nussii iglussa enkä oo ikinä kuullu yhenkää eskimon valittavan.

::)
Kyllä ne eskimotkin olisivat takkatulen ääres sängyis jos vain voisivat. Olosuhteista tässäkin on kyse.

Jos vain mahdollista pelaisin ympäri vuoden ulkona futista. Mutta väitän että jos pelaisin tuolla pakkasessa ja hangessa 4kk futista vuodesta niin olisin vuodepotilaana siitä 2kk. Sitä taas en halua.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 klo 00:37:23 kirjoittanut _rok »
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #474 : 02.04.2008 klo 00:36:45

::)
Kyllä ne eskimotkin olisivat takkatulen ääres sängyis jos vain voisivat. Olosuhteista tässäkin on kyse.

Jos vain mahdollista pelaisin ympäri vuoden futista. Mutta väitän että jos pelaisin tuolla pakkasessa ja hangessa 4kk futista vuodesta niin olisin vuodepotilaana siitä 2kk. Sitä taas en halua.

Sä oot vaan heikko. Lisäks sulla on aika negatiivinen asenne jos et ole edes kokeillu. Nää mun taidot(tomuudet) on hankittu Järvenpään Jampan kentällä missä reenattiin melkeen koko talvi lumikinosten ympäröimänä. Sehän on melkeen sama ku sadekeli. Samanlailla se pallo pomppii. Ja pitkät kalsarit ei oo häpee.

Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 108

Siirry: