Via Dolorosa
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJ, MyPa, Liverpool
|
 |
Vastaus #175 : 22.11.2007 klo 04:45:29 |
|
So close but so far o way! Vituttaa aika rankasti, mut kuten toisessa puussa mainitsin jo , niin Armenian "perunapellolle" ja Azereita vastaan vierasmatseihin ois pitänyt lähteä paljon hyökkäävämmin. Niissä ,matseissa hävittiin kisapaikka...
Sunnuntaina arvotaan karsintalohkot Etelä-Afrikan MM-kisoihin, toivotaan Suomelle hyvää arpaonnea, näillä näkymin ollaan 3-korissa, korjatkoon joku jos olen väärässä!?
|
|
|
|
|
hyulens
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
 |
Vastaus #176 : 22.11.2007 klo 04:52:37 |
|
k.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.11.2007 klo 04:55:59 kirjoittanut hyulens »
|
|
|
|
|
Mouho
Poissa
Suosikkijoukkue: Matula (sympatiat Ketulle)
|
 |
Vastaus #177 : 22.11.2007 klo 05:35:19 |
|
Vittu että pientä mietä voi vituttaa näin paljon . Eihän me mikään fudiskullttuuri olla mutta kyllä nyt minun elinaikana voitais kerran käydä kisoissa vierailemassa. En paljoa pyydä mutta pyydän silti. Onneksi olen vielä kohtuullisen nuori.
Vittu. Itkettää.
|
|
|
|
|
Bror-Erik Wallenius
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, A-Maajoukkue, Baresi, suti-kolli.
|
 |
Vastaus #178 : 22.11.2007 klo 05:41:28 |
|
2 pistettä 
|
|
|
|
|
Rotta
Poissa
|
 |
Vastaus #179 : 22.11.2007 klo 06:17:49 |
|
Voikohan vitutukseen kuolla?
|
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
 |
Vastaus #180 : 22.11.2007 klo 06:50:50 |
|
PERSE!!
Tosin, nyt vois sanoa että eilen illalla ei vituttanut läheskään niin paljon, kuin syksyn Puola -ja Belgia-matsien jälkeen. Niissä tuhlattiin ihan liikaa ja tuurit ei käyny yhtään. Nyt ei ollu kauheesti edes jakoja ja paikkoja....vaikka esim. lopun Miklun paikka oli hyvä ja meinas portot ohjata pallon kerran omiinkin.
Mutta ei niin ei.....ei oo helppoo olla suomalaisen jalkapallon ystävä. Aina potkitaan päähän jostain suunnalta. Surullista.
|
|
|
|
|
Metusalem
Poissa
Suosikkijoukkue: TOKKA
|
 |
Vastaus #181 : 22.11.2007 klo 07:39:56 |
|
Ronaldonna :keskari: sopii tänne hyvin. 
|
|
|
|
|
VictoryPernod
Poissa
|
 |
Vastaus #182 : 22.11.2007 klo 07:46:36 |
|
...syvä hiljaisuus edelleen.... ...ahdistaa....
|
|
|
|
|
Andreas
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC
|
 |
Vastaus #183 : 22.11.2007 klo 07:50:53 |
|
|
|
|
|
|
Dedieu
Poissa
|
 |
Vastaus #184 : 22.11.2007 klo 08:23:56 |
|
Eniten vituttaa se, että Litti ei mitä todennäköisimmin saa koskaan mahdollisuutta pelata arvokisoissa, ellei sitten tule eläkkeeltä Etelä-Afrikkaan. Itselläni on vielä aikaa odottaa.  Onneksi sentään lädit tippuivat. 
|
|
|
|
|
Tuomas-
Poissa
|
 |
Vastaus #185 : 22.11.2007 klo 08:35:42 |
|
Olo sanoinkuvaamattoman paska..
|
|
|
|
|
|
|
Breedi
Poissa
|
 |
Vastaus #187 : 22.11.2007 klo 08:37:14 |
|
Armoton vitutus, eikä lohduta yhtään että Englanti ei päässyt kisoihin. 2017 sitten seuraava mahdollisuus.
|
|
|
|
|
Kvartalnov
Poissa
|
 |
Vastaus #188 : 22.11.2007 klo 08:38:38 |
|
Viimeiseen asti elättelin toivonkipinöitä siitä maalista. Viimeistään Miklun ohivedon jälkeen tuli täydellinen tyhjyys ja mietin vain, että tässäkö se taas kerran oli, eikö koskaan ole meidän vuoro. Siinä ei ollut itkukaan kaukana.
Näissä voisi kyllä presidenttikin olla hereillä. Kansallinen vapaapäivä, että jokainen saisi edes vähän kerättyä itseään kasaan.
|
|
|
|
|
Metusalem
Poissa
Suosikkijoukkue: TOKKA
|
 |
Vastaus #189 : 22.11.2007 klo 08:38:56 |
|
Onneksi sentään lädit tippuivat.  Niinpä ja ajatele, jos ois päästy kisoihin, niin ei ois tarvinnut katsoa saariapinoiden sikailuja ja myllyjä alpeilla.
|
|
|
|
|
MitäMitä
Poissa
|
 |
Vastaus #190 : 22.11.2007 klo 08:40:57 |
|
Vittu Kun Vituttaa by Ismo Alanko Mua itketti kun olin vauva lapsena keljutti sitten musta tuli nuori ja alkoi vituttaa
Mua vituttaa niin ankarasti vituttaa aamusta iltaan vituttaa, on kaikki turhaa vittu kun vituttaa
Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi kierrän kriisiryhmänne kaukaa älä tyrkytä minulle terapiaa kaada lisää paskaa mun niskaan mua vituttaa niin ankarasti vituttaa aamusta iltaan vituttaa, on kaikki turhaa vittu kun vituttaa
Se on niin kaunista katseltavaa kun kunnolla vituttaa ja kohtaa toisen samanmoisen ja vittu kun vituttaa
Älä loihe mulle lausumaan kauniita sanoja älä saatana tule antamaan mitään vitun tukea
Anna olla kun poikaa vituttaa anna olla aamusta iltaan vitutus on otettava kokonaan silloin kun vituttaa
Työnnä positiivinen ajattelu hanuriisi kierrän kriisiryhmänne kaukaa älä tyrkytä minulle terapiaa kaada lisää paskaa mun niskaan mua vituttaa niin ankarasti vituttaa aamusta iltaan vituttaa, on kaikki turhaa vittu kun vituttaa
Se on niin kaunista katseltavaa kun kunnolla vituttaa ja kohtaa toisen samanmoisen ja vittu kun vituttaa
Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi kierrän kriisiryhmänne kaukaa älä tyrkytä minulle terapiaa kaada lisää paskaa mun niskaan mua vituttaa niin ankarasti vituttaa aamusta iltaan vituttaa, on kaikki turhaa vittu kun vituttaa vittu kun vituttaa
|
|
|
|
|
Jackson
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku, BVB
|
 |
Vastaus #191 : 22.11.2007 klo 09:47:23 |
|
Illalla pelin jälkeen oli vaan ennenkokemattoman tyhjä fiilis ja istuin lattialla hiljaa melkeen tunnin ja katselin pelin jälkitunnelmia yksin pimeässä. Vihdoin kun jaksoi raahautua nukkumaan niin ei tullut uni. Sitten kun se vihdoin tuli niin näin unta ainoastaan elisestä matsista ja heräilin vähän väliä. Aamulla herätessäni olo oli edelleen todella tyhjä ja nyt vaan korostuu kun luen matsiin liittyviä kirjoituksia.  Ei tule työpäivästä kyllä yhtään mitään. Päällimmäisenä on vaan suuri suru ja yritän pidätellä kyyneleitä. Mielessä pyörivät asiat: Kaikkien aikojen maajoukkueen todennäköisesti viimeinen ottelu yhdessä? Kuningas-Litmasen viimeinen maaottelu? Saadaanko enää koskaan kokoon samanlaista joukkuetta? Milloin nämä suuret pettymykset loppuvat? Milloin on viimein Suomen aika? Miksei sitä yhtä maalia voinut tulla kerrankin edes tuurilla? Miksi taas näin??  Hieno joukkue, hienot karsinnat, hieno päävalmentaja, hienot kannattajat! Olisi sen kisapaikan jo suonut tulevan
|
|
|
|
|
H. Virtanen
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue, huora!
|
 |
Vastaus #192 : 22.11.2007 klo 09:52:45 |
|
Vittu, eilen matsin jälkeen ei vituttanut kuin lievästi, en ehkä tajunnut miten lähellä me olimme mutta nyt vituttaa rankasti... Muuten olisiko voitto joko Puola tai Belgia-peleistä riittänyt siihen, että eilisellä tuloksella oltaisiin menty kisoihin?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.11.2007 klo 09:56:32 kirjoittanut H. Virtanen »
|
|
|
|
|
Claudi0
Poissa
|
 |
Vastaus #193 : 22.11.2007 klo 09:56:25 |
|
Muuten olisiko tasuri joko Puola tai Belgia-peleistä riittänyt siihen, että eilisellä tuloksella oltaisiin menty kisoihin?
Ei. Eilisellä tuloksella olisi menty jatkoon, jos jostain olisi raavittu neljä pistettä lisää.
|
|
|
|
|
H. Virtanen
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue, huora!
|
 |
Vastaus #194 : 22.11.2007 klo 09:57:08 |
|
Ei. Eilisellä tuloksella olisi menty jatkoon, jos jostain olisi raavittu neljä pistettä lisää.
Tarkotin siis voittoa, pistin edittiä äsken.
|
|
|
|
|
Claudi0
Poissa
|
 |
Vastaus #195 : 22.11.2007 klo 09:59:55 |
|
Tarkotin siis voittoa, pistin edittiä äsken.
Voitot molemmista (= 4 pistettä) olisi riittänyt.
|
|
|
|
|
Konkola
Poissa
Suosikkijoukkue: Aluekeskus
|
 |
Vastaus #196 : 22.11.2007 klo 10:02:34 |
|
En mee kouluu 
|
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
 |
Vastaus #197 : 22.11.2007 klo 11:50:39 |
|
Itkettää ja vituttaa aivan helvetisti  Pientä lohtua sentään antoivat pikku-huuhkajat voitollaan ja ottamalla tukevan paikan lohkokärjessä 
|
|
|
|
|
läski libero
Poissa
|
 |
Vastaus #198 : 22.11.2007 klo 13:02:38 |
|
Voitti??? Mitä peliä katsoit? Montako maalia lusitaanit teki?
tarkoitan tässä yhteydessä voitolla sitä että päätyivät meidän edelle lohkossa. minun olisi pitänyt se kyllä selvemmin ilmaista. ja olivat pelillisesti selvästi parempia kahdessa ottelussa, vaikka eivät tuloksellisesti (1-1 ja 0-0).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|