Nostellan tämä ketju tällä kertaa, jos nyt osuis oikeaan. Eli Kakkosen kaudet Wikipediaan olisi tavoitteena. Tässä tuo alkuperäinen viesti:
Nostellaanpas vanha, mutta erittäin tärkeä aihe ylös. Itse tuossa lainailin kirjastosta pari vanhaa Jalkapallokirjaa ja ajatuksena olisi kirjoitella puuttuvia Kakkosen kausi artikkeleita Wikipediaan. Itse näen asian niin, että olisi hyvä että jokaisesta Kakkosen sekä II-divisioonan kaudesta olisi edes sarjataulukko olemassa. Itse en tiedä Wikipedian "säännöistä" yhtään mitään, mutta kirjoitan niin kauan kunnes joku kieltää. Itse ajattelin noista kirjoista lisätä sarjataulukot, ottelut sekä parhaat maalintekijät. Nyt kaikki joukolla kirjahyllyjä pönkimään, jos vanhoja Jalkapallokirjoja löytyy hyllyistä. Tai kirjastoista. Kaikki paitsi jalkapallotilastointi on turhaa.
Kakkosen/II-divisioonan kausista puuttuu paljon 80-luvulta, mutta jos nyt laitettaisiin ensin 90-luku kuntoon. Eli kaudet 1991, 1992, 1995 ja 1999. Samalla joku innokas voi täydennellä myöskin tietoja Ykkösen kausille.
Lisätään vielä, että jos joku löytää internetistä Kakkosen tilastoja ja sarjataulukkoja noilta vuosilta, niin vinkatkaa. Itse en ainakaan löytänyt.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kakkonen_(jalkapallo)