BlueForce
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampereen futiksen väärin ymmärretty ylpeys RIP
|
 |
Vastaus #25 : 24.11.2007 klo 00:44:06 |
|
Mä aion poiketa massasta ja tulen huoraamaan ROMANIAA täysillä EM-kisoissa 
|
|
|
|
Alexio
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid ja HUUHKAJAT
|
 |
Vastaus #26 : 24.11.2007 klo 14:23:24 |
|
Tottakai Suomea kannatetaan, mutta kisoissa täytyy aina yksi suosikki olla.  Nyt voisi ehkä toivoa Hollannin voittoa..
|
|
|
|
Sukerman
Poissa
|
 |
Vastaus #27 : 24.11.2007 klo 21:53:29 |
|
Tällä hetkellä ei kiinnosta koko kisat paskan vertaa.
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
 |
Vastaus #28 : 20.03.2008 klo 12:34:38 |
|
Tällä hetkellä ei kiinnosta koko kisat paskan vertaa.
Eikä minua, vieläkään. Onneksi Ykkönen on täydessä vauhdissa tuolloin. 
|
|
|
|
Lorenzo
Poissa
Suosikkijoukkue: * * * *
|
 |
Vastaus #29 : 20.03.2008 klo 20:35:02 |
|
Saksa on ensisijainen maajoukkueeni. Sympatiat toki Suomelle.
|
|
|
|
Jayton
Poissa
Suosikkijoukkue: SVW
|
 |
Vastaus #30 : 20.03.2008 klo 22:24:46 |
|
Perinteiset symppauksen kohteet ovat olleet Venäjä, Saksa ja Ruotsi. Katellaan sitten pelien aikaan ketä synpataan ja ketä ei. 
|
|
|
|
Tomba
Poissa
|
 |
Vastaus #31 : 20.03.2008 klo 22:34:16 |
|
Suomea tietenkin kannattaisin ensisijaisesti, mutta eipä heitä kisoissa näy.  Tsekin pelejä tulen varmaankin tarkimmin seuraamaan. Sekä tietenkin näitä pienempiä maita.  Ei enää montaa päivää kisoihinkaan. 
|
|
|
|
|
Speedo Gonzales
Poissa
Suosikkijoukkue: Чухна!
|
 |
Vastaus #33 : 20.03.2008 klo 22:40:05 |
|
Itselläni on ollut jo 1986 pidetyistä Meksikon kisoista lähtien melko lailla sama, mikä maajoukkue näissä arvokisoissa menestyy, kun Suomi ei ole ollut kerran mukana. MM- ja EM-kisoja tulee seurattua lähinnä hienona tapahtumana, kaikki matsit pyrin katsomaan, ja nauttimaan pelillisistä ja taktisista hienouksista kisatunnelman ohessa.
Yleensä homma menee niin, että alkulohkossa joukkueilla on mahdollisuus päästä "suosikikseni" hienolla pelillä tai kovalla taistelulla. Kisaisännille ja altavastaajille toki toivon aina menestystä. Useimmissa arvokisoissa suosikkijoukkueikseni ovat kohonneet Argentiina, Italia ja Meksiko. Varsinaisia inhokkeja ovat olleet britit, Norja, Ranska, Kamerun ja Brasilia. Toki tärkeimpien pelaajien edustamilla seurajoukkueillakin on paljon merkitystä.
|
|
|
|
Bogdan
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 20.03.2008 klo 22:52:59 |
|
Enpä ole mitään ulkomaista maata kannattanut arvokisoissa, eli en mieshuoraa. 
|
|
|
|
Di Stefano
Poissa
Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin
|
 |
Vastaus #35 : 20.03.2008 klo 22:55:32 |
|
Suomihan on luonnollisesti maajoukkueista se ykkönen  Pitäähän kisoissa silti jotain maata(maita) sympata. Em-08:ssa Espanjan ja Romanian bw:ssä.
|
|
|
|
g.neville
Poissa
|
 |
Vastaus #36 : 20.03.2008 klo 23:20:15 |
|
Isäni on kannattanut Ruotsia 50-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Tre Kronor-paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Lagerbeckin joukkoja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Suomea!
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Ruotsi on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Miehen iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Tre Kronor on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
|
|
|
|
Tomba
Poissa
|
 |
Vastaus #37 : 20.03.2008 klo 23:22:34 |
|
Isäni on kannattanut Ruotsia 50-luvulta lähtien...
Tulihan se sieltä. 
|
|
|
|
Speedo Gonzales
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 20.03.2008 klo 23:32:23 |
|
g.neville: Tre Kronor paitaa käyttää Sundin ja muut homot, ei Ruotsin jalkapallomaajoukkue. Joten faktat kuntoon, kiitos. Ruotsihan on sympaattinen ja varsin hieno lutuurimaa näissä arvokisakekkereissä.
|
|
|
|
g.neville
Poissa
|
 |
Vastaus #39 : 20.03.2008 klo 23:38:50 |
|
g.neville: Tre Kronor paitaa käyttää Sundin ja muut homot, ei Ruotsin jalkapallomaajoukkue. Joten faktat kuntoon, kiitos. Ruotsihan on sympaattinen ja varsin hieno lutuurimaa näissä arvokisakekkereissä.
En keksinyt oikee mitään muuta. Tre Kronor on sentään ruotsin vaakuna ja se oli lätkästä tuttu. Mulle :keskari: Ruotsille 
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 20.03.2008 klo 23:51:38 |
|
En keksinyt oikee mitään muuta. Tre Kronor on sentään ruotsin vaakuna ja se oli lätkästä tuttu. Mulle :keskari: Ruotsille  Three Lions  Edit: Tosin eivät ole mukana, kauemmaksi jäivät kun Suomi vaikka oli paljon helpompi karsintalohko.
|
|
|
|
Di Stefano
Poissa
Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin
|
 |
Vastaus #41 : 21.03.2008 klo 00:38:58 |
|
Mistäs tämä g-nevillen juttu on peräisin, monesti jo nähny, mutta pisti miettimään et kuka on alkuperäinen kirjoittaja. Ja mihin se alkuperänen juttu ees liitty ?
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
|
 |
Vastaus #42 : 21.03.2008 klo 01:04:33 |
|
Mistäs tämä g-nevillen juttu on peräisin, monesti jo nähny, mutta pisti miettimään et kuka on alkuperäinen kirjoittaja. Ja mihin se alkuperänen juttu ees liitty ?

|
|
|
|
Speedo Gonzales
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 21.03.2008 klo 01:12:17 |
|
Sehän oli mun...Liverbirdin tilitys puulin faniudesta. Löytyy tuolta originaalilta foorumilta.
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
 |
Vastaus #44 : 21.03.2008 klo 22:03:54 |
|
Maajoukkueista en kannata muita kuin Suomea, mutta sympatioita heruu useille maille
|
|
|
|
Bloody FuckBag
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, TamU
|
 |
Vastaus #45 : 23.03.2008 klo 14:15:04 |
|
kannustan viittä joukkuetta jokaisesta ulkomaan sarjasta TOSISSANI ja kotimainen jalkapallo on perseestä KIITOS!
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 23.03.2008 klo 16:23:26 |
|
Hieno avaus. Tyylikkäästi jossain asiallisuuden, patetian ja suoranaisen provosoinnin rajamailla. kannustetaan tästä lähtien Meidän Suomea, joka osoitti näissä karsinnoissa, että kuuluu varteenotettavien jalkapallomaiden joukkoon.
Miten niin näissä karsinnoissa? Monta kertaa on oltu ihan yhtä lähellä. Sioitus taulukossa oli muuten NELJÄS. Karsinnoista pyritään arvokisoihin, jonne joko mennään tai ei mennä. Ei ole olemassa mitään säälitunnustuspalkintoa "varteenotettavat jalkapallomaat" niille maajengeille, jotka eivät ota turpaansa joka matsissa 5-0. Hieno joukkue näissäkin karsinnoissa, parempaa tuuria ja oltaisiin menty kisoihin. Olen nähnyt Suomen maajoukkueelta huomattavasti parempia esityksiä, mielestäni joukkue kaikkine 0-0 peleineen, Azeri-puppelointeineen ja maalintekovaikeuksineen oli kaikkea muuta kuin hieno. Viimeinen lause taas todistaa sitä, että siinä missä Shefki henkii fyysistä preesenssiä, henkii maajengi kuvitteellista konditionaalia. Kuten jo totesin, kisoihin joko mennään tai ei mennä.
|
|
|
|
Maikson
Poissa
Suosikkijoukkue: Prutkuli
|
 |
Vastaus #47 : 23.03.2008 klo 17:23:05 |
|
Aika sama kuka voittaa, kuhan voitot otetaan hyvällä pelillä, eikä millään Kreikka nysväyksellä.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #48 : 23.03.2008 klo 21:13:53 |
|
Aika sama kuka voittaa, kuhan voitot otetaan hyvällä pelillä, eikä millään Kreikka nysväyksellä.
Olisitko ollut tuota mieltä, jos 0-0 Suomi olisi mennyt kisoihin?
|
|
|
|
Balla
Poissa
|
 |
Vastaus #49 : 23.03.2008 klo 21:24:41 |
|
Callitin ristiretki suomalaista jalkapalloa kohtaan hämmentää minua 
|