Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #25 : 26.11.2007 klo 09:43:17 |
|
Jyrälle iso 
|
|
|
|
|
OohAahCantona
Poissa
Suosikkijoukkue: Kendo dosentit ja Fingerpori-analyytikot
|
 |
Vastaus #26 : 26.11.2007 klo 10:36:06 |
|
Sinä joka teit Suomesta naurunalaisen alle 17-vuotiaiden kotikisoissa, sinä joka puhuit alentavasti afrikkalaisista, sinä joka olit Royn apuna vaikeina hetkinä. Kiitos Jyrki "Jyrä" Heliskoski näistä vuosista.  Mites tää Jyrän "Eihän ne osaa edes laskea" -läppä meni kokonaisuudessaan? Perkele kun pukkaa dementiaa. Ja niin muuten, ei tule ikävä :keskari:
|
|
|
|
|
MitäMitä
Poissa
|
 |
Vastaus #27 : 26.11.2007 klo 10:45:52 |
|
Jyrä on tehnyt Suomen futiksen hyväksi enemmän hyvää kuin yksikään ff2 forum-nikeistä tulee koskaan tekemään 
|
|
|
|
|
kivelak
Poissa
Suosikkijoukkue: 1. FC Köln
|
 |
Vastaus #28 : 26.11.2007 klo 10:53:35 |
|
bye bye baby
|
|
|
|
|
toonraider
Poissa
Suosikkijoukkue: Maki ja Kurre studiossa
|
 |
Vastaus #29 : 26.11.2007 klo 11:07:19 |
|
Kiitos ja hyvästi Jyrä, ei tule ikävä.
|
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
 |
Vastaus #30 : 26.11.2007 klo 11:20:19 |
|
HEI HEI JYRÄ!! Mielenkiintoista. Käsittääkseni Jyrä valittiin kakkoseksi siksi, että hän voisi perehdyttää Hodgsonin pelaajiimme ja antaa tietoa "siinä kintaalla" olevista nimistä. Nyt Jyrää ei enää tarvita - siksikö koska Hodgson tuntee jo pelaajamme ja on jatkamassa? Vai siksikö, että uusi kakkosvalmentaja tuntee pelaajamme sillä hänhän on pelannut enemmän maaotteluita Suomen paidassa kuin kukaan muu, hän on nuori ja saisi arvokasta oppia kaiken kokeeneelta ja tietävältä Hodgsonilta/joltain-yhtä-hyvältä jotta voisi jonain päivänä luotsata maajoukkuettamme itse? Aikas kovettavia ajatuksia ovat  Luultavasti olen kuitenkin väärässä. Uusi valmentaja on kotimainen ja halpa vaihtoehto, eräs sänkileukainen lädi, joka tuntee joukkueemme koska on ollut tv-studiossa asiantuntijana manaamassa ettei Suomi kisoihin pääse  :keskari:
|
|
|
|
|
kivelak
Poissa
Suosikkijoukkue: 1. FC Köln
|
 |
Vastaus #31 : 26.11.2007 klo 11:39:29 |
|
Puhuuko tämä lädi hoono soomi ja vertailee budjetteja?
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #32 : 26.11.2007 klo 11:40:39 |
|
Puhuuko tämä lädi hoono soomi ja vertailee budjetteja?
Näin uskoisin. Pahimmassa tapauksessa mies ei kuitenkaan ole kakkosvalmentaja...
|
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 26.11.2007 klo 11:46:11 |
|
Mites tää Jyrän "Eihän ne osaa edes laskea" -läppä meni kokonaisuudessaan? Perkele kun pukkaa dementiaa.
Ja niin muuten, ei tule ikävä :keskari:
Ykkösellä eli täällä on ainakin forumisteilta live-quottauksia Jyrän hauskuuttelusta.
|
|
|
|
|
TED MEAT
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 26.11.2007 klo 11:46:31 |
|
Luultavasti olen kuitenkin väärässä. Uusi valmentaja on kotimainen ja halpa vaihtoehto, eräs sänkileukainen lädi, joka tuntee joukkueemme koska on ollut tv-studiossa asiantuntijana manaamassa ettei Suomi kisoihin pääse  :keskari: Jos näin käy, niin voisin vaikkapa räjäyttää itteni.
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #35 : 26.11.2007 klo 11:47:23 |
|
Jos näin käy, niin voisin vaikkapa räjäyttää itteni.
Mukana.
|
|
|
|
|
hoffa
Poissa
Suosikkijoukkue: Soumi
|
 |
Vastaus #36 : 26.11.2007 klo 11:47:59 |
|
|
|
|
|
|
TED MEAT
Poissa
|
 |
Vastaus #37 : 26.11.2007 klo 11:48:44 |
|
Siis ootteko mukana räjäyttämässä ittenne, vai vaan mukana kattelemassa mun räjähtämistä 
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 26.11.2007 klo 11:49:48 |
|
Siis ootteko mukana räjäyttämässä ittenne, vai vaan mukana kattelemassa mun räjähtämistä  No jos Kekkuli on seuraavassa mj:n valmennusryhmässä mukana, niin harkitsen vakavasti sinun räjähdyksen katselemisen lisäksi myös itseni räjäyttämistä.
|
|
|
|
|
TED MEAT
Poissa
|
 |
Vastaus #39 : 26.11.2007 klo 11:51:21 |
|
No jos Kekkuli on seuraavassa mj:n valmennusryhmässä mukana, niin harkitsen vakavasti sinun räjähdyksen katselemisen lisäksi myös itseni räjäyttämistä.
Ok 
|
|
|
|
|
vohnooja
Poissa
Suosikkijoukkue: Fidanzata d'Italia
|
 |
Vastaus #40 : 26.11.2007 klo 12:20:43 |
|
Jyrä, kiitos. Olet tehnyt tarvittavasi mj:n valmennusryhmässä. 
|
|
|
|
|
Windjacke
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #41 : 26.11.2007 klo 21:41:43 |
|
No jos Kekkuli on seuraavassa mj:n valmennusryhmässä mukana, niin harkitsen vakavasti sinun räjähdyksen katselemisen lisäksi myös itseni räjäyttämistä.
mukana ollaan. heippa Jyrä! :keskari:
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #42 : 26.11.2007 klo 22:56:46 |
|
Ainoa ihminen, joka on valmentanut suomalaista jalkapallomaajoukkuetta MM-tasolla. Toisella kerralla vieläpä vei Suomen sinne. Iso käsi. 
|
|
|
|
|
jonny ekström
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 26.11.2007 klo 23:16:51 |
|
Ainoa ihminen, joka on valmentanut suomalaista jalkapallomaajoukkuetta MM-tasolla. Toisella kerralla vieläpä vei Suomen sinne. Iso käsi.  Niin, Jyrä toki johdatti Suomen Argentiinan kisoihin. Itse kisoissa vastuussa olikin sitten itse Kari Ukkonen, ja jälki sen mukaista. Käsittämätön ratkaisu pöllöliitolta siirtää hyvää työtä tehnyt Jyrä muihin tehtäviin (vintiöt-projekti), vaikka edessä oli Suomen suurin jalkapallosaavutus koskaan. Jyrälle toki 
|
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #44 : 26.11.2007 klo 23:40:49 |
|
Itse kisoissa vastuussa olikin sitten itse Kari Ukkonen, ja jälki sen mukaista. Eikös Suomi joutunut kuitenkin aika kovaan lohkoon tuolloin, Argentiina voitti koko kisat ja Ghana oli kolmas tjsp.
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #45 : 26.11.2007 klo 23:44:32 |
|
Niin, Jyrä toki johdatti Suomen Argentiinan kisoihin. Itse kisoissa vastuussa olikin sitten itse Kari Ukkonen, ja jälki sen mukaista. Käsittämätön ratkaisu pöllöliitolta siirtää hyvää työtä tehnyt Jyrä muihin tehtäviin (vintiöt-projekti), vaikka edessä oli Suomen suurin jalkapallosaavutus koskaan. Jyrälle toki  Ai niin, unohdin täysin, että Ukkonenhan se niissä itse kisoissa olikin. Ilmankos ei pärjätty. 
|
|
|
|
|
Toivo K.
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 26.11.2007 klo 23:51:50 |
|
Niin, Jyrä toki johdatti Suomen Argentiinan kisoihin. Itse kisoissa vastuussa olikin sitten itse Kari Ukkonen, ja jälki sen mukaista. Käsittämätön ratkaisu pöllöliitolta siirtää hyvää työtä tehnyt Jyrä muihin tehtäviin (vintiöt-projekti), vaikka edessä oli Suomen suurin jalkapallosaavutus koskaan. Vai oliko se sittenkin HJK joka ei keskellä kesää halunnut päästää päävalmentajaansa pitkäksi aikaa nuorten kisoihin Argentiinaan ja tämän takia sitten Kari Ukkonen oli kisoissa päävalmentaja.
|
|
|
|
|
jonny ekström
Poissa
|
 |
Vastaus #47 : 27.11.2007 klo 00:50:37 |
|
Eikös Suomi joutunut kuitenkin aika kovaan lohkoon tuolloin, Argentiina voitti koko kisat ja Ghana oli kolmas tjsp.
Egypti oli Suomen lohkossa, ja eteni kaikkien yllätykseksi välieriin asti. Kuitenkin hyvin menneiden EM-kisojen perusteella olisi voinut odottaa parempaa kuin hikistä voittoa Jamaikasta. Argentiina-peli oli toki ihan hyvää taistelua. Vai oliko se sittenkin HJK joka ei keskellä kesää halunnut päästää päävalmentajaansa pitkäksi aikaa nuorten kisoihin Argentiinaan ja tämän takia sitten Kari Ukkonen oli kisoissa päävalmentaja.
Juu, kyllähän tuokin varmasti painoi vaakakupissa. Muistan, että vintiö-projektista tuolloin puhuttiin ja että kakkosvalmentajana ollut Ukkonen ottaa ohjat.
|
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #48 : 27.11.2007 klo 01:24:26 |
|
Ai niin tosiaan, Egyptihän se olikin Suomen lohkossa, sekoitin vissiin sen ja myös hyvin kisoissa muistaakseni pärjänneen Ghanan toisiinsa.  Aika tiukoille se jatkoonpääsy tuon Egyptin kanssa muistaakseni kuitenkin myös meni, olikohan se niin, että Suomi hävisi yhdellä maalilla heille, mutta tasapelillä olisi päässyt jatkoon? Muistikuva on ainakin siitä, että finskit hakivat kiimaisesti ottelun lopussa vielä maalia, Sauso nostettiin kärkeen ja Okkonen heitteli pitkiä palloja hänelle sinne boksiin...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|