Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #125 : 16.12.2007 klo 15:22:57 |
|
En minäkään ymmärrä minkä takia stadioneita pitäisi luokitella puhtaiden tai vähemmän puhtaiden käyttötarkoituksien mukaan, vai olenko mielestäni jossain vaiheessa kannustanut luokittelemaan stadionit niiden puhtaiden tai vähemmän puhtaiden käyttötarkoitusten mukaan? Itseasiassa juuri tämän takia tartuin tuohon aiemmin esitettyyn epätoteen - sitä on järjetöntä käyttää perusteluna minkään stadionin hyvyyden tai huonouden puolesta.
Ja mitä tulee tuohon väkisin väänneetyyn televisio-esimerkkiin, jolla yrität ajaa minua nurkkaan, niin voin todeta, että tunnen ainakin kaksi naista joiden mukaan television tärkein tehtävä on olla sisustuselementti, joten se siitä.
Edit: muotoilua.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #126 : 16.12.2007 klo 15:29:24 |
|
Onhan toki "puhtaita" stadioneja, mutta vähän epäilen, että jos joku tekee rahakkaan tarjouksen niin eiköhän Saviniemi, Veritas, Tapiolan kyhäelmä ja vastaavat saa myös muita käyttötarkoituksia.
Tosin eihän Finskilläkään enää järjestetä "stadionkonsertteja".
|
|
|
|
|
WiZ
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #127 : 16.12.2007 klo 15:46:56 |
|
Hincha on oikeassa. 
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #128 : 16.12.2007 klo 15:55:11 |
|
-Finski on jalkapalloon tarkoitettu stadion, jolla järjestetään jalkapallostadionin tilaratkaisuihin logistisesti ja muuten soveltuvin osin muitakin tapahtumia kuin jalkapalloilullisia. Kyseistä pystiä ei olisi rakennettu, ellei sen tarkoitus olisi ollut valmistua jalkapalloon tarkoitetuksi stadioniksi. (Jos olet eri mieltä, olemme vain eri mieltä. Piste.)
- Varmasti totta. Mutta kun rakennuttajat ovat rakentamispäätöksen tehneet, heillä oli mielessään muutakin, kuin jalkapallo, olkoonkin, että jalkapallo oli se keskeisin asia. Keinonurmipäätös vain vahvisti, että paikassa on tarkoitus tehdä muutakin, kuin pelata jalkapalloa. Ja muistuteaan vielä, että koko keskustelusoppa taisi lähteä siitä, kun kommentoin edellisellä sivulla lausetta, jonka mukaan Finski olisi " puhtaasti jalkapallola varten rakennettu." Minua ei haittaa yhtään, vaikka stadioneilla on muitakin käyttötarkoituksia. Kunhan tapani mukaan halusin saivarrella.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.12.2007 klo 15:56:19 kirjoittanut The Real Wolf »
|
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #129 : 16.12.2007 klo 17:51:07 |
|
Tosin eihän Finskilläkään enää järjestetä "stadionkonsertteja".
Olihan siellä viime kesänä konsertteja. Vai tarkoitatko jotain suurtapahtumia tuolla "stadionkonsertteja"? Vastasin Rovaniemen ja Finskin. Lahden hiihtiksestä tekee huonon vain kolkkous joka johtuu siitä että yleisöä on niukasti, nurmi ym. ovat kuitenkin Suomen huippuluokkaa.
|
|
|
|
|
Herstein
Paikalla
Suosikkijoukkue: Heitto
|
 |
Vastaus #130 : 16.12.2007 klo 20:07:51 |
|
Haluaisin kuulla perusteita siitä, miksi Veritas Stadion olisi kahden huonoimman stadikan joukossa 
|
|
|
|
|
iiskotti
Poissa
Suosikkijoukkue: Tourun possoseura
|
 |
Vastaus #131 : 16.12.2007 klo 21:09:44 |
|
Haluaisin kuulla perusteita siitä, miksi Veritas Stadion olisi kahden huonoimman stadikan joukossa  Kateellisten lappalaisten ääniä. Rovaniemi hiuksista vittuun liigakartalta :keskari:
|
|
|
|
|
Mika
Poissa
Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo
|
 |
Vastaus #132 : 16.12.2007 klo 21:11:32 |
|
Kateellisten lappalaisten ääniä. Rovaniemi hiuksista vittuun liigakartalta :keskari:
Kerro minulle mistä kaikki tää kerro minulle mikä tekee niin kipeää että saa sinut itkemään ja kääntymään luotani pois
tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu et halua sanoa sanaakaan minulle kun murjotat vaan ja odotat että menisin pois
mutta olen tässä jos etsit ymmärrystä olen tässä jos etsit olkapäätä tässä olen pyyhi kyyneleet
koska tunnet olevasi kovin yksinäinen koska luulet ettei kukaan voisi koskaan välittää sinusta et huomaakaan, kuinka lähellä on tosi ystävä
koska luulet, ettei kukaan voisi ymmärtää niin tunnet olevasi liian väsynyt etsimään ystävää joka välittää ja tuntee niin kuin pitääkin
siksi olen tässä jos etsit ymmärrystä olen tässä jos etsit olkapäätä tässä olen pyyhi kyyneleet
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #133 : 17.12.2007 klo 00:02:10 |
|
Kateellisten lappalaisten ääniä. Rovaniemi hiuksista vittuun liigakartalta :ke skari:
Haista h*mo vi**u. Me ei mitään Veritaseja äänestetä. Hei keimo veän vaikka tunnin humppaa ja itteni hirteen jos voit jotenki todistaa ja osoittaa että lappalaiset ovat äänestäneet Veritas Stadionia. Ei edes moni LAPPILAINEN tai ROVANIEMELÄINEN ole sitä tiettävästi tehnyt. Faktoja pöytään cp! :keskari: e: Eikä siinä vielä kaikki. Ihme tyyppejä täälläki pyörii. Mistä hatusta täällä näitä juttuja vedetään? Itse jos jotaki täällä uhoan ja mussutan niin koitan sentään faktojen pohjalta asiani esittää. Voi herranjumala ku ottaa nyt päähän! Voi voi. Jos olisin lapsi niin laittaisin tummennettuna nyt että " KOTKA VITTUUN SUOMESTA JA LIIGASTA" (iiskotti on kotkasta). Tai no meninpäs laittamaan, mutta en tarkottanu tuolla mitään. Miks me oltais kateellisia (noh ehkä joillaki kaupungeilla on paremmat päättäjät). Kyllä meki tässä joskus se helevetin pyhättö tänne saadaan. Voitte kaikki tulla sitten sitä ihmettelemään jos jaksatte Maksan iiskotin lipun ja juomat.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.12.2007 klo 00:15:09 kirjoittanut Kikkara »
|
|
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #135 : 17.12.2007 klo 00:11:02 |
|
Haista h*mo vi**u. Me ei mitään Veritaseja äänestetä. Hei keimo veän vaikka tunnin humppaa ja itteni hirteen jos voit jotenki todistaa ja osoittaa että lappalaiset ovat äänestäneet Veritas Stadionia. Ei edes moni LAPPILAINEN tai ROVANIEMELÄINEN ole sitä tiettävästi tehnyt. Faktoja pöytään cp!
:keskari: :keskari:
Huikeaa 
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Neemias Barbosa
|
 |
Vastaus #136 : 17.12.2007 klo 00:14:41 |
|
Kikkara 
|
|
|
|
|
Nyrre
Paikalla
Suosikkijoukkue: Север Мурманск
|
 |
Vastaus #137 : 17.12.2007 klo 12:41:18 |
|
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
 |
Vastaus #138 : 17.12.2007 klo 14:54:43 |
|
: D :y los: :tu oppi:
//älä nyt Kikkara joka provoon tartu
Ei tuo ollu mikään provo. Miks se ois tommosen kommentin heittäny provona vaikkei tässä RoPS faneja oo lähiaikoina kirjotellu. Yritti vaan vaihteeksi jauhaa "meistä" paskaa ja saada meidät huonoon valoon 
|
|
|
|
|
budikeisari
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Bundesliga Fussball
|
 |
Vastaus #139 : 17.12.2007 klo 14:59:03 |
|
Ei tuo ollu mikään provo. Miks se ois tommosen kommentin heittäny provona vaikkei tässä RoPS faneja oo lähiaikoina kirjotellu. Yritti vaan vaihteeksi jauhaa "meistä" paskaa ja saada meidät huonoon valoon  
|
|
|
|
|
iiskotti
Poissa
Suosikkijoukkue: Tourun possoseura
|
 |
Vastaus #140 : 17.12.2007 klo 16:18:19 |
|
Ei tuo ollu mikään provo. Miks se ois tommosen kommentin heittäny provona vaikkei tässä RoPS faneja oo lähiaikoina kirjotellu. Yritti vaan vaihteeksi jauhaa "meistä" paskaa ja saada meidät huonoon valoon  No empä olisi uskonut että tähän tartutaan  Anna Kikkara hali  Edit. Onko muuten huono päivä?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.12.2007 klo 16:21:04 kirjoittanut iiskotti »
|
|
|
|
|
Juhanix
Poissa
Suosikkijoukkue: Odotan lottovoittoa
|
 |
Vastaus #141 : 17.12.2007 klo 19:33:07 |
|
Miks me oltais kateellisia (noh ehkä joillaki kaupungeilla on paremmat päättäjät). Kyllä meki tässä joskus se helevetin pyhättö tänne saadaan. Voitte kaikki tulla sitten sitä ihmettelemään jos jaksatte Maksan iiskotin lipun ja juomat. Vuoden päästä on kunnallisvaalit. Rovaniemen äänestysprosentti oli jotain 50%, joten ei liene kummoistakaan jalkapallo-puoluetta tarvitse kasata, että saadaan edustusta valtuustoon.
|
|
|
|
|
noisemus
Poissa
Suosikkijoukkue: Good Company !
|
 |
Vastaus #142 : 17.12.2007 klo 22:45:19 |
|
Voi kikkaraa  Siitä olen kyllä kakkaran kanssa samaa mieltä, että ihme porukkaa täälläkin pyörii : 
|
|
|
|
|
Kendo Yanar
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #143 : 17.12.2007 klo 22:56:10 |
|
Oma ääneni menee napapiirille, Rovaniemen keskuskentälle. Ensin olosuhteet kuntoon ja sitten näyttääkin paremmalta 
|
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
Suosikkijoukkue: activity in the forest and streets
|
 |
Vastaus #144 : 17.12.2007 klo 22:58:52 |
|
Lahti kakkosena listalla? Jengi ei oo ees käyny mestoilla ja silti purnataan.
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
 |
Vastaus #145 : 17.12.2007 klo 23:06:43 |
|
Haista h*mo vi**u. Me ei mitään Veritaseja äänestetä. Hei keimo veän vaikka tunnin humppaa ja itteni hirteen jos voit jotenki todistaa ja osoittaa että lappalaiset ovat äänestäneet Veritas Stadionia. Ei edes moni LAPPILAINEN tai ROVANIEMELÄINEN ole sitä tiettävästi tehnyt. Faktoja pöytään cp! :keskari: e: Eikä siinä vielä kaikki. Ihme tyyppejä täälläki pyörii. Mistä hatusta täällä näitä juttuja vedetään? Itse jos jotaki täällä uhoan ja mussutan niin koitan sentään faktojen pohjalta asiani esittää. Voi herranjumala ku ottaa nyt päähän! Voi voi. Jos olisin lapsi niin laittaisin tummennettuna nyt että " KOTKA VITTUUN SUOMESTA JA LIIGASTA" (iiskotti on kotkasta). Tai no meninpäs laittamaan, mutta en tarkottanu tuolla mitään. Miks me oltais kateellisia (noh ehkä joillaki kaupungeilla on paremmat päättäjät). Kyllä meki tässä joskus se helevetin pyhättö tänne saadaan. Voitte kaikki tulla sitten sitä ihmettelemään jos jaksatte Maksan iiskotin lipun ja juomat. Harvoin on tullut kirjailemellisesti kolat näppikselle 
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
 |
Vastaus #146 : 17.12.2007 klo 23:09:31 |
|
Putsaa hopusti. Vamos vamos! Näppäimistö kärsii. Eikö ollukki hyvää tekstiä  jos saat kaivettua pointtini tuosta ja kirjoitat sen selkokielellä niin tarjoan kahvit tai jotaki muuta mukavaa.
|
|
|
|
|
noisemus
Poissa
Suosikkijoukkue: Good Company !
|
 |
Vastaus #147 : 17.12.2007 klo 23:59:59 |
|
Putsaa hopusti. Vamos vamos! Näppäimistö kärsii. Eikö ollukki hyvää tekstiä  jos saat kaivettua pointtini tuosta ja kirjoitat sen selkokielellä niin tarjoan kahvit tai jotaki muuta mukavaa. Pidetään ne housut nyt vaan jalassa
|
|
|
|
|
4-4-2 formation
Poissa
Suosikkijoukkue: 4-4-2
|
 |
Vastaus #148 : 18.12.2007 klo 01:31:01 |
|
.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.11.2008 klo 06:04:26 kirjoittanut 4-4-2 formation »
|
|
|
|
|
4-4-2 formation
Poissa
Suosikkijoukkue: 4-4-2
|
 |
Vastaus #149 : 18.12.2007 klo 01:37:40 |
|
Lahti kakkosena listalla? Jengi ei oo ees käyny mestoilla ja silti purnataan.
On käyty, paska mesta, paska stadion.
|
|
|
|
|
|
|
|