Oxnek
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #25 : 05.12.2007 klo 12:43:49 |
|
Koska se ei ole urheilua.  On se. Se on autourheilua 
|
|
|
|
|
konstru
Poissa
|
 |
Vastaus #26 : 05.12.2007 klo 14:02:23 |
|
On se. Se on autourheilua  No eihän se Kimi silloin mitään ole voittanut?
|
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #27 : 05.12.2007 klo 15:03:55 |
|
Bröm bröm.
|
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #28 : 05.12.2007 klo 15:08:54 |
|
Ääni meni tamulle kun ei divarimestari yllättäen ollut ehdolla.
|
|
|
|
|
toyman
Poissa
|
 |
Vastaus #29 : 05.12.2007 klo 15:30:27 |
|
Nyt on kymmenestä s-postista lähetetty  Luukussa niin vaivatonta rekisteröinti.
|
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
 |
Vastaus #30 : 05.12.2007 klo 16:06:51 |
|
äänestetty 
|
|
|
|
|
Oxnek
Poissa
|
 |
Vastaus #31 : 05.12.2007 klo 18:37:24 |
|
No eihän se Kimi silloin mitään ole voittanut?
Kyllä Kimi on voittanut maailmanmestaruuden, halusit tai et  Kerrankin on laji jossa Suomi on maailman huipulla, ja se kiinnostaa maailmanlaajuisesti. Miksei kansa osaa ottaa iloa irti? En vain ymmärrä. Monet eivät todellakaan tajua kuinka suosittu laji on. Kai se kaikki menestys on hyvää, vai? Kimihän on ulkomaillakin paljon arvostetumpi kuin täällä  Itse luulen että TamU ei voita äänestystä, toivotaan että olisi edes top 5:ssä 
|
|
|
|
|
Funambulus Domesticus
Poissa
Suosikkijoukkue: Extreme brutal satanic true evil black metal
|
 |
Vastaus #32 : 05.12.2007 klo 18:42:11 |
|
Kyllä Kimi on voittanut maailmanmestaruuden, halusit tai et  Kerrankin on laji jossa Suomi on maailman huipulla, ja se kiinnostaa maailmanlaajuisesti. Miksei kansa osaa ottaa iloa irti? En vain ymmärrä. Monet eivät todellakaan tajua kuinka suosittu laji on. Kai se kaikki menestys on hyvää, vai? Kimihän on ulkomaillakin paljon arvostetumpi kuin täällä  Itse luulen että TamU ei voita äänestystä, toivotaan että olisi edes top 5:ssä  Sama
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #33 : 05.12.2007 klo 18:46:24 |
|
Kyllä Kimi on voittanut maailmanmestaruuden, halusit tai et  Kerrankin on laji jossa Suomi on maailman huipulla, ja se kiinnostaa maailmanlaajuisesti. Miksei kansa osaa ottaa iloa irti? En vain ymmärrä. Monet eivät todellakaan tajua kuinka suosittu laji on. Kai se kaikki menestys on hyvää, vai? Kimihän on ulkomaillakin paljon arvostetumpi kuin täällä  Itse luulen että TamU ei voita äänestystä, toivotaan että olisi edes top 5:ssä  Tajuan hyvinkin, että kyseinen laji on aivan liian suosittu. Brömmmmmmmmmmmmmmm Brööömmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!11 Veikkausliigajoukkue vuoden urheilijaksi!
|
|
|
|
|
tamman siika
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki kuolleet ja kuopattu
|
 |
Vastaus #34 : 05.12.2007 klo 18:53:07 |
|
Kyllä Kimi on voittanut maailmanmestaruuden, halusit tai et  Kerrankin on laji jossa Suomi on maailman huipulla, ja se kiinnostaa maailmanlaajuisesti. Miksei kansa osaa ottaa iloa irti? En vain ymmärrä. Monet eivät todellakaan tajua kuinka suosittu laji on. Kai se kaikki menestys on hyvää, vai? Kimihän on ulkomaillakin paljon arvostetumpi kuin täällä  Itse luulen että TamU ei voita äänestystä, toivotaan että olisi edes top 5:ssä  Moi Erkki Mustakari! Kuinka haastavaksi arvioit Silverstonen rataprofiilin?
|
|
|
|
|
a-wiik
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego
|
 |
Vastaus #35 : 05.12.2007 klo 18:56:11 |
|
Kyllä Kimi on voittanut maailmanmestaruuden, halusit tai et  Kerrankin on laji jossa Suomi on maailman huipulla, ja se kiinnostaa maailmanlaajuisesti. Miksei kansa osaa ottaa iloa irti? En vain ymmärrä. Monet eivät todellakaan tajua kuinka suosittu laji on. Kai se kaikki menestys on hyvää, vai? Kimihän on ulkomaillakin paljon arvostetumpi kuin täällä  Itse luulen että TamU ei voita äänestystä, toivotaan että olisi edes top 5:ssä  Top 5 lienee hyvä tavoite. Vaikka mistä sitä tietää millaisen spämmiaallon täältä saavat aikaan...
|
|
|
|
|
|
|
pystyraita
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
 |
Vastaus #37 : 05.12.2007 klo 20:35:44 |
|
Velvollisuus suoritettu  Terveisiä Kotkasta, takaisin maksua odotellessa... : 
|
|
|
|
|
naula
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 05.12.2007 klo 21:23:55 |
|
200 eri koneelta?  Jos oikein muistan, äänestäminen useaan otteeseen onnistui ihan vain selaimen edellinen sivu-näppäimellä, jolloin äänestin uudelleen ja ainakin viesti ruudulla kertoi äänestyksen onnistuneen. Tiedä tosiaan sitten, laskettiinko kaikkia ääniä. Toki äänestin aikani kuluksi koulunkin koneilta kun mahdollisuus kerran oli. 
|
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #39 : 05.12.2007 klo 23:24:59 |
|
Tamulle mennyt ääni minun ja HH:n puolesta. Pahoin pelkään, että brömbröm Kimi tuon voittaa. Tai keihäsmies Pitkämäki. No Pitkämäelle voiton voisi suodakin mutta ei hiirikimille. Autourheilua en myöskään urheiluksi laskisi. Turhaa paskaa, mikä pitäisi lopettaa mitä pikimmin.
|
|
|
|
|
TKK
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 05.12.2007 klo 23:29:09 |
|
En ikinä äänestä muita jengejä, sillä on vain yksi: meidän TEPSI!!
Ihailtavaa seurauskollisuutta! Oma ehdokkaani vuoden foorumistiksi!  edit. Ai perkele.. Enpä voikaan äänestää toisen seuran kannattajaa. On vain yksi!!!1!1!112
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.12.2007 klo 13:02:59 kirjoittanut TKK »
|
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #41 : 06.12.2007 klo 09:39:57 |
|
Äänestin Kimi Räikköstä, BRÖM BRÖM!  dit: jaa siitä pitäis maksaa, että äänestää, hohhoijaa! kuka viitsii maksaa jostain typerästä äänestysviestistä, ilmaiseksi olisi voinut äänestääkin mutta tuolla saa jo yhden keppanan kaupasta 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.12.2007 klo 09:41:14 kirjoittanut Amado Guevara »
|
|
|
|
|
Oxnek
Poissa
|
 |
Vastaus #42 : 06.12.2007 klo 10:45:09 |
|
|
|
|
|
|
Setämies
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 06.12.2007 klo 19:30:42 |
|
Kukkahattutädit on vaan kateellisia :keskari:  :keskari:
|
|
|
|
|
|
|
Pong
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, Suomi
|
 |
Vastaus #45 : 07.12.2007 klo 11:59:45 |
|
Vihainen on ehkä väärä sana. Omat tuntoni on lähinnä vitutus. On helvetin ärsyttävää seurata lööpeistä Kimin ja Jennin juoksua kissanristiäisistä toiseen. Ei jaksa ihmisiä, jotka automaattisesti alkavat keskustella Kimistä ja olettavat että minun pitäisi siitä jotenkin olla kiinnostunut. Kimi sitä ja Kimi tätä. Vielä kun kyse on kuitenkin vain siitä, että kolmekymmentä keskenään yhtä taitavaa ja yhtä fiksua amista eri puolilta maailmaa ajaa sata kierrosta ympyrää ja se, kenelle heistä tupakkafirma on maksanut parhaimman auton, tekee tämän nopeiten. En yksinkertaisesti ymmärrä, miksi pitäisi olla ylpeä?
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #46 : 07.12.2007 klo 12:22:07 |
|
En ymmärrä mikä teillä on Kimiä vastaan. Eihän siitä tietysti pakko ole tykätä. Mutta olitteko oikeasti vihaisia kun Kimi voitti maailmanmestaruuden  ? ??  En minäkään vihainen ollut Kimiin voittaessa, minulle asia on täysin yhdentekevä. Yhtä "iloinen" olisin ollut Fernando Alonson, Jarno Trullin tai vaikka Nigel Mansellin mestaruudesta. Edit: Ja anteeksi rankka OT. 
|
|
|
|
|
Oxnek
Poissa
|
 |
Vastaus #47 : 07.12.2007 klo 13:40:12 |
|
Vihainen on ehkä väärä sana. Omat tuntoni on lähinnä vitutus. On helvetin ärsyttävää seurata lööpeistä Kimin ja Jennin juoksua kissanristiäisistä toiseen. Ei jaksa ihmisiä, jotka automaattisesti alkavat keskustella Kimistä ja olettavat että minun pitäisi siitä jotenkin olla kiinnostunut. Kimi sitä ja Kimi tätä.
Vielä kun kyse on kuitenkin vain siitä, että kolmekymmentä keskenään yhtä taitavaa ja yhtä fiksua amista eri puolilta maailmaa ajaa sata kierrosta ympyrää ja se, kenelle heistä tupakkafirma on maksanut parhaimman auton, tekee tämän nopeiten. En yksinkertaisesti ymmärrä, miksi pitäisi olla ylpeä?
Jälkimmäinen kappaleistasi ottaa kyllä minua kovasti päähän. Oletteko te edes tutustuneet lajiin ja ottaneet selvää asioista? Aina ei voita se jolla on paras auto, ja kun lajiin syventyy kunnolla, huomaa asioita joita ei varmasti osannut kuvitellakaan Tavallinen pulliainen ei pystyisi edes olemaan F1 auton kyydissä. Kuka tahansa ei mestaruutta voita. Mutta kuten aiemmin sanoin, kaikilla on omat mielipiteet. Lopuksi kehotan syventymään lajiin paremmin ennenkuin alatte arvostelemaan sitä 
|
|
|
|
|
InterFlower
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #48 : 07.12.2007 klo 13:46:40 |
|
Lopuksi kehotan syventymään lajiin paremmin ennenkuin alatte arvostelemaan sitä  Kävin kerran Monzassa kun siellä oli jokin yhden auton harjoitusajo. Sen auton meteli oli niin hirvittävä että jätin syventymisen siihen.
|
|
|
|
|
tamman siika
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki kuolleet ja kuopattu
|
 |
Vastaus #49 : 07.12.2007 klo 13:57:34 |
|
Jälkimmäinen kappaleistasi ottaa kyllä minua kovasti päähän. Oletteko te edes tutustuneet lajiin ja ottaneet selvää asioista? Aina ei voita se jolla on paras auto, ja kun lajiin syventyy kunnolla, huomaa asioita joita ei varmasti osannut kuvitellakaan Tavallinen pulliainen ei pystyisi edes olemaan F1 auton kyydissä. Kuka tahansa ei mestaruutta voita. Mutta kuten aiemmin sanoin, kaikilla on omat mielipiteet. Lopuksi kehotan syventymään lajiin paremmin ennenkuin alatte arvostelemaan sitä  Miksi minun pitäisi ottaa yhtään enempää selvää lajista, joka on profiloitunut tässä maassa vyölaukkuihin, McLaren-takkeihin ja moneen muuhun junttimaisuuteen? Tämä on futisforum, ja täällä toivotaan Suomessakin joskus tajuttavan, että jalkapalloon verrattuna kaikki muut lajit ovat marginaalisia. Ne, jotka näkevät vaivaa asian parantamiseksi esim. tällaisten äänestysten kautta, ansaitsevat minulta ainakin kunnioittavan hatunnoston. Varmaan tajusit itsekin, että jalkapallosaavutuksen äänestämisellä ei äänestetty oikeasti vuoden urheilijaa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.12.2007 klo 14:03:05 kirjoittanut tamman siika »
|
|
|
|
|
|
|