BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #450 : 02.06.2008 klo 08:23:12 |
|
Muuten hyvä rapsa,muttei siellä kukaan edelleenkään tappouhkauksia huudellut. Ja ootkohan varma ettet kävellyt päin meidän miestä siinä alussa  Ny töihin.
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
Vastaus #451 : 02.06.2008 klo 08:26:10 |
|
Muuten hyvä rapsa,muttei siellä kukaan edelleenkään tappouhkauksia huudellut. Ja ootkohan varma ettet kävellyt päin meidän miestä siinä alussa  Ny töihin. Todennäköisesti olisin kävellyt päin kun eteeni katsonut. Katsoin taaksepäin kävellessäni ja sit kun käännyn eteenpäin saan nyrkistä. Okej mun vika?
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #452 : 02.06.2008 klo 08:30:18 |
|
Lapun paikka, vaikka muuten hypitkin kuin heinäsirkka. Muutenkin olemus oli salibandy-osastoa  Mitkä vitut ne lokinpelottimet niissä naruissa on ?
|
|
|
|
|
valdanito
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU
|
 |
Vastaus #453 : 02.06.2008 klo 08:39:45 |
|
Muuten hyvä rapsa,muttei siellä kukaan edelleenkään tappouhkauksia huudellut. Ja ootkohan varma ettet kävellyt päin meidän miestä siinä alussa  Ny töihin. Ei tainnut tulla tappouhkauksia, mutta enpä nyt tiedä "Sulla on polvet murskana kun nähdään"-huutelutkaan ihan kauhean kypsää. Ja Saloselle on asiasta ihan turha kitistä. Salonenhan kävi tilanteen jälkeen keskustelemassa linja-Ramin kanssa, ja tämä katseli sentään tilannetta muutaman metrin päästä. Edit: Kiitokset muuten meikäläisen nilkan hoitoon osallistuneille ja kylmiä lainanneille. Pistelen bissee joskus, jos luette.  Ja vielä itse pelistä, että kyllähän tuossa olisi käkättimeen tullut, jos Melody olisi keskittynyt pelaamiseen. Ainakin, mitä meidän toppareilta kuuli, niin Lepolalta oli aika lailla mahdoton saada palloa pois, kuten muutama yksykkönenkin osoitti.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 klo 08:45:43 kirjoittanut valdanito »
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #454 : 02.06.2008 klo 08:42:26 |
|
Lapun paikka, vaikka muuten hypitkin kuin heinäsirkka. Muutenkin olemus oli salibandy-osastoa  Mitkä vitut ne lokinpelottimet niissä naruissani on ? Ei salibandyssäkään saa tulla jalkapohja edellä tilanteisiin. Se ehkäpä ainoa miinus Saloselta tässä pelissä että useasti taklattiin, molemmin puolin, jalkapohja edellä. Salonen huomasi tämän antoi vaparin ja kertoi myös syyksi että jalkapohja edellä tulit tilanteeseen. Mutta lappua ei näistä nähty? Niin ja tuohon jälkimmäiseen villi veikkaus että sormistasiko puhut?
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #455 : 02.06.2008 klo 08:44:42 |
|
Muuten hyvä rapsa,muttei siellä kukaan edelleenkään tappouhkauksia huudellut. Ja ootkohan varma ettet kävellyt päin meidän miestä siinä alussa  Ny töihin. Sen verran editoin näin omaa tekstiäni et jos Salonen olisi toiminut kyseisessä veska vs.hyökkääjä tilanteessa oikein ja heittänyt molemmat pihalle niin peli olisi varmasti rauhoittunut siihen.Kaks mokas,vain toinen kärsi,siitä meni meidän pojilta hermot. Ykköspuoliajan veskalla tosiaan tappoflunssa,ei pystynyt jatkaan. Tää oli tämmönen peli,nyt kohti uusia seikkailuja.
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
|
 |
Vastaus #456 : 02.06.2008 klo 08:48:46 |
|
Soo soo _Rok, lainataan alkuperäistä tekstiä ilman editointia.
Ja kuten muutenkin on tapana, niin kentän tapahtumat jäävät kentälle ja mieli on jo käännettynä seuraaviin otteluihin.
|
|
|
|
|
valdanito
Poissa
|
 |
Vastaus #457 : 02.06.2008 klo 08:50:44 |
|
Ja kuten muutenkin on tapana, niin kentän tapahtumat jäävät kentälle ja mieli on jo käännettynä seuraaviin otteluihin.
Kyllä näin on. _rokilla vain tuppaa olemaan tarvetta saada se viimeinen sana. Meidän leirissä alkavat jo ajatukset olla ensi perjantain derbyssä; valitettavan monella ajatukset vain liittyvät siihen, että ollaanko silloin jo pelikunnossa. 
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #458 : 02.06.2008 klo 09:40:44 |
|
Kyllä näin on. _rokilla vain tuppaa olemaan tarvetta saada se viimeinen sana. Meidän leirissä alkavat jo ajatukset olla ensi perjantain derbyssä; valitettavan monella ajatukset vain liittyvät siihen, että ollaanko silloin jo pelikunnossa.  Taas kerran omilta puukkoa kun kirjoittaa oman näkemyksensä pelistä :keskari:
|
|
|
|
|
valdanito
Poissa
|
 |
Vastaus #459 : 02.06.2008 klo 09:49:20 |
|
Taas kerran omilta puukkoa kun kirjoittaa oman näkemyksensä pelistä :keskari:
Ei itse sisällöstä mitään, jokaisella on selkeästi omat mielipiteensä tapahtumista, mutta laitetaan nyt pistettä tuolle juupas-eipäs- spämmille.
|
|
|
|
|
Beerleaders
Poissa
Suosikkijoukkue: VilTe
|
 |
Vastaus #460 : 02.06.2008 klo 09:49:56 |
|
Taas kerran omilta puukkoa kun kirjoittaa oman näkemyksensä pelistä :keskari:
Uuuh, joukkuehenki alkaa rakoileen  Olisi tainnut olla mielenkiintoinen ottelu olla eilen katsomassa. Kyseisen ottelun tuomarista sen verran, että pidän Markkastakin maailman parhaana tuomarina Saloseen nähden. Itse kykenen olemaan kaikille muille tuomareille hiljaa ja en välitä heidän vihellyksistään, mutta Salosen kanssa sekoaa pasmat aina välillä. Jotenkin tuntuu, että hänellä on usein tapana viheltää toinen puoli jaksosta toiselle joukkueelle ja toinen puoli toiselle joukkueelle.
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #461 : 02.06.2008 klo 09:57:46 |
|
Uuuh, joukkuehenki alkaa rakoileen  Olisi tainnut olla mielenkiintoinen ottelu olla eilen katsomassa. Kyseisen ottelun tuomarista sen verran, että pidän Markkastakin maailman parhaana tuomarina Saloseen nähden. Itse kykenen olemaan kaikille muille tuomareille hiljaa ja en välitä heidän vihellyksistään, mutta Salosen kanssa sekoaa pasmat aina välillä. Jotenkin tuntuu, että hänellä on usein tapana viheltää toinen puoli jaksosta toiselle joukkueelle ja toinen puoli toiselle joukkueelle. Niimpä. Katastrofin ainekset ilmassa? Itse asiaan: 26 62/1 3.6. 19:00 Ansomäen Urheilukeskus VilTe HirPy Salonen Juha Salonenhan se siellä tuomarina.
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
|
 |
Vastaus #462 : 02.06.2008 klo 11:26:36 |
|
Sen verran vielä palaan eiliseen, että puoli joukkuettamme kävi kuumana juuri siksi että myös numero 9 löi. Salonen kommentoi, että hän ei tilannetta nähnyt mutta linjurin mukaan vain toinen löi.
Itse kuten aiemmin kirjoitin en nähnyt kuin maalivahtimme lyönnin. Jos ja kuten yv:llä olen saanut tunnustuksen Triben leiristä myös #9 olisi ansainnut punaisen.
Juuri tämä "oikeusmurha" vei pelin väärille raiteille.
Case Closed.
|
|
|
|
|
Kettutyttö79
Poissa
Suosikkijoukkue: TPV, Liverpool, NePa
|
 |
Vastaus #463 : 02.06.2008 klo 12:30:53 |
|
Rokkarille ihan vaan tiedoks Ollista se, että kaveria tässä muutamia vuosia seuranneena ja tuomareista keskustelleena en ikinä huom! IKINÄ ole sen kaverin kuullut tuomareita haukkuvan!!! En edes Markkasta! Se on viimeiseen asti pitänyt "omiensa" puolia vaikka kaikki muut olis kuinka haukkunut jne... Eli oliskohan nyt tilanne se et oikeasti se tuomari oli vaan huono. Asenne kaverilla oli silmin nähden heikko sitä ei kukaan voinut olla huomaamatta. En voi ymmärtää et miks harrastaa tuomarointia jos kiinnostus on tota luokkaa...
|
|
|
|
|
Jasko#9
Poissa
Suosikkijoukkue: F.C.S.
|
 |
Vastaus #464 : 02.06.2008 klo 12:39:51 |
|
Luin kaikki viestit liittyen eiliseen peliin tänä aamuna, eilen oltiin tosiaan sairaalassa, tärykalvo puhki, no big deal.
Tässä on ollut paljon väärää tietoa siitä, mitä siinä tilanteessa oikein tapahtui. Ennen kuin alan kirjoittaa siitä, haluan vain mainita, etten ole, enkä ikinä ollut sellainen pelaaja, joka tahallaan yrittää pelitilanteessa vahingoittaa toista. Aika moni puolustava pelaaja, joka on joskus pelannut mua vastaan voi varmaan vahvistaa tämän. Eilenkin Melodyn puolustajan kanssa, joka oli vieressäni melkein koko pelin, revittiin ja työnnettiin puolin ja toisin, mutta mitään sikaa ei kumpikaan pelannut.
Siinä tilanteessa, josta on nyt kirjoitettu niin paljon, kävi niin, että juoksin pallon perään ja luulin, rehellisesti, että pääsen siihen kiinni ennen maalivahtia. Toisin kävi ja tein virheen, josta tuomarina olisin itse itselleni antanut keltaisen, vaikka, toistan, ei ollut tarkoitus rikkoa. Rikkeen jälkeen maalivahti tuli kohti kiroillen ja huutaen ja lopulta tönäsi. Halusin välittömästi maksaa takaisin, joten painoin käden maalivahdin naamaan ja tönäsin kans, varmaan yhtä lujaa kuin maalivahtikin, eli ei kovin lujaa. Kyseessä ei ollut nyrkki, niin kuin joku kirjoitti, eikä myöskään lyönti. Tuomarina olisin tässä vaiheessa heittänyt molemmat ulos. Sen jälkeen maalivahti löi koukulla korvaan. Korvasta tuli ihan vähän verta, mutta luulin silloin, että kyseessä on joku naarmu tai vastaava, joten sen myöhästyneen maahan kaatumisen ja muutaman minuutin jälkeen jatkoin peliä.
Mortal kirjoitti, että linjurin mukaan vain toinen löi, ja se on totta. Se oli sen verran näyttävä koukku, että se varmaan jäi tuomarin mieleen pahempana tekona, joten se sivuutti sitä lyöntiä edeltäneet tönimiset, joista, toistan, olisi pitänyt heittää molemmat pihalle.
Olen pahoillani, että olin osallisena tapahtumassa, joka sitten vei pelin väärille raiteille. Olen samaa mieltä, että tuomari teki virheen, mutten silti millään ymmärrä niitä uhkauksia ja huutoja minun, pelaajan suuntaan. En muuten millään tavalla vaikuttanut sen päätökseen, en sanonut koko tilanteesta sille yhtään mitään, esim. tyyliin "anna punainen", "aja ulos" jne.
Toivottavasti tää asia jää nyt tähän, harmi että peli meni siihen suuntaan, ihan hyvää vääntöö on ollut ennen sitä.
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
|
 |
Vastaus #465 : 02.06.2008 klo 12:57:45 |
|
Kuten Jasko varmaan kentällä huomasit, ei KENTÄLLÄ ollut mitään turhaa itkua asiasta.
Kunnioitan miehekästä tapaasi myöntää rikkeesi ja jätän oman leirini turhautuneet huudo t omaan arvoonsa. Ja kun olen toki joukkueeni pelaajien kanssa tekemisissä, niin kyllä siellä viesti on selvä : KAIKKI mitä eilen tapahtui menee pitkälti tuomarin piikkiin, sinä olit vain helppo maalitaulu oltuasi ko. tilanteessa.
|
|
|
|
|
Kettutyttö79
Poissa
|
 |
Vastaus #466 : 02.06.2008 klo 13:03:29 |
|
Yllähän tää on aivan tyhjentävästi... Käsi naamaan = punalappu. Onneks ei harrasteta jääkiekkoa! Siinä kun saa tehdä mitä vaan! Hatun nosto kaverille suoraselkäisyydestä ja myös oman virheensä myöntämisestä!!!:) Mistään erityisestä kostostahan ei tietenkään ole ollut kyse/puhe lähinnä suosittelen hyviä suojia seuraavaan peliin koska kaikki MELODYN pelaajat ei tätä palstaa lue ja tietyillä kavereilla saattaa kovuus tiettyjä pelaajia kohtaan olla kova jos jotain on sattunut edellisessä pelissä....
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #467 : 02.06.2008 klo 13:53:40 |
|
Errea Cup ohjelmaa
FC Tribe kohtaa Errea Cupin toisella kierroksella PJK/2:sen Pirkkalan keskuskentällä tiistaina 24.6.2008 klo 20:00
|
|
|
|
|
SARS
Poissa
|
 |
Vastaus #468 : 02.06.2008 klo 14:11:03 |
|
Yllähän tää on aivan tyhjentävästi... Käsi naamaan = punalappu. Onneks ei harrasteta jääkiekkoa! Siinä kun saa tehdä mitä vaan! Hatun nosto kaverille suoraselkäisyydestä ja myös oman virheensä myöntämisestä!!!:) Mistään erityisestä kostostahan ei tietenkään ole ollut kyse/puhe lähinnä suosittelen hyviä suojia seuraavaan peliin koska kaikki MELODYN pelaajat ei tätä palstaa lue ja tietyillä kavereilla saattaa kovuus tiettyjä pelaajia kohtaan olla kova jos jotain on sattunut edellisessä pelissä....
Raivostuttaa tällänen asenne, olin kuullut etukäteen että tulossa on kovaa pelaava joukkue eikä se sinänsä itselle ole mikään ongelma. Yllätyksenä tuli se, että kovaa pelaaminen ilmeisesti tarkoittikin sukille ajamista, tilanteen jälkeen pelaamista sekä peruskoulukiusaajatason huutelua penkiltä. Mm. teivo ja pjk pelas mielestäni kovaa mutta reilusti, melodyllä taas (ainakin itselle) urheilussa tärkeästä vastustajan kunnioittamisesta ei ollut tietoakaan. Harmi jos tälläinen pelon lietsominen toimii divisioonatasolla. Ikävintä tapauksessa on se, että suuri osa melodyn pelaajista kentällä pelas ihan fiksusti ja kuitenkin koko joukkue kerää lokaa muutaman sankarin johdosta.
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
|
 |
Vastaus #469 : 02.06.2008 klo 14:48:48 |
|
Itseäni lähinnä ihmetytti kun pelin aikana ainakin Jose kävi ihmettelemässä FF2-foorumin juttuja. Ihmettelen mikäli joku koki ennen matsia kirjoitetut lasilla juoksentelut yms tosissaan kirjoitetuiksi.
Sama pätee tuohon uhoamiseen, taitaa olla maanvaiva kaikenlaisilla foorumeilla. Itse en usko mihinkään erityiseen sillä viimeisetkin tunnemyrskyt laantunevat tässä kun pelataan kuitenkin useita pelejä välissä.
Ja mitä tulee Melodyyn, niin harvoin olemme jääneet fyysisyydessä jälkeen ja vaikka se vaikeaa joillekin on myöntää niin suurin osa meillä kuten muissakin joukkueissa on rehtejä pelaajia. Ylilyöntejä sattuu meille ja muille.
Eilen maalivahti vs jasko on jo puitu ja sen lisäksi pienet sikamerkinnät Melodyn numerolle #98 ja Triben malttinsa menettäneelle #5. Ja kappas-tasapelissä ollaan.
|
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
 |
Vastaus #470 : 02.06.2008 klo 14:49:41 |
|
Errea Cup ohjelmaa
FC Tribe kohtaa Errea Cupin toisella kierroksella PJK/2:sen Pirkkalan keskuskentällä tiistaina 24.6.2008 klo 20:00
Juhannuksen jälkeisille sydämmen tykytyksille etukäteen vahva
|
|
|
|
|
Kettutyttö79
Poissa
|
 |
Vastaus #471 : 02.06.2008 klo 14:52:44 |
|
Raivostuttaa tällänen asenne, olin kuullut etukäteen että tulossa on kovaa pelaava joukkue eikä se sinänsä itselle ole mikään ongelma. Yllätyksenä tuli se, että kovaa pelaaminen ilmeisesti tarkoittikin sukille ajamista, tilanteen jälkeen pelaamista sekä peruskoulukiusaajatason huutelua penkiltä. Mm. teivo ja pjk pelas mielestäni kovaa mutta reilusti, melodyllä taas (ainakin itselle) urheilussa tärkeästä vastustajan kunnioittamisesta ei ollut tietoakaan. Harmi jos tälläinen pelon lietsominen toimii divisioonatasolla.
Ikävintä tapauksessa on se, että suuri osa melodyn pelaajista kentällä pelas ihan fiksusti ja kuitenkin koko joukkue kerää lokaa muutaman sankarin johdosta.
Missäs tälläistä sukille ajamista oli? Mun mielestä peli oli erittäinkin siisti tätä yhtä episodia lukuun ottamatta. Ja millä perusteella ei vastustajaa kunnioiteta? Mistään pelottelusta on turha jauhaa koska sellaista ei ole..
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool
|
 |
Vastaus #472 : 02.06.2008 klo 14:58:08 |
|
Missäs tälläistä sukille ajamista oli? Mun mielestä peli oli erittäinkin siisti tätä yhtä episodia lukuun ottamatta. Ja millä perusteella ei vastustajaa kunnioiteta? Mistään pelottelusta on turha jauhaa koska sellaista ei ole..
Omasta puolesta voin sanoa, että mua ainakin käytiin kopauttamassa kantapäille teidän pelaajan juostessa mun takaa, tästä tilanteesta mulla palo käämmit ja sitten sen sai kokea joku syytön pelaaja sitten jaloissaan, josta muuten haluan välittää pahoittelut. Tämän jälkeen sitten vielä keskikentällä joku veti aivan surutta takaapäin ja antoi vielä kyynerpäätä kaupan päälle, tästä ei tainnut edes keltaista tulla? Mutta hyvä jos tuon isoimman episodin osapuolet on saanut asian selvitettyä niin ei kai tästä sen pahempia traumoja nyt jäänyt. Tavallista kuumempi peli, näitä tulee välillä.
|
|
|
|
|
Juninho Paulista
Poissa
|
 |
Vastaus #473 : 02.06.2008 klo 15:02:15 |
|
Errea Cup ohjelmaa
Kolmosjoukkueella lähdetään teitä vastaan 
|
|
|
|
|
Kettutyttö79
Poissa
|
 |
Vastaus #474 : 02.06.2008 klo 15:04:23 |
|
Omasta puolesta voin sanoa, että mua ainakin käytiin kopauttamassa kantapäille teidän pelaajan juostessa mun takaa, tästä tilanteesta mulla palo käämmit ja sitten sen sai kokea joku syytön pelaaja sitten jaloissaan, josta muuten haluan välittää pahoittelut. Tämän jälkeen sitten vielä keskikentällä joku veti aivan surutta takaapäin ja antoi vielä kyynerpäätä kaupan päälle, tästä ei tainnut edes keltaista tulla?
Mutta hyvä jos tuon isoimman episodin osapuolet on saanut asian selvitettyä niin ei kai tästä sen pahempia traumoja nyt jäänyt. Tavallista kuumempi peli, näitä tulee välillä.
Anteeks nyt vaan... Sua kopautettiin ja annoit takas? 50:60?  Ja ihan todekseni sanoen toi ei kyl ollut kuumaa peliä edes nähnyt... Raikku saattoi hieman olla lämmin mut se nyt kuuluu kaverin perus luonteeseen... Muilla mun mielestä järki pysyi hyvin hanskassa ja kun sir Hönö katseli penkiltä ei isoja ylilyöntejä tullut jo tän käsitellyn tilanteen lisäks..
|
|
|
|
|
|
|
|