kilu.
Poissa
Suosikkijoukkue: 1950 & 1917 Ei sen enempää...ei sen vähempää.
|
 |
Vastaus #100 : 05.03.2008 klo 19:29:39 |
|
Joonas please käy katsoon niitä pelejä paikanpäällä ja sen jäkeen arvostelullasi olisi jotain kaikupohjaa. Tollanen mutun jakelu ja nuin raju arvostelu ei oikein vakuuta ketään. Tottakai saa olla pessimisti asian suhteen. Todellakin kun Nure ja Baueri pelas kahtena rakentavana ankkurina keskikentän pohjalla, niin Godarin ainoa mahdollinen pelipaikka ois ollut toppari. A: Oisko hän suostunut siihen? B: Onko järkeä Liigan alempaan keskikastiin kuuluvan joukkueen maksaa sellaista palkkaa topparille?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 klo 19:40:30 kirjoittanut kilu. »
|
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
 |
Vastaus #101 : 05.03.2008 klo 19:33:32 |
|
Tottakai Klubin kahden viime kauden kapteeni ja paras pelaaja neuvotteli seuran kanssa. Itse törmäsin mieheen Turussa, joten eiköhän Tepsikin ollut kuvioissa kuten Kuusela sanoikin. Tuon ikäisellä miehellä kuitenkin nuo perheasiat vaikuttavat seuranvalintaan. Sitä te teinit ette voi mitenkään tajuta. Kun lapset ovat kouluissa ja tarhoissa Oulussa ei tuo etelässä asuminen ole kovin innostava vaihtoehto. Eiköhän Rops ollut ainoa seura, joka suostui Nuren Oulussa hengailuun. Suomen kaikkien aikojen paras oikea linkki on edelleen kehäraakki- iässäkin Ropsille kelpo vahvistus ja lisäksi hieno mies.
Ja milläköhän perusteella Nure oli HJK:n paras pelaaja, esim. viime kaudella?
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #102 : 05.03.2008 klo 19:37:52 |
|
Ja milläköhän perusteella Nure oli HJK:n paras pelaaja, esim. viime kaudella?
"Muutama hyvä vapari" 
|
|
|
|
|
Joonas
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
 |
Vastaus #103 : 05.03.2008 klo 20:25:45 |
|
Joonas please käy katsoon niitä pelejä paikanpäällä ja sen jäkeen arvostelullasi olisi jotain kaikupohjaa. Tollanen mutun jakelu ja nuin raju arvostelu ei oikein vakuuta ketään. Tottakai saa olla pessimisti asian suhteen. Todellakin kun Nure ja Baueri pelas kahtena rakentavana ankkurina keskikentän pohjalla, niin Godarin ainoa mahdollinen pelipaikka ois ollut toppari. A: Oisko hän suostunut siihen? B: Onko järkeä Liigan alempaan keskikastiin kuuluvan joukkueen maksaa sellaista palkkaa topparille?
Älä sie hätäile... En ole ennenkään käyny mitään harjotuspelejä/Cupin pelejä kattomassa... Kyllä sitte varmasti vääntäydyn katsomoon kun tosipelit alkaa. Huvittavaa, että Dejanin korvaajaksi tarvittiin sekä täysin suvereeni Nure että Bauer... Veikkaan, että halvemmaksi olis tullu pitää Godari kuin maksaa kahdelle korvaajalle.
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
 |
Vastaus #104 : 05.03.2008 klo 20:27:58 |
|
Huvittavaa, että Dejanin korvaajaksi tarvittiin sekä täysin suvereeni Nure että Bauer... Veikkaan, että halvemmaksi olis tullu pitää Godari kuin maksaa kahdelle korvaajalle.
Oisko me sitten pidetty Godar ja pelattu 10 miehellä  Kyllä Nure ja Daniel korvaa paikka Dejanin aukon keveästi, liianki, ei taida aukkoon mahtuakkaan.
|
|
|
|
|
Joonas
Poissa
|
 |
Vastaus #105 : 05.03.2008 klo 20:32:51 |
|
Oisko me sitten pidetty Godar ja pelattu 10 miehellä  Kyllä Nure ja Daniel korvaa paikka Dejanin aukon keveästi, liianki, ei taida aukkoon mahtuakkaan Edelleen tässä puhutaan kahdesta pelaajasta, oli ilmeisesti hankalasti korvattavissa tuo Dejanin pelipanos  No joo, yks lysti, kesällä sen näkee, miten pelit etenee nykyisellä kokoonpanolla.
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
 |
Vastaus #106 : 05.03.2008 klo 20:33:50 |
|
Edelleen tässä puhutaan kahdesta pelaajasta, oli ilmeisesti hankalasti korvattavissa tuo Dejanin pelipanos  Nurmela korvasi Dejanin. Ja Bauer tuli sitten yllättävänä bonuksena vahvistamaan keskikenttää 
|
|
|
|
|
Joonas
Poissa
|
 |
Vastaus #107 : 05.03.2008 klo 20:35:30 |
|
Nurmela korvasi Dejanin. Ja Bauer tuli sitten yllättävänä bonuksena vahvistamaan keskikenttää  Niin ja tarvi siihen hommaan Bauerin kaveriksi. Kuten myös Bauer tarvitsee Nuren kaveriksi keskikentälle Leokon kertoman mukaan : 
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
 |
Vastaus #108 : 05.03.2008 klo 20:36:26 |
|
Niin ja tarvi siihen hommaan Bauerin kaveriksi. Kuten myös Bauer tarvitsee Nuren kaveriksi keskikentälle Leokon kertoman mukaan :  Kyllä, toista se oli ennen ku Dejan zippaili eikä puhettakaan että olisi tullut toimeen kenenkään kanssa keskustassa, noh RoPS-ikoni Zeddyä oli pakko kumartaa tietenki 
|
|
|
|
|
Joonas
Poissa
|
 |
Vastaus #109 : 05.03.2008 klo 20:38:12 |
|
Kyllä, toista se oli ennen ku Dejan zippaili eikä puhettakaan että olisi tullut toimeen kenenkään kanssa keskustassa, noh RoPS-ikoni Zeddyä oli pakko kumartaa tietenki  Eiköhän se Danielkin ole Nuren ihan omia kavereita ,kun itse on sen joukkueeseen suositellu :  Toimeentulemiseen tarvitaan kaksi 
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
 |
Vastaus #110 : 05.03.2008 klo 20:41:02 |
|
Eiköhän se Danielkin ole Nuren ihan omia kavereita ,kun itse on sen joukkueeseen suositellu :: )
Toimeentulemiseen tarvitaan kaksi 8 )
Aina se on kaksi parempi ku yksi. Mikähän sulla on nyt hätänä? Nythän pelataan ihan eri muodostelmallaki, luulisin. Eikä se oo toimeentulemisesta kyse, voidaanhan Daniel lyödä penkillekki jos halutaan vähemmän keskikenttämiehiä. Mutta miksi ei, siksi koska mitä sitä hukkaamaan kahta kovaa keskikenttä miestä, lyödään molemmat niin saadaan kunnon kone  Nure + Bauer > Dejan + Lasic
|
|
|
|
|
Joonas
Poissa
|
 |
Vastaus #111 : 05.03.2008 klo 20:44:09 |
|
Aina se on kaksi parempi ku yksi. Mikähän sulla on nyt hätänä? Nythän pelataan ihan eri muodostelmallaki, luulisin. Eikä se oo toimeentulemisesta kyse, voidaanhan Daniel lyödä penkillekki jos halutaan vähemmän keskikenttämiehiä. Mutta miksi ei, siksi koska mitä sitä hukkaamaan kahta kovaa keskikenttä miestä, lyödään molemmat niin saadaan kunnon kone  Nure + Bauer > Dejan + Lasic Ei mulla ole mikään hätänä. Tuo sinun puolustelu vain huvittaa... Päivääkään ei olla tosipelejä vielä pelattu ja mesuat täällä siihen malliin kuin Nure Bauereineen olisi maailman napa (siis kokonaan ilman näyttöjä asiasta).
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
 |
Vastaus #112 : 05.03.2008 klo 20:47:29 |
|
Ei mulla ole mikään hätänä. Tuo sinun puolustelu vain huvittaa... Päivääkään ei olla tosipelejä vielä pelattu ja mesuat täällä siihen malliin kuin Nure Bauereineen olisi maailman napa (siis kokonaan ilman näyttöjä asiasta).
HJK peli nevö föget! Noh tosiaan ei niitä tosipelejä oo vielä nähtykkään. Mutta hyvältä näyttää. Sinun hyökkääminen se tässä huvittaa. Joo, ei edelleenkään vakuuta allekirjoittanutta, puolustuspuheista huolimatta  :keskari: Minkä vuoksi kirjotit tuon viestin tässä päiviä sitten? Et oo ees nähny ku herra pelaa. Et näytä tietävän oikeasti mistään mitään. 
|
|
|
|
|
Joonas
Poissa
|
 |
Vastaus #113 : 05.03.2008 klo 20:57:19 |
|
HJK peli nevö föget! Noh tosiaan ei niitä tosipelejä oo vielä nähtykkään. Mutta hyvältä näyttää. Sinun hyökkääminen se tässä huvittaa. Minkä vuoksi kirjotit tuon viestin tässä päiviä sitten? Et oo ees nähny ku herra pelaa. Et näytä tietävän oikeasti mistään mitään.  Siksi koska epäilen Nuren nykykuntoa... Et sinäkään ole nähnyt vielä niitä tosipelejä... Niitä odotellessa voimme vaikka joka ilta kinastella tästä aiheesta... Kyllähän sanoja maailmaan mahtuu  Tosin idolistasi ei varmasti tunnu kivalta lukea näitä, kun huomaa ettei nautikaan kaikkien fanien keskuudessa luottamusta... No, näytöt ensin, luotto tulee sitten perässä.
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
 |
Vastaus #114 : 05.03.2008 klo 21:00:07 |
|
Tosin idolistasi ei varmasti tunnu kivalta lukea näitä, kun huomaa ettei nautikaan kaikkien fanien keskuudessa luottamusta... No, näytöt ensin, luotto tulee sitten perässä.
Ei ole mun idoli, Nure. Se on Zeddy, sekä Litti.  Aivan sama kenen tahansa RoPSin pelaajan, uuden taikka vanhan "kimppuun" käyt perusteetta ja omien mututuntumies perusteella niin tuomitsen ne ja puolustan kyseistä pelaajaa. Mutta silti miks heiluttelet keskareita ja sanot ettei vakuuta vaikka et ole nähnyt YHTÄÄN peliä. Olen nähnyt itse yhden, siinä vakuutti, minut sekä muut. Enempi tuntus mun puolusteluilla olevan painoarvoa ku sun syytöksillä jotka on perusteettomia sillä et ole nähnyt vielä AINUTTAKAAN RoPSin peliä tällä kaudella.
|
|
|
|
|
Joonas
Poissa
|
 |
Vastaus #115 : 05.03.2008 klo 21:05:40 |
|
Ei ole mun idoli, Nure. Se on Zeddy, sekä Litti.  Aivan sama kenen tahansa RoPSin pelaajan, uuden taikka vanhan "kimppuun" käyt perusteetta ja omien mututuntumies perusteella niin tuomitsen ne ja puolustan kyseistä pelaajaa. Mutta silti miks heiluttelet keskareita ja sanot ettei vakuuta vaikka et ole nähnyt YHTÄÄN peliä. Olen nähnyt itse yhden, siinä vakuutti, minut sekä muut. Enempi tuntus mun puolusteluilla olevan painoarvoa ku sun syytöksillä jotka on perusteettomia sillä et ole nähnyt vielä AINUTTAKAAN RoPSin peliä tällä kaudella. No joo, sovitaan että sinä olet tämän aiheen asiantuntija yhden harjoituspelin perusteella  Itse en noin vähästä vakuutu... Edelleen, myönnän kyllä myöhemmin, jos olen väärässä näissä epäilyissäni. Tällä hetkellä ilman näyttöjä Nure ei (ainakaan) vielä vakuuta minua. PISTE.
|
|
|
|
|
Homer
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #116 : 05.03.2008 klo 23:10:47 |
|
Suomen kaikkien aikojen paras oikea linkki on edelleen kehäraakki- iässäkin Ropsille kelpo vahvistus ja lisäksi hieno mies.
Olen sanonut samaa jo monta vuotta - Nure on ollut pari vuotta harvoja kansainvälisen tason pelaajia Veikkausliigassa ja loistava laitalinkki. Nuren haukkumisesta on vain tullut osa forumbravdaa, jolla ei ole ollut minkäänlaisia perusteita. Tottakai vanhetessa Nuren vauhti on hidastunut, mutta edelleenkin on nähty niitä loistavia millintarkkoja keskityksiä ja pelisilmää. Edelleenkin Nuren asenteella ja taidoilla olisi käyttöä mille tahansa Veikkausliigan joukkueelle. Nure oli keskeinen pelaaja kaikkien aikojen maajoukkuessa v. 2002 - oli vain Mursun heikkoutta, että MM-karsinnat sössittiin tuolloin.
|
|
|
|
|
Mikaeli
Poissa
|
 |
Vastaus #117 : 06.03.2008 klo 11:06:38 |
|
Sama. Nure on ylivoimaisesti kovin pelaaja RoPS-paidassa, ainakin 2000-luvulla. Olisitte onnellisia, että Napapiirille saadaan houkuteltua yksi kotimainen maajoukkuetasonpelaaja, vai pitäisikö kirjoittaa, että olisit Joonas onnellinen.. Naurettavaa verrata divarijyrä Godaria kansainvälisen tason Nurmelaan!
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #118 : 06.03.2008 klo 11:07:25 |
|
Sama ja sama.