Marques
Poissa
|
 |
Vastaus #2150 : 20.10.2008 klo 16:49:46 |
|
author=Rabben11 link=topic=42824.msg2604723#msg2604723 date=1224434123] Uteliaisuutta vaan. Mitä tarkoitetaan tällä?  ? Mut katsotaan mitä tuomari - ja kuripitovaliokunta toteaa siitä pelstä. Mitä on tapahtunut ja mitä tuomari ja kurinpitovaliokunta siitä yhdessä toteaa. Kertoisitko, en ymmärrä juttua. Mitä oikein pitäisi todeta? Ainakaan ei FCT tehnyt yhtään maalia jota oltaisiin hylätty ja eikä yhtään pilkun paikkaa, jota ei oltais puhallettu FCTlle. PIF 2lle kylläkin molempia. Jotenkin haiskahtaa eniten, ettei sulauteta kun A- ja B-ikäiset sällit vie peliä. Ja miten rehdisti FCT loppujen lopuksi pelasi=> jälkipeliä kun tuomarin katse muualla. Jos Tarkoitat lopun teidän kaverin kaatumista, niin en tiedä mitä suukopua siinä kohtaa oli,tuomarin ja teidän välillä!! Mutta jos ulosajettu kaveri lähtee sitä hoitamaan(vaikka muitakin on lähistöllä), niin tietänet säännöt!!! Loukkaantumiset ovat aina ikäviä asioita, mutta siinä kohtaa teidän suunsoitto oli agressivoitunut Pasin aika reippaasti ja silloin tuomari noudattaa pykäliä vielä tarkemmin, ei silloin ole väliä onko koti vai vieras joukkue, Turussa vai Piikiössä vai Paraisilla , vaan suunsoitto linjalle lähtenyt joukkue yleensä kärsii.
|
|
|
|
|
fcturku-82
Poissa
|
 |
Vastaus #2151 : 20.10.2008 klo 19:09:24 |
|
hmmm.. mielenkiintoinen kommentti... miten selität sen, että kumpikin joukkue pelasi kovaa ja 20 min jälkeen fc turku johti 2-0 peliä, niin sen jälkeen lamppu alkoi antamaan meille kortteja. koko pelin saldo 7 keltaista, 2 punaista ja valmentaja ulos.. hmm. miks vitussa fc turku olis alkanut pelaaa 2-0 tilanteessa sikaa??? kertokaa mulle joku se. vaikka piffen tuli tasoihin 2-2, niin me mentiin edelleen johtoon 3-2 ja viellä edelleenkö me pelattiin sikaa.. voitaisiin kysyä vaan miks kovassa pelissä 1 joukkue saa ainoastaa kortteja toinen ei... hmmm.. niin ja toi loukkaantunut pelaaja juttu.. miks pasi ei pistänyt peliä poikki kun pelaaja on loukkaantuneena tiedän alueella?? vaan antaa pelin jatkua.. viellä antaa teidän antaa kulmapotkun sen jälkeen kun meidän pelaaja on pistänyt pallon ylirajan ja käynyt ilmoittamassa että meidän pelaaja makaa tuola kentällä... kerro mulle se.. miten mahtaisi käydä jos turussa kävisi piffenille sama homma että he saavat kaikki kortit ja kotijoukkue ei yhtää, niin kyllä varmaan voisi kuvitella, ettei se loppu tulos ole ihan oikeutettu. 
|
|
|
|
|
sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
 |
Vastaus #2152 : 20.10.2008 klo 19:21:43 |
|
PIF:n sivuilla komeilee Lamppu niminen pelaaja. Onko kyseessä tuomari Lampun sukulainen. Mites jäävisyys? Voi voi onko Kaleniuksen ja Nymanin ajat palaamassa Parainen? 
|
|
|
|
|
Bo Udde
Poissa
|
 |
Vastaus #2153 : 20.10.2008 klo 19:23:30 |
|
Tuttua touhua Paraisilla. Kalenius ja Lamppu kirosana...
|
|
|
|
|
s.koivu
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaare, TPK futsal, TPS
|
 |
Vastaus #2154 : 20.10.2008 klo 19:25:39 |
|
Pargas....  ps. Onko Pipsin valmentaja Kaapo 2 vanhaherra Eki Ojala?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.10.2008 klo 19:29:07 kirjoittanut s.koivu »
|
|
|
|
|
Marques
Poissa
|
 |
Vastaus #2155 : 20.10.2008 klo 20:25:22 |
|
hmmm.. mielenkiintoinen kommentti... miten selität sen, että kumpikin joukkue pelasi kovaa ja 20 min jälkeen fc turku johti 2-0 peliä, niin sen jälkeen lamppu alkoi antamaan meille kortteja. koko pelin saldo 7 keltaista, 2 punaista ja valmentaja ulos.. hmm. miks vitussa fc turku olis alkanut pelaaa 2-0 tilanteessa sikaa??? kertokaa mulle joku se. vaikka piffen tuli tasoihin 2-2, niin me mentiin edelleen johtoon 3-2 ja viellä edelleenkö me pelattiin sikaa.. voitaisiin kysyä vaan miks kovassa pelissä 1 joukkue saa ainoastaa kortteja toinen ei... hmmm.. niin ja toi loukkaantunut pelaaja juttu.. miks pasi ei pistänyt peliä poikki kun pelaaja on loukkaantuneena tiedän alueella?? vaan antaa pelin jatkua.. viellä antaa teidän antaa kulmapotkun sen jälkeen kun meidän pelaaja on pistänyt pallon ylirajan ja käynyt ilmoittamassa että meidän pelaaja makaa tuola kentällä... kerro mulle se.. miten mahtaisi käydä jos turussa kävisi piffenille sama homma että he saavat kaikki kortit ja kotijoukkue ei yhtää, niin kyllä varmaan voisi kuvitella, ettei se loppu tulos ole ihan oikeutettu.
Kun kerran tiedät, mistä nämä keltaiset ja punaiset kortit suurimmaksi osaksi tuli, niin miksi et kerro sitä eli jos ei pysty noissa tilateissa leipäläpensä hillittee, niin =>Cry me a river. Ja mitä tohon kovuuteen tulee, väitätkö että noi -91-92 pelas kovaa  !! Ja tuomari linjoissa pikemminkin ollaan Carling ja Lahtivuori ajassa !!! Ja teidän pelaaja oli pääty viivalla,lue säännöt koska peli pistetään ko.tilanteissa poikki !!! Ja miten nämä tilanteet turussa yleensä vai onhan se nähty Hesessä.,kun tuli uusi pelaaja rinkiin joka hätyytteli hesen pelipaikkaa niin hese määräs ettei syöttöä jätkälle ;)Kysyppä heseltä nimeä!! Ja nyt futsaliin!!
|
|
|
|
|
emiilo
Poissa
|
 |
Vastaus #2156 : 20.10.2008 klo 21:54:33 |
|
Viime kaudella Salossa Salpa2:sta vastaan käydyn pelin jälkeen FC-Turun pojat kitisivät kun meillä sattui olemaan muutamassa pelipaidassa sama numero. Matsi päättyi jotain 4-3 tai vastaavaa, mutta ilmeisesti olis ollu toisin jos meitin pelipaidat olis ollu kuosissaan. Ei kai tässä vaan oo kyse mistään samantapaisesta jutusta..? Tai ei voi sanoa että koko joukkue olis kitissy, lähinnä kyse muutamasta pelaajasta. Eikä mulla mitään FC-poikia vastaan ole, tuli nyt vaan kyseinen tarina mieleen kun tän jutun näin. 
|
|
|
|
|
kasvonpiirteet
Poissa
|
 |
Vastaus #2157 : 21.10.2008 klo 03:09:54 |
|
toiseksi... Edellisen kauden päätteeksi fc turku-82 menetti n.15 pelaaja, joten tämän kauden alussa oli jopa mahdollista ettei fc turku olisi edes jatkanut toimintaa, onneks saimme kuitenkin koottua jonkinlainen joukkue kauden alkuunmennessä..
Tarkoittaako tämä sitä että FC Turku ei käyttänyt tällä kaudella yhtään pelaajaa joka pelasi "noin säännöllisesti" muissa ylemmissä sarjoissa olevissa seuroissa. Ei pahalla, mutta vastaan pelanneena toissa vuonna juoksi kavereita jotka on muiden seurojen kirjoissa. No ei tietysti se minua haittaa, vaikka pelasimme tasapelin. Hyvä peli siitä tuli ja kavereita vastassa joita vastaan oli mukava pelata! Mutta aina se ihmetyttää, jos niillä "lainatuilla" pelaajilla taistellaan edelleenkin ja täällä kerrotaan menetetystä sarjanoususta tuomarin takia. Toki te ette ole ainoa joukkue kuin näin tekee, eikä siinä mitää pahaa ole. Ketä kiinnostaa... Ei ainakaan minua, kunhan tulee hyviä vääntöjä...
|
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.
|
 |
Vastaus #2158 : 21.10.2008 klo 07:50:18 |
|
Toki te ette ole ainoa joukkue kuin näin tekee, eikä siinä mitää pahaa ole. Ketä kiinnostaa... Ei ainakaan minua, kunhan tulee hyviä vääntöjä...
asia kommentti 
|
|
|
|
|
wnb
Poissa
|
 |
Vastaus #2159 : 21.10.2008 klo 09:33:29 |
|
Hmm.. katetta?? mielestäni tänän vuonna fc turku ilmoitti sen, että kauden päätavoite on säilyttää 5 div sarja paikka ja sen me tehtiin ... vai muistanko mä jotenkin väärin. JA jos PASI LAMPPU ei olis vetänyt kotiinpäin niin fc turku olis noussut 5 div. yläsarjaa, eikä piffen2. SUURI KIITOS PASI LAMPULLE JA MYÖS PIFFENIN koutsille erittäin miellenkiintoisesta ajatuksen käänteestä.. harmi kun ei nähdä ens keväänä sarjassa, olis ollut mukava....................................Mut katsottaan mitä tuomari- ja kurinpitovaliokunta toteaa siit pelistä.. voittaako oikeus vai KAVERI, SYNNYISEURA, KOTIKUNTA JA YSTÄVYYS!!!!  Turhaa vittu kitistä erotuomarista! Jätkillä ollut kerrankin hyvä tuomari siellä (pohjaan väitteeni siihen, että Lamppu on yksi Turun piirin harvoista valioerotuomareista, joka viheltää Ykköstä. Eikä sinne päästä millään puheilla tai muuten. Älkääkä ruvetko puhumaan mistään kabinettipelistä, kun Turun piirillä ei ole valtuuksia edes päättää Liiton valioerotuomarivalinnoista.) Tainnut FCT:llä vaan käydä niin, että kun tuomari on ollut parempi kuin oma peli, eikä ole voinut johdatella/vittuilla/kitistä, niin hermot mennyt ja nyt uhkaillaan raporteilla ynnä muilla. Piirissä pyyhitään suurin piirtein perseet niihin raportteihin ja laitetaan sähköpostilistoille kiertämään raikuvan naurun kera. Joukkueet on mitä on, onhan niitä kaiken maailman raportteja tullut ennenkin mitä tyhmimmistä asioista. :keskari:
|
|
|
|
|
joku futistaseurannut
Poissa
|
 |
Vastaus #2160 : 21.10.2008 klo 11:30:46 |
|
Satuin näkemään ton pelin ja huomasin tämän kirjoittelun..
joten piti kirjautu ekaa kertaa..
Mitä tulee tohon varoituksiin niin 2-0 tilanteessa mielestäni pelin luonne muuttui..
Piffenin nuoret pojat alkoivat juoksemaan ja laittamaan palloa liikkeelle, jolloin Fc Turun pelaajat jäivät jälkeen nopeilta ja näppäriltä pojilta.. Mutta totuuden nimissä olisi siellä muutaman lapun voinut anta myös paraislaisille..
esimerkkinä yksi 30-40 metrin laitanousu jonka aikana yhtä Pif:in poikaa, numeroa en muista, yritettiin kopauttaa kolmekin kertaa puhtaasti nilkoille selän takaa koska ei saatu kiinni... Lopulta kaataminenkin sitten onnistui ja tuloksena kortti..
Jää tää loukkantuminen niin jos pelaaja loukkantuu sanotaan säännöissä että pelaajan on mahdollisimman nopeasti siirryttävä pois kentältä.. jos tämä ei onnistu on tuomarin annettava lupa huoltojoukoille tulla hoitamaan pelaajaa kentälle.. peliä hän ei saa laittaa poikki jollei epäile vakavaa loukkantumista.
Tässä pelissä loukkantuminen tapahtui alta puolenmetrin päässä päätyviivasta.. ja peli oli menossa jo 50 metrin päässä toiseensuuntaan..
esimerkiksi PIF:n pilkkutilanteesa hyökkääjä loukkantui ja juoksi samantien päädystä yli..
Mutta pelin lopun tuomairin auton uhkailut sun muut asumispaikankyselyt eivät mielestäni kuulu jalkaplloon millään tasolla..
On kuitenkin totta että paraisilla on erittäin heikkoja tuomareita, mutta joukossa on myös hyviäkin, mutta ikävä kyllä he eivät ehdi joka peliin puhaltamaan.. Ja näin on vähän jokapuolella missä ihmisiä ei ole mistä valita..
|
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
 |
Vastaus #2161 : 21.10.2008 klo 11:37:53 |
|
On kuitenkin totta että paraisilla on erittäin heikkoja tuomareita, mutta joukossa on myös hyviäkin, mutta ikävä kyllä he eivät ehdi joka peliin puhaltamaan.. Ja näin on vähän jokapuolella missä ihmisiä ei ole mistä valita..
Tähän täytyy omalta osalta vielä täsmentää, että Pasi Lamppu on todella hyvä ja jämäkkä tuomari. Mies on puhaltanut liigaakin eikä sen tasoiset tuomarit alennu moiseen kuraan, mistä häntä on täällä syytelty.
|
|
|
|
|
fcturku-82
Poissa
|
 |
Vastaus #2162 : 24.10.2008 klo 12:43:23 |
|
Tarkoittaako tämä sitä että FC Turku ei käyttänyt tällä kaudella yhtään pelaajaa joka pelasi "noin säännöllisesti" muissa ylemmissä sarjoissa olevissa seuroissa. Ei pahalla, mutta vastaan pelanneena toissa vuonna juoksi kavereita jotka on muiden seurojen kirjoissa. No ei tietysti se minua haittaa, vaikka pelasimme tasapelin. Hyvä peli siitä tuli ja kavereita vastassa joita vastaan oli mukava pelata! Mutta aina se ihmetyttää, jos niillä "lainatuilla" pelaajilla taistellaan edelleenkin ja täällä kerrotaan menetetystä sarjanoususta tuomarin takia. Toki te ette ole ainoa joukkue kuin näin tekee, eikä siinä mitää pahaa ole. Ketä kiinnostaa... Ei ainakaan minua, kunhan tulee hyviä vääntöjä...
Voisitko sitten suoraan sanoa et ketä??? sillä mä olen itse ollut 5 vuotta fc turku seurassa, ja mä en ole moisesta tietoinen.. eli nyt voisit varmaan kertoa mitä sä tarkoitat tolla. Niiin ja tohon pyhiksen tilanteeseen mä en voi muuta sanoakuin et mä en voi sille mitään jos jotkut muut seurat käyttävät pyhistä.. ainoo vaan että pyhis ei saa siirtopapereita fc turusta ennen kuin on maksanut melko suuren laskus..
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2163 : 25.10.2008 klo 10:48:41 |
|
Niiin ja tohon pyhiksen tilanteeseen mä en voi muuta sanoakuin et mä en voi sille mitään jos jotkut muut seurat käyttävät pyhistä.. ainoo vaan että pyhis ei saa siirtopapereita fc turusta ennen kuin on maksanut melko suuren laskus..
Joo, mut eipä pelaa enää ainakaan meidän riveissä,( tai eihän se ainuttakaan peliä ole pelannutkaan) on aika suuri osa joukkueesta ku haluais mukiloida sen jätkän.. :keskari: Muuut se siitä, pistetään asialle piste tässä ja nyt. :  Ja luodaan katseet tulevaa futsalkautta,tulevaa 2009 preseasonia ja sitten tietenkin katseet kohti kautta 2009 Tämä kausi on pelattu, pelit meni miten meni ja pääasia että kaikilla oli kivaa.. vai oliko?? 
|
|
|
|
|
Bigo
Poissa
Suosikkijoukkue: SaTo
|
 |
Vastaus #2164 : 26.10.2008 klo 18:54:19 |
|
Salon yöelämässä pyörii sama huhu kuin viime vuonna, eli Salpa II olisi luopumassa sarjasta. Länsirannikolta ei mitään muuta uutta.
|
|
|
|
|
StevenCarragher
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Liverpool, FC Inter
|
 |
Vastaus #2165 : 26.10.2008 klo 20:25:59 |
|
JAKOSEN HUORILLE KULTAISIA TERVEISIÄ!!!!!!!
|
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
 |
Vastaus #2166 : 26.10.2008 klo 20:27:32 |
|
JAKOSEN HUORILLE KULTAISIA TERVEISIÄ!!!!!!!
Ja tämä liittyi tähän topiciin miten?
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #2167 : 26.10.2008 klo 23:24:09 |
|
Ja tämä liittyi tähän topiciin miten?
Tämä on syy seuraus juttuja. Carran kauan kadoksissa ollut velipoika löytyi Ameriikan mantereelta vaalien yhteydessä, tunnetaan paremmin nimellä Putkimies-Joe, tuttu Obaman kampanjasta. No Carra sitten siitä sisuntuneena pakkas laukkunsa ja matkusti uudelle maalle heimoveljiensä joukkoon. Matkaevääksi sieltä sitten tarttui American Cornia. Päästessään takaisin kotiin, meinasi hän grillata hieman maissia, lukihan pullossa Corn. Liekkien sekaan pullon paiskattuaan, tulos ei ollut mairitteleva. Suivaannuksen määrä oli niin valtava tukan ja kulmakarvojen palaessa pois, jotta hän sitten alkoi kelata vaiherikasta elämäänsä. Tällöin tuli eteen tilanne, jossa hän, meidän oma Carra, huomasi ettei kukaan muu ollut koskaan kohdellut häntä yhtä kaltoin kuin Jakonen. Paikallisesta S-Marketista sixpackin Karhua hän nouti, rohkaisuksi ne kaikki joi, ja toi julkisuuteen mahtipontisen julistuksensa. Jottei mene pelkästään ot, kuulin huhua Nurmen siirtymisestä toiseen vitosen jengiin? Onko suurellakin rahalla mies myyty?
|
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
 |
Vastaus #2168 : 27.10.2008 klo 00:00:32 |
|
Jottei mene pelkästään ot, kuulin huhua Nurmen siirtymisestä toiseen vitosen jengiin? Onko suurellakin rahalla mies myyty?
Paskapuhetta, Jonia ei päästetä minnekään.
|
|
|
|
|
B87202
Poissa
|
 |
Vastaus #2169 : 27.10.2008 klo 00:10:55 |
|
Itse allekirjoittaneena voin sanoa, että Salpa2 ei tule ensi vuonna ellei joku muu laita jengiä kasaan. Syyt lienee siinä ettei A-junnuja ole saatavissa ja osa jengistä lähtee armeijaan.
|
|
|
|
|
Kopro
Poissa
|
 |
Vastaus #2170 : 27.10.2008 klo 12:07:52 |
|
Eli tässä pitää siis vaakaraidet ne mukavat sininen ja valkoinen ehkä siis kääntää ensi kaudella pystyraitoihin ja vielä värejä vaihtaa jos aikoo salossa pelaa 5 divari futista
|
|
|
|
|
Kierepotku
Poissa
|
 |
Vastaus #2171 : 27.10.2008 klo 12:13:12 |
|
Jottei mene pelkästään ot, kuulin huhua Nurmen siirtymisestä toiseen vitosen jengiin? Onko suurellakin rahalla mies myyty?
Ainakin RaiTeePeellä on kovan luokan maalivahti haarukassa..Joni Nurmen tulo joukkueeseen ammutaan ainakin alas.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.10.2008 klo 12:14:13 kirjoittanut Kierepotku »
|
|
|
|
|
B87202
Poissa
|
 |
Vastaus #2172 : 27.10.2008 klo 12:56:15 |
|
Itsellä ei ole haluja enää kun ei seuralta tule minkäänlaista kiinnostusta.
|
|
|
|
|
Kuhilaspihan Kahn
Poissa
|
 |
Vastaus #2173 : 27.10.2008 klo 13:38:28 |
|
Kuulin Salon yöelämässä sellaisen huhun, että Sato jatkaa pelejä myös ensi kaudella ja käsittääkseni lähes samalla kokoonpanolla kuin menneenä kautena.
Yksi pitkäaikais loukkaantunut tulee takaisin ja 1-2 pelaajaa ollaan kyselty tiimiin. Sato pelaajapolitiikan mukaisesti ei hankita vain pelaajia vaan selviä vahvistuksia joukkueeseen. Muistaakseni viime kaudella palloili 17 peluria eli homma on siinä rajoilla että edes kannattaako pakkaa paisuttaa liian suureksi. Tosin itse pelaan kaikki pelit alusta loppuun(jos olen paikalla), mutta kenttäpelaajia ajatellen tilanne oli jo 5-div ylälohkossa välillä kiusallinen sillä, kaikille ei välttämättä minuutteja siunaantunut toivotulla tavalla.
No onneksi ne pelit ovat harvassa kun on kaikki pelurit paikalla.
|
|
|
|
|
Bigo
Poissa
Suosikkijoukkue: SaTo
|
 |
Vastaus #2174 : 27.10.2008 klo 20:39:54 |
|
Muistaakseni viime kaudella palloili 17 peluria eli homma on siinä rajoilla että edes kannattaako pakkaa paisuttaa liian suureksi.
Itse laskin nopeasti 25 eri nimeä jotka on toveripaidassa nähty...plus molarit tiätty.
|
|
|
|
|
|
|
|