Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #100 : 27.02.2008 klo 14:48:10 |
|
Kuulin huhuja, että pansiossa... Tai Suikkilan hiekalla...
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #101 : 27.02.2008 klo 14:57:50 |
|
Kakkosella näyttäis olevan useampi peli. Hulinaa; 14.6. saarelle SIF:ää vastaan, pelin jälkeen katsomaan Zlatanin näytöstä Puyolin kustannuksella. Zlatan-bandwagon on its way!!!  Mites monta peliä mä olenkaan sivussa sen kortin takia? Berner?
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #102 : 27.02.2008 klo 16:39:08 |
|
Ainiin, sullahan on punainen kortti alla... Eikös siitä tule se kaksi peliä taukoa... Tänään on pakko lähteä viihteelle, kun jalka on romuna. Ei pysty reenaamaan, eikä henkiseltä masennukseltaan opiskelemaan, joten ajattelin tehdä Harri Ollit ja kadota Obersdolffin yöhön. Todennäköisesti menen Onnelan vaihtarien vahtaus bileisiin, tanssittamaan iberialaisia ja gallialaisia tyttöjä. Illalle 
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #103 : 27.02.2008 klo 16:59:49 |
|
Ainiin, sullahan on punainen kortti alla... Eikös siitä tule se kaksi peliä taukoa... Tänään on pakko lähteä viihteelle, kun jalka on romuna. Ei pysty reenaamaan, eikä henkiseltä masennukseltaan opiskelemaan, joten ajattelin tehdä Harri Ollit ja kadota Obersdolffin yöhön. Todennäköisesti menen Onnelan vaihtarien vahtaus bileisiin, tanssittamaan iberialaisia ja gallialaisia tyttöjä. Illalle  Varo viiksekkäitä Baijerilaisia!
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #104 : 27.02.2008 klo 19:36:20 |
|
Varo viiksekkäitä Baijerilaisia!
Tämänkö mukaan se Harri Olli katosi? 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.02.2008 klo 20:31:00 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #105 : 28.02.2008 klo 14:36:59 |
|
Errea piiricup arvonnoissa meille tulee tokalla kierroksella vastaan joko SaTo tai RaiTeePee ja sen jälkeen tod. näköisesti RP. Näin siis mikäli tulkitsin uunituoretta kaaviota oikein, mikä olisi poikkeuksellista.
Arpa suosii rohkeaa!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #106 : 29.02.2008 klo 22:00:55 |
|
Ovatko huomisen treenit nyt sitten klo 21 hallissa, vaikka "Maaliskuussa pyritään pitämään seuraavat vakiovuorot:...Lauantaisin 18.00-19.30 Impivaara kht..."?
|
|
|
|
|
sunrunner
Poissa
|
 |
Vastaus #107 : 29.02.2008 klo 22:15:25 |
|
Ovatko huomisen treenit nyt sitten klo 21 hallissa, vaikka "Maaliskuussa pyritään pitämään seuraavat vakiovuorot:...Lauantaisin 18.00-19.30 Impivaara kht..."?
Hallissa ysiltä. Ehdit siis hyvin palautua reissusta "huippukuntoon". Toivottavasti oli hauskaa laivalla...!  Onko muuten kiinnostusta kenelläkään lähteä katsomaan huomista matsia?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #108 : 29.02.2008 klo 22:41:02 |
|
Katso aina kalenterista oikea harjoitusaika. Sinne päivitän muutokset, jos tulee...ja kuten itsekin kirjoitit maaliskuussa pyritään pitämään seuraavat vakiovuorot
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #109 : 01.03.2008 klo 03:58:39 |
|
Hallissa ysiltä. Ehdit siis hyvin palautua reissusta "huippukuntoon". Toivottavasti oli hauskaa laivalla...!  Onko muuten kiinnostusta kenelläkään lähteä katsomaan huomista matsia? Kivastihan tuo meni ja sain mitä halusin...  Kotiin tuli mukaan muutama kalja ja hieman muutakin, joten näillä mennään jonkin aikaa. Huomiseen peliin löytyy mielenkiintoa, mutta aikaa ei kun on muuta menoa. Illalla sitten hallissa.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #110 : 01.03.2008 klo 11:07:12 |
|
Kivastihan tuo meni ja sain mitä halusin...  Kotiin tuli mukaan muutama kalja ja hieman muutakin, joten näillä mennään jonkin aikaa. Huomiseen peliin löytyy mielenkiintoa, mutta aikaa ei kun on muuta menoa. Illalla sitten hallissa. Sukupuolitauti? 
|
|
|
|
|
Bigo
Poissa
Suosikkijoukkue: SaTo
|
 |
Vastaus #111 : 01.03.2008 klo 12:41:38 |
|
Errea piiricup arvonnoissa meille tulee tokalla kierroksella vastaan joko SaTo tai RaiTeePee ja sen jälkeen tod. näköisesti RP. Näin siis mikäli tulkitsin uunituoretta kaaviota oikein, mikä olisi poikkeuksellista.
Arpa suosii rohkeaa!
Eli todennäköisesti SaTo  Jos ja kun olen oikeassa, se peli on ilmeisesti teidän kotipeli? Millä alustalla se mahdollisesti päästään pelaamaan? -nimim. Pansion hiekkaa syönyt
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #112 : 01.03.2008 klo 13:59:22 |
|
Eli todennäköisesti SaTo  Jos ja kun olen oikeassa, se peli on ilmeisesti teidän kotipeli? Millä alustalla se mahdollisesti päästään pelaamaan? -nimim. Pansion hiekkaa syönyt Mikäli vain kenttä on kunnossa, niin pelivuoro on jo varattuna Impivaaran tekonurmelta sunnuntaina 30.3. Otteluajankohta toki riippuu, milloin ensimmäisen kierroksen ottelut pelataan ja miten SaTo:lle tai RaiTeePee:lle käy. Kelpaako?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.2008 klo 14:03:31 kirjoittanut Berner »
|
|
|
|
|
Bigo
Poissa
Suosikkijoukkue: SaTo
|
 |
Vastaus #113 : 01.03.2008 klo 14:47:27 |
|
Mikäli vain kenttä on kunnossa, niin pelivuoro on jo varattuna Impivaaran tekonurmelta sunnuntaina 30.3. Otteluajankohta toki riippuu, milloin ensimmäisen kierroksen ottelut pelataan ja miten SaTo:lle tai RaiTeePee:lle käy.
Kelpaako?
Heh juu kyllä kiitos. Mutta pitää nyt tuosta ensimmäisestäkin selvitä(toivottavasti) 
|
|
|
|
|
Henke
Poissa
Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry
|
 |
Vastaus #114 : 01.03.2008 klo 16:05:16 |
|
Ansamaalle giganttinen "  " . Macin kuukauden työntekijä vuosien takaa on näemmä saanut Interiin hyvää tekemisen meininkiä. Tsemiä neloseen.
|
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
 |
Vastaus #115 : 01.03.2008 klo 20:01:51 |
|
Surffailin hieman saitella, ja löysin sieltä itselleni vaivan eli:
itse epäilen kantapään alla olevan rasvapatjan vaurioituneen. Ikävä vaiva ja vain lepo auttaa. Menen lekurille torstaina ja kuulen sitten enemmän. Aamuisin kantapää on herkkä/kipeä, mutta päivällä paremmassa kunnossa. Vielä en uskalla laitta painoa kantapäälle, joten kävely on lenkuttamista.
Toivottavasti ei ole murtumia. kop kop kop...
Noh, ilmoitan nyt, että pidän ainakin viikon taukoa futiksesta, mutta olen hengessä mukana.
Mutta tosiaan harmillinen vaiva, koska rasvapatja ei aina välttämättä palaudu entiselleen... Pitää nyt toivoa parasta, ettei jää mitään kroonista vammaa tästä... Muuten joutuu ostamaan jotain geelipohjallisia kantapäihin, mikä voi haitata maagista pallokontrollia
Mulla oli(/on) aivan samanlainen ongelma, ja en tiedä meneekö aivan kokonaan koskaan pois, mutta ei se enää pariin vuoteen oli pahemmin haitannut juoksemistakaan. Silti käytän edelleen kävelykengissä ym. ainakin Instrumentariumissa myytäviä geelistä ja silikonista tehtyjä kantapää"tukia", jotka pistetään ihan kenkään kantapään kohdalle. Kävelyä ei haittaa, mutta futiksen peluussa saattaa kyllä liikkua kys. tuki kengän sisällä ja jonkin verran haitata. Harmittava vaiva kyseessä ja en tosiaan tiedä onko oikein muita hoitomuotoja olemassa, kuin lepo. Kai se voidaan leikatakin jotenkin, mutta se lienee turhan iso operaatio. Mulla taisi kestää reilu vuosi kyseisen vamman parantumisessa, toki tänä aikana pystyi hyvin juoksemaankin, mutta joutui pitämään jonkinlaisia taukoja aina välillä kivun yltyessä liian kovaksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.2008 klo 20:03:05 kirjoittanut Juipe »
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #116 : 01.03.2008 klo 21:18:33 |
|
Kokemuksen syvä rintaääni
Suosikin Bees&Honey -palstalla nämä... 
|
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
 |
Vastaus #117 : 02.03.2008 klo 02:38:02 |
|
Suosikin Bees&Honey -palstalla nämä... : - [ :ylos :
Mjitah, eikö Interin kakkosjengin topicci olekaan oikea paikka näille?  Okei, pistän jatkossa kantapääloukkaantumisia koskevat homostelut muualle. 
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #118 : 02.03.2008 klo 11:59:02 |
|
Mun mielestä kerrotaan kaikki omat vammamme tänne, niin voivat sitten siirtää suosikin ja demin keskustelut tänne...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #119 : 02.03.2008 klo 13:40:31 |
|
Mulla oli(/on) aivan samanlainen ongelma, ja en tiedä meneekö aivan kokonaan koskaan pois, mutta ei se enää pariin vuoteen oli pahemmin haitannut juoksemistakaan. Silti käytän edelleen kävelykengissä ym. ainakin Instrumentariumissa myytäviä geelistä ja silikonista tehtyjä kantapää"tukia", jotka pistetään ihan kenkään kantapään kohdalle. Kävelyä ei haittaa, mutta futiksen peluussa saattaa kyllä liikkua kys. tuki kengän sisällä ja jonkin verran haitata. Harmittava vaiva kyseessä ja en tosiaan tiedä onko oikein muita hoitomuotoja olemassa, kuin lepo. Kai se voidaan leikatakin jotenkin, mutta se lienee turhan iso operaatio. Mulla taisi kestää reilu vuosi kyseisen vamman parantumisessa, toki tänä aikana pystyi hyvin juoksemaankin, mutta joutui pitämään jonkinlaisia taukoja aina välillä kivun yltyessä liian kovaksi.
Rasvapatjan tulehdus on eri asia kuin sen vaurio. Tulehdus on krooninen vamma, joka voi edellyttää kuukausien taukoa. Vaurio on tavallaan kudosvaurio, joka voi parantua nopeastikin. Mutta ken tietää. Tiukat lääkitykset tällä hetkellä päällä. Pidän vielä toisen viikon taukoa, jotta toi kantapää olisi täydellisessä kuosissa sitten aikanaan. Aloitan ekaa lenkillä ja sitten palloreenillä. Ja oon muutenkin flunssassa, joka tuntuu olevan aika tiukassa. Näin äkkisiltään diagnosoin influenssan -viruksen tai kurkunpääntulehdus. Tuo tarkoittaa, että nyt ei ainakaan kannata haaveilla muusikon urasta, kun ei voi levyttää. Onpas ollut huonoa tuuria... 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #120 : 02.03.2008 klo 20:08:00 |
|
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #121 : 03.03.2008 klo 08:38:29 |
|
Milläs todennäköisyydellä tänään pääsee kentälle? Ei viittis tulla turhaan paikalle, koska minähän en lähde juoksentelemaan tällä polvella. Mun tissiposkiasenteelle  :keskari:
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #122 : 03.03.2008 klo 09:25:04 |
|
Milläs todennäköisyydellä tänään pääsee kentälle? Ei viittis tulla turhaan paikalle, koska minähän en lähde juoksentelemaan tällä polvella. Mun tissiposkiasenteelle  :keskari: Samaa tiedustelen, juoksen mielummin oman lenkin omaa vauhtia, jos kentälle ei ole asiaa.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #123 : 03.03.2008 klo 10:02:14 |
|
Samaa tiedustelen, juoksen mielummin oman lenkin omaa vauhtia, jos kentälle ei ole asiaa.
Vaikeaa sanoa. Itse olen tosin sitä mieltä, että koska ollaan sovittu, että treenit pidetään joka tapauksessa, niin paikalle tullaan, jos ei muuta estettä ole.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #124 : 03.03.2008 klo 10:40:06 |
|
Jätetään kuules äidit pois, näistä keskusteluista.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.03.2008 klo 10:42:21 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
|
|