Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #1225 : 28.10.2008 klo 10:52:02 |
|
Allekirjoittaneelta jää sekä lauantain, että sunnuntain treenit väliin ja mulla on pallot tällä hetkellä. Löytyykö vapaaehtoisia, jolle voin pallot tuoda?
Ai nyt kun on Suomen mestari ei tartte reenata enää?  Sunnuntaina tarvittais, vain muutama hyvä pallo. Mulla on liivit ja futsal -pallot
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1226 : 28.10.2008 klo 13:41:59 |
|
Matti: "Ennen oli poliisit sentään poliiseja ja laivat rautaa. Nyt on poliisit peltiä ja laivat mitä lie lasikuitua, mäkilegenda filosofoi omintakeiseen tyylinsä." 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1227 : 28.10.2008 klo 18:40:44 |
|
Vain Matilla on tohon varaa. Harva on pantannut ja myynyt omat olymppiamitalinsa. Mateista puheenollen missän meidän tiimin Masa on? Juokseeko mies maratooneissa tämän talven vai nähdäänkö häntä lauantaina tai sunnuntaina palloreeneissä?
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #1228 : 28.10.2008 klo 18:51:56 |
|
Lauantaista ja sunnuntaista tulikin mieleeni, että voisin tulla kokeilemaan pientä liikkumista sunnuntaina. Kaikki tietenkin riippuu miten selviän lukemattomista currywursteista, dobbelbockeista ja Tim Wiesen tukasta. Toivotaan että kaikki menee hyvin! C U, ja pitäkää foorumi pystyssä. 
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #1229 : 28.10.2008 klo 19:15:06 |
|
Voitaisiin avata keskustelu myös viime vuonna suuren suosion saaneesta lenkkipiiristä. Eli löytyykö halukkaita? Futsalin osalta voisi olla jonkinlaiselle taktiikka palaverille tilausta. Viime treenipelissä tehtiin ainakin joitain hyviä johtopäätöksiä, jotka olis hyvä saada kaikkien tietoon, mutta en viitsi täällä kuuluttaa kun Ruskon pojat kuitenkin heti vaklaa...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1230 : 28.10.2008 klo 22:31:27 |
|
Voitaisiin avata keskustelu myös viime vuonna suuren suosion saaneesta lenkkipiiristä. Eli löytyykö halukkaita? Futsalin osalta voisi olla jonkinlaiselle taktiikka palaverille tilausta. Viime treenipelissä tehtiin ainakin joitain hyviä johtopäätöksiä, jotka olis hyvä saada kaikkien tietoon, mutta en viitsi täällä kuuluttaa kun Ruskon pojat kuitenkin heti vaklaa...
Yksi johtopäätös oli, että pallo oli pienempi kuin kesällä tai sitten miehet ovat kasvaneet?!!?! Käykö joku hakemassa Berneriltä yhen pallon sunnuntain reeneihin?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1231 : 28.10.2008 klo 22:58:50 |
|
Yksi johtopäätös oli, että pallo oli pienempi kuin kesällä tai sitten miehet ovat kasvaneet?!!?! Käykö joku hakemassa Berneriltä yhen pallon sunnuntain reeneihin?
Tulee teille aikamoiset neppailut (tempo=0), jos yhdellä pallolla aiotte reilun tunnin vetää... :  Niin Karismamaista. Mitä tulee Aggiksen lenkkitouhuihin, niin itse olen valmis lähtemään lenkille, jos se on yhtään parempana ajankohtana kuin viime talvena. Itse suosin tosin lenkkiä ennen treenejä. Futsalista sen verran, että kausimaksu on laskettu ja peluuttamista mietitty ja pyrin lähettämään s-postia näistä huomenna. Mulle voi yv:tä lähettää, niin voin vaikka kirjoitella jotain taktiikastakin ko. sähköpostiin.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #1232 : 29.10.2008 klo 13:21:37 |
|
Tässä päivän "ajankohtainen" : http://www.youtube.com/watch?v=lY_zxL8roDc&feature=relatedOisko jollain heittää muuten mitään hyvää gradun aihettta? Onko Karsimalla jo talvirenkaat alla vai vieläkö ne on takapenkillä? Onko lauantain treeneihin tulijoita vai hä?
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues
|
 |
Vastaus #1233 : 29.10.2008 klo 13:29:32 |
|
Viime treenipelissä tehtiin ainakin joitain hyviä johtopäätöksiä, jotka olis hyvä saada kaikkien tietoon, mutta en viitsi täällä kuuluttaa kun Ruskon pojat kuitenkin heti vaklaa...
Mekö muka seurattaisiin teidän foorumikirjoittelua?Ei pidä paikkansa.Mitä peleihin tulee: Lapinlahden lintujen sanoin omin eväin,omin eväin... 
|
|
|
|
|
Iso Erkki
Poissa
|
 |
Vastaus #1234 : 29.10.2008 klo 15:17:07 |
|
Multa jää lauantain reenit väliin työpaikan pikkujoulujen takia. Mut sunnuntaina olis tarkoitus tulla.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1235 : 29.10.2008 klo 16:28:34 |
|
Oisko jollain heittää muuten mitään hyvää gradun aihettta? Onko Karsimalla jo talvirenkaat alla vai vieläkö ne on takapenkillä? Onko lauantain treeneihin tulijoita vai hä?
Talvirenkaat ovat aina ajankohtainen gradun aihe. Esimerkiksi talvirenkaiden asema esineoikeudellisesta näkökulmasta. Toinen mieleeni juolahtava aihe voisi olla: avioeron tai rekisteröidyn parisuhteen purkamisen vaikutus talvirenkaisiin? Meikä tulee lauantaina. Mul on pallot ja liivit.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2008 klo 21:27:06 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1236 : 29.10.2008 klo 16:40:41 |
|
Ihan hyvä ajankohtainen Aggikselta. Tässä toinen, silläkin riskillä, että karisma innostuu liikaa... http://www.youtube.com/watch?v=GQ-lQMUn0xw&eurl="We don't call 911"
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2008 klo 16:41:55 kirjoittanut Kivimies »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1237 : 31.10.2008 klo 09:53:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1239 : 31.10.2008 klo 11:35:35 |
|
http://www.julmahuvi.net/testi.html tehkääpä sitten tuo ja huomenna vertaillaan tuloksia. Julmahuvin pojat tekevät ilmeisesti come backin, uuden viihdeohjelman myötä, saas nähdä mitä sieltä vielä pukkaa... Kivimies voi sitten esitellä näitä myös "paikallisille". Tein testin ja jo nyt kaduttaa... 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1240 : 31.10.2008 klo 14:06:03 |
|
Nyt en kyllä tajunnut tota Karisman pätkää. Voitko selittä sen samalla kun tarjoat huomenna kyydin treeneihin?
Kyse on uskonnollisen oikeiston noususta maailman pelikartalle USA:n sisäpolitiikan kautta. Näin Euroopasta ja liberaalin studentin näkökulmasta uskonnon ja politiikan nivoutuminen samalle sivulle on pelottava ilmiö. Kyse on uskonnon nostamista politiikan avulla ja poliittisen vallan nostamista uskonnon kautta. Kirkon ja valtion erottelu suoritettiin lopullisesti 1700-luvulla ja prosessi korosti individualismin ja rationalisuuden nousua. Onko tässä menossa joku back-lash -ilmiö, jossa yleisiin koulutusohjelmiin ollaan ymppäämässä kreationismia perinteisen rationaalisuuteen perustuvan darwinismin rinnalle? Uskolla ja rationaalisuudella on omat paikkansa tässä maailmassa, mutta niiden yhdistäminen on pelottava ajatus rationaaliseen tieteeseen uskovalle. Eli hyvin perustavanlaatuisista kysymyksistä tässä puhutaan. Itse en halua tämän ilmiön vahvistuvan, koska lisää sosiaalista mallioppimista, ryhmäajattelua ja opittuihin arvoihin perustuvaa seuraa-johtajaa-leikkiä. Täällä pitää voida kyseenlaistaa, kritisoida ja olla toista mieltä. Summa summarum, kreationismin nostaminen yleisiin opetusohjelmiin, edes vaihtoehdoksi, on vastuutonta ja lyhyt näköistä. Minä en halua politiikan tai kaupan taipuvan uskon asioihin. Tosin asiakasuskollisuus on toinen asia... Jatketaan lauantaina, tosin menen reeneihin suoraan koulusta... Minä en usko, että Jumala laittoi fossiilit maaperään vain koetellaakseen uskoamme. Minä uskon, että maailma syntyi hetkestä kun Chuck Norris potkaisi Roundhouse -kierrepotkulla Steven Seagalia.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.10.2008 klo 16:58:27 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #1241 : 31.10.2008 klo 14:13:04 |
|
joko otsikko vaihtoon? 
|
|
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1243 : 31.10.2008 klo 18:28:11 |
|
joko otsikko vaihtoon?  Miksi pitäisi?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1244 : 31.10.2008 klo 19:53:11 |
|
Mulla on edelleenkin pallokassi, eikä ketään ole ilmaissut kiinnostusta hakemaan niitä palloja, joten voi tulla sunnuntaina tylsät treenit ilman palloja...voihan sitä toki viivoja juosta.  Huomenna en ole kotona ja sunnuntaina olen töissä, joten...
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1245 : 01.11.2008 klo 09:33:56 |
|
Päivän ajankohtainen... Toinen ajankohtainen... Mitä tuo Korhonen kuvittelee saavuttavansa tällä? Kai se nyt paikkaa hakiessa tiesi, että se menee kepu-lestaadiolaislehteen skriivaamaan. Mitäs meidän oikeusoppineet ovat tästä mieltä? Pitääkö kanne vai meneekö maine? http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810310145453_uu.shtmlYllättyisin, jos Korhonen voittaisi jutun. Hän valehteli monesta asiasta työhaastattelussa ja se kyllä on irtisanomisperuste riippumatta siitä, mihin seksuaaliseen vähemmistöön hän kuuluu.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1246 : 01.11.2008 klo 09:45:46 |
|
Kyse on uskonnollisen oikeiston noususta maailman pelikartalle USA:n sisäpolitiikan kautta. Näin Euroopasta ja liberaalin studentin näkökulmasta uskonnon ja politiikan nivoutuminen samalle sivulle on pelottava ilmiö. Kyse on uskonnon nostamista politiikan avulla ja poliittisen vallan nostamista uskonnon kautta. Kirkon ja valtion erottelu suoritettiin lopullisesti 1700-luvulla ja prosessi korosti individualismin ja rationalisuuden nousua. Onko tässä menossa joku back-lash -ilmiö, jossa yleisiin koulutusohjelmiin ollaan ymppäämässä kreationismia perinteisen rationaalisuuteen perustuvan darwinismin rinnalle?
Uskolla ja rationaalisuudella on omat paikkansa tässä maailmassa, mutta niiden yhdistäminen on pelottava ajatus rationaaliseen tieteeseen uskovalle. Eli hyvin perustavanlaatuisista kysymyksistä tässä puhutaan. Itse en halua tämän ilmiön vahvistuvan, koska lisää sosiaalista mallioppimista, ryhmäajattelua ja opittuihin arvoihin perustuvaa seuraa-johtajaa-leikkiä. Täällä pitää voida kyseenlaistaa, kritisoida ja olla toista mieltä.
Summa summarum, kreationismin nostaminen yleisiin opetusohjelmiin, edes vaihtoehdoksi, on vastuutonta ja lyhyt näköistä. Minä en halua politiikan tai kaupan taipuvan uskon asioihin. Tosin asiakasuskollisuus on toinen asia... Jatketaan lauantaina, tosin menen reeneihin suoraan koulusta...
Minä en usko, että Jumala laittoi fossiilit maaperään vain koetellaakseen uskoamme. Minä uskon, että maailma syntyi hetkestä kun Chuck Norris potkaisi Roundhouse -kierrepotkulla Steven Seagalia.
Syvällistä pohdintaa, hyvä! Tätä olenkin kaivannut. Tässä yhteydessä haluaisin keskustella Aggiksen gradu-aiheesta ja joukkueemme tilasta: Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että legaalinen käytäntö hallintovallan jakaamuksesta (kuka hoitaa futsalia, Berner vai Sandro?)riippumatta mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi vastuunalaisia kontradiktioita. Hallinto-oikeudessa eräitä yksityiskohtia lukuunottamatta yhteys oikeusdogmatiikan ja traditionaalisen oikeusfilosofian välillä johdattelee meidät ja tukiryhmämme (Inter 2) kohti organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta (Berner + pallot). Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että syntaktis-semanttinen tulkinta oikeudellisista normeista näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa viimeaikaisia absurdeja väittämiä (Juostaan viivoja sunnuntai-iltana). Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin (Tyhjänpäivästä rampaamista, NOT!), jos kansanvallassa hallintoviranomaisten yleinen valtiosääntöperiaate yllättää toimivuudellaan (Berner tuo pallot huomisen reeneihin), ja selvittää samalla yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1247 : 01.11.2008 klo 10:40:48 |
|
Yllättyisin, jos Korhonen voittaisi jutun. Hän valehteli monesta asiasta työhaastattelussa ja se kyllä on irtisanomisperuste riippumatta siitä, mihin seksuaaliseen vähemmistöön hän kuuluu.
Työntekijän syrjintäkielto koskee myös työhönottoa. Työnantaja ei saisi asettaa hakijoita eri asemaan, ilman perustavaa syytä. Tässä on varmaan pohdinnassa se, onko voidaanko päätoimittajalta tai asemaan hakijalta odottaa tietynlaista arvo- ja maailmankuvaa, joka sopii lehden arvoihin. Pestissähän on kyse päätoimisesta lukijoihin vaikuttamisesta. Tosin kuten Rautakäsi totesi, Johanna oli päästänyt työhaastattelussa valkoisen valheen. Mihin aikaan reenataan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|