FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.10.2025 klo 12:18:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 67

Kirjoittaja Aihe: FC Inter 2 2008 - pelaammeko edelleen paremmin kuin edustus?  (Luettu 55477 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!

Vastaus #150 : 06.03.2008 klo 20:11:54

Vai, että salaisia agentteja ja lumisia jalkapallokenttiä...
sunrunner

Poissa Poissa

Vastaus #151 : 06.03.2008 klo 20:32:22

Vai, että salaisia agentteja ja lumisia jalkapallokenttiä...

Kyllä! Pitää sitä kunnon Korkeajännitys-fiilistä jalkapallojoukkueesta löytyä...!  Ylos
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 06.03.2008 klo 21:39:02

Vai, että korkkari-fiiliksiä ja jalkapallojoukkueita...
Agagabuto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #153 : 07.03.2008 klo 00:01:44

Vai, että lauseita vailla sisältöä... Mikä lääkitys Karismalla nyt menossa? Onko sunnuntain pelistä lisätietoa, ajattelin et voisin tulla äyästelemään pukukoppiin ja kattoon lämmittelyt ja alotuspotkun.
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #154 : 07.03.2008 klo 00:55:50

Vai, että lauseita vailla sisältöä... Mikä lääkitys Karismalla nyt menossa? Onko sunnuntain pelistä lisätietoa, ajattelin et voisin tulla äyästelemään pukukoppiin ja kattoon lämmittelyt ja alotuspotkun.

Sunnuntaina ei ole peliä, mutta mikäli kenttä on kunnossa, päästään treenaamaan.
rc-auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka

Vastaus #155 : 07.03.2008 klo 08:02:49

Sunnuntaina ei ole peliä, mutta mikäli kenttä on kunnossa, päästään treenaamaan.

Ja jos ei ole kunnossa, niin juostaan??? Count me out...  Alas Mikä meininki lauantaina: hallissa vai ulkona?

e. Asia selvisi tuolta omilta sivuilta. Kiitos Brenkku-Bernerille rivakasta päivittämisestä; ei taida voorumi olla enää se ensisijainen tiedonhankintapaikka...
« Viimeksi muokattu: 07.03.2008 klo 08:04:56 kirjoittanut rc-auto »
Agagabuto

Poissa Poissa

Vastaus #156 : 07.03.2008 klo 11:29:28

Asia selvisi tuolta omilta sivuilta. Kiitos Brenkku-Bernerille rivakasta päivittämisestä;

Kuka? Ehkä edellisessä elämässä, tai jos vaikka korkki narahtaisi taas saarella?! Sama "tyttöystävä" löytynee edelleen samasta paikasta baarin vessasta, jota Berner voi sitten ikävään halailla...

Oliko lenkillä kivaa ja oliko porukkaa?
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 07.03.2008 klo 12:15:30

Kyllähän Berner on joukkueen hienoin mies ja varmasti kova panemaan; joskus sitä itsekin meni vahingossa mainostamaan. :D Saarella sitten katsotaan kuka on kukin ja miten se korkki narahtaa...

Homostelut privana  Ylos Tuoppi
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #158 : 07.03.2008 klo 12:28:09

Mikä lääkitys Karismalla nyt menossa?

Lopetin ne naurettavat lumelääkkeet ja aloin syömään kaurapuuroa. Ellei se sitten auta tuohon kantapäähän, niin lompsin vakuutuksen kanssa ihka oikealle urheilupuoskarille. Sitten mä teetän itselleni pohjalliset kenkiin, tosin kestävämmät kuin Litmasella, ja palaan kentille.

Voisin tulla huomenna katselemaan reenejä tai eksyä nostelemaan rautaa RC-auton kanssa, jos meillä on hallireenit. 
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 07.03.2008 klo 20:40:51

Kuka? Ehkä edellisessä elämässä, tai jos vaikka korkki narahtaisi taas saarella?! Sama "tyttöystävä" löytynee edelleen samasta paikasta baarin vessasta, jota Berner voi sitten ikävään halailla...

Oliko lenkillä kivaa ja oliko porukkaa?

Lenkillä 5+koutsi. Reilu tunti joustiin. Lauantaina illalla voidaan katsoa, missä kunnossa ht on ja päätetään sitten, pidetäänkö treenit sunnuntaina vai ei. Lenkkiä ei joka tapauksessa ole.

Tästä lenkistä pitää kyllä nyt hieman "avautua". Pistää pikkasen vituttamaan, kun on sovittu, että treenit pidetään aina sovittuina aikoina. Se, millaiset treenit ovat (pallolliset vai juoksua), ei pitäisi olla mitään vaikutusta siihen, tuleeko treeneihin vai ei. Jos ollaan sovittu, että treenit pidetään jokatapauksessa, niin se ei tarkoita sitä, että ennen treenejä soitellaan ja kysellään kentän kuntoa ja jos kenttä huonossa kunnossa, jätetään treenit väliin. Itse myönnän, että eilinen oli itselläni eka lenkki tänä keväänä, mutta muut lenkit on jääneet töiden/opiskelukiireiden takia väliin. Ymmärrän, että ei välttämättä nappaa ajaa 15 minuuttia, että pääsee juoksemaan lenkkiä varsinkin, jos käy viikottain omatoimisesti lenkillä, mutta kun suurin osa ei käy. Ja eikö se kuitenkin ole hyvä pitää joukkuehenkeä yllä ja juosta yhdessä?

No joo...toivottavasti forum/yv:t ei tukkeudu herneen nenään vetäneiden viesteistä, mutta uskon, että suurin osa ymmärtää asian pointin...
Agagabuto

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 07.03.2008 klo 23:51:39

Lenkillä 5+koutsi. Reilu tunti joustiin. Lauantaina illalla voidaan katsoa, missä kunnossa ht on ja päätetään sitten, pidetäänkö treenit sunnuntaina vai ei. Lenkkiä ei joka tapauksessa ole.

Tästä lenkistä pitää kyllä nyt hieman "avautua". Pistää pikkasen vituttamaan, kun on sovittu, että treenit pidetään aina sovittuina aikoina. Se, millaiset treenit ovat (pallolliset vai juoksua), ei pitäisi olla mitään vaikutusta siihen, tuleeko treeneihin vai ei. Jos ollaan sovittu, että treenit pidetään jokatapauksessa, niin se ei tarkoita sitä, että ennen treenejä soitellaan ja kysellään kentän kuntoa ja jos kenttä huonossa kunnossa, jätetään treenit väliin. Itse myönnän, että eilinen oli itselläni eka lenkki tänä keväänä, mutta muut lenkit on jääneet töiden/opiskelukiireiden takia väliin. Ymmärrän, että ei välttämättä nappaa ajaa 15 minuuttia, että pääsee juoksemaan lenkkiä varsinkin, jos käy viikottain omatoimisesti lenkillä, mutta kun suurin osa ei käy. Ja eikö se kuitenkin ole hyvä pitää joukkuehenkeä yllä ja juosta yhdessä?

No joo...toivottavasti forum/yv:t ei tukkeudu herneen nenään vetäneiden viesteistä, mutta uskon, että suurin osa ymmärtää asian pointin...

Kommentoin lyhyesti ja kylmästi vain, että tilanne on ollut sama joka torstai. Henkilökohtaisesti juoksin viime(kin) torstaina töihin ja sieltä kotiin (18km), joten ihan hyvällä omalla tunnolla jätin lenkin väliin;  futistreeneihin olisin kyllä tullut. Ei kannata ottaa asiaa henkilökohtaisesti, elämä voittaa!
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 08.03.2008 klo 00:16:49

Kommentoin lyhyesti ja kylmästi vain, että tilanne on ollut sama joka torstai.
Aivan ja se tässä vähän ihmetyttääkin, kun moni sanoi tulevansa kyllä lenkille ja lupasivat kauden alussa vaikka mitä. Nyt on vähän sellanen fiilis, että ollaan menossa "vanhoihin huonoihin tapoihin" taas. Itse en taas tiedä sakotanko niitä, jotka jäävät lenkiltä ilmoittamatta pois, koska periaatteessahan kentälle pääsy on aina mahdollista...
Ja kuten aikaisemmin kirjoitin, ymmärrän hyvin näiden "aktiivilenkkeilijöiden" syyn jäädä pois, mutta muille harjoitukset on harjoitukset, tehtiin siellä mitä tahansa.

Ja asiasta kolmanteen...olen päivittänyt kotisivuille tulevan kauden otteluohjelman.
sunrunner

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 08.03.2008 klo 05:29:36

Joukkueen judokalle   Ylos ja uudelle veskarille  Tuoppi Ylos
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 08.03.2008 klo 08:24:08

Joukkueen judokalle   :yl os: ja uudelle veskarille  Tuoppi :yl os:

Sitä ollaan taas oltu kännissä. Sekä sinä, hirvenkaataja että Micke... Ei näin!  Alas
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 08.03.2008 klo 23:35:19

Kännissä on kiva olla, kännissä kutkuttaa, kännissä istua permannolla ja murheensa hukuttaa...  ;)
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #165 : 08.03.2008 klo 23:58:46

Kännissä on kiva olla, kännissä kutkuttaa, kännissä istua permannolla ja murheensa hukuttaa...  ;)

Juo vähän lisää... Tuoppi

Mites treenit? Oliko porukkaa? Oliko J-P?
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao

Vastaus #166 : 09.03.2008 klo 04:50:32

Kännissä on kiva olla, kännissä kutkuttaa, kännissä istua permannolla ja murheensa hukuttaa...  ; )

FC RP-67:lla nämä...  ::) Ylos Alas
Rautakäsi

Poissa Poissa

Vastaus #167 : 09.03.2008 klo 16:07:01

Mää juoksin viime kesänä maratonin, ja siitä on vielä aika hyvät pohjat...
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 09.03.2008 klo 21:11:42

Niin, oliko Jippo muuten mukana viime reeineissä? Millä nikillä se pyörii foorumilla jos pyörii?

Oliko uusi vahvistuksemme mukana? Siis tämä Markun koulukaveri?
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 09.03.2008 klo 21:19:07

Niin, oliko Jippo muuten mukana viime reeineissä? Millä nikillä se pyörii foorumilla jos pyörii?

Oliko uusi vahvistuksemme mukana? Siis tämä Markun koulukaveri?

En ollut treeneissä, joten Jiposta en tiedä, mutta J-P ei ollut. On kipeänä tällä hetkellä, mutta lupasi tulla ensi viikolla, kunhan tervehtyy.

Ny voisi Karismakin pikkuhiljaa alkaa käydä treenaamassa, eikä valittaa kasvukipuja. Geelikuppi kenkään ja kentälle. (viime torstainakin oisit voinut tulla hyvin lenkille)
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 09.03.2008 klo 21:37:45

Ny voisi Karismakin pikkuhiljaa alkaa käydä treenaamassa, eikä valittaa kasvukipuja. Geelikuppi kenkään ja kentälle. (viime torstainakin oisit voinut tulla hyvin lenkille)

Kyllähän mä yritän parannella itseäni. Arvaa viduttaako kun ei pääse edes lenkille. Kävin eilen kokeilemassa kantapäätä juoksussa ja vielä tuntui pientä kipua. Jäi juoksut 10 metriin. Se on parantunut lähes kokonaan, mutta pientä epävarmuutta vielä tuntuu. Jos saan aikaa noin viikon, niin sitten...

Miten muuten tuon vakuutuksen kanssa tulee operoida, jos haluaa saada toisen mielipiteen yksityiseltä? Onko mehiläinen meidän hoitopaikka? Pitääkö mun hakea joku paperi jostain? Jos Mehiläinen on meidän hoitopaikkamme, onko se "Jouko" niminen urheilupuoskari hyvä äijä? YTHS:n heppu puhui mun kantapäästä ympäripyöreitä ja ei tykkää jalkapallosta, kun siinä voi loukkaantua niin helposti... Ei oikein vakuuttanut?

Olen fiilistellyt tämän viikon Zizoun videoita youtubesta ja nautiskellut valkkaria. Todellista mielikuvaharjoittelua...

Best
Karismaattinen Kapteeni sooda... ;)
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 09.03.2008 klo 22:17:16

Miten muuten tuon vakuutuksen kanssa tulee operoida, jos haluaa saada toisen mielipiteen yksityiseltä? Onko mehiläinen meidän hoitopaikka? Pitääkö mun hakea joku paperi jostain? Jos Mehiläinen on meidän hoitopaikkamme, onko se "Jouko" niminen urheilupuoskari hyvä äijä? YTHS:n heppu puhui mun kantapäästä ympäripyöreitä ja ei tykkää jalkapallosta, kun siinä voi loukkaantua niin helposti... Ei oikein vakuuttanut?

Olen fiilistellyt tämän viikon Zizoun videoita youtubesta ja nautiskellut valkkaria. Todellista mielikuvaharjoittelua...

Best
Karismaattinen Kapteeni sooda... ;)

Periaatteessa ei ole mitään väliä, mihin menet, mutta itse olen käyttänyt akuuteissa tilanteissa Mehiläisen päivystävää kirurgia ja muutoin Apexia (toimii yhteistyössä Mehiläisen kanssa). Muistaakseni mulla oli ainoana meidän joukkueesta kalliimpi vakuutus ja siinä halvemmassa vakuutuksessa omavastuu on 170€, joka ei kyllä tuu pelkästä lääkärikäynnistä täyteen. Itse siis luotan kalliimpaan, mutta urheilijoiden loukkaantumisiin erikoistuneisiin lääkäreihin. Eli ei muuta kuin vanhemmilta rahaa ja kunnon lääkärit kehiin. Mitään lappua et lääkärikäyntiin tarvitse, mutta lasku pitää maksaa lääkärissä. Kalliimpiin operaatiohin (joita ei tässä tod. näk. tarvita) voi saada maksusitoomuksen suoraan Pohjolasta. Muuten kiikutat Pohjolaan kuitit lääkärikäynnistä, mahdollisista jatkotutkimuksista ja lääkkeistä. Jos omavastuu ei tuu täyteen, papereita on aika turha lähettää. Ja kaiken tämän voi tehdä myös netin kautta.

Errea Cupin vastustaja on sitten selvinnyt ja vastaan asettuu siis SaTo. Ottelun ajankohdasta ei ole vielä tietoa, mutta pelipäivä pyritään lyömään lukkoon mahdollisimman pian.
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 09.03.2008 klo 22:26:09

Berner lakkaa itkemisen muiden reeniaktiivisuudesta ja alkaa itse käymään ko. tapahtumissa. Paikalle kuitenkin vaivautuivat joukkueen kovimmat panomiehet, juopot ja ruotsalainen. Itse kukin meistä tietää parhaiten oman reenimotivaationsa, ja ainakin omalla kohdalla voin vain todeta jalkapallon pelaamisen voittavan liukkaalla juoksemisen ja polven vääntämisen 100-0.

Saunailta muuten voitais järjestää ASAP, ja sitä ei mielestäni pidä ympätä yhteen minkään pelin kanssa. Porukka kokoon ja käydään vähän tulevaa kautta läpi. OK?

Et sitten Berner ilmeisesti soittanut "tulevalle sponsorille"? Siihen ei kuitenkaan olisi vaadittu kuin se yksi puhelinkeskustelu... Mutta toivotaan nyt että sunrunner sen sitten hoitaa.
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #173 : 09.03.2008 klo 22:51:55

Berner lakkaa itkemisen muiden reeniaktiivisuudesta ja alkaa itse käymään ko. tapahtumissa. Paikalle kuitenkin vaivautuivat joukkueen kovimmat panomiehet, juopot ja ruotsalainen. Itse kukin meistä tietää parhaiten oman reenimotivaationsa, ja ainakin omalla kohdalla voin vain todeta jalkapallon pelaamisen voittavan liukkaalla juoksemisen ja polven vääntämisen 100-0.

Saunailta muuten voitais järjestää ASAP, ja sitä ei mielestäni pidä ympätä yhteen minkään pelin kanssa. Porukka kokoon ja käydään vähän tulevaa kautta läpi. OK?

Et sitten Berner ilmeisesti soittanut "tulevalle sponsorille"? Siihen ei kuitenkaan olisi vaadittu kuin se yksi puhelinkeskustelu... Mutta toivotaan nyt että sunrunner sen sitten hoitaa.

Ja et jaksaisi itse itkeä useampaa asiaa.

1. Sanoin jo aiemmin, etten tod. näk. pääse lauantain treeneihin.

2. Saunaillan voi järjestää kuka tahansa, mutta itselläni on sen verta paljon hommia, etten kaikkea ehdi järjestää. Saunapaikka ei kuitenkaan ole itsestäni kiinni, joten turha itkeä ja kysyä viikottain, koska saunailta järjestetään, jos sen voisi itse myös hoitaa. Saunaillan hoidan heti sellaiseen viikonloppuun, kun joukkueella ei ole sunnuntaina peliä/harjoituksia ja muutenkin ajankohta sopii (mitä useammalle, sen parempi)

3. Sponssille en ehtinyt soittaa ja miettiessäni asiaa, olisi parempi, jos joku paikan pitäjän "tuttu" hoitaisi asian. Itse en ole edes koskaan käynyt ko. paikassa, joten rahaa on mielestäni itseni hankalaa ruveta ruinaamaan. Helpommin sitä rahaa saa, jos joku tutumpi hoitaa asian. Tein sponsseista hinnaston ja preppasin asian toiselle joukkueen asioita hoitavalle, joten se siitä. Tämänkin asian pystyy itse hoitaa, jos haluaa. Jos sponssiehdokkaita löytyy omasta tuttavapiiristä lisää, voi multa ko. hinnastoa pyytää.

Vaikka ei olisikaan itse joukkueen valmentaja/huoltaja/yhdyshenkilö/joukkueenjohtaja tms. voi joukkueen yleisten asioiden eteen tehdä jotain itsekin ja apua voi "johtohenkilöiltä" aina kysyä. Vähän oma-alotteisuutta itse kullekin... ::)
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 12.03.2008 klo 11:34:17

Aika isolla todennäköisyydellä tulen torstaina reeneihin. Ajattelin käväistä siinä lenkillä. Palloreeni saa vielä odottaa jonkun aikaa.  :)

Toivotaan, että paikat ovat kunnossa...

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 67

Siirry: