rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #1525 : 29.12.2008 klo 12:43:30 |
|
Karisman "joululahjalle"  On se kumma kun harvahampaiset ruskolaiset varastaa meidän autotkin, kun eivät muussakaan enää pärjää. Sunnuntaina mukana: <maalivahti> leighton Iso Erkki Berner <pacci> Kalle <hyöki> <hyöki> <hyöki> Varalla Hiljainen kostaja. Tuleeko Karisma? Entä Jr.&Sr.? sunrunner? Rautakäsi? Itse voin tulla antamaan kaikkeni ja pistämään parit maagiset suoritukset; pelipaikalla kuin pelipaikalla!  Tällä kertaa mukaan ei muuten oteta sitä 10 pelaajaa enempää. Pistäkääs ilmoituksia tulemaan niin saadaan maalintekijöitäkin mukaan.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #1526 : 29.12.2008 klo 13:52:33 |
|
Olen mukana! Mutta joudun kävelemään tai pyöräilemään paikalle.
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Barca
|
 |
Vastaus #1527 : 29.12.2008 klo 14:28:25 |
|
On se kumma kun harvahampaiset ruskolaiset varastaa meidän autotkin, kun eivät muussakaan enää pärjää.
Hyvä provo! Vaikka en ruskolainen olekaan niin silti :keskari: Oon kattellu uusia kärryjä jo vuoden verran. Ihan heti en nyt kärryä hommaa, kun ei ole suorannaista tarvetta.
Olen mukana! Mutta joudun kävelemään tai pyöräilemään paikalle.

|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1528 : 29.12.2008 klo 14:47:09 |
|
Sunnuntaina mukana:
<maalivahti>
leighton Iso Erkki Berner sunrunner
Kalle Karisma <hyöki> <hyöki>
Päivitetty. Ja ilmoitetaan nyt ensin tänne että tulevana lauantaina normaaliaikaan sitten Nummen koululla. Kunnon kinkunpolttajaiset luvassa, joten mukaan kaikki vaan!
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Paikalla
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #1529 : 29.12.2008 klo 14:47:23 |
|
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1530 : 29.12.2008 klo 15:53:38 |
|
Visassahan kenopäitä on vuosikaudet viety kuin litran mittaa. Eli se siitä pärjäämisestä. :al as:  Viimeisin kisa ainoa mittari... 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1531 : 29.12.2008 klo 18:41:17 |
|
Sunnuntaina mukana:
<maalivahti>
leighton Iso Erkki Berner sunrunner
Kalle Karisma <hyöki> <hyöki>
Orastava flunssa päällä, joten Kostaja tuuratkoon mua, jos en ole pelikuntoinen. Pelikunnosta ilmoitan loppuviikosta.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1532 : 29.12.2008 klo 18:56:40 |
|
Reenaan täällä Oulussa Tervareiden liigaporukan kans vielä viikon ja tuon kokemuksen sitte loppaisen jälken omiin reeneihin.
|
|
|
|
|
Sandro
Poissa
|
 |
Vastaus #1533 : 29.12.2008 klo 23:05:58 |
|
Hyvää joulunjälkeistä aikaa itse kullekin! Muakin kiinnostais koska aletaan treenaa oikein kunnolla ja missä tämä joukkue muuten makaa. Koutsi yms.? Kaikki voivat sulatella joulukinkkuja käymällä kanadalaisen Woody Radion kotisivuilla http://www.woodyradio.com ja äänestää meitin orkesteria, The Evergladesia, tammikuun spotlight bändiksi. Jee. Eli menkää nettisivuille, vasemmasta laidasta linkki Surveys, sieltä Voting for January's spotlight band ja The Evergladesille ääntä. Don't ask what The Everglades can do for you, but what you can do for The Everglades!
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #1534 : 30.12.2008 klo 02:39:50 |
|
Orastava flunssa päällä, joten Kostaja tuuratkoon mua, jos en ole pelikuntoinen. Pelikunnosta ilmoitan loppuviikosta.
No varaan aikaa tohon peliin nyt sit joka tapauksessa, oon joko pelaamassa, huoltamassa, katsomassa tai huutosakissa. Miksei muuten futsalissa ole cheerleadereita tukemassa kotijoukkuetta? Kovettuisin, jos olisi.  (no, ehkäpä juuri siksi.  ) Pitää silti alkaa tiedustelemaan asiaa, josko saataisiin semmoset... The Evergladesille ääntä.
Done. 
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1535 : 30.12.2008 klo 14:33:51 |
|
Misä tätä teijän pändiä voi äänestyksen jäläkeen kuunneella?
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1536 : 30.12.2008 klo 14:40:14 |
|
Paljos muuten Oulussa on lunta tällä hetkellä?
|
|
|
|
|
Sandro
Poissa
|
 |
Vastaus #1537 : 30.12.2008 klo 16:10:41 |
|
Misä tätä teijän pändiä voi äänestyksen jäläkeen kuunneella?
No tiätty wöörld-waid-wepissä esim. Myspacessa. www.myspace.com/theeverglades. Ollaan jonkun nuhasen turkulaisjoukkueen kavereitakin oikein siellä...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1538 : 31.12.2008 klo 20:00:02 |
|
Räiskyvää uutta vuotta ja varokaa pommeja! 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.12.2008 klo 20:10:42 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1539 : 01.01.2009 klo 22:05:17 |
|
Paljos muuten Oulussa on lunta tällä hetkellä?
Ei ny niin hirveesti, oisko 30 cm. Aamulla oli kyllä -17 astetta pakkasta. Evergladesia ku kuuklettaa, nii ei kai sieltä tuu muuta ku infoa Floridassa sijaitsevasta, varmasti luonnonrikkaasta, suoalueesta.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1540 : 01.01.2009 klo 23:43:55 |
|
Ei ny niin hirveesti, oisko 30 cm. Aamulla oli kyllä -17 astetta pakkasta. Evergladesia ku kuuklettaa, nii ei kai sieltä tuu muuta ku infoa Floridassa sijaitsevasta, varmasti luonnonrikkaasta, suoalueesta.
Apuja Evergladesin musiikkiin tutustumisessa...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1541 : 02.01.2009 klo 11:02:27 |
|
http://www.theevergladesband.com/Järvellä olen käynyt, mutta bändiä en ole VIELÄ nähnyt liveä. Mites huominen reenivuoro? Mahtaako sali olla käytössä vai onko siellä tilat suljettu?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 klo 12:06:27 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1542 : 02.01.2009 klo 12:53:19 |
|
Kyllä mää tämän jo löysin, kunhan kiusasin. Täytyy Sosikselle tulla kuuntelemaan, ku aletaan kerta preikkaamaan jo ison meren tuolla puolen.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1543 : 02.01.2009 klo 14:00:34 |
|
Sunnuntaina mukana:
Wassu (?)
leighton Iso Erkki Berner/Kostaja sunrunner
Kalle Karisma Hassel sr. <hyöki>
Eli hyökiä vielä kaivataan... Kai sellainen sitten löytyy tuolta lauantain harjoituksista.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1544 : 02.01.2009 klo 14:08:44 |
|
Eli hyökiä vielä kaivataan... Kai sellainen sitten löytyy tuolta lauantain harjoituksista.
Jos olen kunnossa sunnuntaina, niin eiköhän joko musta tai kostajasta voida hyökki tehdä...tai onko joku koittanut saada Ärriä tulemaan? Mites mv osasto? Mitenkään Wassua aliarvioimatta, niin onkos Jeteltä tai Kakelta kysytty? Mites toimitsijat? Paljon kysymyksiä vailla vastauksia...
|
|
|
|
|
sunrunner
Poissa
|
 |
Vastaus #1545 : 02.01.2009 klo 14:12:50 |
|
Muutos treeneihin: sunnuntain vuoro tästä lähin Kupittaan vitosella klo 20-21.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1546 : 02.01.2009 klo 14:44:56 |
|
Jos olen kunnossa sunnuntaina, niin eiköhän joko musta tai kostajasta voida hyökki tehdä...tai onko joku koittanut saada Ärriä tulemaan? Mites mv osasto? Mitenkään Wassua aliarvioimatta, niin onkos Jeteltä tai Kakelta kysytty? Mites toimitsijat?
Paljon kysymyksiä vailla vastauksia...
No jos olet, kunnossa niin sitten vaan jompikumpi hyökimään. Ja jos et ole kunnossa niin menet toimitsijaksi.  Ei ole otettu yhteyttä mihinkään kun ei ole numeroita, ja joulun pyhinä ei saa häiritä. Mutta otapa yhteyttä ko. henkilöihin niin eiköhän sieltä joku saada mukaan.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1547 : 02.01.2009 klo 16:02:41 |
|
Muutos treeneihin: sunnuntain vuoro tästä lähin Kupittaan vitosella klo 20-21.
Mahtavaa! Meikän autottomuus otettu huomioon reenipaikkojen valinnassa  Mäksä tulee pelaamaan jos vain pyydän. Mutta mies sanoi tulevansa huomenna reeneihin, joten voimme hoitaa asian huomennakin.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #1548 : 02.01.2009 klo 18:49:23 |
|
Mahtavaa! Meikän autottomuus otettu huomioon reenipaikkojen valinnassa : )
Mäksä tulee pelaamaan jos vain pyydän. Mutta mies sanoi tulevansa huomenna reeneihin, joten voimme hoitaa asian huomennakin.
Samoin kun mun muutto.  Ja tuskin oon muuttamassa sunnuntaina ku kaikissa kaupoissa on helvetisti onkelmia, niin voin tulla tekemään pelii periaatteessa kaikkea muuta paitsi toimitsijaks. Too much pressure, ei pysty. E: Sunnuntaina pelin päälle siis vielä reenit klo 20-21 kuppiksella. (Varmistettu joukkueen johdolta.)  Sunrunner ei sitten huomisen takia valvo koko yötä rätkyttäen sitä kovinta konsolia ikinä... 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 klo 18:51:30 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
|
|