rc-auto
Paikalla
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #450 : 17.05.2008 klo 16:37:53 |
|
Treenit huomenna normaalisti? Vai onko vammaisia liikaa? Itse tulossa näillä näkymin...
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #451 : 17.05.2008 klo 20:24:02 |
|
Treenit huomenna normaalisti? Vai onko vammaisia liikaa? Itse tulossa näillä näkymin...
Ainakaan toistaiseksi ei ole poissaoloja kuulunut...tosin aikaahan treeneihin on vielä useita tunteja ja ilmoitukset tulevat huomattavasti lähempänä treenejä. Itse jään tosin pois treeneistä.
|
|
|
|
|
Iso Erkki
Poissa
|
 |
Vastaus #452 : 18.05.2008 klo 07:56:28 |
|
Multa jää vielä ainakin tänään reenit väliin puujalantakia.
|
|
|
|
|
rc-auto
Paikalla
|
 |
Vastaus #453 : 18.05.2008 klo 21:18:27 |
|
Ja jos jollain jäi epäselväksi, niin keskiviikon harjoitukset siirtyvät puolella tunnilla aiemmaksi; eli uusi harjoitusaika on 20.30-21.30. Viestiketjua varmasti vielä tiedossa jotta kaikki saavat tiedon. Paikka sama. Kaikki paikalle ja hyvin ehtii vielä katselemaan UCL-trilleriä. 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #454 : 18.05.2008 klo 21:36:44 |
|
Ja jos jollain jäi epäselväksi, niin keskiviikon harjoitukset siirtyvät puolella tunnilla aiemmaksi; eli uusi harjoitusaika on 20.30-21.30. Viestiketjua varmasti vielä tiedossa jotta kaikki saavat tiedon. Paikka sama. Kaikki paikalle ja hyvin ehtii vielä katselemaan UCL-trilleriä.  Viestiketju lähetetty n. pari tuntia sitten ja lisätty myös nettisivuille.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #455 : 19.05.2008 klo 10:57:31 |
|
Kapteeni Karisma on flunssassa ja jättää ainakin seuraavat reenit väliin. Taisin olla lenssussa jo viime reeneissä, kun ei jaksanut tehdä yhtään mitään.
Milloin meidän seuraava peli on? Milloin edustus pelaa seuraavaksi?
|
|
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #457 : 20.05.2008 klo 07:50:52 |
|
Tämän päivän Vakkis (niille jotka eivät tunne valtavirtamedioita: Vakka-suomen sanomat) hekumoi MynPa pelistä ja korotti meidät, toki oman joukkueen esitystä puolustellakseen, Interin reservijoukkueeksi. Maalintekijätkin oli hienosti mainittu, Thomas kahdesti, Julle ja vielä Mattikin hienosta läpiajosta. Tosin 3 maali tuli vain pilkulta, kuka lie tehnyt. 
|
|
|
|
|
leighton
Poissa
|
 |
Vastaus #458 : 20.05.2008 klo 08:37:56 |
|
Oikeastaan tärkeämpää kuin se kuka teki kolmannen maalin olisi tietää missä olet lukenut Vakka-Suomen sanomia ja miksi?
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #459 : 20.05.2008 klo 09:49:18 |
|
Oikeastaan tärkeämpää kuin se kuka teki kolmannen maalin olisi tietää missä olet lukenut Vakka-Suomen sanomia ja miksi?
Töissä kahvitunnilla ehtii tutustua kaikenlaiseen paikallismediaan. UPK:n, MynPan, MaPS:n ja SCR:n pelejähän noissa hehkutetaan ja mikäs siinä. Voisi meidänkin paikallislehti ottaa mallia.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #460 : 20.05.2008 klo 09:50:52 |
|
Töissä kahvitunnilla ehtii tutustua kaikenlaiseen paikallismediaan. UPK:n, MynPan, MaPS:n ja SCR:n pelejähän noissa hehkutetaan ja mikäs siinä. Voisi meidänkin paikallislehti ottaa mallia.
Löytyisikö nettilinkkiä?
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #461 : 20.05.2008 klo 10:17:49 |
|
Löytyisikö nettilinkkiä?
Mieti. Ei. Otanko lehden talteen, tuonko treeneihin, pistetäänkö pukukopin seinälle? Jutussa ei ollut kuvaa, eikä juuri muutakaan sisältöä. Semijulkkis-Thomas sai tietysti taas kohtuuttomasti palstatilaa.  Meidän nopeiden (?) kärkien sanottiin aiheuttaneen ongelmia ja MynPa valmentaja totesi haastattelussa, että pulustuspeliä pitäisi hioa. Maskun pelistä olikin jo sitten oikein kuva ja kaikkee... Jatkossa täytyy tulla ja lähteä peleistä puku päällä suuren maailman tyylin kun ei koskaan tiedä millon ne paparazzit iskee. Kai Piikkiössäkin joku paikallissanomien toimittaja on poplari päällä etsimässä juttua. Eli tukka suoraan ja kello esiin!
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #462 : 20.05.2008 klo 10:27:15 |
|
Mieti. Ei. Otanko lehden talteen, tuonko treeneihin, pistetäänkö pukukopin seinälle? Jutussa ei ollut kuvaa, eikä juuri muutakaan sisältöä. Semijulkkis-Thomas sai tietysti taas kohtuuttomasti palstatilaa.  Meidän nopeiden (?) kärkien sanottiin aiheuttaneen ongelmia ja MynPa valmentaja totesi haastattelussa, että pulustuspeliä pitäisi hioa. Maskun pelistä olikin jo sitten oikein kuva ja kaikkee... Jatkossa täytyy tulla ja lähteä peleistä puku päällä suuren maailman tyylin kun ei koskaan tiedä millon ne paparazzit iskee. Kai Piikkiössäkin joku paikallissanomien toimittaja on poplari päällä etsimässä juttua. Eli tukka suoraan ja kello esiin! Tietysti skannaat jutun töissä, lähetät kuvan mulle ja mä laitan sen meidän nettisivuille! 
|
|
|
|
|
rc-auto
Paikalla
|
 |
Vastaus #463 : 20.05.2008 klo 14:23:39 |
|
Tietysti skannaat jutun töissä, lähetät kuvan mulle ja mä laitan sen meidän nettisivuille!  Näin juuri!  Kusi hattuun pojat!
|
|
|
|
|
leighton
Poissa
|
 |
Vastaus #464 : 20.05.2008 klo 15:05:51 |
|
Olen sen verran lusmu, että jätän huomiset treenit väliin. Pitää ehtiä valmistautumaan kunnolla siihen kun velho-Avram on kehitellyt myrkyllisen taktiikan jolla kyykytetään minäenfilmaavidiciä ja minäenitkeronaldoa. E: Luuletteko te että Agagabuto muka osaa skannata?
|
|
|
|
|
rc-auto
Paikalla
|
 |
Vastaus #465 : 20.05.2008 klo 15:14:38 |
|
Olen sen verran lusmu, että jätän huomiset treenit väliin. Pitää ehtiä valmistautumaan kunnolla siihen kun velho-Avram on kehitellyt myrkyllisen taktiikan jolla kyykytetään minäenfilmaavidiciä ja minäenitkeronaldoa. E: Luuletteko te että Agagabuto muka osaa skannata?
Muita mainitsemisen arvoisia pelaajia huomiselle: koskaanenolesukeltanutdrogba, joskussöinpullaalampard ja vastustajasairaalankauttakotiinterry.  On se vaan komea kypärä!
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #466 : 20.05.2008 klo 17:17:03 |
|
Onko mitään meinikiä kokoontua jonnekin porukalla peliä katsomaan?
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #467 : 21.05.2008 klo 10:01:40 |
|
Niin varmistan vielä, että en tule reeneihin tänään... Flunssa...
|
|
|
|
|
rc-auto
Paikalla
|
 |
Vastaus #468 : 21.05.2008 klo 13:34:24 |
|
Kenellä muuten on mun varusteet? Jos tänään tai huomenna sais ne... Vai perutaanko me taas reenejä? 
|
|
|
|
|
leighton
Poissa
|
 |
Vastaus #469 : 21.05.2008 klo 13:44:39 |
|
Mulla on ne. En siis ole tulossa treeneihin, mutta voin tuoda ne sulle ennen kuin suunnistan pikku-torreen.
|
|
|
|
|
rc-auto
Paikalla
|
 |
Vastaus #470 : 21.05.2008 klo 14:02:32 |
|
Tuo huomenna jos vain tuut reeneihin. Tai vaihtoehtoisesti sitten Vepsu-peliin...
|
|
|
|
|
rc-auto
Paikalla
|
 |
Vastaus #471 : 21.05.2008 klo 21:42:52 |
|
Olisiko mahdollista vetää huomenna kunnon reenit? Ärveetä paskaa ollut viime aikoina ja itseäni vitutti aivan käsittämättömästi tämänpäiväisen sohelluksen jälkeen.
|
|
|
|
|
rc-auto
Paikalla
|
 |
Vastaus #472 : 22.05.2008 klo 10:39:27 |
|
Hyvin sä Berner käytät sitä s-postia.  Mulle ei ainakaan tullut mitään kuvia, vain not-valid ilmoituksia noista zip-tiedostoista.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #473 : 22.05.2008 klo 10:42:02 |
|
Hyvin sä Berner käytät sitä s-postia.  Mulle ei ainakaan tullut mitään kuvia, vain not-valid ilmoituksia noista zip-tiedostoista. Sama. ei ainakaan työkoneella auennut, ei ees ollu lähellä aueta. Tosin vika on todennäköisesti näissä v''''n p'''akoneissa ja -systeemeissä. Mut, anyway, ketään autolla peliä kattomassa; jos vaikka kyytiä sitten treeneihin?
|
|
|
|
|
rc-auto
Paikalla
|
 |
Vastaus #474 : 22.05.2008 klo 11:04:16 |
|
Multa ainakin saa kyydin jos tarvetta on. Ja Kupittaan suunnalle tulevat saavat sitten kyydin takaisinkin.
|
|
|
|
|
|
|
|