Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #575 : 09.06.2008 klo 11:24:19 |
|
Sä vaan juttelit jotain jostain ½ tunnista, ja mähän hämmennyin täysin. Tai ainakin joku jutteli jotain jostain jossain joskus jotenkin... Tähän sopisi Kapteeni Karismainen kysymys:"Ketä vastaan me pelataan?", mutta sen mä tiedänkin jo. Koskas saadaan selvyys viikonlopusta? Joko sunrunner on soitellut maailmalle? Mitä ne piirissäkin ajattelee meistä? "Uskomatonta perseilyä Hååkaneilta!"
Veikkaan, että Karisma jutellut jotain...  Mutta tosiaan...sanoin, että ottelu on siirtynyt ½ aikaisempaan, mutta perinteisesti jätkät kuuntelee, mitä sanon :  Mitä viikonlopusta? Oliko hyvät treenit eilen? Karisma löytänyt jo oikeat matolääkkeet?
On kuulemma kaikki hytit viety jo Siljalta ja Viking Linekaan ei näytä hyvältä. Katsotaan saako tv-julkkis meille liput hoidetuksi... Treenit oli ihan ok. Treenattiin kulmakuviota (2 maalia n. 20 kulmasta :  )) Loppupeli oli aikamoista löysäilyä, joten viimeiset minuutit mentiin miesvartioinnilla ja lyhyellä kentällä.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #576 : 09.06.2008 klo 11:56:20 |
|
Eiköhän se ole nähty, että meillä on tasan yksi toimiva tapa antaa kulmia.  Aikamoinen yhteensattuma kyllä sinänsä, että 7 peliä pelattu ja kaksi kertaa pallo mennyt suoraan reppuun. Molemmilla kerroilla vieläpä eri antajan toimesta. Mikä on kerroin, että joku muu pistää vielä kolmannen kerran tai, että sama antaja toistaa tekonsa?? Vähän nyt harmittaa, ettei näe huomenna Zlatanin hattutemppua livenä...
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #577 : 09.06.2008 klo 12:13:31 |
|
Eiköhän se ole nähty, että meillä on tasan yksi toimiva tapa antaa kulmia.  Eikös tämä mene hieman Sleepy Sleepersia mukaillen:"On kaksi tapaa antaa kulmapotkuja/ Oikea ja väärä!" Miksi siis turhaan ottaa ylimääräisiä kosketuksia matkalla, kun pallon voi laittaa suoraan maaliin?
|
|
|
|
|
Sandro
Poissa
|
 |
Vastaus #578 : 09.06.2008 klo 21:31:15 |
|
No kun mua kiellettiin eilen vetämästä suoraan... :  Treeneistä sen verran, että mun mielestä oli ihan ookoo pähinä ja erityisesti ilahdutti Karisman meininki! Oli ilo pelata samalla puolella ja nähtiin, miten iso merkitys yhden kaverin panoksella on koko treenien meininkiin! Karisman duunille, riistoille ja syötöille 
|
|
|
|
|
leighton
Poissa
|
 |
Vastaus #579 : 10.06.2008 klo 12:07:19 |
|
Olen näköjään nykyään yhtä usein täydessä pelikunnossa kuin rc-auto tai litti. Eilen iski kova flunssa päälle.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #580 : 10.06.2008 klo 12:21:23 |
|
Olen näköjään nykyään yhtä usein täydessä pelikunnossa kuin rc-auto tai litti. Eilen iski kova flunssa päälle.
Sitä on liikkeellä... Mitäs homostelet Ruskon poikien kanssa??!!!!???!!! Tänään ei pysty, iski aika ärhäkkä kevätflunssa päälle.  Sama vika.
Kai silti tuut paikalle?
|
|
|
|
|
leighton
Poissa
|
 |
Vastaus #581 : 10.06.2008 klo 12:28:30 |
|
Paikalle tulen. Jos vaikka pääsisi viimeiseksi 10 minuutiksi kärkeen targetiksi.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #582 : 10.06.2008 klo 12:33:34 |
|
Mä olen kunnossa, tikissä, vedossa, viritettynä, virkeänä, terveenä ja valmiina ampaisemaan kentälle samalla innolla kuin vanhat munmot ryntäävät hulluille päiville!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #583 : 10.06.2008 klo 12:38:42 |
|
Munmoille  Itse olen hieman herkässä tilassa leightonin verrattua minua legendaariseen lasinilkkaan. Eihän tässä kyyneliltään pysty edes töitä tekemään... OT. Kylläpäs tämä henk.koht. spämmin määrä on ollut korkealla viime aikoina. Hävettää  Ollaanko me menossa saarelle lauantaina?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.06.2008 klo 12:40:51 kirjoittanut rc-auto »
|
|
|
|
|
sunrunner
Poissa
|
 |
Vastaus #584 : 10.06.2008 klo 14:35:49 |
|
Ollaanko me menossa saarelle lauantaina?
Olemme. Se, miten tulemme takaisin Turkuun, on tosin vielä pohdinnan alla...
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #585 : 10.06.2008 klo 14:45:30 |
|
Eli nyt siis on pohdinnan alla, että koska tullaan kotiin. Ehdotan että kehitetään urealla ja peilillä kulkeva ekologinen kumivene, jolla sitten kuljetetaan koko joukkue mantereelle. Vaihtoehtona tietenkin olisi, jos Micken avustuksella sidottaisiin pelastusvene kiinni laivaan ja tultaisiin vedettävänä Turkuun.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #586 : 10.06.2008 klo 20:44:20 |
|
Kotimatka taattu! Ja vielä ihan Turkuun asti...pientä viilausta vielä, mutta suuret linjat kunnossa. Saunominen ja suurin ryyppääminen (ainakin Maarianhaminan keskustassa) jää tällä kertaa väliin, mutta eiköhän Sundin pojat pistä saunan kuumaksi. Lisätietoja myöhemmin... Ja pelistä muutama sana. Paikoitellen peli pyöri oikeinkin hyvin ja pahimmat roiskinnat jätettiin. Osaksi varmasti tasaisen kentän takia pyrittiin pelaamaan paljon maata pitkin, vaikka haltuunotot olivatkin hankalia liukkaiden pallojen ja kentän takia. Vielä isketään ne muutamat maalit, niin ei tarvitse lopussa jännittää yhden maalin johtoasemassa. HYVÄ JÄTKÄT! 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #587 : 10.06.2008 klo 20:47:11 |
|
Itse olen kyllä sitä mieltä että yritetään vielä se matka tehdä kansipaikkojen kanssa. Kohtuu suolaista hintaa se kuitenkin tietää, jos tullaan Bengtin kyydissä Turkuun.
Mielipiteitä, anyone?
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #588 : 10.06.2008 klo 20:54:10 |
|
Tullaan bengtin kyydillä... Päästään vielä samana iltana takaisin... Kyllä sitä Bengtinkin botskissa voi juoda...
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #589 : 10.06.2008 klo 20:56:45 |
|
Itse olen kyllä sitä mieltä että yritetään vielä se matka tehdä kansipaikkojen kanssa. Kohtuu suolaista hintaa se kuitenkin tietää, jos tullaan Bengtin kyydissä Turkuun.
Mielipiteitä, anyone?
Enpä tiedä, tuleeko siitä yhtään sen kalliimpaa, kun taas säästetään sekä sauna- että bussikuluissa. Ja Bengt on jo varattu.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #590 : 10.06.2008 klo 20:57:20 |
|
Mulle käy Bengt, vähän vaaraa elämään. Myös kansipaikat käy. Jee voitto ja nyt se Zlatanin hattutemppu!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #591 : 10.06.2008 klo 22:45:34 |
|
Enpä tiedä, tuleeko siitä yhtään sen kalliimpaa, kun taas säästetään sekä sauna- että bussikuluissa. Ja Bengt on jo varattu.
Näin sitten kai teemme...  Suoraan sanottuna: AIVAN PERSEESTÄ! Ja Pasille, Jontulle ja Totille onnea kolmoisjohdon johdosta. 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #592 : 11.06.2008 klo 07:31:23 |
|
Saadaanko ottelurapoa? Aga, berner, ketään? itsellä on kiirus...
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #593 : 11.06.2008 klo 08:12:56 |
|
Inter/2 - KaaRe 2-1 Inter palasi voittojen tielle kaataen Kaarinan kakkosseuran 2-1 hieman kostuneella Urheilupuiston yläkentällä. Totuttuun tapaan jonkinlaista pelaajapulaa oli ilmassa, kun yhdellä jos toisella oli pientä vaivaa ja Hirvenkaatajakin jätti sitten tulematta paikalle. Kokoonpanoon kirjattiin kuitenkin ~14 pelaajaa ja peli päästiin aloittamaan. Inter aloittikin pirteästi ja maalinteon makuun päästiin jo alkuminuuteilla J. Kallion rynniessä boksin sisään; keskitys maalin eteen ja paikalle singahtanut terrorismiasiantuntija T. Jokinen pamautti pallon verkon perukoille. KaaRe ei tästä tosin hätkähtänyt ja Interin löysäillessä tasoitti tilanteen lähes välittömästi. Läpi ottelun pirteästi pelannut laituri murtautui oikealta läpi, ja maata pitkin tullut keskitys maalivahdin käden kautta hyökin jalkaan ja tilanne olikin 1-1. Tasoituksen jälkeen peli hieman rauhoittuikin ja varsinaiset tekopaikat jäivätkin sitten vähemmälle. Joel Nuora sijoitti pallon tolppaan ensimmäisen puoliajan keskivaiheilla, mutta tätä lähemmäs ei kumpikaan joukkue päässyt maalia ennen Interin toista maalia. Pantapäiden erikoistilanteet tuntuivat aiheuttavan lähes poikkeuksetta ongelmia KaaRen alakerrassa, ja Pasi Pajulan oikeasta laidasta antama vapaapotku tuottikin tulosta ennen ensimmäisen puoliajan loppua. Ottelun vakuuttavimman esityksen antanut J. Kallio puski mainion keskityksen KaaRe-maalin yläkulmaan ja puoliajalle mentiin 2-1 -johdossa. Toinen puoliaika meni KaaRen hallinnassa, ja pelinrakentamisesta vastannut keskikentän keskusta pyöritti peliä lähes miten tahtoi. Ongelmat tulivatkin sitten 25m maalista kun ratkaisuja olisi pitänyt tulla. Yhtä alakulmalaukausta ja paria keskitystä lähemmäksi KaaRe ei päässyt ja Inter korjasi potin. Interilläkin oli omat paikkansa lisätä johtoaan, mutta terävyyden puuttuessa saatiin tyytyä niukkaan voittoon. Tuomarikolmikosta sen verran, että päätuomarilta puuttui linja täysin tai itse en ainakaan löytänyt sitä punaista lankaa että miten saa pelata. Toisena avustavana toimi suht näpsäkkä naishenkilö, joka ei tosin ollut ihan tehtäviensä tasalla; muutama paitsio jäi liputtamatta ja vaihtojen kanssa säätäminen laskivat pisteitä. Juholle ja Thomakselle  Muiden kollektiiviselle munattomuudelle  Voittaminen on keskimääräisesti kivempaa kuin häviäminen, tuli se sitten millä tahansa tyylillä. Kolme pistettä rikkaampana Inter lähteekin kohti Ahvenanmaata lauantaiaamulla. Luvassa siis vattumainen aamulähtö, ärveetä paskaa kentällä, tuomaripeliä ja äärimmäisen suolainen paluu... :keskari: Kiinnostaa kuin kilo tryffeleitä!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #594 : 11.06.2008 klo 08:23:25 |
|
Ja, ai niin: Sori Timo, jos mä tapoin sut.  Olis pitänyt huutaa, mutta sit en varmasti olisi saanut palloa. Murphyn laki, kato...
|
|
|
|
|
leighton
Poissa
|
 |
Vastaus #595 : 11.06.2008 klo 09:24:46 |
|
Toivottavasti paranen lauantaihin mennessä, kivelle on mukavempi lähteä jos sieltä pääsee heti pois. Ei tarvi tappaa aikaa ja itseä siellä. Ja eilisestä pelistä sen verran, että reunalta katsottuna syötöt karkaili todella pahasti ajoittain. Saatiin se perinteinen pienoinen paniikkikin aikaan.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 klo 09:26:19 kirjoittanut leighton »
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #596 : 11.06.2008 klo 09:57:49 |
|
Eilen tuli ns. 6 pisteen voitto hieman kaksijakoisella pelillä. Oli hyviä hyökkäyksiä ja toisella jaksolla saatiin vasenkin laita paremmin mukaan peliin ja hyökkäyksiä vyöryi laajalta rintamalta. Ekalla puokilla pelissä oli kuitenkin myös sellaista oudon tuttua ylimääräistä jännitystä syötöissä ja haltuunotoissa ja karvaus ei todellakaan toiminut kuten oli ollut puhe ennen peliä ja etäisyydet karkasivat liian pitkiksi. Paikkoja kuitenkin luotiin ja voittoon tarvittavat maalitkin tehtiin.
Kaare ei ole niin huono joukkue kuin mitä sarjataulukko antaa ymmärtää ja keskikenttä oli eilen pitkiä ajanjaksoja Kaarinalaisten hallinassa ja pallo liikkui nopeasti ja tarkasti mieheltä ja puolelta toiselle. Kaare myös puolusti kurinalaisesti ja vaikka paikkojakin saatiin laidoilta luotua, oli laidalla pelaaminen eilen tavanomaista vaativampaa. Laidalla ei ollut lähellekään yhtä paljon tilaa kuin mitä yleensä. Johtunee Kaaren kurinalaisuuden lisäksi siitä, että yläkenttä lienee hieman kapeampi kuin jotkin muut kentät, joilla on tällä kaudella pelattu. Kaaren maalivahti ei odotetustikaan vakuuttanut ja hyökkäyksistä puuttui viimeinen ärhäkkyys, joten ottelun tulos oli oikeutettu.
Lauantain saarireissu on mun puolestani onnistunut, jos ottelu voitetaan ja päästään hengissä takaisin. Ja jos nyt tulee huono olo niin se johtuu sitten kyllä merisairaudesta... Painajaisellahan ei ole tätä vaaraa kun mies polkee taas tähänkin peliin, vai mitä Painis?!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #597 : 11.06.2008 klo 09:58:22 |
|
Omasta mielestä tämä järjestely saarelle lähdöstä on vittumaisin ikinä. Ensin laivalle, jossa ei ole muuta tekemistä kuin nukkuminen. Sitten saarella odotellaan että pääsee pelaamaan. Ja viimeinen odottelu sitten pelin jälkeen Sundissa, että koska päästään kotiin. Tekemistä ei ole ja tuskin siellä mitään peliäkään näkee... Kotona ollaan jossain vaiheessa yötä ja joka paikkaan sattuu. Ryyppäämisessäkään ei taida olla järkeä. Tyhjä arpa kaikin puolin mun mielestä. No, samapa tuo kun vaihtoehtoja ei ole.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #598 : 11.06.2008 klo 10:02:08 |
|
Omasta mielestä tämä järjestely saarelle lähdöstä on vittumaisin ikinä. Ensin laivalle, jossa ei ole muuta tekemistä kuin nukkuminen. Sitten saarella odotellaan että pääsee pelaamaan. Ja viimeinen odottelu sitten pelin jälkeen Sundissa, että koska päästään kotiin. Tekemistä ei ole ja tuskin siellä mitään peliäkään näkee... Kotona ollaan jossain vaiheessa yötä ja joka paikkaan sattuu. Ryyppäämisessäkään ei taida olla järkeä. Tyhjä arpa kaikin puolin mun mielestä. No, samapa tuo kun vaihtoehtoja ei ole.
Hei come on Wassberg, mä voin ryypätä sun kanssa. Odota vaan kun päästään pelin jälkeen saunomaan niin ollaan taas niin kaveria että! Mikäköhän mahtaa olla suunniteltu paluu aikataulu? Millä purkilla me oikein tullaan sieltä ja miten kauan siellä joutuu pelkäämään ja soutamaan takaisin??
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #599 : 11.06.2008 klo 10:23:19 |
|
En mä jaksa ryypätä "turhaan". Varmasti mukava istua Bengtin merisairauspaatissa pienessä laskuhumalassa ja kun pääsee kotiin niin on jo niin myöhä ettei oikein baariinkaan jaksa lähteä. :  Vituttaa vaan kun se päivä menee aivan hukkaan; käteen jää vitutus ja kamalat univelat, joita on jo melkoisesti. Suljettais Ahvenanmaa sarjasta jottei näitäkään reissuja tarvis tehdä. Mutta kuten sanoin, niin ei ole vaihtoehtoja ja "näillä mennään, kun ei oo muutakaan". Aikataulu taisi olla: ~22.00 lähtö, siitä sitten 3,5-4h Turkuun. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin ymmärsin Jonatanin puhelun jälkeen. Jos jotain positiivista niin enpähän ole tehnyt töitä vaikka päivä on jo puolessa välissä.
|
|
|
|
|
|
|
|