FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.01.2026 klo 12:35:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 67

Kirjoittaja Aihe: FC Inter 2 2008 - pelaammeko edelleen paremmin kuin edustus?  (Luettu 55851 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rc-auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka

Vastaus #625 : 17.06.2008 klo 11:26:32

Todellakin tulossa! Kauden tärkein ottelu edessä, ja intoa löytyy huomattavasti enemmän kuin taitoa.

Melkoisen vähän taitoa siis...
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!

Vastaus #626 : 17.06.2008 klo 20:00:55

Inter2 - TPK2  / 3-0

Saadaanko ottelurapoa vielä tänään? Peli oli kaiken kaikkiaan siistiä palloilua. Joku varmaan jaksaa jakaa plussat ja miinukset...
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #627 : 17.06.2008 klo 23:19:46

Inter2 - TPK2  / 3-0

Saadaanko ottelurapoa vielä tänään? Peli oli kaiken kaikkiaan siistiä palloilua. Joku varmaan jaksaa jakaa plussat ja miinukset...
Raporttia en ainakaan nyt jaksa kirjoitella, mutta kävin lisäämässä kotisivuille vähän kuvia ja tekstiä.
Agagabuto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #628 : 18.06.2008 klo 09:39:28

Eilinen peli päätti kolmen pelin viikon ja saldohan oli hyvä, kaksi voittoa ja (yksi moraalinen voitto) tasapeli. Eilisestä jäi päällimmäisenä mieleen TPK:n jotenkin aneeminen peli, palloa kyllä pyrittiin pelaamaan ja kärjet pudotteli palloja kivasti keskikentälle, mutta paikkoja oli oikeastaan yllättävänkin vähän siihen nähden, että sarjan ykköstykit olivat kentällä. Ottelu oli aika lempeätempoinen, mutta TPK:n veskalla oli kuitenkin huomattavasti enemmän suhinaa oman maalinsa edustalla kuin mitä Interin maalilla. Interin maalissa pelasi jälleen uusi kasvo b-junnuista ja hyvältähän tuo pelaaminen näytti, etenkin pelin avaaminen oli hallittua ja nopeaa.

Interin oma syöttöpeli toimi taas hieman aiempaa paremmin ja malttiakin löytyi aiempaa enemmän myös pitää palloa. Karisma oli katsonut mallia Pirlon pelistä ja haki hyvin pallot pois toppareilta ja halusi selvästi rakentaa peliä ja ehkä Jipon mukaan tulokin hieman vaikutti... Ihan hyvä ettei Jipon toisella kosketuksella sinimustissa lähtenyt laukaus uponnut; sen jälkeen joka reeneissä olisi saanut kuunella sitä napinaa kaukolaukauksista, maltista ja oikeista ratkaisuista ja mistäköhän kaikesta vielä.
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #629 : 18.06.2008 klo 09:57:51

Eilinen peli päätti kolmen pelin viikon ja saldohan oli hyvä, kaksi voittoa ja (yksi moraalinen voitto) tasapeli. Eilisestä jäi päällimmäisenä mieleen TPK:n jotenkin aneeminen peli, palloa kyllä pyrittiin pelaamaan ja kärjet pudotteli palloja kivasti keskikentälle, mutta paikkoja oli oikeastaan yllättävänkin vähän siihen nähden, että sarjan ykköstykit olivat kentällä. Ottelu oli aika lempeätempoinen, mutta TPK:n veskalla oli kuitenkin huomattavasti enemmän suhinaa oman maalinsa edustalla kuin mitä Interin maalilla. Interin maalissa pelasi jälleen uusi kasvo b-junnuista ja hyvältähän tuo pelaaminen näytti, etenkin pelin avaaminen oli hallittua ja nopeaa.

Interin oma syöttöpeli toimi taas hieman aiempaa paremmin ja malttiakin löytyi aiempaa enemmän myös pitää palloa. Karisma oli katsonut mallia Pirlon pelistä ja haki hyvin pallot pois toppareilta ja halusi selvästi rakentaa peliä ja ehkä Jipon mukaan tulokin hieman vaikutti... Ihan hyvä ettei Jipon toisella kosketuksella sinimustissa lähtenyt laukaus uponnut; sen jälkeen joka reeneissä olisi saanut kuunella sitä napinaa kaukolaukauksista, maltista ja oikeista ratkaisuista ja mistäköhän kaikesta vielä.
TPK:n aneemisen pelin omasta mielestäni selittää Interin hyvin toiminut puolustuspeli. Tilaa ei liiemmin löytynyt ja mikäli löytyi, niin syöttösuunnat saatiin tukittua niin, ettei ensimmäisen puoliajan yhtä läpiajoa lukuunottamatta TPK saanut hyviä tilanteita. TPK:n hyökkääjillä ei myöskään ollut hirveästi nopeutta juoksupalloihin, vaan juoksupallot päätyivät joko Interin puolustajille tai hyvin pelanneelle maalivahdille. Karisman peli oli todella hyvää ja erilaista verrattuna aikaisempiin peleihin. Nyt ei toppareiden tarvinnut avata peliä niin paljon, vaan pallo tultiin noutamaan jopa jalasta ja Karisma sai tehdä Jipon kanssa peliä. Tätä ehkä helpotti tila, jonka TPK antoi, sillä laitapakit pystyivät nousemaan ja tukemaan hyökkäyksiä ja antamaan lisää syöttösuuntia keskikentälle.
6. maalivahti jo tällä kaudella (10 peliä pelattu) ja vaikka ikää ei ollut kovin paljon, niin täytyy kehua loistavia avauksia. Tarkkoja avauksia niin jalalla kuin käsillä.  Ylos Toivottavasti Uuteenkaupunkiin saadaan joko oma maalivahti mukaan tai joku jo mukanaolleista.

Jos jotain eilisestä pelistä pitää kritisoida, niin se on sitten ensimmäisen puoliajan viimeistely. Tuhnuja vetoja (Jipon ensimmäistä vetoa lukuunottamatta) tai ohi/yli maalin. Tarkkuutta näihin jokaiselle.

Observer ja Spurfect näkyivät taas olevan kentänlaidalla, joten odottelen jonkinlaista kommenttia eilisestä pelistä...KaaRe-pelistä ei kommentteja herunut.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #630 : 18.06.2008 klo 10:50:46

Kuningas-Jippo toi rauhallisuutta pelinrakenteluun. Mieheltä lähti 5-6 hyvää läpisyöttöä, joista muutamasta tehtiin maali. No tosiaan meidän pelinrakentelu oli erilaista kuin ennen. Pitkän pallon lyöminen niinkin tiiviin puolustuksen yli/keskelle kuin TPK:lla oli vaatinut onnenkantamoisia. Ainoat syöttölinjat löytyivät laitalinkeille jalkaan.

Puolustuslinja pelasi virheettömän pelin ja uskalsi pitää palloa rohkeasti. Tässä pelissä ei yksi vastustajan karvaaja saanut aikaan pitkää palloa, vaan linja uskalsi pelata.  Ylos

Kärjet tekivät paikoista joita oli ja se riitti.  Ylos

Olemmeko löytäneet oman pelityylimme? Vai oliko pelityyli vain sopeutumista vastustajan pelityyliin?
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #631 : 18.06.2008 klo 11:09:22

Ketäs siellä nyt sitten teki maalit?
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #632 : 18.06.2008 klo 11:29:00

Ketäs siellä nyt sitten teki maalit?
Juho*2, Julle*1
Observer

Poissa Poissa

Vastaus #633 : 18.06.2008 klo 13:03:49

Kaare-pelistä kommentit olisivat olleet painokelvottomia ja ne kaikki olisivat kohdistuneet tuomarityöskentelyyn.

TPK2 oli eilen oudon ponneton ja salli olemattomalla (varsinkin ensimmäisen jakson) karvauksella Interin kierrättää palloa alakerrassa ja hakea syöttösuuntia.
Keskikenttä löydettiin ehkä parhaiten koko kautena (hyvät vastaantulot) ja muutaman maukkaan tilanteenkin hyvistä keskikentän läpisyötöistä Inter rakensi. Huono viimeistely jätti taululle maalittoman tasatuloksen ensimmäisen jakson jälkeen.
Toisella jaksolla TPK2 nosti karvausta ja se hieman vaikeutti keskikentän löytymistä mutta toisaalta aukaisi paremmin paikkoja puolustuksen selustaan ja sitä Inter oivallisesti käytti hyväkseen. Useampaankin maaliin oli toki eväät....
Uusi pelaaja keskustassa toi rauhallisuutta ja hyviä syöttöjä mutta puolustuspelaaminen oli........no sitä ei juurikaan ollut.
Toinen keskimmäisistä pelaajista raatoi puolustussuuntaan mutta avaavat syötöt olivat monesti liian vaikeita hyökkäyskalustolle. Yksinkertainen on kaunista  ;)
Huomio kiinnittyi myös hyökkääjien liialliseen itsekkyyteen, palloa ei millään annettu kanssapelaajalle, ei edes selvässä maalintekopaikassa olleelle vaan silmissä selvästi loisti oma nimi maalintekijätilastoissa.
Hyvinkin rumat luvut olisivat olleet mahdolliset jos lasketaan tekopaikat.
Tällä(kin, pieni varaus) kertaa laiturit osallistuivat kiitettävästi puolustustyöskentelyyn ja pakka pysyi tiiviinä ja karvaus oli onnistunuta. TPK2:n tykit pidettiin pimennossa, irti pallosta.
Uusi maalivahti onnistui erittäin hyvin, ääntä ja rohkeutta vastaantuloihin riitti sopivasti. Nähtäneen seuraavassakin ottelussa ? Toivottavasti.......
Samanlaisilla eväillä, hyvää matkaa Ukiin  :)
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #634 : 18.06.2008 klo 13:07:35

En. Tosin pyysin sitä toisessa viestissäni, joten saa nähdä, mitä vastaavat. Todennäköisesti on julistettu salaiseksi 60 vuodeksi...
No niin...nyt tuli otteluraportti Sundista. Jos joku osaa paremmin ruotsia kuin minä, niin kääntäköön tekstin suomeksi tänne...itse luulen ymmärtäneeni tuomarin raportin (siis kielellisesti, en edelleenkään syytä)
"Frilägesutvisning för, spelare (målvakt) nummer 12 i FC Inter 2. Nr 14 i Sunds IF kommer fri mot målet och faller då målvakten kommer ut emot nr 14 för att rädda bollen i den 81 minuten."
Eli ei mennyt lainkaan totuudenmukaisesti, mutta ei piiri asialle mitään tee... :keskari:
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #635 : 18.06.2008 klo 13:13:31

Uusi maalivahti onnistui erittäin hyvin, ääntä ja rohkeutta vastaantuloihin riitti sopivasti. Nähtäneen seuraavassakin ottelussa ? Toivottavasti.......
Samanlaisilla eväillä, hyvää matkaa Ukiin  :)
Valitettavasti eilinen maalivahti ei tule pelaamaan Ukissa, sillä oman joukkueen pelit osuvat heti seuraavalle päivälle ja kuulemma on pelivuoro siellä tiedossa. Ymmärrettävä syy siis...toisaalta eiköhän Interin "farmijoukkueen" pelit olisi hieman tärkeämpiä. :D ;)
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #636 : 18.06.2008 klo 13:16:16

No niin...nyt tuli otteluraportti Sundista. Jos joku osaa paremmin ruotsia kuin minä, niin kääntäköön tekstin suomeksi tänne...itse luulen ymmärtäneeni tuomarin raportin (siis kielellisesti, en edelleenkään syytä)
"Frilägesutvisning för, spelare (målvakt) nummer 12 i FC Inter 2. Nr 14 i Sunds IF kommer fri mot målet och faller då målvakten kommer ut emot nr 14 för att rädda bollen i den 81 minuten."
Eli ei mennyt lainkaan totuudenmukaisesti, mutta ei piiri asialle mitään tee... :keskari:

Google translate:
"   
Frilägesutvisning, pelaaja (maalivahti) numero 12: FC Inter 2. Nro 14, Sunds IF vapauttaa kohti päämäärää ja laskee, kun maalivahti tulee vastaan Nro 14 pelastamaan pallo on 81 minuuttia."

Tästäkö johtui että kenttä tuntui hieman kostealta kun sieltä pois kävelin?

Kai tässä nyt kyseessä oli että minä sitten kaadoin Jimmyn... ??? Mielestäni ei vain ollut Jimmy, eikä tuo selityskään oikein toimi. Jos "maalivahti tulee vastaan Nro 14 pelastamaan pallo", niin eikös se ole sitten torjunta, eikä rike. Jota ei tässä mainita missään vaiheessa.

Edelleen se veitsi kääntyy haavassa yhä kovempaa; pelaaminen maistuisi ja B-juniorit, saatana, vie peliaikaa... Mielummin minä siellä seisoisin tolppien välissä, kuin antaisin jonkun muun olla maalilla. Hulinakatsomo tosin taitaa olla eri mieltä... ;)
Observer

Poissa Poissa

Vastaus #637 : 18.06.2008 klo 13:37:20

Lainaus
Hulinakatsomo tosin taitaa olla eri mieltä...

Tuskin edes hulinakatsomo voi olla sitä mieltä, omilla pitää mennä niin kauan kuin pääsee, Absolut  Ylos
Mutta silloin kun iivana-julma on toista mieltä, on pakko tarrautua oljenkorteen, joka tällä kertaa olikin koko maalin "paksuinen"  ;)
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #638 : 18.06.2008 klo 13:41:02

Tuskin edes hulinakatsomo voi olla sitä mieltä, omilla pitää mennä niin kauan kuin pääsee, Absolut  Ylos
Mutta silloin kun iivana-julma on toista mieltä, on pakko tarrautua oljenkorteen, joka tällä kertaa olikin koko maalin "paksuinen"  ;)

Normaalisti sitä ollaankin 1½-maalin paksuisia; oli maalissa kumpi tahansa... Tuoppi
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #639 : 18.06.2008 klo 14:43:03

Asiasta kolmanteen...kauan kyselemäni sadetakin ostaja on löytynyt. Ja tuleeko kellekään yllätykseksi (paitsi henkilölle itselleen), että Kapteeni Karismahan tuon sadetakin osti! :D
Anteeksipyyntöni kaikille muille ahdistelemilleni henkilöille.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #640 : 18.06.2008 klo 14:50:01

Vai oikein sadetakki? Oisin tarvinut sitä affenanmaalla? Kyl mä sen otan, jos se mulle on tilattu. Laita piikkiin, jota pitäis ehkä lyhentää... No kohta on palkkapäivä... Onko M koko?
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #641 : 19.06.2008 klo 08:32:01

Vitsi täällä foorumilla on hiljaista? Tulevatko kaikki treeneihin? Harmi, että tänään on HJK-Inter matsi ja reenit saman päivänä. Pitänee raahautua reeneihin... Helsingin peli olisi kyllä kiinnostanut... Mihin aikaan reenataan?
Agagabuto

Poissa Poissa

Vastaus #642 : 19.06.2008 klo 09:10:15

Mihin aikaan reenataan?

http://www.fcinter.com/juniorit/index.php?osio=3&joukkue=14 Tollanen löyty, näyttäisi olevan klo 20 ja kup. 5:nen. Ei taida olla ainakaan Helsinkiin menijöitä, että varmaan saadaan ihan hyvät treenit, tai ainakin periaatteessa se mahdollisuus on olemassa.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #643 : 19.06.2008 klo 09:34:54

Tuohan berner sadetakki mulle, niin juhannuksena on mukavampi grillata ja rietastella sateessa... Tosin makkara ei ole hyvästä...
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #644 : 19.06.2008 klo 09:38:46

Hienosti muotoiltu. Itse tulen tänään kyllä vain höntsäämään ja saa joku muu mennä tolppien väliin. Olkapää on vihlonut nyt kolme päivää ja ei viitsi rasittaa. Pahan näköinen... Juhannuksena kuitenkin pitää juoda kaksin käsin, jolloin tuota vasuriakin tarvitaan.

Ja eiköhän Karismakin löydä tuolta Yleiseltä puolelta jotain hulinoita, jos mein topikissa ei tapahdu mitään. Suosittelen avaamaan paljon uusia topikkeja kaikista tärkeistä asioista... Ylos

Mites teillä menee? Itse istun töissä vailla tekemistä, ja kiinnostuskin on tiessään. Mitä tehdä?
Agagabuto

Poissa Poissa

Vastaus #645 : 19.06.2008 klo 09:46:12

Hienosti muotoiltu. Itse tulen tänään kyllä vain höntsäämään ja saa joku muu mennä tolppien väliin. Olkapää on vihlonut nyt kolme päivää ja ei viitsi rasittaa. Pahan näköinen... Juhannuksena kuitenkin pitää juoda kaksin käsin, jolloin tuota vasuriakin tarvitaan.

Ja eiköhän Karismakin löydä tuolta Yleiseltä puolelta jotain hulinoita, jos mein topikissa ei tapahdu mitään. Suosittelen avaamaan paljon uusia topikkeja kaikista tärkeistä asioista... Ylos

Mites teillä menee? Itse istun töissä vailla tekemistä, ja kiinnostuskin on tiessään. Mitä tehdä?

Täällä sitä ollaan maailmankaikkeuden sydämessä ja vartin välein katson kelloa, että joko sitä vois lähteä syömään. Tämän päivän työt alkaa olla jo pulkassa, mutta eiköhän kolmen jälkeen taas paukahda perinteinen "paketti" pöydälle niin ei tarvitse liukua aiemmin töistä.

Mä voin mennä maaliin tänään, jos ette vetele täysillä  ::)
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #646 : 19.06.2008 klo 09:53:51

Itse vasta valmistaudun töihin lähtöön. Pitää muistaa ostaa Karismalle sitä linimenttiä persuksiin. Tuon sun sadetakin treeneihin, kunhan se on maksettu...

Mites on rc-auto, joko tuo EM-veikkauksen seuranta laskee tuplapisteet?
Agagabuto

Poissa Poissa

Vastaus #647 : 19.06.2008 klo 10:05:09

Itse vasta valmistaudun töihin lähtöön.

Lisätietoja? Tunnut olevan hereillä, mitä muuta töihin menoon tarvitaan, onko salkku pakattava ja tehtävä eväät työporukalle?
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #648 : 19.06.2008 klo 10:18:52

Henkisesti pitää valmistautua; peilin edessä kertoo itselleen kuinka "tänään mä myyn 10 paria Copia!". Samaa mä teen aamuisin, mutta sanon vain "tänään mä istun paskalla kolme varttia, surffaan 4 tuntia foorumilla ja esitän tekeväni töitä. samalla sitten tulostan hassun hauskoja koulutehtäviä"

Kyllähän ne tuplapisteet pitäisi olla siinä alkulohkossa laskettuna. En jaksanut/osannut tehdä sitä tuplapistesysteemiä noihin jatkopeleihin, mutta ne mä sitten lisään käsin. Tottihan ottikin yhdestä pelistä sen 10pistettä jonka turvin se onkin sitten kärjessä. Tämä taulukkohan tulee sitten toimimaan pohjana MM-kisaveikkaukselle 2 vuoden päästä. Voittajana tietenkin Suomi!
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #649 : 19.06.2008 klo 11:48:54

Mä olen tyytyväinen, että Euroopan ja E-Amerikan lakot ovat ohi. Ei tarvi ressata enää kun pyörä pyörii ja tavara kulkee. Alkuviikko ollut kiirusta, kun ruotsi haluaa rapoa koko ajan lakoista ja jussista. Sitten Iberialaiset tekee töitä vasta iltaisin ja Chile on vasta heräilemässä. Eilen löin henkilökoht. sähköposti ennätykseni rikki - 63??? Kyllähän päiväkin oli pitkä... Ingen späm....

Maailmassa tulisi olla yksi aika, ja sen pitäisi olla Chuck Norrisin rannekellon aika. Neukkarista kuuluu kilinää, se tietää kahvi ja kakku kestejä... Moro...

btw, mä sain tänään firman leimasimen :) Ja se onkin tyylikäs leimasin? Onko agatabutollakin leimasin?   

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 67

Siirry: